Forum

Til Swush:

Kan se under "kommende spil" at VM ishockey manager 2020 ikke figurerer på listen.
Betyder det at I dropper spillet igen i år??

Det synes jeg ville være MØG ærgerligt, hvis I gjorde!

Det er et af de sjoveste spil I har på denne platform - i hvert fald i følge mig.

Let's vote! Hvad siger I andre managers??

Lppower 18.500Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
#ForChris
Du skal afgive din stemme før du kan kommentere

Stemte: Ishockey Managerspillet skal på programmet igen!

Meget enig i at ishockey manager er klasse. Skal gerne med igen!

Stemte: Ishockey Managerspillet skal på programmet igen!

Super underholdende spil. Det skal helt klart på igen. Kom nu holdet.dk

Stemte: Ishockey Managerspillet skal på programmet igen!

Enig. Ishockey spillene er altid god lir

Stemte: Ishockey Managerspillet skal på programmet igen!

Naturligvis! Og nu da Golf spillet må være begravet, så må vi have nogle ordentlige spil med mening!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Stemte: Ishockey Managerspillet skal på programmet igen!

Er golfspillet begravet ? Det står da ellers på listen over kommende spil ;-)

3kroner8.920PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderBronzebægerBronzebægerTop 10%
NFL Survivor picks 2018 CHAMP

Stemte: Ishockey Managerspillet skal på programmet igen!

@5 Det må være en fejl ... Der rejste sig en sand shitstorm (mindst 4 brokkede sig) sidste år da det blev pillet ned - og da Swush gav efter for presset og lancerede spillet alligevel deltog der 3 ludere og en lommetyv. Men hvem ved, man er før blevet overrasket.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Stemte: Mellem.

Jeg synes Swush skal få styr på de eksisterende spil før man laver nye. Eksempelvis at man stadig ikke kan se tidligere startopstillinger i fodboldspillene, som man tidligere kunne. Det er direkte underligt at man har valgt denne feature fra. Man kan selvfølgelig gå ind på andre sider og se det, men det gør det jo bare mere bøvlet. Ellers holder jeg nu meget af ishockey, men hvis kvaliteten er på samme niveau, som eks håndboldspillet, så synes jeg man bør fokusere mere på at gøre spillene bedre, fremfor at lave nye halvdårlige spilleoplevelser. Er meget enig i at Golf er outdatet. Kommer der styr på spillene, så er jeg også med i nye spil, foruden PL, CL og F1

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Stemte: Ishockey Managerspillet skal på programmet igen!

Synes det er et ad de bedst spil

Stemte: Ishockey Managerspillet skal på programmet igen!

ja det er drønærgelig at ingen fra swush har forstand på ishokey.
det må være en ommer,kom nu I gang og få sat spillet på.

Stemte: Ishockey Managerspillet skal på programmet igen!

Bedste manager spil de har haft nogensinde! Sidste år var undskyldningen at der ikke var nok deltagere, og vupti, så lancerer man Golf manager med 400 deltagere..

Stemte: Ishockey Managerspillet skal på programmet igen!

Fake news

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Stemte: Ishockey Managerspillet skal på programmet igen!

  1. 11, nej det var deres forklaring: her er svaret fra Holdet...

Hej
Jeg beklager at måtte meddele dig, at planen desværre er ændret siden du skrev med Andreas for en måneds tid siden. Vi lancerer således ikke Ishockey Manager i 2019.

Vi må erkende at Ishockey VM Manager ikke tiltrækker særlig mange deltagere og det sammenholdt med, at det kræver mange ressourcer at sætte op og drifte, gør at vi har valgt ikke at lancere det i år. Ishockey VM i Danmark sidste år var lidt en lakmusprøve, men desværre var deltagerantallet ikke særlig stort, så vi har valgt at prioritere anderledes i år.
Med venlig hilsen,
Jens, Holdet.dk

Stemte: Ishockey Managerspillet skal på programmet igen!

@ #12

Jeg er enig med dig i at det er ærgerligt at Ishockey spillet ikke bliver til noget, men lad være med at hakke på golf-spillet, hvor der iøvrigt var flere deltagere i 2019 end i 2018.
Og altså væsentligt mere end 400 hold..

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Stemte: Ishockey Managerspillet skal på programmet igen!

Golf manager havde langt under halvdelen af Guldhold i 2018 i forhold Ishockey Manager.. så hvis det er pga. ressourcer de fjerner Ishockey ville det stadig give langt bedre mening at droppe Golf og tage Hockey tilbage...

Og 400 Guldhold var vidst meget tæt på antallet i 2018 i hvert fald...

Stemte: Ishockey Managerspillet skal på programmet igen!

golf er godt,hvis I ikke synes det så spring over,hvor svært er det lige.
ishockey er vi nødt til at springe over sammen med la liga er fordi swush ikke kan finde ud af det eller intereserer sig for det,så fri os med det tågesnak om mangel på tilslutning og alverdens undskyld,de burde selvfølgelig komme med alle spil som egner sig.
formel 1 er for mig røvsyg,ingen problem,enten laver jeg et hold eller ikke,synes ikke det er svært.
swush kom nu I gang med ishokey,når jeg kan finde frem til resultaterne,målmandsredn-inger,skudforsøg og mål på 10 minutter kan I vil også.

Stemte: Ishockey Managerspillet skal på programmet igen!

@ #14

Nej, det er forkert - der var væsentlig flere end 400 guldhold i 2018, og som nævnt steg det i 2019.

Men som Vagn siger, denne tråd handler ikke om Golf, - hvis du ikke bryder dig om det så lad være med at spille med, men lad være med at disse det.

Er stadig enig med dig i at det er ærgerligt at Ishockey ikke er på programmet længere.
De smalle spil er med til at gøre holdet.dk mere varieret og efter min mening dermed bedre, så det ikke handler om fodbold det hele.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Stemte: Ishockey Managerspillet skal på programmet igen!

Et ishockey spil til slutspillet i NHL ville være fedt. Bedre end VM synes jeg, hvor det jo er uden mange af de bedste spillere.

Stemte: Ishockey Managerspillet skal på programmet igen!

  1. 16, Golf Manager må for min skyld gerne være der.. men når besvarelsen i 2019 var at Ishockey ikke kunne være med, pga. manglende ressourcer hold Holdet, så ville det vel være en mulighed at droppe et (noget mindre benyttet spil) som Golf...
jeg så også gerne at man havde flere forskellige spil fra fx Herre Håndbold ligaen og lign..

Stemte: Ishockey Managerspillet skal på programmet igen!

guld tak.
jeg tror alså kke på det,hvis viljen er der,er der råd,mon ikke det er fordi det kræver arbejde,ishockey hører hjemme,det samme gør golf,flere spil og ingen fjernes frem for andre,det er vejen frem og fjern så de gratisspil,så kunne det jo være der blev lidt tid til andre spil,måske endda ishokey.

Stemte: Mellem.

Swush har flere gange anført, at spillene kræver mange ressourcer at sætte op og drifte.. deres prioritet burde være at gøre denne “belastning” mindre, så de på den måde kan gøre flere spil rentable.

For det kan da kun være i alles interesse at få et større spiludvalg.

Og det burde altså stadig ikke være raketvidenskab at administrere managerspil.... en fil med deltagere og priser/kategorier alt efter spiltype og en indlæsning af den fil.. bum, så burde et spil være sat op medmindre man ændrer regler..

Resultatopfatering afhænger lidt af aftaler med dataleverandører, men meget burde igen kunne ske automatisk.

Problemet er, at det “lugter” af for mange manuelle rutiner i administrationen af spillene, jf diverse udmeldinger fra Swush og problemer med spilopdateringer gennem årene.

Men desværre har trenden været , at man hellere vil gøre “dårligt” opbyggede spil pæne at kigge på.

Stemte: Ishockey Managerspillet skal på programmet igen!

uanset hvad burde man kigge på Ishockey manager igen.. der er mange der har tilkendegivet ønsket om spillet, hvilket må betyde at interessen er der.. hvis man oveni vælger at åbne for spillet i god tid, så burde det være muligt at få mange betalingshold med.. specielt et år som i år, hvor det ligner at det danske får mange spillere hjem fra NHL

Stemte: Ishockey Managerspillet skal på programmet igen!

SVUSH har valgt at priotere anderledes fordi der skal arbejdes lidt,hvad er der at priotere,det er jo de samme spil som går igen intet nyt der,60% vil gerne have ishockey,hvad rager det os,i må da snart vide at service er en by Nu bliver EM,OL GIROEN nok aflyst,så har i da tid nok.

Stemte: Ishockey Managerspillet skal på programmet igen!

en by i RUSLAND.

Stemte: Ishockey Managerspillet skal på programmet igen!

Ville være det bedste der er sket i år

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere