Forum

Så står vi foran endnu et lækkert managerspil når de stanglækre tøsepiger tørner ud for de mange nationer der deltager.

Swush har givet bolden op til et lækkert spil - og det er med at holde tungen lige i munden og få truffet de rigtige valg allerede til runde 1.

3000 hold er tilmeldt - og mon ikke vi når op på mindst 4000 inden det går løs - Dog er der blot 400 betalende hold med, og vanen tro er de fleste deltagere således FEDTHASE!

Og selvom præmierne vanen tro er ... nærmest mikroskopiske, så vil de hardcore Managers selvfølgelig være klædt på til tænderne og have researchet ned til den mindste detalje.

Lad nu de hardcore Managers komme til orde her - Del ud af de varme fiduser - fortæl om hvor du ser favoritterne - Har du øjnet den blot 21-årige blonde debutant fra et af Balkanlandene som du tror bliver et mega-hit, så smid hende på bordet og lad os andre grine af din fidus! Kom også gerne med dit spin - Vi kan tåle det - Og skulle du have held med at få nogle enkelte managers til at hoppe i en fælde, så vil det KUN blive værdsat!

Lad os starte med lidt kvalificerede hårde betragtninger her:

  1. Norge stiller vanen tro som storfavoritter, og selvom de har lidt skadesudfordringer, så skal de såmænd nok gå hele vejen - og det er utænkeligt at Norge ikke står i en finale til sidst. Pas dog på med at vælge de dyre Nordmænd fra starten af spillet - De store kanoner bliver sparet og stempler først ind senere i turneringen! Helt udenom Norge kommer man dog ikke og de har en mellempris bag-spiller som bare er et MUST-HAVE på alle hold.

  1. Neagu er som sædvanligt det helt store navn - og selvom hun har været skadet op til turneringen - og det var tvivlsomt om hun overhovedet kom med, så lad dig ikke narre - Neagu er MUST-HAVE, og hun vil være god for 10-måls ringen i mere end hveranden kamp!

  1. Den helt store outsider til at nå de sidste kampe om medaljerne er ubetinget UNGARN - De har et ufatteligt stærkt hold, og Ungarn bliver holdet man skal gå efter når man skal finde de nye unge kometer.

  1. Glem alt om Frankrig og Rusland! - Frankrig har slet ikke holdet der kan nå langt i den turnering - Og hos Russerne er end ikke Anna Vyakhereva (hende der ligner den utilpassede Svenske teenage-klimatosse - Greta Thunberg) er værd at satse på. Hun er ude af form og har slet ikke det spillehumør hun havde tidligere. Frankrig har dog en spiller som er et MUST-HAVE, men mest fordi hun er piv-billig og bliver et absolut hit på hendes position.

  1. Taktisk er det en kendt sag at man især i indledningen af turneringen skal satse benhårdt på at have den rigtige målmand til hver runde - målmanden skal skiftes til hver ny runde - og det mest kloge er at gøre netop målmanden til kaptajn, som det sikre valg. Og der ER reelt ingen grund til at fedte med de oplagte fiduser og det taktiske klogeste valg, så derfor kan alle de mest indsigtsfulde garanteret blive enige om at det er en NO-BRAINER at vælge målmanden fra det hold som møder Senegal til hver eneste runde! Således er målmanden til runde 1 naturligvis fra Montenegro - til runde 2 Rumænien - runde 3 Spanien osv.

  1. Danmark - Bum, bum, bum ... tjae, Norge er stækket - Frankrig har ikke niveau - Flere af de andre normale favoritter er ved at bygge hold op frem imod OL, så Danmark kan vel nå langt, og de er vel også bedre end vi har set dem til de tidligere par slutrunder, hvor de ikke har spillet nogen rolle. Men GLEM DET - Danmark er for gumpetunge og har ikke niveau til at blande sig. Selvfølgelig smadrer vi Australien i runde 1, men vi får allerede problemer i runde 2 imod Sydkorea - og vi står givetvis chanceløse imod Tyskland i runde 3. Danmark bliver røv og nøgler!

Og som rosinen i pølseenden så ender det hele med at Holland bliver verdensmestre - de slår Norge eller Ungarn i finalen!

Ged barberet!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Nå ja, det hele skal jo ikke være kedelige facts og kynisk taktik. Der er flere gode grunde til at følge disse kvinde kampe ... https://www.ran.de/handba-ll/bildergalerien/sexy-bil-der-fuer-eine-volle-kasse

Bring it on!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

1 nej arntzen er ikke no brainer.
2. Senegal er bedre end Congo og Australien :)
3 Når Ungarn nu tabte til Serbien uden profiler i forgårs, så det vildt nok at kalde dem finale deltager. Ungarn topper til VM om 2 år.
4 Rusland bliver verdensmestre, Anna Y blev MVP i den her uge trods hun spillede 20 min i hver kamp og Anna Sen fik lov at skyde straffe
5 ikke flere råd herfra men lyt for Guds skyld ikke til rmir top 2000 placering :)

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

@2 Tøsepige

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

@3 Haha, men alle dem som har researched spiller vel med fire bagspillere ;)

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Hvilke geder er MUST-SHAVE siger du?

@4 ja, det er klart - Og for øvrigt har man ikke taget ved lære, for hun figurerede også som fløj i sidste spil, men er selvfølgelig bagspiller!

@5 Du kan roligt tage Louise Burgaard på - Hun er svine billig, og behøver vel ikke mere end 20 min spilletid for at lave 6-7 mål i første kamp!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvem er hun?! 👀🤣

Nogen der har et link til liveupdate med målscorere?

Gad også godt have ...

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Helt enig. Hvor ser folk play-by-play? Har undersøgt IHF og diverse andre sider, men uden held

I kan hente DHF’s app.
Da er der liveopdatering

Der skulle stå IHF’s

Er der nogen der har fundet et sted hvor kamp rapporterne kan ses?

Ja den officielle hjemmeside er da ikke meget bevendt når det gælder livescore og kamprapporter.

TV2 kan bruges:

https://sport.tv2.dk/haan-dbold/kamp/3091027

Til gengæld LÆKKERT med hurtige opdateringer i spillet ... BRAVO - Bliv ved med det!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

https://www.scoreboard.co-m/dk/handbold/verden/vm-kv-inder/
Viser lynhurtigt stilling i kampene samt målscorere - brug fanen "oversigt"

Jeg er skuffet over du ikke har en neague anf rmir - det eneste af dine holdninger som faktisk havde lidt hold i sig ;)

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Er der nogle fremtidige ændringer til brændt kontra minus point? Jeg tænker nu når staten "EG" = Empty goal er blevet en officiel stat. Den burde vel også give minus i fremtidige spil

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Hvad tænker du på?
Hvis nu f.eks keeper kaster mod tømt mål og brænder er det vel allerede brændt kontra

Andre end mig det syntes minus 50.000 for en 2 min udvisning er for voldsomt?

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Nej i år får de ikke brændt kontra, de får brændt EG = empty goal. Derfor du måske også vil se mange færre brændt kontra i statsene hos de forskellige spillere. Så en keeper kan feks ikke få brændt kontra hvis hende med brillerne der udfylder gør det på "den nye måde"..

Derfor tænker jeg at til herrenes at brændt EG skal tælles med hvis EHF også vælger at følge denne IHF statistik måde.

Og er enig i at -50k er voldsomt, når det lige så meget som en sejr. Så hellere straf de spillere som taber med mere i minus.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Ja det har jeg helt overset men det hænger nok sammen med en dårlig start og jeg gav lidt på med det samme:-(
godt spottet og tænker da swush skal have det rettet

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

@17 Enig ... og sjovt med det lille spil. Har en ukuelig tro på at taktik og strategi er lagt nærmest perfekt inden sådan en slutrunde starter - belært af erfaring - men erkender at jeg åbenbart fortsat ikke har fattet det hele, og her nærmest i startfasen må jeg igen erkende at det er et FORFÆRDELIGT LORTESPIL!

Kan vi snart få gang i Herrernes spil!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

@17 - Og nu jeg har pennen fremme skal du sgu da også ha en thumbs up - Du har sgu fået styr på det hva? - Ser lige at du har "ramt den lige i måsen" med dit førerhold. Hold nu FAST tøsepige! :-)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jeg prøver. Swush I har glemt et brændt straffe på Polmann!

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Der 25 % som har Polmann så tænker det betyder en del at hun mangler at få -30K, kom nu lidt swush I kan ikke åbne handlen uden at rette dette..

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Det er allerede rettet kan jeg se

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

RMIR!!! Vil du ikke nok please lave en analyse på de to kampe på søndag for så kan jeg vide hvad ikke skal tage, dine analyser er altid forbandet :)

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Den er jo nem, Tøsepige ... For dit vedkommende kommer du til at tage guldet i spillet hvis du skifter Stine, din russiske streg og den med rødt kryds - og så køber du naturligvis Polmann, Snelder og Malestein!!!

Hvis du ikke har råd til Malestein, så bare bare Smeets!

Det er pisse enkelt og ligetil!

Og for øvrigt sagde jeg jo for helvede fra starten af at Holland ville vinde hele pisset - Håber da der er nogle som har spillet på mit råd - det gav ganske gode odds!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Den mere præcise analyse giver naturligvis et andet resultat - For du er naturligvis nødt til at kigge på hvilke spillere dem der ligger foran dig har - og dem er du nødsat til at gå modsat på. Det er din eneste chance - og det er jo komplet ligegyldigt om man bliver nr 6 eller nr 142!

Så med et blik på hvad de andre har, så er du nødt til at finde de gode Spaniere og få på - Ud med Stine og Yak - ind med Pena og Cabral!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name