Forum

Hey Swush

Er der start på Golf manager som sædvanlig med Masters som første turnering?
Der er pt ingen opdatering på "kommende spil".

På forhånd tak.

Martin Juhl32.235Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%SølvbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%SølvbægerPræmievinderGuldbæger
Have you anything to declare?? Yeah, don´t go to England.

Hej Martin
Vi lancerer desværre ikke noget Golf Manager i 2019. Opbakningen til spillet har været støt dalende, og det er et spil, som rent faktisk kræver mange ressourcer at drive. Vi beklager alle golf fans, men Golf Manager er desværre ikke på tegnebrættet i 2019.
Mvh Jens, Swush.com

Det var eddemame en trist nyhed :-(
Golfspillet har været et flagskib på Holdet i mange år og noget jeg ved mange har set frem til.
At det aflyses I år er vel det samme som at det skrottes permanent hvilket ville være enormt synd.
Jeg ved godt det måske ikke er det spil der har højest tilmelding men det er en fast skare der år efter år er en del af det.

Det ville som sagt være enormt synd og skam at dette ikoniske spil lukkes ned og håber meget I vil genoverveje om der trods alt alligevel ikke skal laves et spil i år - ligesom der plejer :-)
Der er jo andet end ren indtjening der tæller og håber I vil lade det komme den faste skare tilgode.

Er sikker på der er rigtig mange andre der kan tilslutte sig dette!

Og til Jer få der evig og altid har negative kommentarer til alt der ikke har med Jeres yndlingsspil at gøre; Smut hen I en anden tråd.

Martin Juhl32.235Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%SølvbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%SølvbægerPræmievinderGuldbæger
Have you anything to declare?? Yeah, don´t go to England.

Enig med Martin,

Den synes jeg lige i skal genoverveje Swush. Vi er mange trofaste spillere for hvem Golf-spillet er en af årsagerne til vi overhovedet er her og dermed også spiller andre spil.

Det ville klæde jer at holde det i live, selvom det ikke er en cash-cow.

Kom nu!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Præcis Thomas

Det kan godt være golf ikke er en guldgrube, men det har været en fast del af holdet i evigheder og bare fordi indtjeningen på det er lidt faldende kan og må man ikke skylde det ud med badevandet. Man afliver jo heller ikke sin hund selom den ikke er helt ligeså frisk som da den var hvalp!!
Så come on Swush, lad os få vores spil tilbage. Er sikker på der er rigeligt på bundlinjen til at det kan køre rundt, og i tilfredsstiller samtidig en fast spillerskare der er her af den primære grund pga golf.
Set-uppet og softwaren til spillet har I, så det er jo ikke fordi der ligger store omkostninger på den front i at lancere som i plejer!

Come on guys, og stem i koret så der også er golf på programmet i 2019.

Martin Juhl32.235Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%SølvbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%SølvbægerPræmievinderGuldbæger
Have you anything to declare?? Yeah, don´t go to England.

Hvad er det liiige, der kræver lang tid at drive her?

...og kære Swush...

For at samle bolden op fra en anden tråd herinde vedrørende jeres ønske om at give brugerne herinde en bedre oplevelse... den tråd handlede om jeres nye tiltag med fly-outs og andet gejl på jeres kamprapport...

Jeg tror nærmere, at brugerne herinde oplever en bedre oplevelse gennem udvalget af spil, der tilbydes. Nogle er til fodbold, andre er til golf. Og ja, I driver en forretning, og der skal være penge i det.

Men som jeg spurgte ovenfor.... hvad er det lige, der tager tid at drive i et spil med simple regler som golfspillet? I har jo systemet, og sidder forhåbentlig ikke og taster resultaterne ind?

Service og bedre oplevelser kan gives gennem bredt udvalg af spil.

Hvis I virkelig har bestemt jer for at droppe golf-spillet, så kunne den udmelding have klædt jer at komme med, inden der tilfældigvis blir spurgt på opstart af spillet til 2019. Det ville have sparet nogle brugeres forberedelse til spillet.

Det ville også have været en bedre oplevelse - og det ville ikke have krævet andre ressourcer fra jer end at bruge det forum, som I selv har kaldt verdens bedste i endnu en anden tråd herinde........

Stram nu op for f..... - og fokuser på OS i stedet for fly-outs og andet skrammel.

Er jeg den eneste med den holdning?

Synes det er helt fint at droppe Golf - det har alle dage været en dødssejler, og passer ikke formatmæssigt ind i de rigtige spil. At spillet så givetvis har været ren underskudsforretning og desuden trækker på ressourcerne, gør bare beslutningen helt logisk. Brug endelig blot de frigjorte ressourcer på at forfine øvrige spil - og så bliver der måske også plads til øgede præmier. Og der bliver så måske mulighed for at nytænke og lancere andre spil - Mest oplagt er vel serie A - eller prøv med NHL hockey. Basket NBA er også en mulighed. I tillæg til at droppe golf kan I også droppe F1 - Spilkonceptet i F1 er håbløs - kedelig - intetsigende!

Ged barberet!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

<Slettet>

<Slettet bruger>

En sorgens dag for alle os der har spillet Golf Manager siden starten

Kom tilbage !!!!!!

Hej alle sammen

Vi sætter pris på jeres input og læser dem også. At vi I år har valgt ikke at lancere et Golf managerspil er ikke ensbetydende med at det ikke kan komme tilbage i fremtiden, men det kræver et nyt setup-up og lige nu prioriterer vi anderledes.

Vi har mere end 20 managerspil om året, så vi føler at der er gode muligheder for at sætte et managerhold hver weekend hele året rundt, hvis man har lyst. Det er selvfølgelig beklageligt for golf-fans, men der er andre sportsgrene at kaste sig over.

Golf kan virke som et simpelt spil rent datamæssigt, men det er det rent faktisk ikke. Dataen vi får er desværre ikke fejlfri og det indebærer derfor overvågning og at vi fra tid til anden manuelt skal rette det. Vi har ikke IT ressourcerne pt. til at lave et nyt set-up, og det sammenkoblet med en dalende tilslutning til spillet gør, at vi sparker det til hjørne i år.

Igen vil jeg gentage, at vi sætter pris på jeres tanker og inputs, men vi kan og vil ikke redegøre for samtlige af vores prioriteringer og overvejelserne bag dem, men jeg håber at ovenstående kan hjælpe med lidt afklaring.

Med venlig hilsen,
Jens Poulsen

Måske er der frivillig arbejdskraft der gerne vil hjælpe med at overvåge og validere resultater ugenligt.

I bør under alle omstændigheder genoverveje om golf-spillet ikke skal have en chance mere.

Hvis man sætter præmierne ned til det halve, hvormange betalende hold skal der så til for at i vil gennemføre spillet?

Jeg har i mere end 15 år administreret en grupper herinde med ca. 400 Holdet-spillere, og jeg hjælper gerne med at promovere spillet.

Kom nu Swush!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Personligt har jeg ikke spillet med i golfspillet før, men var ved at overveje at se på, hvor “tillokkende” det så ud ift. sidste års vindere vs. bedst mulige hold, der kunne være blevet stillet osv.

I den forbindelse lavede jeg en indlæsning af samtlige 30 runders resultater til en database med alle golfspillere, der deltog i de turneringer. Indlæsningen oprettede alle deltagende golfspillere og beregnede points til dem alle ud fra jeres regler.

Indlæsningen kørte for en hel sæson på langt under et minut for hele spillet. Kodningen af det kostede vel 5-6 timer plus lidt ekstra kørsler/oprettelse af pointsystemet.

Så er der selvfølgelig datavalidering, som dog også afhænger af datakildens troværdighed.

Ovenstående blot for at sætte tingene lidt i perspektiv.

Hej Jens

Hvad mener du med nyt set-up? Spilmæssigt eller systemmæssigt?
Spillet fungerer super fint med inddeling i fem lag. 15 spillere og 15 udskiftninger.
Det ville være skidt at lave om på det!
Eller er det det rent tekniske set-up du hentyder til..... for det har jeg ikke forstand på.

Martin Juhl32.235Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%SølvbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%SølvbægerPræmievinderGuldbæger
Have you anything to declare?? Yeah, don´t go to England.

Er helt på linie med Martin Juhl, Thomas Adam, Paddy o.a. - Jeg kommer
squ også til at savne det årlige golfmanager spil, kan godt lide sæsonlange
managerspil, de er lidt mere hardcore managergames end 3 ugers Giro/
TdF og lignende spil.

Synd og skam at Swush åbenbart vil lægge en klassiker som golfmanager
i graven.

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Fuldstændig enig. Jeg bliver helt nostalgisk når jeg tænker tilbage på de mange år med golf! Sammen med Tour de France var det vel det første spil som blev kørt? Det er da rigtig trist hvis det ikke skal køre mere.
Jeg har, som sikkert mange andre, allerede begyndt at kigge på resultater, odds, etc.... og glædede mig til den nye golf-sæson.... Men ak....
Jeg startede med kun at spille golfspillet i starten og det er på grund af det at jeg nu også spiller med i F1 og cykel spillene.
Så jeg kan kun tilslutte mig koret om at golfspillet skal have en chance mere.

Helt enig med de øvrige golfspillere.

Vi har spillet golfmanager igennem rigtigt mange år. Mit bud er, at det er ca. 15. Spillet er blevet udviklet undervejs, og den nuværende form med et begrænset antal udskiftninger er rigtigt fint - det kræver omtanke og planlægning.

Tænk jer nu lige om en gang mere, inden I slår et hæderkronet spil ihjel. Hvis I dropper golfspillet tvinger I os jo over på andre spilsites, hvor de sikkert konkurrerer med jer i mange af de øvrige spil, som vi af ren og skær vane spiller på jeres side nu.

Man skal aldrig være for fin til at skifte mening når man har lavet en fejl - det viser bare format :)

Enig med de fleste om golf, jeg er også fan om manager spillet selvom golf ikke siger mig noget som helst så er det et fedt managerspil og jeg lover at Kingo og jeg laver mindst 10 hold tilsammen hvis i skulle ombestemme jer

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Golf var også min indgang til holdet og det bliver et fattigere liv uden

Kan I huske, da Frisko forsøgte at dræbe Kungfu isen på grund af faldende salg og den kom tilbage efter et folkekrav med ny og bedre indtjening.

Golfspillet er jeres Kungfu

Jeg mener også, at golf skal med. Vi har en del gode danskere og stort set alle turneringer bliver vist på tv. Et super spændende spil. Voldsomt ærgeligt hvis det forsvinder. Mht til MBA - hvor mange danskere følger med er? Serie A er et godt bud, ligesom NHL. Vi vil have golf!

Thunderbear Olesen

Quasar One14.880Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%BronzebægerTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvor er Smadremanden, når vi har brug for ham?

US Masters starter 11/4, så god tid til at få et spil igang.

Sæt igang

Vi skal have golfen med i 2019 også - i samme format, hvis der ikke vil udvikles ....

Er selv med i en gruppe på 10, der gennem mange år kører 5 vindere til 5 tabere om Julefrokosten og SIM golf, det er en tradition med vandrepokal og hele den Tyrkiske Musik - som vi meget nødigt vil være foruden !

Det er uden tvivl med GOLF Manager, at vi også dyster i Fodbold og TdF ....

Og præcis - Goldspillet er Jeres Kungfu

// Bjørnen

Vi skal have golfen med i 2019 også - i samme format, hvis der ikke vil udvikles ....

Er selv med i en gruppe på 10, der gennem mange år kører 5 vindere til 5 tabere om Julefrokosten og SIM golf, det er en tradition med vandrepokal og hele den Tyrkiske Musik - som vi meget nødigt vil være foruden !

Det er uden tvivl via GOLF Manager, at vi også dyster i Fodbold og TdF ....

Og præcis - Golfspillet er Jeres Kungfu

// Bjørnen

Mon der snart kommer udmelding på om de mange reaktioner på lukning af golfspillet har fået redaktionen på bedre tanker ;-)

Martin Juhl32.235Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%SølvbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%SølvbægerPræmievinderGuldbæger
Have you anything to declare?? Yeah, don´t go to England.

Har ikke spillet golfspillet før men havde tænkt at spille med i år - ærgerligt hvis det bliver droppet !!! Hvad er det for en datavalidering der er mangelfuld ! Der er ikke meget der er så godt statistikdækket som golf på Europa touren og på US PGA Tour ???