Forum

Nogen der ved hvor man kan se målene løbende?


Flashscore har ofte opdateringer selvom de er lidt forsinket med målscoreren

Undskyld jeg skulle have skrevet det er i håndbold VM 😃

Mange tak 👍🏻

Nogen der ved hvor man se live med assist også??? Det havde ehf ved em for kvinder😀

Nogen der ved hvor man se live med assist også??? Det havde ehf ved em for kvinder😀

Nogen der ved hvor man se live med assist også??? Det havde ehf ved em for kvinder😀

som altid er ihf håbløse til dette modsat ehf...lige før sport.tv2 er bedst, selvom de er 3-4 min efter generelt

flashscore.com er hurtige med at vise målscorere. De kommer ind imellem før scoringen reelt vises på tv. Der vises ligeledes gule og røde kort. Jeg mangler dog at se udvisningerne.

Ja FlashScore.dk er faktisk så hurtige at målene også nogle gange kommer inden selve målet er scoret.

Lidt ligesom RMIR når han er på Else. Kommer ret tit inden han når at komme igang..😉

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

@10 Hva fan - lever du endnu, din gamle swinger? :-)

Imponerende med det håndboldværk - Hele top 15 på Highscore listen er FEDTHASE hold - og først på 16. pladsen finder vi den øjeblikkelig præmiepulje førerhund - og det er så endda en kær Swush (også kaldet Swuch) ansat!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name