Forum

kan I forstå at hvis der så mange stadiums at så over halvdelen af alle kampe (de bedste kampe) starter kl. 21.00 (20.00) engelsk tid) osse danske kampe minus en enkelt mod FINDLAND ??
og gerne 2 samme tid kl. 21 ??


Det er TV der bestemmer sådan noget i dag Henrik og de har så åbenbart valgt at kl 21 er helt perfekt

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

det er bare noget lort at bare 2 af for mig gode kampe ikke kan være kl 18.00

Kl. 20-21 har da altid været de foretrukne tidspunkter for fodboldkampe på hverdage.
På stadion(England) er klokken 20 når kampene spilles.

Jeg synes helt nøgternt de skulle spille dem kl 02.30 om natten - der er det ikke så varmt, og så spærrer de ikke sendefladen for andre ting.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Denner tråd er nonsens - man kan vel selv bestemme hvornår man vil se kampene (eller lade være)..

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Ja, seriøsiteten går helt i fløjten, når vi ikke har èn af Henriks berømte og
populære afstemninger som præmis.

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

8-0 til England over Norge
Viser jo bare at man ikke kan tage det seriøst

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Nej lidt ala Brasilien mod Tyskland (2014) 1-7 men det var jo også en knald eller fald kamp (Semifinale) ;)

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

snappy comeback
point for det Stig
Jeg har bare læst op på resultaterne af kval kampene og der er jo enorme sejre imellem og det fortsætter åbenbart i turneringen

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

@8
Ps som fan af Argentina var det jo en fed kamp forresten, desværre endte finalen med en ufortjent nederlag efter forlængede spilletid:-(

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Bennedbæk : lad venligst vær med at sende mig de invitationer til div ligaer med 100 el 50 kr pr mand . Havde du ikke en vis Arsenal angriber på dit hold ? Synes ikke lige jeg kan spotte hende ;) . Jeg følger slet ikke med i dame fodbold - kun hvis Danmark kommer langt , hvad de jo nok ikke gør .

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Hvad er årsagen til der endnu ikke er oprettet afstemning omkring emnet i tråden?

Lad venligst vær med at poste indlæg omkring diverse pengepuljer i denne tråd, de hører hjemme i de private puljefora. Hva faen Benned har du også puljer med 100 kr i indskud, fortæl fortæl..!

Dame fodbold? det er vel kun interessant at se når de bytter trøjer efter kampen.
Plejer at tænde TV ved 90 min spillet. Så er det kun et problem hvis de skal ud i omkamp, men så kan man self lige nå at straffe elskerinden, eller evt lave kaffe.

Sikke en masse skønne fordomme d'herrer har her - og ikke alt er sandt. De kvinder er på alle måder uinteressante - også fordi at alle jo ved at i omegnen af 90% af dem er lesbiske. Det er en kendt sag.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jo Anja og Camilla har næppe levet forgæves.

Ikke at de var fodboldspillere. Men tænker nu de også der ville være blevet stjerner. Som kraftfuld og tekniker.

I øvrigt tror jeg 90% er i underkanten i 2022. Vi skal højere op. Rent mareridt hvis man er en ung mand som bare vil finde en mate.... den slags ender desværre potentielt i Fields!

Det skrevet. Så skal alle selvfølgelig finde og udøve deres seksualitet. Vi som samfund skal bare vide hvem vi lader tilbage på perronen - og togene er long gone!

Hjertensfryd - meget enig - alle skal seksuelt have lov til lige hvad de har lyst til - sålænge afvigere blot udøver deres vaner hjemme og uden støj.

Udskejelser med Else er en undtagelse.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Naturligvis skal vores børn finde deres grænser. Men stop knappen skal altid aktiveres inden det løber af sporet. For alles bedste.

Klart Else kan og vil - og vil hnmm - bruges* af fiskerne efter 6 mdr. på havet. Kun med mand vs. mand - damn.... Isinger gør det jo trods alt ikke hele vejen hjem.

  • Så længe klingende euro går hendes vej. Og jeg må forstå på smeden at hun er pengene værd. Om det er uden eller med tandtøj skal jeg lade være usagt dog.