Forum

Som alle nok er OBS på så er Lewandowski skadet - Galt med knæet!

Men nu er jeg blevet nysgerrig mht. de info som Swuch smider ind som den der service - For de skriver at han er tilbage "late April" ....??? Hvor kommer sådan en information fra???

Mig bekendt skal han vist ikke have amputeret benet, så tvivler da på at han er skadet så længe ... Men okay, måske de ved noget jeg ikke ved!

RMIR63.980BronzebægerPræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Say My Name

Ja det er et hårdt slag for Bayern men bare han er klar til CL i starten af april så er jeg tilfreds :-)

Bennedbæk226.410Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Troede ikke han kunne blive Skadet!!!

SigurdBystrup125Top 10%
Hvorfor er der ikke Ligue 1 Manager på Holdet?

Han er tilbage på træningsbanen, og formentlig klar til kamp i weekenden. Siger nogen....
ses på grillen

Joebo8.785Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Han er ude indtil slutningen april når det står her på siden, basta...!

Iflg Bayern Munich News render han og træner for sig selv, og de dømmer
ham måske tvivlsom mod Union.

https://www.bavarianfootb-allworks.com/2022/3/17/229-82692/injury-update-lewand-owski-choupo-moting-doubtf-ul-bayern-munich-union-ber-lin-gnabry-neuer-nagelsman-n

whoscored.com og sportsmole.com.uk har begge Lewa i deres start 11'er -
god weekend, d'herrer!

MoxRacing9.745PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Det var så kun vores århusianske hædersmand der røg på den galej -
godt du har guldkortet til at redde din røv med, Smed :)

MoxRacing9.745PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Men swush har jo erklæret ham fodbold invalid og ude i over en måned!

Og han plejer jo ikke at være skadet så det kom da som en kæmpe overraskelse men de har nok fået reservedelene hjem allerede

Bennedbæk226.410Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Helt gak gak og derfor mit opslag - han fejler INTET og er stensikker starter naturligvis - sikkert HAT coming up!

Men ser ud som om nogle røg i fælden - men selvfølgelig ingen af de seriøse.

RMIR63.980BronzebægerPræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Say My Name

Jeg håber da for Smeden skyld at han ikke er med i morgen så :-)

Bennedbæk226.410Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det røde kors, betyder bare han arbejder frivilligt hos røde kors.

Joebo8.785Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Det er da egentlig lidt kritisk for Bayern, at han er ude i begge CL kampene mod Villarreal d. 5-6 og 12-13 april. Håber for Bayern, at den pause han står overfor nu vil fremme ophelingen af knæskaden. Men de kan være lumske.

@Til manden med blindestokken.

https://www.bundesliga.co-m/en/bundesliga/news/match-day-probable-line-ups-conf-irmed-21-22-bayern-dortmun-d-leipzig-fantasy-16788

Hvis det kniber med de små bogstaver, så lad hunden gi' den et skud!

MoxRacing9.745PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Whoscored har ham som doubtful. Rotowire med "?". Swush med rødt kryds over.
Og jeg kunne blive ved...

Men nogen vil bare ikke indse de har fejlet, kender såmænd godt den slags typer :-)

Stensikkert hat ...

RMIR63.980BronzebægerPræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Say My Name

Bumbummelum - da forsvandt korset squ!

Så du den komme, Smed - nah, sorry - tror squ Emiren har en lydbog
du kan låne. Den hedder "1000 veje til at score et billigt HAT" - den
kan du helt sikkert få lidt gavn af :-)))

MoxRacing9.745PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Han udgår ret hurtigt med opbrudt knæskade. Overraskende nok de gambler med ham så tæt på CL.

Du kan naturligvis nå at lave en "fortryd handler" til CL hvor du også havde pillet ham af. Jeg vil tro at han er klar til CL kampen - men der laver han til gengæld ingenting og Spansk mellem klasse i form af Villareal er trods alt nok for stor en mundfuld.

RMIR63.980BronzebægerPræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Say My Name

Hvad odds var der egentligt på det hat?

RMIR63.980BronzebægerPræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Say My Name

Mit guldkort kan også nå at fortryde handler i denne runde

Uanset hvad så er det sgu da elendigt at manden bliver erklæret skadet til udgangen af april af swush meget pålidelige kilder

Bennedbæk226.410Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja Swush hvad er meningen!?

Det spiller for dig, Smed - den ene dag er man til frugter,
den anden dag er man til cowboyder - Tak, ekspert :-)

Z

MoxRacing9.745PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!