Forum

undskyld mit sprog men hva fanden er nu dette "
er der nogen der kan uddybe det jeg troede både La Liga- Copa og pokal var spillet


Copa America

Copa Spa..... Hvad helvede foregår der

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

altså Messi mod Suraez fra Uruguay

Copa America = det sydamerikanske mesterskab for landshold, så ja, det
er Messi mod Suarez + et par stykker mere. De sidste 26 år er der også
inviteret 2 hold fra andre kontinenter med, i år er det Japan og Qatar du
også kan fornøje dig med :-)

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Er holdet.dk igang med at afvikle sig selv? Hvad sker der for alle de nye spil med svimlende 5.000 til 1.Præmien! :D

Hvornår bliver holdene endelige udtaget?

Fra Paraguay har man 38 spillere at vælge imellem f.eks
Det sgu noget af en bænk de skal have til alle de udskifter

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

På Brasserbold er vi i fuld gang med at varme op til en turnering som får al for lidt opmærksomhed i Danmark.
Vil man høre mere om de 12 hold så lyt med:
http://www.mediano.nu/ove-rsigt/2019/6/3/sandbox-opt-akt-til-copa-amrica-2019-f-rste-del

Det må være en ny negativ rekord mht. præmierne.

5000 i førstepræmie???!!

Rolig nu Swush - Enhedslisten kommer ikke til at styre den danske økonomiske politik alene.

En samlet præmiesum i hhv. Copa og kvindebold på 10.250,-
Hvert spil kræver 130 guld+ hold for at præmierne er hjemme.
Så er der selvfølgelig nogle slanter der skal betales til staten og lønninger til de ansatte, bevares.

Er det et udtryk for det forventede antal deltagende hold eller krydser man bare alt og håber på at kunderne ikke bemærker, at præmierne snart er så ubetydelige, at en gavekode til Oslobåden svarer til at vinde spillet?

Du kan jo gå ind på dit guldhold og tjekke hvor mange guldhold der er tilmeldt, så kan du se det måske hænger meget godt sammen alligevel

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja men så skal man lige oprette et først ;)
Ellers skal man tælle sig igennem holdene på de 65 sider i highscoren.

Men hvis der kun er 200 hold til damebold, så skal man næsten lige prøve lykken.

Spillet må være bestilt af en avis i Sydamerika el lign.. Det kan umuligt passe at man laver Copa for danske fans alene, når man ikke lavede ishockey. Og ishockey må der have været basis for i Norden, men her har aviser osv. åbenbart valgt Swush fra. Aviser der ellers tidligere har brugt Swush-baserede spil for deres kunder. Måske fik de også nok af " farvelade fremfor kvalitet" ?
Go sommer

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Præmien er vel sat efter hvor mange der tidligere har købt guldhold til dette spil, mit problem med det er bare at jeg skal give det samme for at spille med i 6.runder,
som jeg skal til en hel liga sæson i fodbold ellers, og der er næsten ikke plads til en eneste fejl med så få runder, men overvejer lige om jeg skal opgradere mit basis hold, det kan da godt være jeg gør alligevel jo..