Forum

Hvornår lanceres golfspillet i år?
Der er kun godt en måned til Masters så hvis vi skal have flest muligt med er det vel ved at være tiden der trykkes på knappen ;-)

Mvh Martin

Martin Juhl32.235Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%SølvbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%SølvbægerPræmievinderGuldbæger
Have you anything to declare?? Yeah, don´t go to England.

De satser på en lancering onsdag d. 4. april!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja. Og hvad med F1... Det største spil .. Lige efter PL og CL.... Alle andre spil betegnes som " småspil og boldflytterier" Gaaaab ....

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

F1: - Dødkedelig spil
Absolut INTET - at tænke over -
man skal ikke skifte eller tænke. Bare se efter nye regler hvert eneste år : pga. da der KUN er 2. Der kan / MÅ vinde - zzzzzzzz - ikke engang må man selv bestemme om man MÅ vinde verdens mesterskabet selv ...... Båååååååt
Man skal spørge sin chef om lov bare for at vinde et løb..... Bååååt

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Jeg glæder mig som altid til Formel 1 og dem der vælger rigtigt fra start af har selvfølgelig en fordel, men der er masser af muligheder for at skifter og dem der følger ordentligt med ved også at der er nogen baner der passer bedre til Ferrari eller RB og dårligt til Mercedes og naturligvis omvendt

Golf tager jeg da også gerne med selvom der helt klart burde være 30 udskiftninger men det starter først den 5 april så der er lidt tid endnu.

Hvis man savner Golf spil om vinteren kan man jo være med i Brians lille turnering som dækker alle turneringer frem til Masters

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

LORTESPIL !

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

RAMIR.
VM.fodbold,lortespil.
rask vædemål fil de friskeø
magnussen kommer i top 20.

Ja Magnussen kom også i top 15 mindst i et løb !!!! MINDST 1. Løb i top 15 : han er nemlig STABIL

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

nr.15 så er han gud.

  1. 4

God reklame Bennedbæk - du fører jo også “mit” spil 👍🏻