Forum

Der sker jo ikke noget herinde så jeg starter et

NYT SPIL hvor alle kan være med

Denne form for spil handler ikke om de enkelte spillere men om holdenes præstationer.

Reglerne er meget simple.

Man vælger et hold som man mener vinder i denne uge.
Hvis man har valgt rigtigt så går man videre. Taber ens hold så er man ude - heraf navnet "Survivor".
Man kan kun vælge det samme hold én gang

Man skal vælge sin vinder inden kampen starter, så man kan godt vente med at vælge til mandag eller tirsdag hvis man vil eller er lidt sen på den, men igen man må kun vælge et hold EN gang

Bennedbæk - Danneee - FC Alhmann spiller videre fra runde 9 hvor alle 3 kiksede

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Runde 1: Rams
Runde 2: Packers
Runde 3: Panthers
Runde 4: Bengals
Runde 5: Patriots
Runde 6: Colts
Runde 7: Cardinals
Runde 8: Chiefs
Runde 9: Cowboys
Runde 10: Steelers

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Colts

Det var da små træls, at de ikke lige kunne fuldende comebacket Saints! :-)

Runde 1: 49'ers
Runde 2: Browns
Runde 3: Ravens
Runde 4: Packers
Runde 5: Bucs
Runde 6: Rams
Runde 7: Cardinals
Runde 8: Bills
Runde 9: Saints
Runde 10: Cowboys

1. 49'ers
2. Packers
3. Bills
4. Bucs
5. Titans
6. Rams
7. Cardinals
8. Chiefs
9. Raiders
10. Ravens

Bills

Så snupper jeg Cardinals. Nu hvor jeg ser man kan være med igen

Steelers taber jo ikke kampen så Bennedbæk burde jo gå videre sammen med Danneee mens FC Ahlmann desværre kikser

Ret mig endelig hvis jeg er gal på den :-)

Af nye rammer Kingo og Nagelsmann rigtigt
MEN hvis man vil være med så har man faktisk lige en chance med et bud på nattens kamp

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Du skriver jo egentligt begge ting i reglerne. Jeg tænker dog vi skal spille videre. Jeg vil gerne have lidt udfordring. ;-) hæhæ

Ja det er håbløs skrevet men de taber ikke er det vigtigste for mig :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark