Forum

Jep er klar igen

john hedelund13.025PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinder
så blev man morfar,hvilket da må legalisere at man tager en morfar,men ak det er der ikke tid til netop fordi man er blevet morfar, suk

Det er jeg også, men jeg er lidt skuffet over, at der kun tildeles 15 kontrakter.

Der er 23 løb i årets kalender og det er 6 løb mere end sidste år, som selvfølgelig var ret turbulent, med aflysninger pga. corona.

I 2019 var der 21 løb på kalenderen, her blev der også "kun" tildelt 15 kontrakter og med 2 løb mere synes jeg, der skulle følge et par ekstra kontrakter med.

Du har ret spaceman. Jeg tror dog ikke de vil ændre noget, da Swush har meget svært ved tage gode forslag til sig. De er som oftest ret sikre på de har gennemtænkt alt, og derfor ikke være ret lydhøre for ændringer. Se bare det cirkus med deres røde krydser. Det er åbenlyst et pænt sagt "komisk" tiltag, og helt uden hold i virkeligheden. Så forvent ikke det store. Og så rigtig god F1 sæson :-)

John Andersen30.780Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Som top 1% OG præmievinder ved spillet i 2020 kan jeg blot konstatere at der INTET galt er i spilopbygningen, det handler bare om at udnytte mulighederne. Kontrakterne sidst var såmænd mere end rigeligt - man kunne såmænd mageligt sætte det ned til 5-8 stykker, da det ikke giver mening at udskifte synderligt i det lille spil.

Jeg er egentlig mest overrasket over at man afholder spil igen til denne tåbelige sport - men okay, når man kan fedte sig igennem ved blot at lave copy/paste fra tidligere år er det sikkert begrænset med ressourcer man bruger.

Dog skal det siges at der trods alt i år er chance for at få gennemført nogle races hvor det kan handle om andet end snak om en helt uduelig dansker som har forvildet sig ind i sporten - Tidligere handlede alt om at kommentatorerne skulle forklare hvorfor gutten var helt uforskyldt i at han fjollede rundt på banen, og enkelte gange når han gennemførte at skulle forklare hvordan det var ren verdensklasse når han blev nr. 14 .....

På den anden side kommer alt så sikkert i stedet til at handle om noget så intellektuelt som at snakke om dæk ...og dækstrategier.

Vorherrebevares ...

Ged barberet!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Men som du selv nævner det ofte... Så kunne det være godt om Swush hørte på brugerne... Som du eks vis selv er fortaler for ang udskiftninger i cykel manager. Og daktisk er kommet med gode forslag ang udskiftninger... Personligt gider jeg ikke cykelmanager uden nogle få udskiftninger, men slet ikke det spil hvor man skal skifte hver dag. Derfor er jeg stået af cyklen mht managerspil på Giro, TDF og Vuelta... Men kan man finde en fornuftig løsning mellem brugere og Swush, så vil det klart give mere glæde og flere deltagere... Og i samme forbindelse få fjernet de der "random" røde krydser... Det er jo helt til grin...

John Andersen30.780Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Jeg er helt enige i Cykel spillene . I Manager spillet kan man i teorien være ude efter et kvarter , hvad der ikke vil gøre brugeren tilfreds og på længere sigt DT/Swush. En trup på 16 mand fx -X antal kontrakter - mulighederne er mange . Til sidst så kunne Formel 1 løbene gøres noget mere int . hvis man havde en "foreløbig" stilling . Synes det er lidt fladt at se stillingen Mandag middag . Jeg ved godt at det helt off resultat skal være der men en midtvejs-service efter Kvalen

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Og som Brian Holm siger med Riis som værelse kammerat var det altid mandag ;) Specielt med Riis musiksmag : Tørfisk ;)

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."