Forum

Alex dusjebaev og David Mandic skal noteres for et mål mere. Og Raul Enterrios og Karacic skal noteres for et mål mindre. Danske Spil har rettet det til, men SWUSH kommer nok aldrig til at gøre det. Gad vide hvor mange fejl der har været i alle andre kampe når man ikke engang kan holde styr på det til finalen?


Hvor ser du det henne?

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

EM-finalen så jeg på TV2 og den officielle kamprapport på EHF’s hjemmeside.
Mandic scorer 11.27 inde i kampen og Dusjebaev i 2. halvleg 44.24

Jamen hvor ser du at danske spil har ændret det?

På EHF er det ikke ændret.

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg kan bekræfte danske spil har ændret det. Efter en længere samtale med dem i telefonen, så havde de fuld forståelse for det. Fik dem endda guidet igennem tv2 play, hvor de kunne se målene, så de ændrede det med det samme. :-) God stil!

Hvor må det i øvrigt være frustrerende ellers. Min ven blev 3'er samlet i slutrunden. Retfærdigvis skulle han dog være 2'er, hvis EHF gad at have styr på deres tal.
Det er sgu tragisk og noget der må kigges på til næste slutrunde. Det er jo en mindre skandale, at gå fra 2 til en 3 plads pga. der ikke er styr på hvem der scorer!

Lige med Karacic fejlagtige mål, så har de byttet rundt på dem og givet Mandic assisten. Karacic lavede assisten, men som i nævner scorede Mandic målet. Det ville trække -30.000 fra Karacic, men istedet give ham 5 assist og udløse assist bonus. Så hans vækst er faktisk 36.000 for lidt. Men ja, der har virkelig været mange fejl på helt elementære ting fra EHFs side i kamprapporterne

EHF har ændret målene nu....