Forum

Hvorfor koster det kun 0,5 % i gebyr i et spil hvor væksten er dobbelt så stor som i andre spil ? Og hvorfor er det gjort stort set ligegyldigt om spilleren er fra det vindende eller tabende hold ?? I mine øjne er begge dele en forringelse i forhold til tidligere. Hvad ligger der til grund for disse beslutninger ?


Ja..Hva hva hva ...!
Som grasist
Totalt hørt..

vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

Har lige fået et bord...
sTod i opgangen og Skrev gratis....

vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

)7::

vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

Er der nogen der ved om de har tænkt sig at dobbelttjekke og rette opdateringen på Hviderusland-Polen kampen, for den er da iøjenfaldene gal🤷‍♂️🙈

Og det fik de så gjort💪🤣

Swush kan i ikke give en forklaring/svar på spørgsmålet ? Hvorfor det skal vægte så lidt at det er stort set ligegyldigt hvilket landshold spilleren er på. Dette fjerner spændingen om resultatet. Og så fjerner det minimale transfergebyr incitamentet til at skulle planlægge langsigtet. Man bliver derfor ikke præmieret i spillet for at træffe nogle rigtige valg over flere kampe og så udgår den del af det taktiske manager-aspekt også.

Jeg forstår det ikke!

Jeg er delvis enig . Fx er der vel næsten ingen franske og spanske spillere der er i top mht vækst . Det plejder der heller ikke at være , hvis jeg husker rigtigt .Hvis man skulle gøre det mere attraktivt at tage spillere fra disse natiner skulle man fx slette bonussen for scorede mål /ass . Nu beløner man gode spillere fra "middelmåddige " hold . Det er måske det "smarte" ved den måde der gives point nu . At finde spillere som for mig er ukendte .Håndbold siger mig ikke rigtigt noget , men charmen er vel de par uger der går med kampe stort set hver eneste dag i modsætning til fodbold spillene , hvor der kan være 2-3 ugers ventetid på ens spillere er i aktion .

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Kun 4 assist til M.Hansen mod Kroatien !!! 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️14 havde været mere passende

Stadig ingen svar....det er et sørgeligt pointsystem...

Du stillede det samme spørgsmål sidste år og fik svar.

Man kan være for eller imod pointsystemet og transfergebyret. Jeg er personligt for og kan godt lide spilformatet, hvor man fra runde til runde kan lave sats hvis nødvendigt. Det er sammenlignet med fodboldspillene et hurtigt spil, hvor jeg netop synes det sjove er at skulle tage stilling fra runde til runde. Et højere transfergebyr ville gøre det svært. Mht til vundet/tabt kamp, så synes jeg også det fungerer. Det kræver at man også har de ukendte spillere for øje og kan spotte dem. At optakter så ofte gør researchen ligegyldig er så en anden snak.

Det er jo ikke noget "sats" når man bare kan skifte fra runde til runde stort set uden omkostninger. Det koster ca. gennemsnitligt omkring en 5. til en 10-del af den forventede vækst, hvor i fodboldspillet der er vi nede i omkring 1 til 1 eller 2 gange. Og sejr eller nederlag er samme værdi som 1 sølle mål og igen omkring10 pct af den normale vækst. Det giver ingen mening at man udvisker den del af spillet.

Jeg havde glemt at jeg spurgte sidste år men jeg spørger igen til næste år hvis det stadig er lige så absurd. Nu har man heldigvis fjernet assistbonus på 50 og sat ned til 20 og man kunne overvje at skrotte det fordi de uddeles som vinden blæser.

og det du skriver om med de ukendte spillere skal jo udviskes med prisindekseringen! Det er derfor spillerne har forskellige priser.

Tja 29 Assister til Polen på 29 mål , hvoraf 3 er på straffe er i hvert fald i overkanten 🙄

Og nu er der jo ovenikøbet gået fra 50k og minus 20k til 25 og 5 for henholdsvis sejr og nederlag hvilket er en overdrevet drastisk uforklarlig mere end halvering. Jeg kan heller ikke forstå at det kan være så svært at ændre en funktionsværdi i en formel når nu man tager sig så fint betalt ift den mikroskopiske tilbagebetalingspct i præmieudbetaling. At det skulle have med damehåndbold at gøre kan jeg ikke finde nogen tilfredsstillende forklaring i.

Lad mig give dig nogle eksempler på, hvorfor jeg ikke synes reglerne skal ændres som du foreslår.

Du har en anonym spiller på dit hold, hvor du dog er rimelig sikker på at hans/hendes hold vinder klart. Han laver 2 mål og vinder og du får 110k i vækst. Du har spottes en fidus til 6mio til runden. Hans hold har ikke store chancer for at vinde, men han kan shine. Han laver 7 mål og de taber. Han tjener 220k - 60k for transfer. Du tjener 50k. Er det værd satset. Han skal være tjener bomb og ham den ene skod før det giver mening.

Sent i turneringen er spillernes værdier steget i takt med deres vækst. Du skal have nogle af de store kanoner ind eller prøve at tage en som de andre ikke har for at satse. Du skal her bruge ml 110-130k for bare at skifte en spiller og du skal sikkert skifte flere spillere.

Vi ender med hold, hvor folk kun tage at skifte med de helt billige spillere, fordi det bedre kan betale sig at undgå transfergebyret.

Med det nuværende pointsystem, har man i højere grad incitament til at satse og skifte, hvis behovet er der

Der er mange fejl! Netop nu er Mikkel Hansen noteret for sølle 2 assist! Han havde nok 3 gange så mange. Simpelthen så ærgerligt , at de kamprapporter skal afgøre spillet

Og så kom den værste ... O. Magnusson laver mindst 7 assists - snarere 8 eller 9 - og han er så noteret for 1 assist. Helt gak gak ...

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Drop assist eller se kampene SWUSH - det er til grin.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

BREAKING NEWS

Rmir og FrederikGukdbaek er enige om noget…..

Og for en gang skyld har RMIR ret!

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

BREAKING NEWS

Rmir og FrederikGukdbaek er enige om noget…..

Og for en gang skyld har RMIR ret!

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Vi har da altid været enige - rmir er bare ikke ekspert 😂

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Jeg er helt enige i, at der bliver givet assist som vinden blæser, og det er ærgerligt, at det bliver så tilfældigt og afgørende.

Jeg har dog selv Magnusson, og der er ingen chance for, at han skal have det antal assist, der nævnes her.

Han har ikke et eneste udspil til sin fløj idag, der resulterer i scoring, og han har kun ét indspil til stregen, der resulterer i scoring. Formentlig der han får sin assist.

Derudover har han selvfølgelig afleveringer til de andre bagspillere, der resulterer i scoring, men det kan man ikke kræve en assist på i håndbold. Så at man synes, han skal have 7-8 assist her, kan aldrig komme på tale.

Til gengæld er det jo helt håbløst, at man så ser Polens kamp den anden dag, hvor der registreres assist på 95 % af målene.

Jeg synes den er svær. Måske skal man fjerne assist. Men så skal man finde nogle andre parametre. For håndboldspillene er i forvejen blevet alt for simple, hvor det kun handler målscorerne. Ingen engang transferstrategi skal man overveje.

Det er rimelig ligetil..... kampene i Bratislava giver assist på næstsidste hånd uanset hvad. Hvor imod kampene i Ungarn kun giver assist for indspil til streg eller fløj. Så kunne man spekulere i det, når man valgte spillere !!!! er det fair eller skal man til at være multi håndbold manager nørd ??

Det er EHFs officielle stats, så skal I klage skal I klage til EHF og ikke til Swush. 😆

@Kenneth Det er ikke lige til for Gidsel får assist for alle sine afleveringer, men Ingi ikke og de har været i samme hal. Så enten spilles der med ishockey assist eller så drop point givening og giv minus igen for brændt kontra og straffe for at skabe andre faktorer end mål.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Prøv at kigge de forskellige stats igennem Frederik hos ehf. Gidsel får de assister han gør fordi nærmest alle de gange han har næstsidste hånd på bolden er det til fløj eller indspil. Dette er ikke gældende for Ingi som ofte assisterer til siden. Ikke tilfældigt at svenskere, russere, spaniere og nordmænd alle fra samme hal har langt de fleste assister. Zhitnikov 48 assister 🤣🤣🤣