Forum

Hej SWUSH

Nu har jeg lige kigget 1. rundes kampe igennem i forhold til assists. Håndboldkampe kan jo forløbe forskelligt, men når der gives assist rater på mellem 20% og 81,25%, så er der altså noget rivende galt!

Her er data for runde 1 (antal assists divideret med antal mål):

HVI - SER: 37,14% - 20,00%
TYS - HOL: 52,94% - 26,09%
KRO - MON: 29,63% - 23,81%
SPA - LET: 24,24% - 22,73%
TJE - ØST: 62,07% - 81,25%
FRA - POR: 24,00% - 32,14%
SLO - POL: 38,46% - 34,78%
NMA - UKR: 69,23% - 48,00%
NOR - BOS: 43,75% - 46,15%
SVE - SCH: 41,18% - 52,38%

Jeg har nappet data fra Østrigs pulje i runde 2 også, da der tydeligvis bruges nogle andre assist regler i de kampe:

Her er assist raten for de fire hold: 74,07%, 72%, 70% og 58,82%. Den gennemsnitlige assist rate i den pulje efter de første 2 runder er 66,93%. Bemærk, at den højeste assist rate fra alle andre kampe i runde 1 er Schweiz med 52,38%. Den gennemsnitlige assist rate i Østrigs pulje ligger dermed 15% over den højeste assist rate for alle andre kampe i runde 1.

Kunne I ikke til næste håndbold manager spil prøve at finde en mere seriøs leverandør af data. Evt. helt droppe assists, misset FB og reddet straffe når data er så håbløst?


Helt sort, at Palmarsson kun får een assist.....Det bør kunne rettes, da han minimum lavede 5 assists gennem de blot 30 minutter jeg så kampen....Det er en ommer, og det har jo også stor betydning for de, som har ham som anfører!!!!

Du kunne også have taget Danmarks 1. kamp (2.runde) mod Island med, hvor DK ligger på den laveste i hele turneringen med 16,7%.. Der blev Mikkel snydt for en håndfuld assister.

  1. 2
I runde 2 score Kroatien 31 mål og bliver noteret for 3 assist i alt..
Har ikke set kampen, men synes nu også at det virker lidt til den lave side..

Men der har altid været nogle pusseløjerlige noteringer af assist(men tidligere synes jeg at det var i IHF regi, de største udsving kom).
Men jeg kan desværre ikke se en bedre løsning end at gå efter de officielle kamp rapporter..

Hej

Ja vi undrer os også lidt over måden der uddeles assists på - tilsyneladende ud fra forskellige (eller manglende) assist-definitioner. Konsekvensen kan eventuelt blive, at der skrues ned for værdien af assists i kommende håndboldspil.

Mvh. Christian

Assists, brændt kontra, redninger er så vigtig en del af spillet at det vil blive kedeligt uden - faktisk burde man finde endnu flere point givere i spillet- forsvarsblokeringer feks. Så at tage dem ud er ikke løsningen - til gengæld er håndbold spillene så populære at der vel kunne blive plads til at finde ressourcer til at lade 2-3 personer i Swush regi på lige at spole kampene igennem og notere tal korrekt ud fra en fast definition. Og da beregne point ud fra det. Assists kunne jo såre enkelt bare være at give point til den spiller der har næstsidste hånd på bolden inden scoring.

RMIR63.450PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Kirkeløkke laver 2 klare assist til Bramming men ingen noteret..fjern assist når det er så useriøs