Forum

Lad os starte med et spørgsmål.

Hvem har I som en sleeper i denne uge? Altså en spiller som er billig og undervurderet men ender i top 12 på positionen.

Mit bud: Josh McGown.


Jeg skal ikke noget hele weekenden for første gang meget længe, så jeg vil pege på mig selv som sleeper denne weekend

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Så gætter jeg på Marquise Goodwin til 2 mio :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Tejaye Sharpe til 2,6 mio

- og Matt Forte til 4,6 mio :-)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Godt spottet med Forte RMIR!! Eller noget...

Og kreativ stavemåde af Sharpe ;) Synes faktisk han burde skifte navn, din måde at stave det på er da meget federe!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Sgu lækre stats at vågne op til. Ugens GENIALE transfers var:

Ud med Stefon Diggs og ind med Tajae Sharpe - Diggs bliver top WR i runden, og slår en mængde rekorder! Tajae laver absolut ingenting!

Ud med Christine M. - som ikke laver det vilde, men ind med GENIET Woolhead, som løber 2 gange og skades kort inde i kampen!

For så helvede et lortespil!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hva fanden rmir. Du plejer sku da først at tabe pusten efter bye weeks ...

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Jamen jeg satser på det skal være omvendt denne gang. Jeg rykker EFTER bye week ..

Hvis ellers jeg har flere kontrakter tilbage ..

Arghhh .. Mit ene hold er hæderligt, så helt håbløst er det ikke.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

De har sku da ret og jeg trækker mine ord i mig..... for nu :-)

Jeg så kun det ene hold men du rykkede da virkelig med det andet hold og er helt fint med.. Godt spillet

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Nu har I sørget for at sælge alle jeres Carolina og Minnesota spillere ikk?

Charlotte er i undtagelsestilstand og der er udgangsforbud - Kampen bliver vel aflyst!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Det forlyder da ellers de vil spille som planlagt :-)

Men nok ikke mange som har nogen fra de hold alligevel.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Hvorn fan kan de lave 0 point??? Skvadderhoveder!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ved sgu ikke lige hvor charmerende det spil er. Hvis man kan lide ultimative overraskelser og mærkværdige resultater, så er det jo genialt.

3 af rundens absolut største favoritter - Panthers, Cardinals og Stealers bliver ikke bare slået, de bliver smadret til ukendelighed!

Panthers laver 10 point ... Super QBen kaster 0 TDs og smider bolden til konkurrenten 3 gange!

Stealers er kort før tid bagud med 34-3 ..... Big Ben uden point!

Det giver jo ingen mening! Matchfixing?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

jah en sport hvor de fleste hold er relativt lige med høj spænding lyder ret kedeligt.......

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

@3 .... Spændingen er vist oftest så som så.

Kendsgerningen er at en kamp typisk tager godt 3 timer - og at bolden er i spil i samlet ca. 10 minutter!

Resten er : reklamer - pauser - skade tid - halvlege - killing clock - punts - udskiftninger - nationalsang - hædring af soldater - hædring af gl. stjerner fra førkrigstiden osv.

Men managerspillet er ret sjovt ... hvis ellers man rammer det helt uventede og åbenbart matchfixede!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

@13 Men jeg må MEDGIVE at selve sporten er hævet lidt på mit barometer - for mig at se er det nu BEDRE end Formel 1, men det er til gengæld også helt lamt!

Måske NFL endda også har overhalet Speedway, Synkronsvømning og Golf!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

redzone er ret nice om søndagen for god action og uden reklamer :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

(ja, den ser jeg også)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Never heard of it ( Redzone ?) Hvad er der i øvrigt galt med SPG ? Fed sport synes jeg, golf er passe' indtil der er flere kontrakter til rådighed i spillet mindst 2 pr. runde. Enig med RMIR NFL er bare en kedelig og langtrukken sport.

hvad er spg ?

redzone er en feature i nfl gamepass (4k uhd streaming af nfl) - tror de fleste nfl fans(danske) ser det igennem gamepass efter at dansesmølfen/falkeøje stoppede.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Kong - Redzone kan streames på nettet, og de kører bare live på fra de kampe hvor der sker noget (hvor et hold er i redzone). Desuden viser de hele tiden live update på hvor mange fantasy point der uddeles til de enkelte spillere/hold!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Rmir.. du behøver jo ikke se NFL hvis du ikke synes det er fedt at se.
Jeg ser f.eks. heller ikke almindelig fodbold, da jeg synes at det er vanvittig kedeligt at se 22 små prinsesser rende rundt og falde over deres egne ben, for derefter at tude som børn der ikke må få lørdagsslik.
Nå.. ja.. men jeg er lidt sur da Giants smed en sejr væk til rødhuderne i går, så tag dig ikke af mig ;)

Så får man julelys i øjnene og savl om mundvigene når man ser at Atlanta har sat 45 point!!!! på tavlen for så bare at opdage at Matt Ryan kun har op nået relativt sølle 240 yards og 2 touchdowns og at Julio Jones endte med absolut horrible 1 for 7 targets og at 5 touchdowns!!! er fordelt mellem 2 runningbacks og en ligegyldig receiver ....Dette har virkeligt været en fuldkommen absurd nfl-runde hele vejen rundt stort set!

haha..gjorde det samme - jubii 45 point - mindst 250-300K til Ryan.. men ak ak ak..

@ 19

SPG = Speedway Grand Prix

@ 19

SPG = Speedway Grand Prix

Der var engang med speedway men det er passe'. Vi skal også Være heldige hvis der er 1 dansker med i spg næste sæson.

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Sgu da genialt at man fik skiftet A. Luck ind som QB/kaptajn! - Er han spastiker, eller ser det bare sådan ud? Geeeeeez.....

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Og jeg troede at jeg havde lavet den store taktiske genistreg ved at skifte til Doyle..............ja genialt set af mig........jeg er usikker på om han overhovedet er på banen har ikke modtaget bolden en eneste gang endnu

Svært at finde guld blandt TE's, synes jeg.

Wow hvis ikke der sker drastiske ændringer i de resterende 3 quarters så tror jeg nok at det må stå som årets idioti at skifte matt ryan ud med stafford lol

Jamen alle eksperter sagde jo også at Stafford var en no-brainer!

Hold kæft hvor er der mange eksperter i det game.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Tror ikke du er helt alene om at hive Stafford ind..

Det er rigtigt men jeg smed tilgengæld matt ryan på begge hold den svier hold kæft det er jo så dårligt spillet"#%#%#""#%#"

32# Det kostede så ca. 350.000 point, 525.000 point som anfører!!!!!! Han leverede lige 500+ yards + 4 touchdowns. Det er jo intet mindre end totalt absurd at tabe op til en 1/2 mio point på at skifte en sølle spiller ud!......................-..500+ yards den ene gang folk skifter matt ryan ud det er jo vanvittigt at det sker!

Houston Texans defense mangler et return TD !

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

David Johnson Whauu!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Lorte-start i de tidlige kampe..

Nu skal der point på kontoen i de sene kampe. Starter fint med en touch-down til Gordon og gode yards til Williams!

Ja, og efter at have haft A. Luck i "100 år" hvor han har været til grin hele vejen, så solgte jeg ham til denne runde - nok var ligesom nok - Han er så lige gået lettere grassat, og leverer rundens bedste scorer!

Vil du skide i havet!

Jeg købte så Stafford i stedet for - som jo har været GULD hele vejen - I dag valgte han så at spasse rundt med den "bold" i hele kampen. Genialt!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja, det er jo helt vildt - har ikke talt op, men det er næsten underdog'en, som vinder hver gang. Godt jeg ikke spiller på den sport.

Nå, men små 2 mio i vækst var jo godkendt, trods alt - men sgu på det forkerte hold. Sjovt som 2 hold skiftes til at præstere. Næste runde bliver sgu vild - og 2 mio. I vækst bliver skammegrænsen. Der skulle gerne hentes 2,3-2,4 mio.!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

UTROLIGT så tilpas man kan blive over det hold man har sat - Man fornemmer at der UUNDGÅELIGT kommer til at ligge en vækst på + 2,3 mio!!!

UD til højre er røget ubrugelige : Melvin Gordon - CJ Anderson - A. Cooper & D. Carr

Og IND er strøget : Dak P - E.Elliot - Montgomery & UGENS HIT : D. Freeman

Ged barberet!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Nå ja, og så selvfølgelig ud med Philly defence og ind med Minnesota!

24 mio. investeret i 3 x RBs - Men mon ikke der ligger 500 Y og 8 TDs i Johnson - Freeman & Ezekiel

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jeg forstår da ikke du smider Carr imod et Tampa defense som ikke just er skræmmende og så tager Dek imod et Eagles forsvar, der har givet færrest point til QB's? :)

Håber selv ugens hit er Forte!

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Det var heller ikke med "sikker hånd" jeg gjorde det, men jeg skulle bruge "pengene" der var i forskel mellem Carr og Dek! Men lidt et sats, er jeg klar over - På "vægtskålen" var dog også at Carr/Cooper kun har en runde mere inden "bye" - og det er så imod Broncos!

På samme vægtskål ligger at jeg sgu TROR at Dallas får smadret Eagles. Men jeg har før været stærk i troen, og taget lidt fejl!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ugens hit bliver Devontae Booker med 150 yards og 2 td's.

Har valgt at tage eagles defense ind - kan godt være denne kamp bliver "hård" men overall resten af sæsonen føler jeg de har mest værdi. Vikings har self været bedre men de er så også lidt dyrere :-)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Den eneste, man kan regne med, er *Brady*. Resten af spillerne spiller godt den ene uge for så at forsvinde i den næste..

"UD til højre er røget ubrugelige : A. Cooper & D. Carr"

Ja, du går vist efter de 3 millioner, hvis du synes de to her er ubrugelige :D
Carr rammer vel 500 yards og 3-4 TDs - og Cooper rammer vel 200 yards og et par TDs

Ja, det er 2. uge i træk at jeg kvajer mig ....

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

D. Carr med 503 Y og 4 TDs
Cooper med 173 Y og TD

Dem solgte jeg begge ....

Fik bl.a. Montgomery i stedet .... Han er så syg - Mon han har snue?

Vil du skide i havet!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Skiftede Carr for nogle runder siden - så nu må Ryan og J. Jones godt lave det samme for Atlanta.

@rmir

jah at skifte en qb ud runden før han laver den 10 bedste præstation i sportens historie er lidt skidt :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

@52 ...Ja, de vader rundt i det! Og i sidste uge solgte jeg A. Luck som stod for ugens højeste scorer. Det er et lortespil.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Man burde have en separat tråd der hed "Det kostede ugens Transfers".

Jeg brugte hele 5 kontrakter - til følgende - med konsekvens :

D. Carr -> Dak P .........................-... 366 / 235 vækst
A. Cooper -> Montgomery.............. 258 / 0 vækst
C. Anderson-> Freeman................ 0 / 178 vækst
M. Gordon -> Elliot...................-......180 / 148 vækst
Eagles -> Vikings..................-......... 45 / 35 vækst

Samlet effekt er 5 brugte kontrakter og en mistet vækst på 253.000!

På mit andet hold orker jeg ikke at regne effekten ud, men nøjes med at konstatere at købet af Ware gav en vækst på 47.000 - Og for at få plads til geniet solgte jeg Howard, som i nat slog alle rekorder og strøg direkte ind som nr. 1 på listen over RBs med 287.000 i vækst.

Genialt!!!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Man burde sgu overveje at lægge sag an mod visse af de skide såkaldte eksperter. Stort set i samlet flok anbefalede de at give fingeren til Howard - som naturligvis ikke ville få et ben til jorden mod Vikings defence!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Haha, tror man havde været bedre uden mange af de kontrakter!

Spændende runde vi går i møde :)

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Beholdte naturligvis Howard på begge mine hold :)

De er nogle "røvhuller" - Og nu siger de sgu også mærkelige ting - de NFL spillere : http://sjovstue.dk/video/-nfl-bad-lip-reading-fandme--sjovt/

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Det bliver sgu lidt af en monster-runde denne gang - Man bliver jo nærmest slået til sprællemand hvis ikke alle ens WRs og RBs laver mindst 2 TDs hver + 150 Yards.

Og QBs skal mindst samlet lave 750.000 inkl. kaptajn bonus.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Vikings defense mangler et return TD og håber fandme snart jeg finder nogle WR som gider lidt.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Ret vigtigt at have BELL på holdet.. Han rammer næsten 500.000 point :)

Så rundede han sgu den halve million point..

Imponerende! --- Julio er til gengæld ikke så god at have i runden!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Til gengæld smed jeg Devante Adams ud til højre, da han var meldt hårdt såret - Han var på banen i et par minutter, så smed han en 66Y aflevering til TD ...

Til gengæld beholdte jeg M. Thomas, selvom han var lidt tvivlsom - Han spiller så ikke ...

Det mest geniale var dog at smide Stafford ind som kaptajn - til sæsonens bedste matchup - Han lavede så 2 INT i den kamp, og den slags har han ikke lavet siden krigen!

Amazing!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Dummede mig også grumt ved at bytte Rodgers ud med Brees...

Ja, det er sgu værre .... Uha ... Brees er en katastrofe, og Rodgers er GULD!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Brækker mig over Brees. Første 11 runder snitter han 235.000 pr. kamp, så skifter man ham ind på begge hold (der ligger nummer 10 og 11 samlet) til runde 13 og sætter ham selvfølgelig som anfører.

Hans projections siger suverænt nummer 1 blandt QB's i de to runder og så laver han 200 og -15.000 point.

Fedt nok.

Ja, det er virkelig skidt.
Især da du ligger så godt til.
Min ambition var at komme i top-100 her første gang, jeg prøver NFL.

Det er heller ikke nemt når matchups der burde ligge godt til en spiller bare stikker helt af. Har selv brændt nallerne på en del spillere.

Det er jo charmen ved NFL spillet. Jeg brændte også selv nallerne gevaldigt denne runde med både Julio Jones ude og tåbelige stats fra Big Ben trods en fin kamp fra Steelers. Men holdte heldigvis nogenlunde min placering pga. mange mystiske stats fra runden. Men jeg kan love jer at det bliver ikke mindre de sidste 3 runder. Dem som nu er kontraktløse får det svært de sidste 3 runder...

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

  1. 70
Helt enig..
Røg også selv i med Julio og med Gordons tidlige skade, men det er en del af spillet..
Men jeg var så heldig ikke at ha' en af de store QB's der ikke lavede positiv vækst..
Det skal nok blive interessant de sidste 3 runder

Hvis Rodgers(Packers spillere) laver mange point i den her runde, så giver jeg fortabt. De lover -20 grader i Chicago og han er halv skadet. Det må da betyde få yards til holdet.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Det er forventet at han skulle lave en del - han/holdet har selv udtalt han er helt klar selvom han har sat lidt træning over :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Rodgers/GB skal nok få hentet en hel del ... og naturligvis i forening med Devante! Rodgers skade er vist ikke noget at snakke om. Til gengæld tror jeg ikke det bliver det vilde for New England/Brady ... selvom Blount nok skal lave et par TDs. Ugens HIT bliver Odell Beckham, og jeg var en brøk fra at skifte til Eli Manning, men turde ikke/fedtspillede og tog Matt Ryan i stedet - egentligt noget fedtspilleri!

Tilfreds med skift til Seahawks defense - men det var også en no-brainer at trække dem ind her til de sidste 3 kampe!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

måske værd at nævne at kulden næppe påvirker - det er jo trods alt 2 nordhold der møder hinanden - de er sgu da vant til det :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Havde desuden også givet Drew Brees fingeren (klovnen har ydet - 20.000 i de sidste 2 kampe), men så pludseligt for mig at han kommer tilbage på sporet mod ellers lidt svære Arizona - han planter 4 TDs i den kamp!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

på papiret burde arizona lammetæve new orleans - men af og til går tingene jo ikke som de skal :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Hvis man ser på gennemsnitlig kastet yards/point på Bears hjemmebane så der god grund til at tro der ikke kommer mange yards, derudover vil -18,33 grader være det koldeste i Bears historie, så syntes da det er god grund til at sige det er forventeligt. Men det er NFL aldrig, så jeg oddser over 2,5 TDs af Rodgers som en backup :)

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Åh nej!!! Jeg håber i tager fejl jeg har sat Rodgers som anfører fordi jeg tænkte at hadet til dem ville være så stort at han minimum får kastet 2-3 touchdowns og 200 + yards og når jeg nu for en gang skyld ligger til så må han gerne overaske og kaste 4 tds 300+yards og 0 interceptions tak!!!

Gad vide hvornår det går op for SWUSH, at Dolphins har vundet over Jets?

Det var sgu da vist en meget god ide lige at give Brees en chance mere - 188Y og 3 TDs i første halvleg!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Det er en konspiration ....!

Til næste sæson bliver jeg for vild til det NFL spil, for efter et par sæsoner har jeg sgu fundet en NY faldgruppe som mange falder i, og som ødelægger ens muligheder. Fantasy industrien i USA er så stor en branche at man nærmest ikke fatter det - og især NFL fantasy spillet. Der laves Fantasy match-fixing så det er til at forstå. Tag nu bare denne runde. Alle eksperter - og jeg mener ALLE, var af den fuldstændigt klare holdning at Washington Redskins, og især QB Cousins, ville blive rundens ALLERSTØRSTE hit! - Der var ingen grænser for hvor åbenbart det ville være at han/de skulle trades ind til ens hold - og hvordan gik det : Røv og nøgler!

Jeg tror jeg nåede at høre 2-3 forskellige af de mest populære NFL-expert podcasts + læse diverse "start'em/sit'em" sider - og alle var enige!

Jeg er tidligere hoppet på samme galej - "nå ja, de MÅ sgu vide noget om det" og så hoppet med på en eller anden nulbon!

Men denne gang sagde jeg "arghhhh ... hvorfor er det lige at denne Cousins/Washington pludselig skulle træde frem som en åbenbaring og prygle Carolina! No-way, José!

Og hvad skete - Røv og nøgler. Carolina pryglede dem, og Cousins blev en nul-bon!

Vil fandeme ikke lytte til de skvadderhoveder mere - Samme skvadderhoveder var på samme vis enige om at Brees var manden man skulle af med - Han ville ikke få et ben til jorden mod Arizona - og hvad skete? Brees blev i særklasse rundens topscorer!

Ged barberet!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

RMIR der findes hjemmesider hvor man kan finde statistik for hvordan forskellige hold klare det fortiden. Yes Panthers D var dårligt i starten af sæsonen men de sidste 6 uger er det det næst bedste forsvar imod kast, nogle gange kommer der overraskelser ja - men at Rodgers og Kirk ikke præsterer i den her uge det hedder research intet mindre.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Jeg kigger givetvis på de samme stats ... Og tvivler på jeg misser noget væsentligt. Og for den netop afsluttede runde var det typiske billede jo at en hovedpart af de "største" QB risikerede at få svære runder - Og den holdt jo meget godt stik - Både Rodgers og især Brady fik ingenting ud af runden!

Jeg tror til gengæld en del vil argumentere imod dig når du mener at det var "åbenbart" at Cousins ikke ville præstere, og at det lå i research-krystalkuglen! Jeg troede som jeg sagde ikke på det, men det gjorde rigtigt mange!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Enig Rmir. NFL spillet er ikke nemt at gennenskue og der er da også en vis charme ved det og det gør trods alt også at de fleste hold i toppen ikke er identiske. Men men men. Jeg var en af dem som virkelig blev røvpulet af Cousins i denne runde. Havde Cousins lavet sine sædvanlige 2-3 TD´s m.m. så var jeg nok røget i top 3 og derudover havde jeg Crowder som desværre også blev en nulbon. Det værste var dog at jeg "blot" skulle score 77000 tilsammen på Cousins og Crowder for at gå videre til semierne i cuppen.

De scorede 69.000 !!!!!

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

"Rodgers/GB skal nok få en hel del point .. især Adams blah blah" -Glemmer du helt hvad du har skrevet engang i mellem eller skal indlæggende bare være så lange som muligt?

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

  1. 86
Nu er det jo ikke til at vide at Davante ville tage smørhandskerne på i kulden, både ham og Rodgers havde haft en markant bedre kamp, hvis han havde grebet 1 eller 2 af de sikre td's han tabte..
Men ingen brok herfra😙

Jeg så godt han tabte et par ellers sikre TDs, og det havde sgu pyntet på det. @86 - I samme indlæg skrev jeg at Brady ville få svært ved at hive noget hjem - og det holdt jo 100%. Til gengæld var jeg overbevist om at Blount ville give kassen, men han var jo knap nok på banen, fordi de andre RBs åbenbart skulle have chancerne. Lidt morsomt dog trods alt at Dion jo faktisk lavede et TD - hvilket blev underkendt uden challenge - hvorefter Blount sendte den ind i stedet.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Spændende hvor mange spillere Cowboys sparer allerede her i W16 nu hvor hjemmebanefordelen i slutspillet blev sikret med Giants nederlag til Eagles i nat.

Elliot spiller nok næppe mere end to quarters og får vi Romo at se som QB?

Jeg tvivler på at de sparer spillere allerede her i uge 16. Måske dem der render rundt med småskader osv. men ikke Easy E eller Dak. Det skal ride på bølgen ind i playoffs og så skal de ikke gøre sig uvennen med hele fantasy community som har finale i denne weekend i de fleste ligaer.

Ejeren af Cowboys har sagt, at han som udgangspunkt ikke vil spare spillere i W16 og W17 - vistnok baseret på, at sidste gang Cowboys opnåede hjemmebanefordel tidligt og sparede spillere de sidste runder, røg de efterfølgende ud i første kamp i slutspillet ...

Men som "de kloge" NFL hoveder skriver, så kan det være svært for spillerne at motivere sig til ligegyldige kampe og de tænker nok mere på at undgå skader.

Mon ikke Dak spiller det meste - dog kunne jeg sagtens forestille mig Romo få noget spilletid i Q4 (måske hele Q4) ... for tænk hvis Dak skulle løbe ind i en skade, så er det nok bedst at Romo har fået lidt spilletid.

Elliot får sandsynligvis også en del færre touches de sidste to kampe - det vil være en katastrofe hvis han blev skadet. Spørgsmålet er hvor mange færre touches vi kommer til at se ... og når han løber bliver det sandsynligvis noget mere "sikkert".

P.S. Jeg tvivler stærkt på Fantasy Community har den store indflydelse på deres valg - men jeg gætter på du skrev det med et glimt i øjet :-)

Jerry Jones sagde også de skulle drafte Johnny Manziel, så regner stærkt med at både Cowboys og Patriots spillere ikke spiller for mange ligegyldige minutter i sidste runde - som det altid har været tilfældet.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

For så vidt enig, dog har Patriots ikke umiddelbart råd til at spare spillere, da de taber en tiebreak til Raiders.

Så vinder både Raiders og Patriots i W16, så har Patriots ikke råd til at spare spillere i W17, hvis de vil sikre sig hjemmebanefordelen i slutspillet.

Så det eneste scenarie hvor Patriots kommer til at spare spillere er hvis de vinder og Raiders taber her i W16.

Jeg tror Colts tager den over Oakland, hvis ikke kan Patriots løbe over Miami's dårlige løbeforsvar i sidste runde. Så når jeg siger Patriots spillere mener jeg faktisk kun Brady, som er den eneste jeg mener har relevans i toppen. Tror bare han får en guderunde mod Jets - desværre.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Fantasy community bestemmer da det hele! Rickrick tror du ikke Jerry Jones, Robert Kraft og de andre har en high roller liga? Det tror jeg bestemt ;)

I NFL spiller man røven ud af bukserne ellers kan man lige så godt blive hjemme så tvivler på at Elliot tænker på at løbe bolden mere "forsigtigt". Men med både RunDMC og Morris så kan jeg godt forestille mig at han måske går ned på en 15-20 carries i stedet for og måske bliver sparet til sidst i kampene hvis de har en rimelig føring.

Romo er en gammel ræv og historien i år bliver måske at Cowboys vinder SB med Romo som MVP. Det ville ikke undre mig :)

Matte, Jigsaw og SAF
Tjek lige stillingen i puljen, det jo helt vildt så tæt det er :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

96# Det er alt for tæt...........forrige runde havde jeg stærkt på fornemmelsen at Brees ville overraske imod cardinals alligevel gik jeg med strømmen og solgte ham denne gang ville jeg købe ham men sætte rodgers som anfører men endte alligevel med at ændre det til Brees................Puha det var dyrt ikke at gå med mavefornemmelsen.........-.......tror det vil være mit nytårsforsæt at gå med min førsteindskydelse og så må det briste eller bære. Jeg accepterer ikke virkeligheden hvis den byder mig at komme på 3. pladsen i vores interne pulje så bliver jeg pissed lol! Enten vil jeg vinde eller også håber jeg at jeg taber sidste runde med en signifikant margin orker ikke at tabe med 25.000 point eller noget i den stil hæhæ

  1. 97
Jeg stemmer for at du så taber den stort🙈😂

98# Det er det mindste af onde, så hvis det sker so be it hæhæ.......bare det ikke bliver noget i stil med .....jææææhhhh 1. pladsen..........1.time efter bliver pointene redigeret og man ender med at taber fordi ens QB´s stats bliver ændret fra 300 til 299 yards eller fordi modstandernes defense bliver tildelt et blocked punt eller noget i den stil

Sgu nogle hårde nysere der er i den gruppe ...

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Puha en bombe Mike Tomlin lige springer der.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Kan vidst ikke komme som en overraskelse for mange, at der bliver sparet spillere i uge 17 ;-)

Nu skal man pas på med at sige for meget med den måde folk add'er spillere på lige nu, men ser da ikke ud til at der mange på side 1 som har råd til at skifte dem som skal sidde over på Søndag.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Så vidt jeg husker, er der en lille 'glitch' i NFL spillet. Når der bliver brugt udskiftninger af andre hold, kan du se, at der er blevet brugt udskiftninger, du kan bare ikke se, hvem de har skiftet. Så selvom nogen har Big Ben, A Brown og Bell og står med 0 udskiftninger nu, kan de godt have haft 3 og skiftet dem til A. Luck, Julio Jones og David Johnson.

Det er der i alle kontraktspil herinde, men derfor er der stadig hold som ikke havde kontrakter eller f.eks. Carr, Eifert og en kontrakt tilbage, så spændende at se da der er hold i sub 50 med syv kontrakter der ligepludselig kan indhente 1,5 million ved at sætte all star runde hold.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

@101 Kender ham ikke!

Lortespil!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jeg bliver pissed hvis 1.pladsen ender med at glippe i vores pulje pga. mccoy går ud med en ankelskade....¤#%¤#"#¤%"%-¤

  1. 107
Argh er det ikke lige lovligt tidligt at sælge den!??

Jeg har blount der ikke har lavet noget særligt og Novak der ikke kan ramme..

Og SAF har Gabriel der ikke spiller og luck som kaptajn, som pt heller ikke imponere

@107

Ville det have været mere lækkert hvis det havde været Freeman eller Rodgers ?

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

108# Jeg har skam ikke solgt den endnu bliver bare ekstremt irriteret hvis jeg ender med at tabe den med en lille margin når mccoy er gået ud efter 5 carries og 1 reception...............J-eg er afhængig af at montgomery og eller Hill leverer varen..............Jeg gider ikke have en 2.plads lol!

108# Iøvrigt skal jeg hente det ind i point som Blount laver mere end mccoy der udgik med en skade og potentielt det som Rawls der alligevel ser ud til at blive klar fra skadeslisten laver når nu elliot ikke spiller på trods af at flere fra dallas cowboys sagde at han ville spille pga, de før er røget ud af første runde efter at have sparet deres stjernespillere og at han derfor nok som minimum så ud til måske at få en halvleg..........Så mccoy var utroligt vigtig for mig så derfor er jeg lidt irriteret

man skulle tydeligvis have beholdt brady og edelman :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

arghhhhh Blount øv bøv!

Blount helt fint💪💪

Men der var da ingen grund til at Luck skulle lave lige over 190.000😠

Men det er ubehageligt at det hele kan blive afgjort af et meget langt Freeman løb😠😠

Og en Johnson skadet, det her NFL er ikke sjovt længere😝😠🤔😉

Sgu da også nogle svagpissere - enten spiller de ikke, eller også bliver de skadet efter et lille skub - Nu er også D. Johnson ude kort inde i kampen!

Vorherrebevares ...

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Johnson har været sæsonens lyspunkt for et svagt arizona hold :)

Glæder mig nærmest allerede til at se ham næste år hehe

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Må da håbe, at det bider dem i røven i play-offs, når de sparer de store stjerner nu.. Det er vist set før, at et hold mister momentum pga. sådan noget.

Tænker du på nogen bestemt Sodan ?

Umiddelbart er det vist kun Steelers og Cowboys som har sparet, som jeg lige har lagt mærke til.

Tvivler altså på at det ville påvirke spillerne at sidde en uge lol, med de mængder af skader som der er i nfl ville det nærmest være idiotisk ikke at lade dem sidde over.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

  1. 113
Det ser ud til at der alligevel bliver lidt spænding i nat..

En hurtig overslagsregning siger at SAF fører med Ca. 100.000 til mig og yderligere 350.000 til dig..
Det er naturligvis hvis jeg har regnet nogenlunde rigtigt..
Men så er det delvist op til adams mod Montgomery/Nelson

121# Det blev så ikke engang tæt!!! Jordy Nelson 0 touchdowns- adams 2 touchdowns - Tyreek Hill sølle 3 carries på trods af at Spencer Ware ikke spillede og Ty Montgomery Løber 2 gange mindre end Aaron Rodgers..............Hæhæ så er det vist meningen at man ikke skal vinde........men i det mindste taber jeg den ikke med nogen lille margin og jeg tror at Rodgers måske redder mig 2. pladsen i vores pulje

Jeg får simpelt hen 2. pladsen i vores pulje på det defensive touchdown fra kansas city jeg mangler at få det er da altid noget!

Hvis det er rigtig opgjort, så blev det da præcis som du snakkede om.. en helt latterlig tæt afgørelse, hvor det er helt ude i enkelte tilfældige spots der har været afgørende..

Ja bortset fra at du lavede en hel fænomenal slutspurt.......Du havde valgt de rigtige og havde den smule held der skulle til og så kom du højere op på listen. Flot slutspurt! Lige nu må de meget gerne give mig det defensive touchdown jeg hader at skulle til at kontakte dem, men det bliver jo nok redigeret.

De er sikkert lige ved at dobbelt tjekke sidste runde, så der ikke kommer nogen fejl...

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Argh det er først nu at jeg ser at chiefs forsvar er lige mangler 60.000👍👍

Ja det var en super flot sidste runde Matte og det rykker lidt i tabellen og giver en sikker sejr i puljen, tillykke

Også tillykke til Anez med en meget sikker og flot sejr samlet, meget fortjent du lige forberede placeringen fra sidste år :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hold kæft, hvor er nummer 2+3 samlet heldige, at både Shady og David Johnson går tidligt ud med skader ...

Der lå vel minimum 500.000-600.000 og ventede på de to - og så var de blevet indhentet af minimum 3 hold ...

Argh de sidste 4 runder har været belastende - var selvfølgelig på Brees som kaptajn i begge de runder (de enste på hele sæsonen), at han ikke kunne ramme noget som helst. Og nåede også lige på Cousins, da han spillede som en pose kartofler mod Panthers ...

For helvede da også! Som RMIR ville have sagt:

Lortespil!

Enig - det kan kun blive bedre til næste sæson. NFL spillet har været ganske underholdende - nu resterer blot et slutspil, og da det er uden managerspil interesserer det jo ikke en kæft!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

128# Tak, det var rart at kunne følge andenpladsen op med en førsteplads :-)