Forum

Mit hold gjorde bedre i kvalifikationer end min ven, men han fik rangeret højere. Hvorfor er det? Er det fordi han har et guld+hold og jeg et basishold?


Jeg tænker at det måske har noget med at gøre at de ikke har opdateret poinene endnu... Måske din ven har lidt penge i banken og du har ingen...

Der er ikke delt point ud endnu, men da du har brugt alle dine penge får du ingen renter og det kan være at din ven ikke har brugt alle pengene og dermed har fået lidt renter

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Og i den forbindelse ville det STADIG være rart med opdatering mellem kval og løb. På forhånd tak, Swush :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Enig med John ! Når der kan opdateres løbende i fodboldkampe burde det virkelig også være muligt efter kvalifikationen i Formel 1 ! Der er der timer til at gøre det !

Ser ud til de arbejder på det John

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Hej John.Så er vi startet igen med F1.Kan se at din bøn om opdateringer efter kvalen er blevet hørt.Det er et godt tiltag og jeg takker fordi du har presset på for at det er blevet en realitet.Håber og tro på en god sæson med gode resultater for os begge to.God weekend min ven.

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Hej John.Så er vi startet igen med F1.Kan se at din bøn om opdateringer efter kvalen er blevet hørt.Det er et godt tiltag og jeg takker fordi du har presset på for at det er blevet en realitet.Håber og tro på en god sæson med gode resultater for os begge to.God weekend min ven.

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Tak for den Swush.. :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

@ #3 "Hvad du ønsker, skal du få ..." - Godt gået John A og Swush!

:-)

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Sådan Bottas 😁🏎🎉

Charlie4012.765Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
COYS !!!

Hvorfor får Hamilton flere point end Bottas?
Drejer det sig ikke om at komme først?

Du må have læst forkert eller skrevet lidt for tidligt mens de var igang med opdatering for Bottas har klart flest point

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark