Forum

kan I heller ikke lave mere end 1 hold


Hold dig hellere til ét hold Henrik.

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Man kan kun have et basishold men burde være muligt at lave en masse guldhold hvis man vil men det koster så penge

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

hvorfof det Askemann

selvom jeg lige har lavet et kan jeg ikke flere oplever I osse det ?

kan ikke lave flere guldhold der står en hel masse volapyk nede efter det hold man har lavet

Måske meget godt at nøjes med et hold, og så til gengæld koncentrere sig om det.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Sgu da fedt hvis man kun må oprette eet hold, så har os der ikke spiller med i de hemmelige karteller der går fælles om flere hundrede hold, også en chance for at vinde. Er der nogen hotte modeller med i år man skal have på holdet?

Jeg er med Henrik07 her.

Det er meget bedre at oprette 10 guldhold, og så efter 1-3 runder opgive de 9 af dem. Efter yderligere 2-3 runder indse at det sidste hold heller ikke kan nå noget, og så glemme alt om lortespillet og se frem imod næste nye managerspil, helst noget NFL eller motorsport, hvorefter man gentager successen, helst efter at have stillet 100 relevante dog nærmest enslydende spørgsmål incl. afstemninger.