Forum

Jeg undrer mig over hvorfor det er blevet så billigt at handle at det kan være nærmest ligegyldigt at tænke en runde eller 2 frem !? Hvad er lagt til grund for denne beslutning ?


Enig, underlig beslutning. Håber det bliver ændret tilbage til EM næste år.

SWUSH??????

Hej tony høy-nielsen

Det skal ses i sammenhæng med damernes håndbold VM 2020, hvor hver spilledag var en runde, og hvor vi derfor mente det var godt for spillet med et mindre transfergebyr. Rent praktisk er transfergebyret gennemgående for sporten. Dvs. hvis transfergebyret er sat ned til 0,5 % så gælder det alle håndboldspil - selvfølgelig med mindre vi korrigerer fra spil til spil. Det var altså en beslutning der blev taget for begge spil, da transfergebyret blev sat ned til damernes VM. Selv om der generelt gives høj vækst, så var vurderingen også, at det ofte er ret dyre spillere man ønsker at udskifte. Det sammen med behovet for at udskifte mange spillere i tilfælde af udgåede hold og kampprogrammer som på forskellig vis kan indeholde runder, hvor det ikke er alle hold der spiller (hvis hver dag udgør en runde, eller hvis hold sidder over i en runde), så mente vi det var værd at prøve med 0,5 %.

Mvh. Christian

Det er i mine øjne helt skævt i denne omgang VM håndbold (alt taget i betragtning) - og jeg håber ikke at det fortsætter!