Forum

Hej Swush...

Skal vi forvente et håndboldspil eller to de kommende måneder?

Krydser fingre...

Mikkel Berlin31.360Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerPræmievinderTop 1%Præmievinder
Dengang drommeholdet var i avisen, og musthaves var Abdul Sule, Mwape Miti og Oumar Barro.

Du skal måske stille spørgsmålet inde på Facebook - Tror de er ved at lukke ned her.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja og med 1-5 likes på alle deres opslag på Facebook, har de jo dundrende succes derinde. Så forstår godt at de holder fokusset derinde😳😬🙈

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Ja, det er imponerende! Tror lige jeg går ind og laver et par begavede reaktioner på deres medrivende indlæg og deres engagement der! Sgu da synd og skam at der slet ingen reaktioner er!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Dine kommentarer på indlæggene viser et fantastisk engagement fra din side.. Godt at se at du brugte lige nøjagtig ALT den tid, som opslagene havde fortjent. Gang i den!!!

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Ja, det er naturligvis med at tage tråden op, og gå engageret ind i den. Alt for tit ser man jo at folk bliver overhørt og ignoreret. Det er lidt ligesom at fortælle en vits for en større gruppe, og så er der ikke en der griner. Herefter fortæller man en ny, med samme resultat - og igen, igen og igen. Nu sørgede jeg blot for at det ikke blev alt for pinligt. Glæder mig at du er enig i mine vurderinger!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hej

Der kommer spil til både dame EM og herre VM i håndbold. Kommende spil vil snart blive annonceret på forsiden.

Mvh.
Christian

Hold nu FEST. hvor får i SMÆK i det lille spil! Beredt til det store Konekastebold!

Og solid research kan som altid godt betale sig - Det er helt utroligt som der dukker must-shave fiduser op til billige penge. Der er et tag selv bord af stor-vækstere til koster-gratis, og helt ude i hampen er der en bagspiller til spillets billigste penge, og som bare kommer til at banke flere kasser ind end både Gulden, Neagu og Penezic!

Og så er hun bare 23 år .....!

Er vi KLAR til beklagelser over manglende assists - spilleminutter - målmandsredninger osv. ?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

hæhæ ja!!!!!!! Den skizofrene uddeling af assists var med i mine overvejelser.............-.....Jeg er så overlegen, siden mit sidste selvtillidsboost, da jeg jo viste min gigantiske ekspertise inde for rundboldskast, at jeg ikke har lavet nogen som helst research overhovedet! Hovmod står for fald, så jeg er selv ude om det hvis det går totalt galt!

@8
Svenskernes bedste spillere har alle døjet med skader op til EM.
Tror de skuffer på hjemmebane, som ellers betyder meget i håndbold.

@7
Tænker du på Sabirova? Hun er vist kun 18.. Hende har jeg valgt - håber hun får spilletid.

Synes ikke den officielle side viser assists..

Gider du smide link?

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Tak :-) kan heller ikke se assists

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Vil gerne begynde med at brokke mig over Holland... Fandme ringe hvis de taber til Tyskland.

15# Tror Holland vinder med en enkelt

Holland allerede turneringens negative overraskelse. Kæft, de er ringe.. Helle Thomsens "nattergale-engelsk" er klart det sjoveste ved den kamp. "you go overgang!!"

Der er ingen grund til at have andre end de 4 rigtige Russere + Neagu, naturligvis - og så krydret med turneringens kommende topscorer : Karina Slezak - nå, ja og så en ligegyldig men billig Nordmand på stregen!

Russerne bliver ustyrlige - og udover klodens bedste (Vyakhereva) så stiller de med 2 helt fantastiske nye bagspillere - Sabirova & "turneringens længste efternavn" (16 bogstaver)!

I dag stor-floppede Gulden og Polman - helt som forventet. Penezic flopper også (hvis hun overhovedet er blevet klar efter sin skade) - og ligeså Nora Mørk. Den eneste at "de store" som leverer varen er Neagu! - Altså udover jordens bedste!

Ged barberet!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Helt naturligt, hvis russerne flopper ved EM efter deres OL-triumf. Norge har vel aldrig floppet ved EM - og de er næsten på hjemmebane...
Norge-Frankrig i finalen.

Ja, Norge er favorit - naturligvis! - Men i managerspillet er de røv og nøgler - da det store kollektiv har alt for mange spillere - som skal have spilletid allesammen. Det samme med Frankrig - og Spanien!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

RMIR Håndbold er måske ikke lige din stærkeste side :)

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

RMIR hmmmmm
Norge med stort kollektiv? de spiller altid med de samme spillere hele tiden, de andre kommer kun meget lidt ind, plus i år har de en hård pulje = endnu mindre spille tid til dem ude for top 7

Russerne?? hmm, de har ligget i druk siden OL, så nok klare de det godt, men tror du skal sætte forventningerne lidt ned til dem
Dine venner i bagkæden du har høje forventninger til at kun 99´er og 98´er, så lad os nu lige se hvad de kan
Dmitrieva og Borbrovnikova også din ven Vyakhereva er nok den foretrukne bagkæde - Plus russerne aldrig har vundet EM, så det må siges at være noget de ikke går helt vildt op i

Neagu, hun er dygtig ja, men forstår ikke hvorfor hun skulle blive så meget bedre end alle de andre stjerner som Peneczic, Mørk osv

14.000 til lacabre kun....

3 mål og 3 assists samt sejr til holdet. Hvorfor kun 14.000?

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Brænder to straffe - dyrt, får to udvisninger - RIGTIG dyrt!
Klik på spilleren, så der kommer info frem.

OK, tak for svar :-)

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

@21 & @22

Der er vel ikke nogen her som for alvor ved noget om den lortesport - Men når som tilfældet at der er slutrunde, og managerspil, så bliver der naturligvis researchet grundigt. @21 Men med et kig på dine hold, så er der ikke umiddelbart noget der fortæller mig at du skulle være særligt velbevandret! Lacrabere og Görbicz ... hmmm ... bevares, gode spillere, men de kommer ikke til at lave mange point! Dine hold kan selvfølgelig vokse sig kønne, men er ret overbevist om at begge mine hold slutter højere end alle dine i 1. runde! :-)

@22 Jeg har sgu da ikke sagt at Russerne vinder EM - Men de kommer til at lave mange point! Nu snakker du selv om mine 2 ufatteligt billige Russere i bagkæden - Sabirova er faktisk billigste spiller man kan få - 3 mill - og selvom hun er meget ung, så kommer hun til at få en del spilletid, og hun vil være tændt på at tage skridtet op på A-Landsholdet. Er du klar over at hun ved U-VM tidligere på året blev kåret til hele turneringens MVP? Hun blev dog ikke topscorer ved turneringen - det blev Skorobogatchenko - Hun er 17 år, og det var så den anden i bagkæden! Sidstnævnte er nappet af ½% - Lur mig om ikke hun tages af henimod 40% til 2. runde, efter hun har tordnet 10-12 mål ind mod Kroatien?

PS) Og så har i begge 2 Penezic ... jamen hun var også glimrende - engang ... for et par år siden! Og for øvrigt kommer hun fra en skade der har holdt hende væk længe. Amatører! :-)

Ged barberet lidt yderligere!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ungarns straffeskytte i en nem pulje laver ikke mange point? Havde Lacrebere scoret på sine straffe havde resultatet været 5 mål bonus og over 100k i vækst, altid fedt at være bagklog ;)

Penzizc 7 mål i snit i CHL i år? Ærgeligt man spiller klog på noget man ikke har sat sig ind i.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

RMIR

Jo bestemt billige russere, men du er godt nok i problemer hvis de flopper, så der ikke mange penge at finde nye for

Disse 2 spillere kender jeg rimelig godt, da jeg selv har trænet spillere på ulandshold i denne årgang, så har fulgt dem de sidste 3-4 år
Super dygtige spillere, og kæmpe talenter, men en U slutrunde kontra en A slutrunde, hmm lad os bare sige det ikke nødvendigvis er det samme!

Fair du ikke tror på Penezic, men hun har spillet 5 ud af 6 kampe i CL, snitter over 6 mål pr kamp, plus nede i Skopje overbeskytter de spillerne da de ikke spiller mange vigtige kampe, så de har sagtens kunne holde hende ud indtil hun er 100% derfor tror jeg bestemt hun er 100%, og dertil kommer hun ind på et hold hvor der ligger 17-18 skud til hende i hver kamp hvis hun lyster, så mon ikke nogen af de havner i nettet

Antonina Skorobogatchenko tordner den ind mod Danmark!

http://cms.eurohandball.c-om/PortalData/1/Resources/-1_ehf_main/2_text_images/R-ussia_Gold_Youth_WCh_565.j-pg

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Flot billede, Lærke Nolsøe kom også på all-star holdet til uVM - utroligt Danmark ikke udtager hende :o

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Vi får se - Er helt opmærksom på at disse helt unge spillere bliver skånet i en turnering som her - Og der er jo da også nogle ret skrappe andre Russere som er foran i hierarkiet, naturligvis - men det kunne sagtens ligne træneren at give dem en fin chance.

For mig var Neagu - Vyakhereva & Slezak de 3 jeg VILLE have på (i stedet for de andre dyre - Penezic, Mørk, Gulden & Polman), og så blev resten hvad der nu var bedst mulige til pengene. Og desuden ynder jeg et sats som er lidt anderledes end det som de fleste andre gør.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

SIKKER PÅ at der er en 7-8 mand der kaster sig over det nye håndboldspil når de møder ind her til formiddag - Highscore og gruppescorer og og .... virker ikke!

Alt har kørt på autopilot siden i sommers, så måske serveren bare skal have et spark ....

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvem kunne også vide at det startede allerede?

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Er ingen forskel på denne sport og f.eks cykling. Visse herinde rabler op til turnerings kick off alenlange velformulerede indlæg af sig, der umiddelbart giver indtryk af stor indsigt, men nærlæsning afslører det modsatte. Efter få runder lykkes det gerne samme eksperter at ligge i bunden af spillet, hvorefter kampen opgives. Det er jo også en lorte sport.

@34 Hvad fanden - du er jo overhovedet ikke med, Smed!? Du plejer sgu da ellers altid at stille op når der er trunte-bold. Var der ikke noget med at du engang vandt en signeret lyserød trøje eller badekåbe?

Om ikke andet kunne du da have valgt en random hold bestående at de mest delikate trunter - eller dem med de bedste navne!

Sidst var du meget begejstret for Maura Visser fra Holland! Det er hende hvor kommentatoren altid kløjs i navnet, da "V" jo udtales som "F" ......

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Kunne godt ligne, at der kommer mange overraskelser.
Vidste da godt, at Ungarn havde mange skader, men det er trods alt en stormagt i forhold til Tjekkiet.

Hvorfor får keepere ikke redning bonus når de når 10? Udover dette er der sjældent under 20 mål i moderne håndbold, virkelig en ligegyldig position i spillet.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Er der ingen side der live opdaterer assists også? - eller kigger jeg mig bare ikke ordenligt for.

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Nej, men de kommer ellers hurtigt op efter kampene på den officielle.

Trods Ungarns skader, så er Tjekkiet da ved at lave en sensation.

Ja det er en kæmpe overraskelse hvis de holder hjem!

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

@38

Ja, de burde ændre intervallerne. Der er kun blevet givet bonus én gang..og det var kun 25.000.

haha.. Tjekkiet er jo OVERLEGNE.

I må skrive direkte til swush med det om keeperens bonus, det drukner bare herinde

Og ja De nød til at justere lidt på de forskellige håndbold spil om det er EM eller VM og om det er koner eller mænd.

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Syns bestemt også om keeper ideen.

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Øv alle mine hold under RMIR og Penezic hæmmet af sin skadet, godt man bare er en amatør :(

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

haha... Så ikke kampen, men Penezic er i alle kolonner i statistikkerne. Går ud fra at hun brændte et straffe og en anden tog de sidste 2 - ellers kunne hun have scoret 11.

ja, hun så ikke specielt skadet ud, meeeen, så var det heller ikke bedre - og hun/de skal være glade for at Rusland pjattede med det da de tidligt i kampen afgjorde tingene fuldstændigt.

Uheld at Anna Vyak var ude i store dele af kampen med en skade - og så at orakel-træneren havde opfundet en ny straffeskytte til lejligheden. Og heller ikke min kop the at han stillede med 3. målmanden som den primære i 3 kvarter.

Men PYT - Russerne så helt okay ud, og flere af de nye fik en god start på turneringen. Kroatien var naturligvis en ren walkover!

Men din Ungarn med "overkommelig modstand - og Görbitz" så så til gengæld ikke helt så intelligente ud.

Mon ikke Neagu bliver 1. spiller der runder de 10 mål?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Raicevic kunne nu også være et godt bud med de 10.

Er sku nervøs for hvordan det dog skal gå, KBJ og hans temperament, når DK kommer bagud med 5.

Næææ, lad os få gode gamle Pytlick retur :-)

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Ja flot hvis dommerne kunne dømme straffe så var den stat jo igen også været anderledes, men vi tager de 7 assist og to nemme kampe, så må vi jo se hvordan russerne klarer sig mod Norge og Rumænien og især de to unge som fik lige omkring de 20 imod det klart dårligste hold i deres pulje :)

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

De er usædvanligt rundhåndede med assists - langt mere end vi plejer at se. Rusland får assists på 28 ud af 32 mål. Kroatien på 24 af 26 mål.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Har I et link til hvor jeg kan finde assist osv? Synes ikke jeg kan finde det på EHF eller den officielle side?
Men måske bare mig der har skyklapper på.

Nevermind - fandt det.

51# Og det er jo det ultimative bevis på hvor tilfældigt registreringen af er assists er når man sammenligner med de andre kampe. Det her er nok det managerspil der er allermest baseret på held og tilfældigheden af hvem der lige sidder og er blevet sat til at registrere de diverse ting, men det er vi jo vant til. Så gælder det jo bare i endnu større grad at ramme dem der banker en masse kasser ind.

yes.. Nora Mørk allerede på 6 mål :) ..lugter af 10+

Og Neagu ligner noget der er løgn ... og tager heller ikke straffer mere. Gylle. Nu er hun blevet udskiftet!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

55# Jeg var overbevist om at jeg havde sat Nora Mørk som anfører på et af mine hold, da hun var mit førstevalg på alle mine 3 hold. Nu går det så op for mig at jeg ikke har gjort hende til anfører på et eneste.........det er flot magen til kæmpehat skal man da lede længe efter

Nå, nu fik jeg det jinxet.. kom så, Nora!

@58 Præcis! :-)

og Neagu skal nok hente hende ... Mørk spiller næppe i 2. halvleg!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Selvfølgelig spiller hun 2. halvleg. Det blev heldigvis tæt til sidst i 1. halvleg.

Neagu 3/8...lol

Neagu burde ikke spille, hvis Rumænien vil vinde.. smider bolden væk og brænder hele tiden :D

Til gengæld brokker hun sig hele tiden over sine holdkammerater!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Neagu er kommet i gang - ligner klart 10+ !!!

Hvad fanden laver Danmark? Har de skiftet Toft ud eller sådan noget? Troede den var sikker.

Også hjernedødt at lave 9 straffe.. Hvad fanden sker der, Danmark?

Også hjernedødt at lave 9 straffe.. Hvad fanden sker der, Danmark?

Bare typisk Dansk ... roder rundt! Og bare typisk Norsk - pænt ser det ud, og hu-hej - men laver de mange mål? Nej!

Næeh ... Russere & Serbere laver mål!

Og for øvrigt skal man sgu ikke falde for fristelserne og tage de der POP højdere. Stort set alle har Frafjord, og hvad laver hun? - 2 x 2 min udvisninger, og ja, så nu lige et enkelt mål.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Rødt til Frafjord ... Fede nød!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

67# Og med et snuptag forvandles ens hold både på holdet.dk og lynholdet.dk fordi frafjord er en imbecil elvebader tak for lort frafjord din kæmpeidiot!

Og så var det sgu Stine Jørgensen der kom tættest på 10..

Og Nora Mørk endte med en dårligere procent end Neagu..
Fjeldaber!

"Rødt til Frafjord" Er det godt?
Har hende på alle mine hold, fjeldabe...

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

RMIR
Så gik første runde, og det viste sig at du ikke var helt klar til at overtage fra Bent som ekspert endnu

Neagu er jo en god spiller, men vandt ikke kampen over Penezic eller Nora Mørk i første omgang, og da heller ikke vores egen Stine Jørgensen

Disse russiske talenter viste sig som de talenter de er, men også som jeg sagde at der er 3 andre bagspillere som står foran dem i køen

Så god jagt på os andre i de næste runder!

Glæder mig i hvert fald til at du som lovet stryger lige forbi FrederikGuldbeak

argh ... lad os nu se, jeg synes du gør det lidt mørkere end det er. Jeg har godt nok ikke haft fat i den helt store kugleramme - men Neagu laver sgu da ca. det samme som Mørk - i hvert fald småting der er i forskel!

Og Russerne - Tjae - Det kunne have været bedre, men de giver faktisk alle 4 rimeligt fornuftigt.

Og Penezic - Tjae - bedre end jeg troede, men hun laver jo ikke mere end min Russiske kaptajn - og også kun en brøk mere end Neagu!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Endnu en stor overraskelse.. Slovenien slår hjemmebaneholdet! Flot!

Ja imponerende og rart at se, det er lidt nogle "andre" hold, end lige de helt sædvanlige.

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

@75
Fatter ikke folk tør lave gratis hold..

Dit gratis hold ligger jo rigtig godt til..

Mente nu andre hold i EM turneringen :-)

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Jo jo, det var jeg klar over... havde bare lige en kommentar, der skulle ud :D

Vyakhereva med en genial start.. 0/3, fast break brændt, straffe brændt og gult kort..

Dog med 5 mål også :-)

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Hov my mistake... 1 mål

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Hov my mistake... 1 mål

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Kan være hun kommer i gang i 2. halvleg.

Ja hun har indtil nu ikke ramt niveauet.

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Må hellere snart holde en lille pause. Først Bundesliga, så CL rødt kort og 0-6 og nu kaptajn end ikke på banen.... - dybt dybt suk

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Lortespil!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

1 1/2 spilledag gik der, og så smed "eksperten" håndklædet i ringen ;) Op på hesten RMIR.. Din research skal nok belønne sig ;)

Mareridtskamp af Vyakhereva.. Psykopaten på sidelinjen tabte endnu en kamp på sine anfald.
Russerne kan så meget, men når han tænder af, så går alt i stå.

Jeg glæder mit til en fyldig analyse fra RMIR - især med den kommende Norge-Rus kampen i tankerne, så må de unge russer vel slå de gamle amatøre til Mørk, Görbicz og Penezic :-)

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Analysen blev præcist slået fast i @86!

Arghh ... Det er endnu alt for tidligt at "stå af" - og trods alt glimrende at man fik taget den bedst mulige kaptajn, da valget udelukkende stod mellem Neagu og Vyak!

Russerne slår næppe Norge, men det skal nok blive tæt - og mon ikke Russerne/træneren får manet sig op til en god dyst!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

RMIR RMIR RMIR

Tænker da lidt du har siddet og smadret alt muligt derhjemme idag

Er det i den her runde at du indrømmer at du overvurderet dig selv lidt, eller giver du Trefilof skylden for hvad der er sket?

Måske du skulle sende en undskyldning afsted mod Mørk, Penezic osv som fik en tur af dig de vist ikke helt var berettet

Held og lykke fra baghjul

Flot kamp af Reinhardt - 1 minut og 34 sekunder på banen - og hun overhaler en del målvogtere, som har spillet en hel kamp :D

Nogen der ved hvorfor Raicevic slet ikke spillede mod Tjekkiet?

@93 Vist en grim skade i forrige kamp!

@91 Argh ... Synes ikke der er noget endnu som er helt vildt overraskende - Og Rusland får jo næsten altid deres kampe hvor de falder helt sammen - Men de leverer typisk også tårnhøjt igen - og jeg har sgu på fornemmelsen at de kommer til at matche Norge! Og NÆ, jeg er bestemt ikke faldet på halen over niveauet hos Penezic - og vel heller ikke Mørk. Vi får se om de på den lange bane holder sig i top. Jeg tror stadig på at Neagu kan vise sig som den bedste af de 3.

@87 "eksperten" kan også tage fejl i det lille spil - og den fik du da vist lige nu tilbage i "hovedet" - Carmen Martin bliver næppe det helt optimale valg som kaptajn i denne runde - selvom de andre selvfølgelig ikke har spillet endnu - Men OP på hesten :-)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

RMIR, Ja, den var ikke helt god, men jeg proklamerede jo heller ikke fra start, at jeg var eksperten, men lur mig om mine 2 hold ikke sætter alle dine hold til vægs alligevel, når slutrunden er ovre :)

Raicevic blev sparet Kingo... Mærkelig disposition af Adzic, men nu gik det jo og så er hun helt frisk til Ungarn :)

Er Sverige ude, hvis de taber til Serbien?

De var ellers godt hypet...

Nej, Sverige er videre til mellemrunden. Også selvom de skulle tabe til Serbien. Slovenien er færdige efter de blev massakreret.

Der er igen ved at gå julefrokost i de svenske "officials" som skal registrere assists. Ved Holland-Frankrig kampen må rapporteren have været vildt fascineret af Knippenborg, Visser og Polman - for han har ikke brugt tid på at registrere mange assists (15 i alt). I Sverige-Serbien har rapporteren været mere kvik - med 40 assists i alt.

43% assists på målene i den ene kamp - 67% i den anden! Hmmm ...

Den ekstraordinære gode research vil fremover indbefatte at finde ud af hvem der rapporterer fra de enkelte kampe!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Han må være faldet i søvn..eller gået i protest over alle de tekniske fejl i Frankrig-Holland...

Rmir, hvis du ser du to kampe er der kæmpe forskel.. mindst 2 af målene i kampen mellem Frankrig og Holland kommer som riposter fra keeperen eller stolpen, altså er der ingen assists. Samtidig er mange af målene lavet på gennembrud (15 i alt,) og her påføres der heller ikke assists. Plus 3 mål på straffekast = ingen assists.. så kampen med blot 35 mål i alt skal du i hvert fald fjerne assists fra 20 mål, og så passer det med de 15 assists...

Kampen mellem Sverige og Serbien er helt anderledes, der er to playmakere som spiller deres holdkammerater fri til scoringer, og der er meget få gennembrud i den kamp + mange brændte straffekast.. altså vil der i sådan en kamp være et højt antal assists..

Sikker på at der er forskel på de 2 kampe - meeeen, at den skulle være så stor - i doubt! For øvrigt tror jeg du tager fejl med straffer - normen har i hvert fald været at den der begås straffe imod får assist! Og også galt med "gennembrud" - og kontra - ofte gives der da assist på et opspil - også til målmanden!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

For en gang skyld har RMIR en sag, Gullden får assist får at lave et backkryds til en som flækker. Hvordan fanden kan det tælle som en assist? Da de siger hun har 6, der har jeg registret 2 reelle afleveringer til mål.
Og spillere får ikke assist hvis et straffe bliver brændt, eftersom man ikke kan lave assist til noget som ikke bliver til et mål.
Så meget tilfældigt hvem der lige sidder og fører statistik til kampene!

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

og der er assist til den spiller straffet bliver begået på, hvis der bliver scoret på straffe.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Naturligvis gives der kun assist til den straffet bliver begået imod, hvis der scores på straffet. Altså for fanden da :-) Naturligvis har jeg ret - igen!

For øvrigt ser det sgu da fornuftigt ud med spillervalgene - Har endnu ikke brugt transfers på mit formodede bedste hold, og er sgu ikke sikker på at det bliver nødvendigt overhovedet - førend måske til allersidst. Det kan sagtens være at mine 4 Russere ikke giver jackpot mod Norge (selvom jeg stadig tror de matcher dem) - Norge kommer til at tage sig en slapper (vil det hedde sig), og Russerne har sgu brug for at hive 2 point med over i mellemrunden. Mørk og Herrem ... plus måske et par mere, får givetvis plads på bænken i det meste af kampen!

Uanset udfald så får Russerne et fint nok udgangspunkt til mellemrunden - hvor de kommer til at møde Montenegro-Tjekkiet & Danmark - ensbetydende med 3 rene walkovers, og med MASSER af mål imod 3 af de dårligste hold i turneringen (ja, Danmark får ikke et ben til jorden)!

Endnu bedre ser det ud for Rumænien, som allerede har mødt de 2 sværeste modstandere - og i deres næste 4 kampe bliver det Neagu show all-over. Hun indleder den uundgåelige vej imod topscorer-titlen i dag, hvor hun prygler de intetsigende Kroatere. Herefter følger de 3 samme modstandere som Russerne prygler.

Ged godt barberet!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Med min ringe viden om truntekastebold, så bliver det DK & NOR i finalen as usual !

Norge er et meget godt bud, men Danmark kommer ikke i nærheden!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

  1. 104 og # 105, der gives ikke assist til straffemål idet man så både ville kunne få assist og mål hvis man selv skyder de straffe der begåes mod en selv... der gives slet ikke assists for straffemål..

Der gives assists for alle målgivende afleveringer, så et kryds, hvor der scores efterfølgende giver Assist.. der gives dog ikke assist hvis målet karakteriseres som et gennembrud..

Antallet af assists passer derfor med kampen mellem Frankrig og Holland..

Det var de 10 til Neagu som du næsten lovede RMIR
Penezic er på 8

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hun er så dejlig stram ... :-)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja og desværre exit Penezic. Men har lavet gode point.

Stærk sidste kamp af Ungarn!

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Ja, og for første gang gives der mange point til en målmand. Over 200.000 til Ungarns målmand!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

262.000 (524.000 som kaptajn) til Neagu ... en spritstiv rapporter nøjedes med at give hende 4 assists.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Der gives assist for straffe begået imod - læs en kamp rapport. Og hvorfor får kiss kun 25k? Hun var inde på et straffe!

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Fordi hun desværre ikke var på banen minimum 10 minutter jævnfør reglerne

Kan ikke finde den skrevne regl omkring dette kan du ikke lige skrive den? :-)

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Gives til den/de af holdets målvogtere som har spillet minimum 10 minutter af kampen

  1. 114 nej, der gives IKKE assist ved straffescoringer.. ved ikke hvilken kamprapport du henviser til, men det er ens for alle rapporter..

Klik på nedenstående link, gå til 44.04 hvor Isabella Gulldén scorer på straffe.. et assist vises ved at en person står i parantes...

Se her: http://swe2016.ehf-euro.c-om/liveresults/libs/jetuni-versalcomponents/modules/p-dfViewer/viewer.html?file=-http://livecache.sportresult.-com/node/binaryData/HB_PRO-D/HBEC16W/PDF_P06HR.PDF?h=-MbVo9DffO+oPjUULfF91/DwgT0-o=

Linket virker så ikke..

http://swe2016.ehf-euro.c-om/schedule-results/final--tournament/preliminary-rou-nd/group-a-stockholm/

Tag kampen mellem Sverige og Serbien, klik på play by play og gå til 44.04 hvor Gulldén scorer

Man kan ikke lave assist til sig selv nej, men jo der gives assist. Kan ikke linke til en officiel kamprappport da jeg er på telefonen, men det gør der. Se evt Frafjord, rimelig mange assist af en streg.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Det var dog utroligt - Der GIVES assist til den der begås straffe imod - Det gør der i denne turnering og det har der været givet ved tidligere turneringer. Check f.eks. den mest almindelige situation hvor streg-spillere stort set altid rager straffer til sig - og FÅR assists hver gang. En specialitet for Toft brødrene fra tidligere spil!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Et andet MEGET tydeligt take fra turneringen er at dommerne i den grad favoriserer de "skandinaviske" hold. Sverige fik foræret point imod Serbien pga. en besyndelig favorisering.

Og det samme ligner det lige nu for Norges vedkomende - De var TOTALT udspillet af Russerne - og grundigt nede i sækken, men så tog dommerne fat og forærer det ene spil efter det andet til Norges fordel. Nu er de så pludselig lige.

Tag jer sammen ....!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hold nu op.. der gives ikke assists ved straffe.. du kan tage samtlige kamprapporter og se hvor der bliver givet assists.. det står under rapporten play by play ved hver eneste kamp..

Man kan sagtens se det via telefon.

Den officielle hjemmeside for turneringen: http://swe2016.ehf-euro.c-om/home/

Gå på schedule and result, tryk på en kamp fx Serbien-Slovenien (den første) og kig på hvilke mål der giver assists.. Mavsar scorer til 4-3 på penalty shot, og igen er der her ingen assist

RMir, så tjek mine links.. der gives ikke assists ved straffe.. tag nu bare at kigge Serbien - Slovenien igennem.. alle assists står i parantes ved scoringer under play by play..

http://swe2016.ehf-euro.c-om/liveresults/libs/jetuni-versalcomponents/modules/p-dfViewer/viewer.html?file=-http://livecache.sportresult.-com/node/binaryData/HB_PRO-D/HBEC16W/PDF_P04GP.PDF?h=-bJzj8go3v6dLNPzTXaGGHBzCrU-o=

Nu kan du se en officiel rapport og se at der bliver givet assist ved straffe, så der ikke mere i dette.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

De officielle rapporter skal du finde på den officielle hjemmeside... Det er: http://swe2016.ehf-euro.c-om/home/

Det er også de info der gives point ud fra.. det er såmænd meget let.. kig under kamprapporterne under play by play, så kan Du præcist se hvilke mål der giver assists

Serbien-Slovenien er den letteste at se det på, da der allerede scores på straffe efter få minutter til 4-3, her gives der ingen assists.. men hvis du ikke tror mig, så gå endeligt igennem hele kampen og tæl hvor mange assists der gives.. dem i parantes.. tjek så om det ikke passer med kamprapporterne og hvordan der gives point her i spillet

Okay jeg giver fortabt, du kan simpelthen ikke kopierer et link ind i din browser og se du har taget fejl. Fint nok, måske en swush medarbejder vil bruge mere tid på det her

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Frederik, jeg kan bare tælle... og så kender jeg en der laver statistikken under slutrunden fra Sveriges pulje :)

Flot 2. halvleg af Danmark. Drømmen om semi-finale lever endnu.

Ja bestemt godkendt, men nu vil det så vise sig, hvor meget Danmark har i sig. Norge, Rusland, Rumænien i de næste 3!!

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Det vil være en sensation hvis de får flere point!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Nej, ikke en sensation - et eller to point mod Rusland er der en realistisk mulighed for.. ikke at jeg tror på det..

men en semifinale vil være en lille sensation, for så skal de slå Rumænien...

Angående assist/straffe-diskussion-en:

VYAKHIREVA fik 2 straffe (R7) - men kun noteret for 1 assist.

Kunne det være hun tog det selv eller en anden brændte på det? ;)

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Det er selvfølgelig muligt. Så ikke kampen.

Vyakhireva fik godt nok tilkæmpet sig 2 straffe, men Zhilinskayte scorede kun på det ene, hvorfor hun selvfølgelig kun fik 1 assist :)

Ikke at jeg skal blande mig alt for meget i jeres hygge tråd ;-)

Har bare lige et spørgsmål til Sodan.
Blev der scoret på de to straffekast hun fik?

Svaret er så nej kun på det ene se evt hvad der står ud for 19.42 og 33.30 i kamprapporten

Nr 21 score på det først hvor Vyakhireva får assist mens Nr 21 igen brænder det andet.

Utroligt hvad man kan læse sig til nu om dage

Okay. Jeg kender ingen, som laver statistikken - kiggede bare lidt overfladisk på det.

Der gives assist på straffekast scoringer til den det bliver begået imod, man kan dog ikke selv få assist hvis det var tilfældet.

Der er dog flere steder hvor det er smuttet for ham der laver statistikken kan jeg se.

Ida Oden har f.eks ikke fået til 1-0 i kampen mod Slovenien men modtaget 3/4 andre assist til straffescoringer senere i kampen

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Der sidder 4 ved hver kamp og laver statistikken.. og retningslinjerne fra EHF er:

der skal gives assist ved alle målgivende afleveringer.

Der må ikke gives assists ved straffe

Der må ikke gives assist ved scoringer på gennembrud

Der gives ikke assist hvis en spiller scorer i tomt mål fra egen banehalvdel

En af årsagerne til at ovenstående er et problem er fx at en målgivende aflevering godt kan være igangsætning ved frikast, så på hold hvor en stregspiller sætter spillet igang og en bagspiller hopper op og scorer skal det give en assist

Der står jo i kamprappporterne at der er givet assist ved mål på straffe, om du kender en eller anden som live-statistikker ændre ikke dette. Swush går efter de officielle kamprapporter, ikke de live opdateringer som laves af frivillige. Altså den er bare ikke længe.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Jeg kendte også engang en fra Amager som lavede statistik og tog rapporter fra forskellige idrætsgrene. Han sidder i dag på den lukkede afdeling i Roskilde!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Serbien er godt nok kommet i menneskehænder ... Typisk Tyskland at have læst sin modstander, og så lukke dem helt ned.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvad fanden er det lige der sker med registreringen af Sverige-Holland kampen?

Så blev det heldigvis rettet

Og hun bliver bare bedre og bedre ... Neagu! 6 mål og 5 assists på under 25 min!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Rumænien 29 (26 assists) - Ungarn 21 (20 assists).. Så ikke kampen, men det er sgu da voldsomt mange assists.

Der er jo så åndssvag stor forskel på, hvad der registreres som assist.

46 assist på 50 mål? Come on.

Der stod i hvert fald Neagu på ALT i den kamp - hvis ikke hun selv scorede, så lavede hun assists på næsten alt andet - bortset fra straffer!

Flot Danmark ... få minutter - 6-0 til Norge, og herfra er det ren "broderkærlighed" at de ikke vinder med 54-3!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

<Slettet>

<Slettet bruger>

@151

Der er ingen konsekvens. I nogle kampe noteres der stort set ingen assists - og her altså nærmest 100% på alle scoringer.

Så røg Sverige ud ... og tak for det, selvom dommerne igen gør deres bedste for at udligne den reelle styrkeforskel.

Og dem som skulle have opdateret statistikkerne må også være gået hjem - Frankrig tildeles 6 assists på deres 21 mål. Den er jo helt syg. Nze Minko med kun 2 assists er vanvid - Lacrabere med 1 (en) assist!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

"Uanset udfald så får Russerne et fint nok udgangspunkt til mellemrunden - hvor de kommer til at møde Montenegro-Tjekkiet & Danmark - ensbetydende med 3 rene walkovers, og med MASSER af mål imod 3 af de dårligste hold i turneringen (ja, Danmark får ikke et ben til jorden)!"

Ser ikke Danmark-Rusland - der er jo fodbold fra verdens bedste liga..

Men Danmark ser da ud til at klare sig nogenlunde - og da ikke en walkover.
Det sker selvfølgelig, fordi jeg har skiftet et par russere ind - og nu kan de så tage hjem.

Rmir skiftede jo alle sine talenter ud så snart vi lærte ham lidt om sporten :) I hvert fald svært at se at alle ender med 46 % Skoro ;)

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Men det ser nu ud til at han er lidt længere fremme i tabellen end flere af dem der var efter ham med deres store håndbold viden.

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Fik naturligvis skiftet Sandra Toft ud - og så spiller hun sit livs kamp :D
Kom så, Danmark!

Et er at proklamerer hvilke spillere som bliver gode og turneringens gang og så skifte hele holdet ud efter 2 runder, noget andet er så også at have den rigtige anfører. Men du må da gerne sige hvilke statements der er forkerte :) Mener ikke Görbitz og Penesiz var dårlige spillere at have, det gør du måske?

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Jo Penezic har lavet 460.000 og taget hjem, det koster 100.000 at købe en reserve for hende, så hun er 360.000 værd.

Neagu har lavet 1.120.000 og det dobbelt som anfører :-)

Fatter ikke hvordan jeg kunne lave 3 hold og så ikke have hende på nogen af dem

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hvis man købte Nze Minko havde man pengene + 20k efter to runder, så det måske rimelig dårligt regnet :)

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Forstår ikke helt hvad du mener :-)

Skulle det være en fordel at vælge en spiller der kun spiller 3 kampe og så købe en anden bagefter der laver mere?

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Du siger hun kun er 360k værd fordi hendes erstatning koster 100k, men eftersom du kan købe en til 60k og hun selv var til 10,4 så har du jo tjent 20k over to runder ved den udskiftning.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Tror jeg fremhævede at Neagu ville være mest værd i forhold til Penezic, Gulden, Mørk og Polman som var de andre stjerner/dyre målslugere - Og den sad da eftertrykkeligt lige i øjet. På mine 3 hold - inkl. et freebees hold har jeg haft Neagu på alle 3 fra start af - og haft hende som anfører hver gang!

Men Neagu gør det selvfølgelig ikke alene - og mit sats på Russere var galt - Havde Slezak ligesom Neagu på alle hold, og hun var da også den mest vækstende lige indtil sidste kamp, hvor hun blev skadet og var med i 3 min.

Man skulle selvfølgelig have haft Stine Jørgensen ...

I spillet her er der dog ikke plads til selv små fejl - spillet er kort og rammer man bare lidt ved siden af med en spiller eller to - eller man vælger gal kaptajn, så er man lost - og det samme hvis man skal ud i transfers, som koster alt for meget ift. at holde en topplacering - dette også bekræftet ved at der altid vil være masser af hold i toppen med basishold.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

For helvede Frederik. Sådan er og bliver ham Rmir og heldigvis for det. Han sætter da i det mindste lidt kolorit på det hele herinde og når man provokerer lidt så får man også en på snuden indimellem og det er jo det han lægger op til.

Fint for mig hvis der herinde var flere af hans slags og mindre bøvede brokhovedet.

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Fedthaserne er dog de værste......

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Trust me, jeg syntes også det sjovt - men syntes da mest det sjovt hvordan man kan komme med fuldstændige bald statements og kalde alle som ikke mener det samme amatører, hvor efter man skifter dem ud. Anna Vyakhireva bliver også skiftet ud og så der 1 spiller tilbage for årets hold - det sgu da også meget sjovt.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

@166 Det er altid muligt at trække et eller andet frem som ikke helt gik som forudset, men beskrev lige hvad der trods alt var ramt lige i røven. Og kigger du oppe i indlæggene højere oppe så blev meget rigtigt - både i forhold til dig/dine hold (og som jeg sagde så ville alle mine 3 hold ligge bedre end hele raden af dine hold) - Og den anden gut (som præsenterede sig som flerårig træner af ungdomspiger - og derfor personligt kendte både den ene og den anden, han ligger også og roder rundt med middelplaceringer med stort set alle hans hold - bortset fra 1). Men spillet er jo langt fra slut - og jeg er absolut ikke tilfreds med mine placeringer - Spillet virker "tabt", og hvis ikke man er i nærheden af top 25 på nuværende tidspunkt, så er det sgu fløjtene ligegyldigt - Og derfor vil du også se mig foretage nogle kreative sats/transfers til i morgen - for jeg gider sgu ikke gøre som alle andre.

Ged barberet!

SAF ... Hehe ... Jeg er også pjattet med dig - selvom du er en Jysk bondetamp, med størst indsigt i skævbold! :-)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Vi har vidst aldrig skrevet vores hold ville være de bedste, bare at din analyse var forkert - hvilket viste sig at være rigtigt. Tror heller ikke der var nogle som ikke mente Neagu er en dygtig spiller, modsat dine påstand om Penezic og Görbitz hehehe. Derudover skal mit tophold skifte en spiller, det kan man ikke just sige om dit. Så lad os nu se om din krystalkugle holder stik.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Størst indsigt i skævbold....... Hmmm ja men det er til gengæld også det eneste spil hvor jeg gør mig ordenligt gældende til Finalen. 3 runder igen, i år skal det blive til top 10 men det kræver satme at de sidste kontrakter bruges fornuftigt, og at jeg ikke gentager de 2 tåbelige udskiftninger i runde 14.

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Du er sgu for beskeden, SAF ... Du ligger hamrende godt placeret, og tillader dig endda den luksus at beholde Julio på holdet selvom han ikke skulle spille - og alligevel går du frem i tabellen. Med 3 runder igen - og med så rigeligt kontrakter tilbage, så skal du da gå 100% efter 1. pladsen. Top 10 er ikke i orden - der når jeg dæleme også op! Til trods for at jeg har haft Brees i 2 runder nu, hvor han er i vanvids-minus!

Han bliver skiftet NU - (og så skal det nok lige passe at han finder formen igen, nu hvor han har et langt sværere matchup ude mod Arizona!

Du skal ofre 3 kontrakter i denne runde - Ud med Julio (medmindre han spiller), Crowder og Big Ben!!!!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja vi savner dig på side 1 RMIR

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Jeg håber satme han spiller og det er jeg også overbevist om at han gør. Atlanta´s slutprogram ser fint ud og jeg har ingen intension om at skifte ham ud mere. Big Ben er mit store dilemma...... Steelers er godt kørende og har stadig 2 hjemmekampe og de kan ikke tillade sig at spare sig i nogle af de sidste 3 kampe, modsat Patriots og evt. Cowboys. Der ligger i øvrigt også mange point i at have kontrakter til at kunne skifte defence de sidste 3 runder...

Men JA, selvfølgelig er den absolutte top stadig en mulighed og alle sejl bliver sat ind :-)

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

@171 ...Orv - du ligger jo også godt til der. Men det skal flaske sig hvis du skal helt op med bare 1 kontrakt tilbage.

@172 Yes, kan godt forestille mig at du har dine overvejelser!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Neagu holdt nede på 2 så langt - af f*cking DANMARK!

Først farvel til Rusland - og nu farvel til Rumænien :D

Danmark kunne have været foran med 7..men ser ud til at smide det hele her til sidst :(

Nu ikke så negativ, selvfølgelig smider de den ikke nu

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Stærkt Danmark ... Det havde jeg sateme ikke regnet med!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Nu bliver det sgu Danmark - Frankrig i finalen!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Aaaaaaj ..... Hold nu op, altså hvis han græder, så begynder jeg sgu også at græde ....

:-)

hehe ....

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Tyskland med 8 assists på 28 mål ....

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Og Danmark 21 (17 assists) - Rumænien 17 (13 assists)..
Vildt at der er SÅ stor forskel på de forskellige kampe.

52 assister i Norge kampen. 22 i Frankrig kampen......joke

Ja, Nora Mørk med 9 (ni) assists ... Vanvid. Hun lavede maks 2 - den lille fede norske nød!

Lortespil!

:-)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

9 assist til Nora malkeko.. Hold da op... Spillede hun mere end 20 minutter i dag ?

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Puha ... Er sgu havnet på et transfer-gebyr på 337.000 .... Men for FANDEN, det kan ikke være anderledes!

Men nu sidder den til gengæld også lige i øjet!!!!

Og helt uden Danskere - og helt uden den lille fede Norske NØD!

:-)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Vildt så gode de hollandske spillere er til at tale dansk. Der er ligefrem lokal dansk dialekt i deres udtale.

Her kunne Ståle Solbakken godt nok lære noget - han er jo totalt uforståelig..

Skal de danske spillere ikke have assist?

Kan være et nyt tiltag har bevirket at danske hold ikke skal have. Griner. Man ved jo aldrig herinde....

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Kom nu med de danske assists(!) - skal ligge afstand til RMIR ahah

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

@189 ligge??? - Det hedder "lægge"!!!

Ja, kan godt se at dit ene hold fik forvildet sig i den rigtige retning - men du står ikke godt til medaljekampene. Jeg var bevidst omkring at Frankrig næppe fik synderlig valuta mod Norge, men de skampuler til gengæld Danmark i Bronze kampen - OG, så overrasker Holland og slår Norge i finalen. Så der var udelukkende tale på PLANLÆGNING! :-)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Godt du i det mindste kan stave, det og svensk ishockey må være dine forcer ;-)

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Og derudover kan det sagtens være at jag/man taber terræn her til sidst, for det nytter nada at tage de allermest oplagte her til sidst, medmindre man ligger oppe i top 15 - Så er man naturligvis tvunget til at tage Nora Mørk, Veronica osv. - altså topscorerne på POP. Næeh - så hellere tage chancen og gå begavet imod strømmen - og f.eks. tage Nycke og Lacrabere ... :-)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

jag??? Det staves "jeg"!!!

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

YES, er SKRAP til Svensk hockey - men bliver også holdt helt skarp konstant, da jeg er med i den vel nok stærkeste gruppe der findes - Det er godt nok nogle hårde puck-nysere!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Tøhø ... jag så det godt!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Stine Jørgensen mangler 3 assist

Benned er ved at komme i julestemning - Han sendte lige en videohilsen hvor konen pynter juletræ .... https://www.youtube.com/w-atch?v=f879g-Rbyic

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hjemme hos Hill står han selv for pyntningen af træet - Han ville til gengæld overraske konen og sendte hende en MSM med en hilsen om at nu havde han pyntet træet!

https://www.dropbox.com/s-/claf87uqrnye9qv/2016-12-1-7_14-27-24.jpg?dl=0

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

mms that is :-)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

😂😂😂

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Og kan vi SÅ få smidt de tøser hjem, så SHL holdene kan få deres Ishockey arenaer tilbage!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Følelsen af at ende over RMIR på baggrund af Nora Mørk - bedste køb fra start!

Ged barberet.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Ja vinderen har altid ret...
Mørk var jo fantastisk og RMIR aner ikke hvem hun er :-)

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja vinderen har altid ret...
Mørk var jo fantastisk og RMIR aner ikke hvem hun er :-)

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

En lille fed nød!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name