Forum

Er folk overhovedet ikke klar over at det er i morgen der tages hul på en fuldstændig FANTASTISK hockey turnering???

Swush har vanen tro gjort sig ganske godt umage med at holde det hemmeligt, men alligevel rystende at der ikke er flere tilmeldt.

Vi snakker ikke PJAT VM, eller små uinteressante turneringer - Det her er det STØRSTE der findes, og alle de bedste nationer på kloden stiller med de mest frygtindgydende spillere. Canada i absolut stærkeste opstilling - er naturligvis storfavorit, men de får voldsom hård modstand af USA, Rusland, Finland - og så mener Svenskerne også de har en chance.

Hør lige : Sidney Crosby - Patrick Kane - Steven Stamkos - Patrick Laine - Alexander Oveshkin - Evgeni Malkin .... OSV. Det er simpelthen udelukkende Messi'er og Ronaldo'er på is!

Det er en ultra kort turnering - som afsluttes med "bedst af 3" finaler mellem de bedste 2 hold.

Og vanen tro er Benned på banen med en af sine herlige 50-er turneringer!

Kom nu ind i kampen!

Ged barberet!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jeg kommer til at være på med kun 1 hold denne gang!...............Min managerafhængighed er masochistisk nok i forvejen taget præmierne i betragtning..............-..........men jeg skal jo være med i bennedpuljen sådan er det bare det er obligatorisk

øv hvorfor fanden virker mit link ikke!!!!

Den Bennedbæk-pulje, hvad hedder den? Og er den for alle?
Eneste måde, at få lidt sjov i spil man intet ved om:-)

Tjek din mail :-)

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Just nu är det alltså bara 113 lag med i Preamiepuljen. Det är över 4000 lag på den svenska sidan trots att priserna på holdet.dk är bättre. Hur kan intresset vara så dåligt hos er danskar?

nyifille37.695Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%GuldbægerTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%SølvbægerBronzebægerTop 10%
Älska Islanders !!

Danskjävlarna hader hockey?
Nej jeg tror forhåbentlig at de fleste endelig er blevet trætte af Swush' ikke eksisterende præmier og derfor vil mange ikke smide penge efter hvad der i deres øjne er et nichespil.

Nu skal man jo så også lige huske at langt de fleste svensker ikke betaler for deres 1 hold, pga swush samarbejde med Aftonbladet, så det kan man slet ikke sammenligne

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Helt enig Lundgiffen, hvor er det dog nogle sølle præmier i dette spil. Men grunden til dette må jo være, at der er ALT for mange gratister med alle spil.

Bennedbæk burde få provision af Swush, for havde det ikke været for 50er puljerne havde der været endnu færre deltagere.

Hockey spillet bliver alletiders bundrekord og vel første gang at et spil giver direkte underskud, selvom præmierne er små.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Forstår ikke helt hvordan det kan give underskud ?

Swush har 0% udgifter i administration, opdateringer omend fyldt med fejl er primært automatiseret. Præmierne står swush jo ikke selv for men er bare random birgers gavebod lodder :) Selve layoutet/spil opsætningen har de jo i forvejen..... Kan ikke helt se hvor udgiften skulle være henne hehe

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Der er vist rmeget du ikke kan forstå Valoel...
Hvordan kan de have 0% i udgifter ?
Opdateringerne i ishockey forgår manuelt og præmierne er kontanter

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

okay det foregår manuelt så skal de betale 30 minutters løn pr dag ?
Præmierne bliver vel bare taget fra både hold oprettelser (hvad er der så tilbage?) også de penge de for fra tv2 og alle de andre for at give deres produkter væk.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

165 betalende hold også er præmierne allerede dækket der.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Min store frygt er ikke at ende på sidstepladsen, det er at ende på 6. pladsen i præmiepuljen. Lol!

Er der flere pladser i den 50er liga? :)

Tjek din væg/mail

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

29 ud af 201 hold det må siges at være godkendt

Jeg har nu tænkt mig at vinde både pulje og samlede....

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Er de ikke et sted med live-opdateringer? Er sgu ikke lige til at se om mine amerikanere var på isen, da Team Europe scorede - flot assist af Frans Nielsen.

Tak.

Så skal USA sgu til at vågne op.

Er den ikke sidst på eftermiddagen derovre - de burde være oppe :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

201 deltagere .... inkl. Swush ansatte, forretningsforbindelser og andre gratister!

OMG ... Det kan man da kalde et eksklusivt spil.

Mon ikke der kastes 10% guld+ koder i grams, så de reelle betalende er 150 x 69 kr = 10.350,- kr.

Præmiesummen er på 15.500,- kr.

En tilbagebetalingsprocent på 150% .. Okay, de er ved at oppe sig.

Havde der været samme tilbage-% i CL spillet ville præmiesum have været på 528.000,- kr. - I PL ville summen have været på godt 1 mio. kr.!!!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Skulle have satset på de to danskere...suk.

Over 50% som har Holtby?? Tror nu Price starter..

Jeg vil gerne lave mit hold om!

Hold nu kæft noget lort!

Som Benned ville sige : Jeg går i seng!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

@27 ... Det behøver du ikke tro - Det ligger fast at Price starter!

Men måske kun en fordel at have valgt forkert - Når Europa kan rundbarbere USA, så kan Tjek også slå Canada!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Canada skal nok vinde - og stort.

Og så smider man amerikanerne af til næste kamp - og så dasker de Canada...

Et tidligt mål til USA i 3. periode og så kan det være målene rasler ind..

En ting jeg synes er tankevækkende er at når man har læst en del optakt til denne turnering, så har man jo fået den overbevisning at der er helt VILDT meget på spil - og at der vil blive kæmpet som gale for at vinde ...

Jeg synes USA virkede helt uengagerede - arrogante - ineffektive og ret ligeglade. Ved både 1-0, 2-0 og 3-0 ser man Amerikanere i boksen sidde og smile, joke og grine ... Ved 1-0 tænker man, nå ja, det er jo fordi de kommer bragende stærkt igen og scorer en mulliard mål. Men NEJ, - de kunne røv og nøgler - de var kæmpe, kæmpe favoritter ... helt uden grund.

Synes normalt kun det er Canadierne man ser så arrogante ...

Lortespil ... Er de overhovedet ikke klar over at vi spiller Managerspil, og har brug for at de skaber vækst? Røvhuller!

USA er blevet et lorteland - og nu får de snart en lortepræsident!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

31# Lol jeg endte alligevel med at falde for åhhh Kane er topscorer-i-NHL-og-de-mød-er-Europa-som-lukkede-5-må-l-ind-på-en-periode-imod-n-ordamerikansk-u23-hold-så--han-skal-da-være-anfører-f-ælden!!!!!! Det medførte at jeg måtte gå med usa´s målmand også i stedet for canadisk målmand i + rent canadisk/russisk kombo på forward-positionerne.....-.....................og det var så det managerspil (suk)..................lo-rtespil.................og lorte USA...........Taber suverænt til et oldingehold fra europa..........Startede med at overveje at sætte tavares som anfører så mon ikke han mindst laver 1+1 eller 2 det skulle da ikke undre mig eller at canadas målmand laver clean sheet.

arghr#¤%¤&/%(&!!!!!!! Det er så først lige gået op for mig at de spillede i nat og ja det kunne man jo man jo sige sig selv når man ikke har canadas målmand 6-0..........wow.......ba-re ........wow

Men har da heldigvis et gratist freebiies hold som ser habilt ud .. Kan vel næppe rammes bedre!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

34# Ja godt ramt! Det minder faktisk meget om det hold jeg overvejede at stille bortset fra toews måske................havd-e nok ikke taget Crosby som anfører mere fordi jeg tænkte det ville være klassisk hvis 1. line up fik god modstand...............så der havde jeg ramt lidt forkert med tavares som anfører.............Det pisser mig bare så meget af at Price holder clean sheet...........det skal bare ske når man ikke har ham lol! Hvis man havde gået med ham så havde USA sikkert vundet 3-0 og så havde canada endt 6-1....................De-t er vildt at man stort set kan have udspillet sin chance for topplacering efter første runde!!!!!!!!!!!!!!!

Rmir dit gratis hold kan rammes bedre se stillingen ;) Tænkte også på at stille rent canadisk hold , da det eneste jeg ved om ishockey er at Canada vinder ;) , men jeg blev så skuffet over at Wayne Gretzky var fravalgt !!! Man burde vel lave et spil med max 3-4 fra samme land

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Deltager kun for at få en træner der hedder Bab Cock

Wow et lille plaster på såret............Det har generelt været en totalt lortestart på denne managerrunde for mig i diverse spil...................me-n tror sgu lige jeg vandt en rundepræmie i hockey!..................-....Og jeg er jo ellers totalt uvidende når det kommer til flad stavbold på is................hæhæ hvor er det bare random

Hvorfor alle de punktummer hele tiden Jig?

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Det ved jeg ikke. Tror det er en vanesag. Det symboliserer forskellige pauser. Er det irriterende?

Når man laver alle de kommaer, fremprovokere man åbenbart også bindestreg midt i det hele, har set det tidligere i andres indlæg også

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Og tillykke med runden Jigsaw...................-.

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

42# Tak Benned det varmede en lille bitte smule når nu jeg følte at en blanding af min egen idioti og sort uheld havde ødelagt starten på min bundesligarunde gevaldigt.......jeg var jo næsten helt oppe på side 1

Jamen tillykke med gevinsten, Jig :-)

Det er FORTSAT et lortespil - og mest fordi man jo godt vidste at hvis man ikke ramte den "lige i røven" i første runde, så var det fuldstændigt umuligt at blande sig i en topstrid. "Lige i røven" var NATURLIGVIS at være all-in med de rigtige Canadiere - Nej, sværere var det ikke!

Jeg satsede GALT (på de skide Amerikanere) på mine købehold her og på den Svenske side. Men gjorde til gengæld det LOGISKE på mit traditionelle FREEBIE hold, og selvom det spiller uden præmier, så har jeg tænkt mig at slutte som nr. 1, og endda tillade mig slet ikke at bruge den ene kontrakt man har til rådighed!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

44# Tak, ja jeg klokkede også i det i runde 1 og tænkte at jeg var skidesmart med quick-kane comboen.........det var så det managerspil hæhæ

Gad iøvrigt vide hvornår man får udbetalt kontante rundepræmier? Jeg håber det går lidt hurtigere end mit astral cykeltøjsæt lol, det er stadigvæk ikke kommet endnu, da jeg lige har fået tilsendt en e-mail med spørgsmål om størrelse ad tøjet af swush. Håber det går lidt hurtigere med kontante rundepræmier!

Tillykke med runden Jig :-)

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

47# Så er der da i hvertfald betalt for et par managerhold lol

Næ det må du da selv om Jig. Ser bare lidt underlig ud. :-)

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

jeg vandt rundepræmier i golf for 3 uger siden. Swush skriver, der først kommer rundepræmie ved spillets afslutning. Så du skal nok ikke forvente andet - så har du noget at læde dig til, Jigsaw

Hvis de er så længe om at udbetale præmiepenge, så lægger de vel renter oveni!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jeg har allerede skulle verificere mit kontonr. idag så gad vide om de ikke allerede er der i morgen!

Der er altså en grad mere ACTION over HOCKEY!!!

U23USA-Sverige : Der er spillet 1,35 minut, og U23USA fører med 2-0 ... og i samme periode har de brændt et straffeslag!

WTF!!!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Sverige vinder deres pulje, så skal Rusland "bare" vinde over Finland så ryger NAM desværre ud, de har ellers gjort det super godt.

Spændende om Crosby bliver sparet i nat som de har lovet mig..

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Crosby bliver ikke sparet - han virkede nærmest rusten i sidste kamp, så den skal han have banket af inden turneringen starter for alvor for Canada: semifinale og finalerne.

Lortespil..
De skiftes til at lave mange point Canada spillerne bare ikke lige dem jeg har.

Crosby var ellers sat til at være oversiddere men de byttede ud til sidst og lod Ganalf sidde over

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hvem fanden er Gandalf?

Sgu da ikke svært at ramme de rigtige Canadiere .. Oplagt at Toews blev nattens hitman!

I næste kamp bliver det måske Gandalf!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Sandsynlig rundevinder :-)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

58# Det er altså lidt tragikomisk hvis du får førstepladsen med et basishold........iøvrigt så tror jeg bestemt at du vinder runden udelukkende pga. toews.............det kan også godt være at rusland vinder 5-0 med 4 mål!!!!!!!!!!!!!!!!!! af Tarasenko BUM!

Næppe!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Varför skapar ni gratislag när ni ändå inte kan vinna något? Otur för dig RMIR :/ Skapade själv ett gratislag på holdet.dk för att jag trodde att jag kunde uppgradera till guldlag...

nyifille37.695Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%GuldbægerTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%SølvbægerBronzebægerTop 10%
Älska Islanders !!

kan vi få en moderator til at oversætte ?

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

arg noget pis så vælger man sgu den rigtige keeper og et udemærket anførervalg..............-og sidder den ene forward ude for rusland med "en lille skade"...............hold kæft noget tombolapis

Sgu da bare BLÆRET at man kan få lov til at vise sine overbevisende evner og styrer en sikker samlet sejr i hus med et basishold ... og endda uden at gøre brug af den ene kontrakt man har til rådighed! :-)

Arghhh ... selvfølgelig skulle de have været et præmie-hold, men skulle det syge ske at holdet kommer i top 3, så er det da godt at præmiesummen trods alt ikke er på 100.000,- kr.

Pyt - nu nappede jeg en rundesejr med mit "rigtige" hold i stedet.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Og i øvrigt kan man jo altid gå efter at tjene en masse af de vigtige HOF point!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Kampen går i gang nu, men der er ikke lukket ned for handel???

Okay, så er der lukket snart :)

Fantastisk tempo :-) virkelig en super 1 periode.

Og sæføli den "rigtige" målscorer /-)))

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Ja, og uden dumme assists til spillere, man ikke har...dem må han gerne lave et par mere af!

Heeeelt enig :-) 25.000 gode

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Og til gengæld røvtur at de skide russere nu er med i kampen igen - Helt lige - 26 - 8 i skudstatistik!

Dvs. at Price er skodmålmand!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Canadierne er fuldstændigt overlegne - Men ufatteligt at de ikke fører med en håndfuld mål.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja fandme ik stik imod fortjeneste. Men hold nu op et vanvittigt tempo!!

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

OMG!!!!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Helt enig. Fuldkommen overlegne. Mon ik Canada...... Neeeeeeejjjj mand!!

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Jaaaaaaaaaaaa

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Fint nok med 2 assists til Crosby og Bergeron...så er assists ikke så dumme :)

Sikke en kamp!! Assist crosby. Ser sku godt ud :-)

RMIR.... Sku også med freebies :-)

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Nu SKAL Canada altså bare vinde den her!

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Ville have Merchand, men havde ikke råd, så måtte nøjes med Bergeron...men okay, han har i det mindste lavet en assist.

Ja, Canada skal vinde ellers er jeg færdig..har kun 3 udskiftninger tilbage..lol

Jaaaaaaaaaaaa

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Yes. Assist til Getzlaf!

@80 Bergeron har 2 assists!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jeg overlever at jeg gik med vlasic/duchene komboen i stedet for bouwmester/marchand komboen pga. vlasic fik 2 assists. Men jeg skød mig godt nok i foden når min oprindelige plan var at sætte bergeron som anfører fordi jeg kunne se at en del i vores interne pulje ikke havde bergeron på holdet og et begrænset antal udskiftninger tilbage så jeg ville gå med ham som anfører.........i stedet for satte jeg så duchene som anfører fordi han havde scoret mange point selvom min plan lige fra starten var at gå all-in på canada 1. line ups forwards med bergeron som anfører. Dårligt spillet fra min side. Det ødelægger en ellers fornuftig runde igen. Men det er velfortjent denne gang når man ikke går med sin førsteindskydelse så må man bøde for det.

Det ville da have været luksus hvis jeg havde gået med det "sikre valg" i form af Crosby som anfører selvom jeg må indrømme at det ikke var en del af min oprindelige plan da mange jo selvfølgelig havde ham så planen var at gå med bergeron som havde give en ca.100.000 ekstra men det havde nok ikke gjort noget i sidste ende i vores interne pulje. Crosby som anfører ville have givet mig den bedste runde i vores interne pulje i hvertfald midlertidigt og så havde jeg været inde for strikingdistance. Men det er jo altid godt at dagdrømme. Nu tror jeg ikke på det længere. Det var ellers noget af et comeback fra runde 1 af!!!!