Forum

Hvad sker der, hvis NFL eksempelvis må aflyse Titans - Bills i kommende runde, efter transferdeadline torsdag aften? På det tidspunkt er der sikkert ikke truffet beslutning om eventuel udsættelse.


Så er det desværre en stor fed nullert til alle Titans og Bills spillere.

Hmmm. Så bliver det jo desværre nærmest umuligt at spille dette spil i denne sæson og i høj grad overladt til tilfældigheder. Ret skuffende.

Skal man 'spilde' dyrebare udskiftninger, for at tage Bills spillere ud, eller skal man risikere at kampen aflyses og de giver 0 point???

Virker som en decideret no-brainer at ændre transfer-reglerne, så man har mulighed for at skifte inden søndagens kampe også - specielt i disse covid-tider. Alternativt give folk flere udskiftninger.

Man kan sige problematikken var allerede oppe i sidste uge, da Chiefs-Patriots også blev rykket efter torsdagens deadlines.
Heldigvis endte de med at kunne spille kampen mandag.

Ja, man skal vist være ekstra opmærksom på ens udskiftninger i år.
Der var vel også en del der blev nødt til at skifte Titans og Steelers spillere inden at det var planlagt sidste uge.
Det er da surt, men det er bare vilkårene i en sæson som denne.

Uden at vide det, tænker jeg at det kan være svært at ligge deadlinen søndag inden de tidlige kampe, da man så bl.a. skal finde en løsning på at man ikke kan få dobbeltrunder(altså sælge de spillere der spiller torsdag nat).

Man kunne jo godt gøre at man kunne skifte spillere ud inden søndagskampene, hvis de ikke havde været i kamp torsdag nat. Så for man jo heller ikke doppelt points.

I alle fantasy spil på alle andre sider kan man udskifte spillere indtil kampstart, jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor man ikke kan lave sådan en løsning i år, det her er umuligt og ødelægger spillet :(

Ja det er sgu lidt noget rod, kampe der flyttes/aflyses om søndagen, man har ikke en kinamands chance fo,r at tage højde for det.

Jeg skrev til dem for et par dage siden og de svarede, at på denne måde kunne alle være med og alle havde lige stor chance for at vinde og ikke bare dem, der sidder og checker stats og skade situationer op til hver kampstart.

Det er godt nok et vagt argument, hvis folk betaler for at deltage, så er det deres eget ansvar at følge med i skader, holdopstillinger osv.

men jeg ville bestemt ikke være med hvis der var transfervindue hver gang en kamp starter i NFL i f.eks denne runde var det så

fredag kl 02.30
søndag kl 18.30
søndag kl 22.05
søndag kl 22.25
mandag kl 02.20
tirsdag kl 02.15
onsdag kl 01.00

Men en åbning af vindue efter første kamp fredag og så indtil søndag 18.30 ville være fint, men om det kan lade sig gøre ved jeg ikke

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Dette har ALTID været et problem, da spiller bliver skadet mellem Torsdag og frem til søndag aften. Så ærgerligt at man vælger at låse kampe torsdag aften.

Dette spil mister sin charme ved at låse ALLE handler torsdag.

Bedste løsning ville være at holde den ene kamp låst og alle andre handler åben frem til søndag aften og låse de resterende handler Søndag kl. 19.

Især nu under Covid-19!

Jeg håber at i alle sender holdet en mail vedr. denne problematik, så vi bliver hørt.

Vi er nu flere der overvejer fantasy, da vi er trætte af handlerne allerede bliver låst Torsdag.

God kamp.

Dette har været et problem helt fra start, spillere der bliver skadet mellem Torsdag og frem til søndag aften og så har man ikke mulighed for at ændre sit hold hvilket er super ægerligt og ødelægger spillet.

Jeg håber på en løsning hvor den ene kamp bliver låst torsdag og alle andre handler er åben frem til søndag.

Især nu under Covid-19!

Jeg håber i vil kigge på dette problem og ændre måden holdet gør det på, dette vil gøre spillet så meget federe for alle os som bruger meget tid på det.

God kamp.

Det er ikke kun i år, grundet covid 19, at problemet opstår. Det oplyser det bare endnu mere!
Det er hvert år at spillet bliver låst for tidligt, uden chance for at kunne ændre sit hold (grundet skader, karantæner etc.) og øge sine chancer.
Selv om jeg ikke spiller med i år, så har jeg, de tidligere år, været virkelig irriteret over deres torsdags deadline! Jeg kan kun forestille mig at irritationen er steget hos jer der spiller, med al den uvished, der ligger i ligaen i år!
Appellere på det kraftigste til at deadline funktionen bliver lavet om så oplevelsen kan blive endnu bedre for dem som bruger mere tid på det end andre.

Lige præcis!!