Forum

Der står ikke rigtig noget i kommende spil nu..

Hvordan ser det så ud med Ishockey VM 2019 som starter 10-5 ?
Og hvad med Giro dìtalia som starter 11-5 ?

Kommer de spil så i år?

P.s Us Masters golf starter den 11/4 så stadig god tid

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeps!

Come on Swush…..
Folket har talt i flere tråde. Vi vil have vores Kung Fu (golf) tilbage på skemaet.
Der er rigeligt tid, så håber seriøst i genovervejer den beslutning der er taget.

Er bange for at lukning af golfspillet kan medføre nedgang i indtjening på de andre spil hvis folket flytter deres aktiviteter til andre sider.

Martin Juhl32.235Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%SølvbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%SølvbægerPræmievinderGuldbæger
Have you anything to declare?? Yeah, don´t go to England.

Folk flytter jo aktiviter hele tiden.. Se bare på Superliga manager.. Jeg kan huske den tid hvor der var over 100.000 deltagere, og hvor præmien fulgte deltagerantallet... Det måtte man så ikke længere ( Mon ikke man kunne gøre det igen, da man nu er sammen med Oddset.dk) .. Nå... Nok ikke... Men man ser dalende deltagerantal i alle spil.. Måske er præmierne og andre spilmuligheder, blevet en årsag. Jeg spillede selv kun på holdet.dk førhen.. Men de har ikke rigtigt fulgt med, samtidig med at brugerfladen er blevet dårligere, og andre har overhalet dem... Synd og skam.. Dette var det bedste site i sin tid... Ikke længere. Det synes man bruger for meget energi på farvelade og nye ligegyldige tiltag, i stedet for at få spillet til at fungere 100% Men det er valget... Og så må det jo gå sådan :-(

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

PS... Oddset.dk ejer 60 % af Swush... Det er en gammel nyhed... Derfor vælger Swush ikke selv de spil der udbydes... Bla golf osv.. http://www.mynewsdesk.com-/dk/danske-spil/pressrelea-ses/danske-spil-koeber-60--af-swush-com-1188606 Bare lige så folk ved det :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Hvor står det, at Swush ikke selv vælger hvilke spil der udbydes?

Er det HC Madsen der sidder og afgør det så?

@4 Hvem filan er HC Madsen???

Næeh ... men de spørger altid det exclusive brugerpanel hvordan fremtidige spil skal se ud. Som æret medlem gennem de sidste 2 år var jeg f.eks. katalysator på beslutningen om at nedlægge Golf spillet. Det skulle have været droppet forlængst, men det var først i år at der var gehør for forslaget, som blev stemt igennem med 5 stemmer mod 3! Vi overvejer nu i stedet at få lanceret spil til kommende sæson af NHL - Og synes helt bestemt at det er en logisk beslutning. Managerspil er meget mande-domineret - og NHL appellerer i den grad til rigtige mænd, dette modsat Golf!

Ged barberet!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

@Smed.. Der manglede et "nok" i sætningen ang Oddset.dk :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Kære Swush,

Jeg håber at i tager vores indvendinger mod at stoppe golfspillet seriøst. Vi ved jo godt at det er et spil der ikke tiltrækker mange, men nogle af jeres største kunder og allermest loyale spillere gennem mere end 15 år har altså en forkærlighed for netop dette spil. Og fordi det er et spil der varer hele sæsonen, og man alligevel er inde og optimere sit hold, nå ja, så opretter man også lige 5-10 hold til Ishockey, Formel 1, La Liga eller hvad man nu lige støder på. Så der er bestemt også en afledt effekt ved spillet, som ikke lige kan måles.

Hvis i kærer om jeres gamle publikum, nogle ville kalde det kernekunderne, så vend lige skråen en ekstra gang. Det vil give jer et kæmpe boost på loyalitetskalaen, hvis der inden for de næste par uger diskret dukker "Golf manager 2019" op under "Kommende spil".

Kom nu Swush!

Pretty pretty please with sugar on top..

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Det overrasker nok ikke at min holdning ligger helt i tråd med Thomas´.
Golfspillet generer holdoprettelser i andre spil fra en fast skare af kernekunder der nok ikke lige kan måles direkte.
Det skal ikke opfattes som en trussel, men hvis man vælger at stoppe golfspillet som annonceret vil de hold jeg opretter i andre spil også forsvinde.

Kom nu ind i kampen og vis lidt loyalitet til en fast skare som har støttet jeres forretning igennem mere end 20 år!

Martin Juhl32.235Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%SølvbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%SølvbægerPræmievinderGuldbæger
Have you anything to declare?? Yeah, don´t go to England.

Ja for med det svimlende antal hold i PT har oprettet i de øvrige spil, så tør swush da ikke andet end at tage truslerne om manglende omsætning seriøst..

@9

:-D

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Helt korrekt er der pt ingen igangværende spil er. Har ikke tiden der kræves for at være seriøs omkring diverse fodbold ligaer. Medmindre det er VM, EM osv. Men der plejer trods alt at være faste betalinger til disse samt de cykel spil der udbydes mv. Der skal være noget for enhver og hvis Golf fjernes, fjerner man ganske enkelt en del af sine faste "medlemmer". Det hele burde ikke kun gå op i diverse fodbold spil!

Martin Juhl32.235Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%SølvbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%SølvbægerPræmievinderGuldbæger
Have you anything to declare?? Yeah, don´t go to England.

Non taken ;-)

Men F1 er en ringe erstatning for Golf..

Kom nu Swush!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Det lader sgu desværre ikke til at Swush lytter til kravet om golf tilbage på programmet.
100 x ØV!!

Martin Juhl32.235Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%SølvbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%SølvbægerPræmievinderGuldbæger
Have you anything to declare?? Yeah, don´t go to England.

Det er for tidligt at give op, Martin.

Jeg er sikker på at Swush, som ethvert professionelt ledet selskab, lytter til kritik fra deres kernekunder, og derfor seriøst genovervejer beslutningen om golf-spillet.

Jeg håber derfor stadig på at "golf manager 2019" indenfor et par uger diskret dukker op under "kommende spil".

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Nogen af jer der har skrevet direkte til dem?

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Burde vel være nok at skrive herinde tænker jeg.....

Martin Juhl32.235Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%SølvbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%SølvbægerPræmievinderGuldbæger
Have you anything to declare?? Yeah, don´t go to England.

Sket ikke, de læser jo ikke med herinde og hvis de gør svarer de i hvert fald ikke herinde.

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Denne tråd er jo startet op som et spørgsmål som ikke er bevaret i hvert fald

“Hvordan ser det så ud med Ishockey VM 2019 som starter 10-5 ?
Og hvad med Giro dìtalia som starter 11-5 ?

Kommer de spil så i år?”

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

@ #15

Yep

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Det er rigtig træls hvis Golfspillet ikke kommer i år,det har holdt traditionen løbende i mange år for vores gruppe,som den man så frem til og deltage i år for år.

Er der nogen der har styr på hvor mange Golfhold der var sidst? Kan se at de "små" spil pt har lige mange ( BL, LAL og F1) Rundt de 7.000 hold ( F1 får dog flere, da spillet ikke er startet endnu) Men Golf? Nogen som har styr på det ?

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Ja da, men koncetrere du dig nu bare om dit Formel1 spil du er så vild med.

Kan se Swush nu også laver optakt til Formel1 i håb om at få endnu flere ens hold tilmeldt fra start af, så det skal nok blive ekstra spændende i år

Og så er der reelt kun 1882 hold med i BL og 1629 i La Liga

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Nå nå.. Undskyld jeg spurgte ind til det. Bevares :-O Jeg holder mig så bare til mit.. Nu du synes det skal være sådan......

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Tak Benned vi er helt enige.

Og ja 7000 hold i vroom vroom, men knap 1400 betalende. Er det imponerende nok??

Golf tilbage, det kan stadig nåes, og mange vil være på

Golfspillet er, og har altid været, den primære grund til at jeg lægger mine basører hos Swush... Hvis det virkeligt er rigtigt, at golfspillet skrottes, tænker jeg helt ærligt, at jeg, ligesom andre brugere skriver, vil se efter andre steder at "investerer", også mht. de andre managerspil. Bare lige til orientering 🤔.

Selvfølgelig skal der også være golf manager 2019.
Men der er åbenbart ikke penge nok i det, så det må jo være årsagen til at man fjerner det, for det kan da ikke være med de begrundelser man kommer med for de holder da ikke..
Jeg har som så mange andre selv deltaget i golfspillet i rigtig mange år og det skal vi da blive ved med.

Der burde være plads også til de såkaldte "små" spil da jeg mener der skal være lidt for enhver smag.. men åbenbart ikke..

Jeg er helt på linje med dem der mener at golfspillet skal tilbage.

3kroner8.920PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderBronzebægerBronzebægerTop 10%
NFL Survivor picks 2018 CHAMP

Problemet er bare at Swush ikke engang gider reagere trods en syndflod af tilkendegivelser der "kræver" golfspillet tilbage.
Kundeservice er måske gået på tidlig påskeferie.....

Martin Juhl32.235Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%SølvbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%SølvbægerPræmievinderGuldbæger
Have you anything to declare?? Yeah, don´t go to England.

@28

Swush har aldrig interesseret sig for det de selv kalder 'Verdens bedste managerforum' og skriver kun herinde hvis det er absolut nødvendigt.

Hvorfor er det at i ikke spammer dem via kontakt i bunden? Eller arrangerer en demonstration ude foran deres kontorer?

Det her kommer i ingen vejne med :)

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Selvfølgelig lytter Swush, - så kryds fingre og hold øje med om “Golf Manager 2019” ikke alligevel dukker op under “Kommende spil”.

Og når/hvis det sker, så husk at bakke op om spillet, og stil et par hold mere end du plejer, så vi kan vise Swush at det var rigtigt at omgøre beslutningen.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Man har jo lov at håbe Thomas, men den totale tavshed tegner desværre ikke ret godt...

Martin Juhl32.235Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%SølvbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%SølvbægerPræmievinderGuldbæger
Have you anything to declare?? Yeah, don´t go to England.

Jeg tror stilheden er et udtryk for at tingene bliver genovervejet. Lad os håbe at Swush lytter, og kommer tilbage inden længe med en god nyhed for alle golf-fans.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker