Forum

hvilke hold kommer i TOP 5 tror I ?


Ingen forbandede spor før der er kommet odds. Ellers vent til RMIR med hans store kvindehåndboldviden fremlægger info, så skal man bare gøre det modsatte

Tænker at top 5 bliver:

Usbekistan
Kasakhstan
Iran
Puerto Rico
Danmark

Af de 5 tror jeg nok mest på Danmark, men jeg laver altså ikke et hold før Swush og RMIR har været på banen med deres mere eller mindre vellykkede optakter

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

jeg tror nu ikke man kan se RMIR og Swush hold før deadline

RMIR kan simpelthen ik la vær med at lufte sine barberede geder -
vi skal nok få nogle hot shots før deadline :)

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Og swush betaler jo en formue til folk så de kan lave optakt alle mulige steder, så det skal der nok også komme

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Bare rolig Bennedbæk. Man vinder ikke spillet ved at følge de optakter. Der er mange nye lande med, så hvis man ikke i forvejen følger håndbold tæt, så har man ikke store chancer!

Og swush betaler ikke en formue. Højst et gratis guldhold for optakt eller des lignende. Det matcher jo præmieniveauet på spillene ;)

Sgu da godt man ikke er Spaniens træner med 35 spiller at vælge imellem til kampene så bliver han da helt stresset hvis alle skal nå at komme på banen som de plejer

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hvor er det nu man ser stats rapporterne?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Thx ... fandt det - og de er rimeligt hurtige. Fint.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvaa swush kan I ikke bruge MTR til at starte med på Rumænien-Iran? Det er da bedre end ingen ting selvom assist så mangler

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Linket virker ikke

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det er det allerede... Jeg var stadig i stand til at følge dette link i går... Men tak alligevel, for jeg fandt det, jeg søgte, om end på en lidt anden side