Forum

er det ikke midt i spillet (ved ikke hvornår) man kan skifte ud ??


Nej det er lavet om for en del år siden, nu er der 15 udskiftninger ialt til rådighed til alle 28 runder

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Yep, men de 15 udskiftninger kræver guldhold, så kom glad!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

d.v.s man kan i principet skiftet efter hver runde hvis man er utilfreds med 1 spiller

Yep

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Så Henrik, du kan stille kanonhold i runde 1, og så skifte alle til er nyt kanonhold i runde 2 :)

Præcis som i cykelspillene, altså dem der i daglig tale ikke kaldes for lotto spil.

Hvor blir man da i dårligt humør over at kigge alt det bundskravl igennem
i kat 4 og 5 - nogen har gudhjælpemig ikke klaret cuttet gennem flere
sæsoner.

Er der for hulen da ikke nogle venlige personer (Thomas Blackman?), som
kan fortælle de elendige golfspillere, at de måske skulle finde sig noget
andet og mere fornuftigt at lave, end at fumle rundt med en golfbold - det
er squda den rene ynk at være vidne til.

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Så er der ved at være deadline - husk at oprette guldhold!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Sorry for mit brok i nat, men blev squ lidt deprimeret over at se de
elendige resultater man møder i de laveste kategorier. Og korrekt,
nogen skal jo være tabere for at andre kan være vindere.

På opfordring fra Thomas Adam får den squ et hold mere. Tak
for din brave kamp for at bevare et dejligt golfspil, håber at Swush
også laver golfmanager i 2020!

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Ja, nu er der kun godt et døgn til deadline så opfordrer også alle til lige at få stillet et guldhold eller to mere så vi kan fremtidssikre golfspillet.
Kom glad - jo flere jo sjovere.

Martin Juhl32.235Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%SølvbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%SølvbægerPræmievinderGuldbæger
Have you anything to declare?? Yeah, don´t go to England.

Selv jeg har sat hold i dette subsidierede managerspil, men helt som forventet - og bedrøveligt - er der nærmest nada interesse for spillet. Antal hold kun lige rundet 500 - og det tal skal vel 4-dobbles hvis der skal være nogensomhelst ide i det. Måske meget klogeligt har Swush søgt at reducere katastrofen ved at gøre præmierne afhængige af antal deltagere - Der er således kr. 194,- i gevinst hvis man feks slutter som nr. 10 når spillet engang er slut.

Golf RIP

Ged barberet!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Godt du støtter, RMIR.

Sidste år var der 667 guldhold tilmeldt golfspillet, så hvis det tal overgås i år med et spil der blev lanceret i 11. time, så synes jeg man må konkludere at det er en succes.

Så støt gerne allesammen, opret et guldhold mere, så vi kan bevare golfspillet!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

RIP Golf 2019

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Hvis ikke det overgår 667 hold må det betragtes som en stor fiasko med den opmærksomhed spillet har fået af os herinde på forum...

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Tjaeh, for nogle er glasset halvt tomt for andre halvt fyldt - jeg synes stadig spillet er en succes hvis det overgår sidste års tilmeldinger. Kom glad, det kan nås endnu!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Hvis ikke det samler 2000 betalende hold er det en ligegyldig fiasko ... Tænk at Swush/Danske Spil lægger ryg - og et væld af ressourcer - til noget som samler 500 betalende gæster .... De får knap 40.000kr. ind i bruttoomsætning - på noget hvor de skal have en gut til at sidde og opdatere, tilpasse, rette - administrere osv. fra nu og så halvt år frem. Et succes-kriterie hvor man bruger sidste års "lort" som målepen er jo blot "lort" igen. Lanceret i 11. time? - Det er blevet lanceret med væsentlig længere tilløb end der er på de rigtige spil - og tilmed har man væltet sig rundt i markedsføring via Facebook - og formentlig andre steder.

Resultat : Bruttoomsætning på 40.000,-

Ged barberet

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Snik, snak - hvis viser fremgang ifht. sidste år, så er det en succes ;-)

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Den sidste halve time kommet 4 nye hold. Opret et ekstra hold allesammen og lad os bevare golfspillet fremover. 79 kr er til at klare.

Sæt igang

Der skal nok kommer over 667 hold, jeg havde håbet og troede lidt på 1000 hold i hvert fald men måske vi kommer tæt på alligevel

pt 626 hold men der er 5 timer endnu :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Så er der oprettet ekstra hold herfra

  1. 18
59 kr. kan også gøre det

Det øjeblik man i rent ekstase over at Koepka fører Masters og man var overbevist over at man har ham på holdet opdager at det er hans yngre bror man har og at man oven i købet har spildt en transfer af den grund. Jeg skyder skylden på Thomas Adamsen!!!!!!!!!!!!!!!!!

@21

Kun hvis man hedder Henrik :-)

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Lad mig da bruge en udskiftning på tage den nykårede 5-dobbelte Master vinder, fænomenet og legenden Tiger Woods og sætte ham som min anfører = 2 dobbeltboogeys efter 8 huller. LORTESPIL

wow jeg har oddset mit 50 kr. freebet på golf på at Brooks Koepka fører efter runde 1 til odds 20!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han fører lige nu med 4 slag ned til Fleetwood som ligger nummer 2 kryds fingre får mig!!!!!!!

  1. For mig og ikke får mig

XXX
Den er stensikker Jigsaw han er jo helt suveræn

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

27# Ja Benned og det er banerekord på 63!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg begynder kraft edeme at tude, hvis ikke den holder.................LO-L det har jo bare været en lang stime af uheld, men jeg må sige jeg synes selv den er godt spottet!!!!

Satme godt spottet Jigsaw.
Hvis bare man havde den forudsigelighed i giroen også.:-)

Ja, den skal squ gå hjem, Jigsaw - Fleetwood er ingen trussel, han er færdig
med runden. Glover skal lave 7 birdies på de sidste 10 huller, Cantlay 7 birdies
på de sidste 13 huller, Rahm og Pat Perez 8 birdies på sidste 14 huller.

Det gør man bare ikke hvis man ikke lige hedder Brooks K, og brænder èn
af verdens sværeste golfbaner af i 7 under par.

Jeg er lidt mere på røven hvad angår freebets, alle 3 bets er brugt her til
weekenden:

Xander Schauffele som bedste amerikaner til odds 17,0
Julian Suri Top 10 til odds 14,0
Jorge Campillo Top 10 til odds 21,0

:o)

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Lee får den heller ikke længere. Det ser godt ud Jigsaw..

Hvad bliver gevinsten?

Så ikke du havde skrevet odds 20:-) Ellers et godt spørgsmål.. haha

Nu er det den rigtige Koepka du har satset på denne gang ikk'?

;-)

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

BOOOOOMM og nu har jeg tænkt mig at gentage bedriften med et sats på dagens etape!!!!!

Og hvis jeg ikke vinder igen er det Thomas Adamsens skyld!!!!!!!!!!!!!

Tiger Woods misser simpelt hen cuttet................Hæh-æ selvfølgelig gør han det