Forum

Dette "spil" var vist rasende populært sidste år og jeg kan vist godt få tid til at bruge 15 min om ugen på at arrangerer dette.

Reglerne vil være de samme som sidste år med enkelte små undtagelser.

Denne form for spil handler ikke om de enkelte spillere men om holdenes præstationer.

Reglerne er meget simple.

Man vælger det hold som man mener vinder i denne uge. Hvis man har valgt rigtigt så går man videre. Taber ens hold så er man ude - heraf navnet "Survivor".

Man kan kun vælge det samme hold én gang.

Man skal vælge sit hold inden 1. kamp i runden starter. (Kamp 1 mellem Falcons - Eagles kan ikke vælges, så deadline i runde 1 er søndag aften kl. 19.00) Så har lidt flere mulighed for at nå at være med.

Præmie til vinder bliver offentliggjort senere (i bedste swush stil).

Jeg er overdommer i bedste Peter Mikkelsen-stil og tøver ikke med at smide folk ud hvis de overtræder reglerne eller
lign.

Håber folk vil være med...


Jeg kan så passende starte med et bud..

New Orleans Saints.

Luksus, jeg tror jeg tager en LA Rams sejr!

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Fedt - napper Green Bay Packers

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Dejligt intaitiv!

Nupper også New Orleans Saints

Super....

Packers

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

No Saints

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

<Slettet>

<Slettet bruger>

browns

Detroit Lions

Baltimore Ravens

Saints

Saints

Ravens

Ravens

Lions

Saints

Giants

Ravens

Saints

Ravens

GB Packers

Nooby18.375Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvpokal
......Nothing.

DET Lions

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

GB Packers

DET Lions

Ravens

ahb150118.110Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
asdasd

MIN Vikings

3kroner8.920PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderBronzebægerBronzebægerTop 10%
NFL Survivor picks 2018 CHAMP

Ravens

Panthers

Ved ikke hvad det handler om. Hvad er NFL? Mit bud er New Orleans hvis de har et hold, elsker jazz. Nægter at bruge de der popsmarte nicknames. Hvepsene, den gule fare, ulvene og hestene.. Vor herre bevares.

No more nicknames!

Kærlig hilsen
De hvieee fra Galehuset

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Packers

De Gyldne Måger3.730Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%
De gyldne måger :D

Minnesota Vikings

MalleBuh!!60.935PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%
#KaptajnLivo


New England P.

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Ps : den gule fare (Horsens) og Hvepsene (Brønshøj) er gamle navne til de to klubber ligesom fx striberne (OB) De røde (B1909) og De blå (B1913) .

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Saints

Green bay

34 mand indtil videre..

Jeg er ved at lukke aftaler med forskellige samarbejdspartnere vedr. præmier. De bliver gode - rigtig gode...

12 timer til deadline..

Vikings

Detroit Lions vinder.

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Saints

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

GB Packers

Patrick Strelecz Larsen🏆67.085Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Præmievinder
10% Luck, 20% Skill, 15% Concentrated Power of Will, 5% Pleasure, 50% Pain, and 100% Reason to Remember the Name.

Vikings

Ravens

Deadline.. Slut..

Der er sgu da en del der ryger hurtigt her, hva ...

Og Forlan, nu kan du da holde dig helt fokuseret på dommergerningen - og sponsorrollen :-)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Nem panthers sejr, Cruiser videre til runde 2

Packers ligeså - let videre 😊

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Carolina

40 stk. var med...

22 stk. er videre...

Hvis man er i tvivl om man er videre eller ude - så bliver man bare væk i runde 2.

Btw. præmierne bliver vildere og vildere..

Jeg opretter tråd til runde 2 i morgen...

Lækker konkurrence ... og det sjove ved den er jo at den varer sålænge - da det er såre enkelt at gå videre uge efter uge efter uge efter uge efter uge ...... Helt vildt spændt på de præmier - Er vi ude i noget isvaffel?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

nemlig ;)

8 stk. Amerikaner
Pris pr. stk 15,-
Den klassiske Amerikaner is består af en knasende sprød vaffel med et indvendigt lag af lækkert mørkt overtræk med chokoladesmag og vaniljeflødeis og flødebolle på toppen.

En ekstra lækker danskproduceret kvalitets-flødeis.

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Turde sgu ikke beholde Rodgers - Insider siger at han ikke kommer til at spille!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Lige lovligt tidligt at kalde det et LORTESPIL , men grænsende til savlende åndssvagt at sælge A Dalton på flere hold, fordi han er oppe mod Ravens grumme defence. Dalton jerner så 4 TDs ind og ingen interceptions - masser af yards. Ravens defence må have haft fridag - lavede intet.

Hvad sker der for det gylle

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

53# fik julelys i øjnene da jeg så at dalton havde produceret 4 touchdowns, da eifert jo er afhængig af touchdowns især med hans begrænsede snaps i tankerne og så har den orangehåret flødebolle kastet 3 touchdowns til green!!!!!!! Nå men jeg skiftede matt ryan + amendola ud med Fitzpatrick+Sanders......-.....Det burde helt seriøst være + på den konto ellers kalder jeg korruption lige med det samme!

Jeg satser mest på et målorgie mellem Rams og Kansas - og at Brees får luftet sin overarm for alvor. Og når nu jeg har solgt A. Rodgers så må han bare gerne blive hjemme på sofaen og pleje hans hævede knæ.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Har han lige fået nyt knæ? For hvis det er hans eget knæ han plejer, hedder det "pleje SIT hævede knæ".

Vh skolemester Andersen

Det er faktisk rigtigt ....

VIIILD med den slags - og elsker det selv - at rette på andre som kvajer sig!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

For øvrigt Smed - Når nu ikke man kan få lov at se La Liga sådan en fredag aften, så er det da godt at der igen er Vild med Dans. Fantastisk at se Rolf gå videre, selvom han vist er bedst på cykel - men befriende at dette besynderlige menneske Emil Thorup ryger ud. Har altid ment han var en robot - og en mærkværdighed - Nu fik man også syn for hvor helt ekstremt fimset han er - og ukristeligt grim. Er der i øvrigt ikke noget med at du har en ven som ligner ham lidt - måske nærmere en klon mellem Emil Thorup og Jens Verner - dog lidt mere rødmosset?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Se det er en ægte vild med dans ekspert der udtaler sig ovenover ;) (hvem sagde en fimset ekspert ! ) jeg har fået nok af det lort for mange år siden men Rolf kan blive den nye Allan Simonsen måske ? Det værste programmet har gjort at få Joakim B Olsen gjort kendt nok til at komme i folketinget (Vorherre bevares et fjols)

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Ja sammen med de andre kuglestødere i partiet, som f.eks Simon Emil

Hvilken mand ved sin fulde oprigtighed glor på sådan noget kvindecrap som vild med dans ?
Har aldrig set mere end 5 min. af det lort Vorherre bevares.

Bundby fans ser det nok altid

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Godt man ventede lidt med at brokke sig over at have solgt Rodgers, når nu han blev klar alligevel - Byttede til Mahomes, og han er sgu da gået fuldstændigt amok!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name