Forum

der står at i 2. runde er der bye week for Detroit Jets og San Francisco 49´ers !
betyder det bare at de 2 hold holder fri fra næste uge der hopper en runde fri ?


Bye weeks er de rudner hvor holdene sidder over ja. Tjek det her link Henrik, så kan du præcis hvilke hold, der har bye weeks og hvornår. Husk ikke at bruge alle dine udskiftninger så du har til bye weeks og skader løbende: https://fftoolbox.fulltim-efantasy.com/football/byew-eeks.cfm

Det er for sent, Henrik har allerede fyret 14 ud af 35 kontrakter afsted.

3kroner8.920PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderBronzebægerBronzebægerTop 10%
NFL Survivor picks 2018 CHAMP

Ligner ikke Henrik :-)

hva ligner ikke mig
uddyb

At bruge dine kontrakter lidt for hurtigt :-)

Men vi ved jo godt du er lidt for ivrig med at bruge dine kontrakter, men du skal huske alle hold skal stå over en runde og der kommer jo skader hele tiden i NFL

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det var vist sarkastisk ment, Henrik.

https://da.m.wikipedia.or-g/wiki/Sarkasme

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

LORTESPIL!!!!!!!!!!!!!!

Hvad nu?

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

T. McLaurin skadet og jeg HAR holdt øje med det, men når det kommer efter runden er startet er det jo umuligt at gøre noget....................-For ikke at snakke om at Kenan Allen 13 for 17, 183 yards og 2 touchdowns sidste runde køber ham fordi de skal møde Dolphins der er så rådne = 4 for 5, 48 yards + 20-30 yards touchdown annulleret......For så bare at vågne op til Elliot 18 carries for 35 yards!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så kan det da være komplet ligegyldigt at sidde og følge med i sporten. Jeg kan ikke gardere mig mod det...........tror bare jeg kigger på skaderne 1 gang før runden går i gang og så ignorerer resten fra nu af for det andet er da til at få spat af

@ Henrik: Lavede som bare lidt sjov. Du er jo en relativ kendt fyr her. Og er hurtig til at få fyret kontrakter af.

Så du vi fik en dansk verdensmester i går - flot Mads P.

ja eg gjorde