Forum

Pointsystem og pointgivning er ikke til diskussion i know.... men hvordan i alverden kan dem der leverer stats være så langt fra virkeligheden?

Omar leverede den ene assist efter den anden i dag, og allerede tidligt i 2 halvleg er han over de 5! Ja jeg sad og talte hver eneste🤣

Han bliver noteret for 4 i kampen. Man betaler alligevel lidt for, at deltage i spillet her, men produktet taber da lidt værdi, når der leveres så forkerte statistikker! Nu sidder man allerede i dag og mangler mindst 60.000 for én spiller!

Hvad tænker folk? Er det ikke rystende tilfældigt ?


Jo det er tilfældigt. Det har det altid været og det fortsætter det nok med.

Syntes @Rmir skal fortælle om manden med brillerne der sidder og giver assist. Der var en slutrunde hvor det kunne betale sig at tage spillere fra den hal for der var assist på alle mål :) Bliv ikke overrasket når Sagosen i morgen får 14 assist.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

@Buchiton. Tak for din beretning om Yahia Omars assists, den lægger da et
kraftigt låg over begejstringen. Jeg kan simpelthen ikke have, at sådan nogle
tilfældigheder har indflydelse på et spil jeg betaler for, det er dælme under al
kritik!

Få det rettet, Swush - eller find nogle andre kunder end mig!

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Der er ingen grund til at føle sig så forurettet. Jeg så også kampen, og Omar havde ikke mere end de 4 assist. Ved håndbold er det værd at bemærke, at en assist ikke bare er den sidste aflevering inden et mål. Det bliver vurderet om afleveringen er med til at sætte skytten op, eller er en indspilning til streg eller fløj. Eller eksempelvis en stikning i en kontra.

Men en aflevering til en, der står lidt med bolden, for derefter at lave et gennembrud og score, er nødvendigvis ikke en assist i håndbold.

4 assist til Omar i går er slet ikke urimeligt. Du skriver, at Omar når 5 assist kort inde i 2. halvleg. Han bliver også sparet meget i den sidste del af kampen. Så hvis du mener, at han har lavet 5, men er registreret til 4 - så er det vidst ikke helt så kritisk. Selvom det selvfølgelig er betydende for managerhold med ham på. Det er nok mere der, at den trykker.

Assist bliver selvfølgelig mere tilfældigt i håndbold, men lad os ikke brokke os og piske en stemning op, før der reelt er grund til det.

God slutrunde.

Tak for uddybende info omkring håndboldassists. Må indrømme jeg har lidt
svært ved at kende forskel på Omar og Ahmed og Muhammed, så fik ikke lige
talt alle assists, men beroede mig på info fra folk der havde set mere end jeg.

Joda, jeg ved udmærket hvor skoen den trykker - men når man nu er kommet
godt fra land med 2 gange Omar og Mohamed og Mohammad, så vil man jo
gerne have alle fignerne med der er i kurven.

Også god slutrunde til alle jer andre!

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Jeg er spændt på hvor mange assist Dolenec fra Slovenien bliver noteret for..... jeg så kampen og vil mene han laver mindst 10

De opdatere af h til ingen i Sloveniens kampen har fået assist

De afventer at IHF opdaterer den fulde match report, hvor assist indgår. Mon ikke det er opdateret til imorgen og holdet.dk derefter tildeler spillerne assist.

Ha Ha..... Dolenec har fået “hele” 5 assist 😉
Slovenien scorer 51 mål, heraf scorer fløjene i hans side tilsammen 19 mål (godt nok nogle kontra og straffe imellem)..... men han spillede også stregen og de andre backs totalt fri flere gange

MEEEENNNN 5 (fem !!!!!!!!), det er jo helt til grin

Til sammenligning fik Sagosen 8

Hvis man kigger på Sofascore, så laver dolenec altså 10 assists i den kamp. Ved ik lige hvad fanden der er gået galt, og hvor de får deres statistikker fra.

Derudover er det her VM bare noget være pis. Det er amatøragtigt og der er ikke styr på en skid. Det kan selfølgelig også have noget at sige i forhold til statistikkerne

Ja kan godt se det, de skriver det godt nok her på holdet at de afventer svar fra ihf, derfor lidt suspekt de har opdateret med en fejl, istedet for bare vente med at opdatere til man har fået alle korrekte dataer

Nu så jeg ikke kampen Argentina - Congo, men Johan Kianbengi Kawola står med 7 brændte straffekast???

Argentinas målmænd tilsammen har 0 reddede straffe ...

Måske I lige gad rette den fejl?

Hej rickrick

Det er blevet rettet.

Mvh. Christian

Men i har stadig ikke rettet at dolonec står for 10 assist på sofascore

Sofascore kunne skrive 416 assist og det vil stadig ikke blive rettet, da det er IHF de får deres stats fra.

Det jo bare et problem når ihf ikkr har styr på en skid ret, skal selvfølgelig være ret og for os, der ikkr lægger til i stillingen, vil korrekte dataer ikke betyde det store, men for dem hvor forskellen betyder om man vinder noget eller ikke, ville de personer nok virkelig føle sig røvrendt

Tænker at den officielle side har mere korrekt tal end fattigmands sofascore 😂

Hvad med Hamed Madadi fra Qatar? Han står med et rundt nul trods 8 mål.

Hamed Madadi? Ahmad Madadi er fløj fra Qatar og lavede 8 mål og har fået vækst for de 8 mål.

Får Wolff 250k i vækst for at holde nullet mod Kap Verde når de ikke kan stille hold og taber 10:0 ?

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Det gør han ikke, man skal jo have været på banen minimum 10 for at få keeper bonus

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Der er fejl i kamprapporten ingen af Portugals målmænd har været på banen mod Marokko og ingen af dem har fået point!?

lars197223.800PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 1%
Skal vi ha en stænkere!?

Ser ud til at Portugals elendige 2 keeper stod hele kampen. Jeg fik i hvert fald kun 50.000 for min keeper. Det her spil er så fucking klamt og tilfældigt. Imens har en elendig islandsk spiller lavet 9 mål i 1 halvleg, og Sverige sparer deres ligesom alle andre på mit hold

Sagosen igen ligeså mange assists som Island til sammen, assists er en joke i spillet og gør at spillet kun bygger på tilfældigheder. Enten burde man definere hvad en assists og selv tildele, fjerne det fra spillet eller give langt færre point. 54 mål i Islands kamp og færre asissts til sammen end Østrig som scorede 29 - det burde ikke være muligt.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"