Forum

<Slettet>

<Slettet bruger>

Der skal være 187 betalende hold før præmierne er tjent ind.. Jeg tvivler..

Gætter på 41 som betaler for dette spil...

Hej

Vi laver i forvejen VM 2019 i samarbejde med Sportbladet/Aftonbladet i Sverige, dvs. opsætning, køb af data og drift er allerede inde i billedet, og derfor kan vi også udbyde spillet her på holdet.dk.

Mvh. Christian

Da allerede 3 tilmeldte guldhold - dog er de alle 3 Swush medarbejde 😊

Så skal jeg bare være den 4. OG sidste, så er første præmien hjemme 😊

Nå, må sætte mig ind i de kvindelige topnavne

tag 2 fra henholdsvis Frankrig/Holland/DK/Tyskl-and så er man godt på vej
Holland/DK er et MUST HAVE

Hej Henrik07

Danmark er desværre ikke med denne gang. Men der er ca. 550 andre at vælge imellem. :-)

Mvh. Christian

Giver om ikke andet gode Hall of Fame point :)

Så er LigeStillings holdet lavet, kom bare an :-)

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

  1. 3.. Hvis du er den fjerde og sidste, er der vel ingen grund til at sætte dig ind i tingene.. Autogenereret hold, og vupti.. Sejren er hjemme :-)

John Andersen30.730Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Fedt nok at en svensk avis vil lave dette spil. Men... Hvem gider lige kvindefodbold? Her? Det er mere kedeligt end at se Greta bakse med en plastikpose.... Come on, Swush... Heysan Sverige :-) https://www.youtube.com/w-atch?v=r4uDZvgJl1I
Go fornøjelse :-)

John Andersen30.730Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

FEDT, John A - var til mange Frede Fup koncerter i start 80'erne, men må
indrømme at Fuppen var gået lidt i glemmebogen. Forrygende guitarsolo
Jan Ettrup får trykket af på netop det her nummer.

Takker stort :-) :-) :-)

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

  1. 10

De spiller skam stadig sommetider.. Men ihvertfald hvert år den 27/12 i Amager Bio.. Den såkaldte " Fredejuledag" :-) Nu kan folk så sige at det er ligegyldig info på et managersite.. Men det er kvindefodbold også :-) :-)

John Andersen30.730Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Fed info med "Fredejuledag" i Amager bio, det anede jeg ikke!

Ja, nogen vil måske påstå at det er off topic, men der er vel næppe
nogen der er bedre til at afspore debatten end netop det "svage"
køn, så det gør vi også lige for en kort bemærkning :-)

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Fedt initiativ med VM i kvindefodbold.

Er overrasket over, hvor mange mænd, der finder deres maskulinitet truet, fordi kvinder også er forelsket i dette fantastiske spil. Hvor ikke bare glæde sig, I er jo ikke tvunget til at se det?

VM i kvindefodbold tegner til at blive den største TV begivenhed i England i år, udenlandske storklubber kaster millioner ind i sporten, så kvaliteten kommer til at stige med kvantespring over de næste 10 år.

Jeg synes det er fantastisk og kommer til at se mange af kampene

er overrasket over at der er nogen mænd der ser kvindefodbold,det er godt nok komisk når de fjanter rundt med en bold i et tempo som er så søgndryssende at de burde spille tidlig morgen.
i dag er det mændene der er det svage køn,de ser i tv det konerne vil se,de laver mad og skifter ble.
lad os nu komme tilbage til de dage hvor kvinderne var i køkkenet og soveværelse og hentede øl til manden når han så herrefodbold.
min mening er at kvinder som er mere end 5 meter fra at behage manden er et regulært flugtforsøg,der var en gang.

der er nogen mænd der siger : livet er for kort til dame fodbold
men så I EM sidste år Holland mod DK.det var en god kamp sig hvad I vil og her ved VM er Holland et Must Have på alle hold da jeg tror de er kandidat til de 4 måske 3 bedste i verdenen
bare mit tip så ved I hvilket hold jeg har 3 af på et af mine Guld-hold

Tip noteret Henrik👍🏻 Tak for det.