Forum

Der bliver gjort klart opmærksom på at man har 3 udskiftninger på basishold, men under tilgængelige kontrakter står der 1 af 1 (som der plejer ved ishockey). Så hvad skal man regne med?


Whauuu ... Må være tæt på rekordscore!

Aho med:

2 mål + 4 assists + +5 +/- - 6 skud på mål

Vildt ...

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

desuden 1 shorthanded og 1 uassisteret ... Benned, den har du allerede regnet ud!?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

1,15 mio i vækst som kaptajn ...

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

3# Jeg skiftede væk fra Aho til o´reilly som kaptajn som jeg havde købt i stedet for den finske forward der lavede 2 mål 1 assist gad vide hvor mange point der røg på den gang idioti fra min side

Hader egentlig O'Reilly, så aner ikke hvorfor jeg tog ham som kaptajn på et hold. Men havde i hvert fald ikke regnet med en 8-1 til Finland og kun 1 point til O'Reilly i en 10-0 kamp.

Heldigvis en lang turnering!

583.000 til Aho

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

5# Tror jeg vil forsøge for en gangs skyld at gå med min mavefornemmelse for nu har jeg ovetænkt tingene 2 gange, hvor jeg har ændret mit hold til sidst og det har kostet mig ca. 1,8 mio. point lol. Det lyder vanvittigt men det er fandme sandt. Mem jeg er enig med dig i at 1 sølle mål i en 10-måls sejr er latterligt

Glemte selv at skifte målmand i første runde pga jeg var på arbejde. Havde den gode gamle Sorokin på mål og så havde jeg McDavid som anfører på nærmest alle hold. Så man mistede også lige en del vækst der.

8# Jeg ændrede fra et rent russisk hold der ville have givet ca. 2+ mio i vækst til at skifte canadier ind i runde 1 og idag skiftede jeg O´reilly ind til sidst kostede mig 698.000 + runde 1 kostede mig 1.2 mio. Sammenlagt 1,9 mio har jeg regnet mig frem til. Men jeg beklager mig ikke over mit uheld. Jeg fik hvad jeg fortjenete. Det er mig selv der klokkede i den ved ikke bare at gå med min mavefornemmelse.

Det lyder helt vildt, Jig - og hvis dit regnestykker holder - at du har foretaget gale indskiftninger som har kostet dig 1,9 mio - Med 1,9 mio mere i vækst ville du have ligget nr. 1 med en margin på over 600t til nr. 2 ...

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

10# Du har sgu ret kunne godt se at det lød helt galt.....Så jeg regnede efter er du sindsyg en regnefejl. Jeg må have været træt! Det løber kun op i ca. 1,5 mio +..............Spørg mig ikke hvad jeg har lavet må have regnet kaprizov med 2 gange eller noget i den dur.

Ved ikke lige hvem du ville have valgt som 2 back og 3 wing fra Rusland

Men Kaprizov gav 353.000 i 1 runde og med Dadonov som anfører i stedet for Nougatsmølfen med -11.000 i 1 runde havde det givet 243.000 og alene de to udskiftninger havde så givet 606.000 mere, så det går sgu stærkt hvis man vælger forkert.

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Så er det i dag jeg haler ind på alle når Cam Atkinson laver 4 basser som anfører og de holder nullet.

Meget godt bud, men så skal han skynde sig - der er 8 min tilbage og han står for en assist.

Næeh du - folk har tilsyneladende valgt at se helt eller delvist bort fra Canada - eneste argument må være at folk tror de skåner Danmark fordi vi har hjemmebane - og det er naturligvis en mulighed - men mon ikke de alligevel cruiser en 8 måls sejr hjem .. men dobbelt hat af mcdavid og Hopkins - og 2 af ham den store skæggede back som i tillæg sætter mindst 4 assists op.

Ged

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvis ikke Tysklands målmand havde været en gud i den kamp, så havde han i hvert fald proppet 2 ind.

Hvem er Hopkins?

Ah, Nugent. Har aldrig hørt ham blive omtalt Hopkins før.

Der er også kun blandt venner han hedder Hopkins 😉🤪

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hopkins må klart være Canadas bedste bud på en topscorer .. Han er bare ikke kommet ordentligt igang - det sker i aften!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Tænkte også det var et scoop til den pris, men Canada er så stacked at alle deres forwards kan lave hattricks. Ret skuffet over USA. Atkinson skylder et par!

Og så er han valgt af mindre end 8% - det er jo ravende sindssygt - savlende vanvittigt ..

Mer ged

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja, men det er fordi folk har beholdt deres finske spillere.

Sku også svært hvor meget man skal skifte, er jo en lang turnering, så skal nok gemnes nogle kontrakter.

Holdt heldigvis Datsuyk som kaptajn

Det må være helt på sin plads med hat + assist til Rakell og 500.000+ score

Og så var der Hopkins - også kaldet Nugge - med en uassisteret!

Bortset fra det, så klarer Danmark den jo langt bedre end forventet - de taber højst med 8 mål - dvs. Canada har håndbremsen trukket grundigt.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja, Canada er bedre end forventet. Men Dahm må altså også tage 4-5 mål på sin kappe. Han skal lære ikke at give rebounds.

Hvor er det usselt rakell med mål efter 24 sekunder og derefter ren ørkenvandring...........o-g hopkins kan rende mig havde ham som anfører i runde 1

Til gengæld er det ren utur at Nugge ikke får sit hattrick! Og McDavid er overhovedet ikke på scoringslisten! Men de får jo en del point uanset.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Mcdavid med 3 assists!!!

ja, og +3 i +/- ... samlet er det vel godkendt, men ikke mange mål han får sat ind - endnu!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Er de savlende sindsyge?? - Hvor vises Ishockey???

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

På play

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

So you need to pay ? No way jose !

Hvor er det bare typisk - Den største sportsbegivenhed på dansk grund nogensinde - helt uden sammenligning, og så sidder de danske TV stationer og snorksover - henviser lidt kampe til udsendelse på TV2 sport - men ikke når det ikke er Danmark. Vorherre på lokum - og hvis det så var fordi der var noget andet vigtigt at sende i stedet - men så sender de kraftstejlemig en eller anden dødsyg lortekamp af en håndboldkamp mellem 2 jyske hold man aldrig har hørt om. Håndbold på klubplan er og bliver en Jysk sport - men så må de fandeme holde dem derovre, og ikke belemrer os andre

- præcis ligesom med ulvene - de er til gengæld stærkt fascinerende, og fantastisk at vi har fået dette prægtige dyr til Danmark - sålænge de bare bliver i det Jyske!

Ged

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Håndbold slår alle sportsgrene RMIR, og det du også godt! God prioritering af TvTOTEMPÆL :D

Nu er ishockey jo enligt en skod sport på tv. Mænd eller quinder skøjter rundt på is i forklædning (og målmanden) fuld af ekstra tøj at denne person næsten ik kan bevæge sig) forslår et fast stativ istedet) - og man kan ik se hvad slags "bold" de spiller med da danske kamera folk slet ik kan følge med. Så se det live. Og vis noget basketball (USA) på tv .......

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

@35 Er det en vorte du har på næsen??? Eller er det bare en bums?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Menuen står på basketball !! - stor kugle - og nøgne mænd der slås
Øøøø hov. Mener piger der danser halv nøgne 1/2 delen af tiden

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Fandeme flot, Danmark ... og havde det ikke været for managerspillet, såeh ....

Pyt ... ud af røret med de arrogante Finske tranlamper!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Det siger jeg sku også. Fuldkommen fantastisk af Danmark og så skide være med manager holdet.
De finske smil stivnede godt nok.

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Nok bare mig,men for pokker hvor er der bare for lidt kontrakter denne gang :-) øv bøv.

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Hvad H...... sker der for de Canadiere. De spillede drømme hockey tidligere og er gået helt kolde - spiller som en pose nødder. Ynk!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Må simpelthen være pga. kedsomhed - de kom fuld af energi til den Jyske hede - De må være blevet ramt af Jydernes sløvsind kombineret med stanken fra gylle.

Sgu da også synd at man er vært for disse verdens stjerner, og så byder man dem indkvartering i det Jyske!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Canada har vitterligt kostet mig en plads som nummer 13 til 250 eller hvad fanden jeg ligger nu med mit bedste hold. Havde satset på dem til Finland kampen og så har de spillet så latterligt dårligt lige siden. Føj for helvede.

Det er bare hamrende arrogant at de får pjattet med det - og typisk - I slutspillet bliver det igen for fuld skrue, og de cruiser enkelt til guld!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Mit håb er at USA og Finland ryger ud på røv og albuer i Kvartfinalen og at Canada tager sig sammen og vinder det hele. Men jeg har på fornemmelsen de ryger ud i kvarten.

Letland slår Sverige i 1/4 og russerne vinder det hele

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

QF
Swe-Let
Rus-Fin
USA-Fin
Can-Tje
SF
Swe-Can
USA-Rus
F
Swe-USA
Winner
Swe (Filip Forsberg afgører i SD)

For satan Finland får travlt med QF mod både Rusland og USA

Haha. USA-Sch self.

USA - Tjekkiet
Rusland/Sverige - Canada
Rusland/Sverige - Danmark/Letland
Finland - Schweiz

Mon Tjekkiet kan overraske? USA er ikke skræmmende.

Nu går Tjekkiet hele vejen og Canada ryger ud i kvarten! Såååeh det!