Forum

Hej managers! Hvornår åbnes der op for Golf manager 21?
God aften.

tobistroem6.860Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
Guldet til Team Strøm

Plejer at åbne ca 14 dage før Masters.

Martin Juhl32.235Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%SølvbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%SølvbægerPræmievinderGuldbæger
Have you anything to declare?? Yeah, don´t go to England.

Kan I så se at få smidt golfspillet i luften Swush så vi kan få samlet et stort antal hold :-)

Martin Juhl32.235Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%SølvbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%SølvbægerPræmievinderGuldbæger
Have you anything to declare?? Yeah, don´t go to England.

Helt enig... jo før jo bedre, kun 14 dage til Masters!!! - Og så kan folk lige samle lidt appetit når Match Play starter i dag

Kan godt være "bange" for, at Holdet ikke starter spillet op til den tid som de plejer; selv om jeg håber.

Det er ved at være "5 min. i 12" hvis det skal kunne igangsættes inden Masters.

Hvad siger Swush - kunne I ikke give en specifik melding herom til alle os som venter spændt !

Hvis det kommer i dag eller i morgen, så er det nogenlunde som det plejer (måske et par dage senere).... så vi håber 😉

Hej alle

Golf Manager er på vej - spillet lanceres på fredag.

Mvh.
Christian

Hurra!!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Mere Hurra!!

For at tilgodese alle Holdet's krejlere og købmandskandidater som ikke kan
få udskiftninger nok, her tænker jeg mest på RMIR og John A og måske en
lille bitte smule på Benned, - så har Swush besluttet, at der i den nye omgang
golfspillet, er fri udskiftning ml 1. og 2. runde, 2. og 3. runde og naturligvis
også ml 3. og 4. runde. Cuttet er også blevet sløjfet, det er jo både eksklude-
rende og diskriminerende at udelukke nogensomhelst fra golfspillets glæder,
og naturligvis har vi også fjernet både hvid og sort tee, den slags åbenlys
racisme kan vi politisk korrekte overmennesker naturligvis ikke leve med!

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

  1. 8 hvad er det for en gang gylle. Jeg har mig bekendt ikke udtalt mig om golfspil og antal udskiftninger eller andre forhold omkring det spil. Er du fuld?
Jeg har som eneste ting sagt omkring golf at det er et veritabelt lortespil .. både managerspillet men i særdeleshed selve spillet.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Mox.. Tror nu ikke jeg har udtalt mig om Golfspillet. Det kunne ikke rage mig mindre... Go fornøjelse med spillet.

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Er der nogen herinde der aner en pind om hvad de udtaler sig om:

RMIR: "Jeg har mig bekendt ikke udtalt mig om golfspil..."

John A: "Tror nu ikke jeg har udtalt mig om Golfspillet.."

I lyder som en flok politikere der ikke har en skid styr på hvad de
siger gennem tiden.

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Wow.. Fandme godt sagt :-D

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Hvis hukommelsen kniber kan man kigge her:

https://www.holdet.dk/da/-search?type=forum&q=golf%2-0rmir

https://www.holdet.dk/da/-search?type=forum&q=john%2-0andersen%20golf

Lidt udtalelser er det jo blevet til ;-)

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Golfspillet er nemt at sætte op når man kan genbruge navnedatabasen. Det har jeg fuld respekt for. Det er nok et vilkår for at spillet eksisterer.

Men måske et hurtigt kvalitetstjek ville reducere 5. lag lidt? Bob Charles er f.eks. 85 år og vandt The Open Championship i 60’erne. Jeg tror ikke han kommer til at spille på touren i år.
Derudover er der de første 10 spillere der har annonceret et karrierestop eller kun dukker op til seniorturneringer.
Nogen med bedre tid end mig kunne sikkert hurtigt liste 20-25 spillere som er stoppet, hvis Swush kunne bruge den hjælp til oprydning. Det ville forbedre indtrykket.

Jeg skal helt sikkert have Jesper Parnevik på mit hold... det kniber lidt med at finde andre gode svenskere 🤪

Hmm, forekomsten af en masse tidligere stjerner i golfspillet skyldes at Europeantour i år har indført en ny exemption kategori der hedder “Past Champions”, hvori korifæer som Nick Faldo, Greg Norman, Ian Woosnam m.fl. osv optræder i. Nogle af spillerne på listen spiller stadig en gang imellem, men alle i PC-kategorien har i princippet spillerettigheder og hører derfor hjemme i golfspillet.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Ok, Thomas Adam... Vi kan også tage den tilbage fra dengang man sendte sit hold ind til BT... Men sådan er der jo så meget :-) Jeg tror folk forstod pointen :-D

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Jeg troede ikke du udtalte dig om golfspillet, John ;-)

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Det gør jeg så heller ikke.. Ikke siden 2016.. Jeg var med et par gange for år tilbage... Med det blev for kedeligt... Sorry.. Det fangede mig aldrig... Prøvede dog :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Golf er røvsygt, har prøvet det et par gange og givet det en chance med noget træning engang sammen men nogen venner MEN det bliver aldrig noget for mig det er simpelhen alt for kedeligt og koster også en formue at spille og i udstyr

Men manager spillet herinde passer til gengæld fint til mig :-)

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Sådan er der jo så meget, Benned... jeg spillede også en del golf i sin tid,, Det blev dog kedeligt... Men aldrig mere kedeligt end spillet her.. Så hellere slå 4 i søen.. Eller 7 .....

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Golf er ikke kedeligt, men man skal træne utroligt meget, inden man bliver bare nogenlunde til spillet. Har selv opgivet det, da jeg ikke havde udviklet mig noget særligt efter 3 års kamp med det.