Forum

Hej Swush

Er det de turneringer der står under “RUNDER” der er gældende ??

Eller kan man risikere, at der tilføjes turneringer. På Europatourens side er der jo flere mindre turneringer i Spanien, Portugal, Kenya og Australien, som ikke er med under “RUNDER” ??

Mvh. Brian


Hej Brian,

Vi udvider Golf Manager med ekstra turneringer. Det skyldes, at der er tilføjet væsentlige turneringer til turneringsplanen.

Jeg skal nok melde tilbage her i tråden, når dette er sket, men det sker i løbet af denne uge, så du og alle andre er bevidste om, hvilke turneringer der er med inden spilstart.

Mvh,
Andreas - Holdet.dk

Nu må i sgu lige beslutte jer for hvad i gør, den ene dag laver i intet om (ved godt i har slettet tråden) og nu vil i så til at lave om på spillet og tilføje en masse ekstra turneringer en uge før spillet starter....

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg opdagede nemlig at min tidligere tråd var slettet.... derfor jeg spurgte igen.

Sålænge de nye turneringer tilføjes før spillet starter, så er det ok - min frygt gik på, at man stiller et hold udfra nuværende “RUNDER” - og når man så midt i september har brugt sine udskiftninger.... Wupti!!!! Så tilføjes der pludselig 4-5 turneringer 😱

Så du siger at de har slettet den tråd du havde lavet og som de havde svaret i uden at have infomeret dig eller bedt dig om at stille spørgsmålet igen?

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

@Bennebæk

Jeg fik en mail om, at mit indlæg var slettet af administrator - men ikke hvorfor ???

Nu kan jeg så se inde på siden, at der popper en “blå bjælke” op når man klikker ind på sit hold, så.....

  1. Swush

Skal det forstås sådan at der kan blive tilføjet flere runder midt under spillet?
lyder lidt mærkeligt i et kontrakt spil..

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Så er der kommet flere runder på.

Kunne være godt at vide, hvornår antal runder er på plads, så der kan gøres overvejelser om brug af kontrakter?

Hej Alle,

Jeg forstår forvirringen.

Forvirringen skyldes i første omgang, at jeg fejlagtigt meldte ud, at der ikke bliver tilføjet flere turneringer til rundeprogrammet. Det skal jeg beklage.

Ved et nærmere kig på den plan som Europa Touren hele tiden opdaterer, kunne vi konstatere, at flere interessante turneringer var blevet tilføjet til deres program. Derfor ændrede vi mening.

Det betyder, at rundeprogrammet løbende bliver vedligeholdt, hvilket vil sige at der kan komme ekstra turneringer med i spillet - også undervejs. Der er allerede nu blevet tilføjet ekstra turneringer til programmet.

Jeg må endnu engang beklage den forvirring som mit første post var skyld i.

mvh,
Andreas - Holdet.dk

Super godt at turneringsplanen er blevet opdateret så alle aktuelle turneringer er med. Til gengæld bør i opgradere Nedbank Golf Challenge og BMW PGA Championship til at være kategori 1 turneringer. Og alle turneringer med præmiesum på kun 1.000.000 euro bør nedgrades til kategori 3.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Kan ikke være rigtigt med flere turneringer undervejs. Umuligt at disponere antal kontrakter.

Nej !!!

Man bliver da nødt til at kende programmet inden spillet starter!!

Det svarer jo til at man f.eks. har stillet et superliga hold med spillere fra top 6 klubberne..... og så pludselig midtvejs i spillet, så får OB, Lyngby, Hobro og Horsens tilføjet 4 kampe mere end alle andre 🤪 - og man har ikke flere udskiftninger tilbage 😱

....., eller omvendt !!!!

Aflysninger pga. f.eks. Corona er ingen herre over, men mener ikke man kan smide nye turneringer ind undervejs i spillet !!!!

Selvfølgelig skal der kunne tilføjes turneringer, når sæsonen pga Covid19 endnu ikke er planlagt færdigt. I F1 er der f.eks pt. kun 8 runder, men her kommer der formentlig (forhåbentlig) mange flere løb i kalenderen, i takt med at de bliver planlagt.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Forstår udemærket Brian P's argumenter, de er også 100% holdbare, hvis ikke
det var fordi vi er midt i noget der ligner et corona-kaos.

Har det sådan, lad os nu komme igang for hulen. Savner i den grad golf, F1 og
meget andet livesport, med eller uden tilskuere.

Er også villig til at sluge et par kameler undervejs, velvidende at jeg nok misser
et par semifavoritter eller løber tør for kontrakter, i de sidst tilføjede golfturneringer.

Glæder mig vildt til golfopstart, er squ lidt træt af alt det her selvisolation!

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Man kan da ikke sætte et spil i gang uden at reglerne ligger fast. Og ja, antal turneringer er en del af reglerne.

Der er i hvert fald ingen grund til inden spilstart så at gøre sig overvejelser om, hvordan man vil disponere sine udskiftninger, når f.eks. UK Swing turneringerne er afsluttet.

Heller ingen grund til at overveje at disponere udskiftninger efter at ramme flest deltagere i kategori 1 turneringer f.eks.

Det er dælme en skidt beslutning.

Hej alle,

Vi har rettet kategorier til, så nu skulle vi være klar til spilstart.

mvh,
Andreas - Holdet.dk

Perfekt, det ser helt rigtigt ud!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Er Hero Open ikke aflyst?

Hero Open i Indien er aflyst. Men den er programsat til 2 runde bliver spillet i England. Hvorfor stort set alle der spiller den første turnering også spiller den anden.

Tæller begge turneringer med i regnskabet, her i 2 runde af golfspillet?

Yep, begge runder er tællende!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Tak for svaret.
Det gør det ikke ligefrem nemmer, men spændene.

Runde 10
Alfred Dunhill Links Championship er aflyst.