Forum

ville I råde mig til at gemme f.eks 7-10 mill. hvis der blir corona karantæne eller andet

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere

Stemte: ville være fornuftigt

Kan nok være coronaen har gjort drøje indhug i den ældre del af
befolkningen, - men vi må ikke glemme, at den onde benæder også
er i hastig fremmarch!

Du har forestået et fornuftigt valg i en krisetid Henrik, - husk nu at få
det 5. og det 6. shot inden påske, så du er på den sikre side.

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Stemte: ville være fornuftigt

ikke det jeg spurgte om

Stemte: ville være fornuftigt

Det er bare om at få brugt alle pengene asap!
Er de dyre spillere mere syge end de billige det tror jeg ikke MEN de laver flere point er jeg helt sikker på

HUSK det starter i morgen kl 12.30

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Stemte: ville være fornuftigt

7-10 millioner er altid godt at gemme.
Jeg har f.eks nedgravet 8,3 millioner i haven, kommer fra løbende kontante partipolitiske donationer op imod diverse folketingsvalg.
Jeg har personligt administreret disse midler på fornuftig vis.
Den latterlige ministerpension kan ingen jo leve for.

Stemte: ville være fornuftigt

er der nogen der vil 100 % sikkert indrømme at de har sat et stort/mindre beløb til side og e.v.t sige beløbet

Stemte: ville gemme lidt flere mill.

Jeg forstår ikke helt denne her afstemning Henrik.
Der bør vel være en valgmulighed, hvor man kan stemme, at man ikke gemmer så mange fiktive millioner på sin fiktive bankkonto i managerspillet.

Altså man undlader vel at bruge alle sine penge, hvis man kan sætte et hold man er tilfreds med, som man samtidig får bankrenter for? Men hvad har det at gøre med Corona? Skal det forstås sådan, at du tænker at 7-10mil (eller mere) er en fordel at have i banken, så du nemmere kan skifte spillere ud i tilfælde af at en kamp aflyses eller en spiller testes positiv for Corona?

Kan du prøve at uddybe dine tanker omkring denne potentielle strategi?
Personligt synes jeg at bankrenter er dejlige, men jeg tror at de dyrere spillere kommer til at overgå disse renter, hvorfor jeg tænker at bruge hver en fiktiv krone på at stille hold.

Stemte: ville være fornuftigt

Trust me, Henrik - er pensioneret cab-driver fra Jomfru Ane Gade, og jeg har
gemt en mill. Hvorhenne vil du sikkert gerne vide, og da jeg stoler 100% på
dig min ven, må du gerne vide, at monierne ligger sammen med resten af
lutten, - under hovedpuden.

Vi er jo nogen der sidder op og sover :)

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Stemte: ville være fornuftigt

jeg mener jeg har efter deadline set at der er mange managers der i fodbold spil der gemmer helt op til 15-22 mill.

Stemte: ville gemme lidt flere mill.

Jeg tror ikke, at de hold kommer så langt..

Og jeg kan også fortælle, at disse kampe ikke spilles i denne runde:

Bologna - Inter
Atalanta - Torino
Salernitana - Venezia
Fiorentina - Udinese

Der er også fortsat meget tvivl om Juve - Napoli.

Jeg håber ikke, at du har spillere fra de 4 aflyste kampe i denne runde.

Stemte: ville være fornuftigt

desværre jo er det corona

Stemte: ville være fornuftigt

desværre jo er det corona

Stemte: ville gemme lidt flere mill.

Ja.
Salernitana - Venezia & Fiorentina - Udinese har været aflyst siden i går.
Bologna - Inter og Atalanta - Torina har været aflyst siden i nat/i morges.

Stemte: ville være fornuftigt

Ja det er sgu total kaos med Corona og det vil det sikkert være det næste stykke tid desværre
Men det er jo helt til grin i Serie A hvor ligaen ikke aflyser kampene
men sundhedsmyndighederne forhindre hold i at spille

(Håber da Juventus-Napoli spiller, endte med et par stykker i sidste øjeblik)

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Stemte: ville gemme lidt flere mill.

Jep.
Men en ting er hvordan de gør i Italien - noget andet er, hvordan managerspillene sættes op med %-liste, skader, karantæne, udskudte kampe mm. og hvordan dette vises og kommunikeres ud til kunderne.

Personligt synes jeg at at Swush bør lede efter andre til at opdatere skader og karantæner (eller helt sløjfe det). Det er helt ved siden af skiven.

Mht. Juve-Napoli, så har jeg også haft Cuadrado helt ind til 10 min inden, hvor jeg læser at der potentielt er to nye smittede hos Napoli.
Hvis den spilles ser det godt ud for dig, Benned.

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere