Forum

Denne form for spil handler ikke om de enkelte spillere men om holdenes præstationer.

Reglerne er meget simple.

Man vælger et hold som ikke taber i denne runde
Hvis man har valgt rigtigt så går man videre (gælder også uafgjort).
Taber ens hold så er man ude - heraf navnet "Survivor".
Man kan kun vælge det samme hold én gang

Man skal vælge sit hold inden kampen starter, så man kan godt vente med at vælge til mandag eller tirsdag hvis man vil eller er lidt sen på den, men igen man må kun vælge et hold EN gang

Præmier det må bliver noget med en Oslo Cruise :-)

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

R1: Colts
R2: Broncos
R3: Bengals
R4: Chargers
R5: Bills
R6: Rams

R1: Colts
R2: Rams
R3: Vikings
R4: Packers
R5: Bills
R6: Buccaneers

Buccaneers taber og Rams vinder og det betyder at vi har en vinder i Skovstuta :-)

Jeg har en kode til en Oslo Cruise der er din hvis du vil have den TILLYKKE med sejren

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Tak for kampen Kristian!

Jo tak Bennedbæk måske man skal prøve en tur med den færge igen :)

Ja da der er faktisk en del der har prøvet det efterhånden :-)

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Har sendt dig to mails via din væg så det er den mail du bruger herinde koden er sendt til og så sendte jeg også det skriv der var med da Swush sendte koden til mig

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Super fint tak :)

Selv tak for kampen og tillykke med sejren.
Altid noget det var sejr til mine Rams du vandt på så de kom lidt igang igen, selvom jeg ikke tror meget på dem i længden i år.
Jeg må trøste mig med en genudsendelse fra Anfield igår, der var da lidt gang i den i 2. halvleg ;-)
Også tak til Bennedbæk for at lave disse hyggelige konkurrencer. Jeg glæder mig til revanche næste år.