Forum

Nogen der er interesserede?


Jeg skal ikke med (haha) - har 4 stk.

Vil gerne aftage en tur, tak.

Jeg er også meget interesseret 😊

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Jeg er også, SODAN, hvis du har flere?

Mikkel Berlin31.360Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerPræmievinderTop 1%Præmievinder
Dengang drommeholdet var i avisen, og musthaves var Abdul Sule, Mwape Miti og Oumar Barro.

Jeg har også en tur. Den lykkelige ejer bliver den som først skriver: Hill elsker Else

Hill elsker Else!

Mikkel Berlin31.360Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerPræmievinderTop 1%Præmievinder
Dengang drommeholdet var i avisen, og musthaves var Abdul Sule, Mwape Miti og Oumar Barro.

Hej Mikkel

Jeg har været inde og skrive det på din væg og slettet det igen. Håber du får beskeden på mail

Modtaget. Tak!

Mikkel Berlin31.360Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerPræmievinderTop 1%Præmievinder
Dengang drommeholdet var i avisen, og musthaves var Abdul Sule, Mwape Miti og Oumar Barro.

Jeg er også interreseret, hvis der var nogen der ellers skulle brænde inde med dem!

@Dvinge1

Skriver på din væg og sletter det med det samme - du modtager så en mail.

Jeg melder mig i koret af interesserede - hvis der da er nogen til overs :-)

@$TIG

Skriver på din væg og sletter det med det samme - du modtager så en mail.

Fedt, mange tak! :-)

Jeg er også interesseret, hvis der er flere tilbage :)

Det er hermed modtaget, mange tak for det!

@JohanStig

Skriver på din væg og sletter det med det samme - du modtager så en mail.

Så har jeg ikke flere - håber de i alt 5 som jeg har sendt af sted får en god tur :)

Det er fedt du har fundet nogen der kan bruge dem SODAN👍
håber der er andre der vil hjælpe, så bare nogen af dem bliver brugt :-)

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Skriver du også på min væg SODAN - pft

  1. 18 Har ikke flere.

  1. 17
Enig. :)

Hallo Smed. Jeg smed en kode på din væg og slettede den igen. Håber du har fået en mail

Hej Lundgiffen. Ja tak har fået mail med koden. Tusind tak :-)

Jeg er meget interesseret i en kupon til Norge, jeg kan evt. bytte en Blockbuster kupon i retur?

Skriv gerne til mig :-)

Ja tak gerne, hvis der er flere tilbage 😊

Jeg er interesseret i en tur til Norge.. Nogen der har en? ;)

hvor meget er i villige til at betale mig for at tage imod det ?

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Jeg tager smadder gerne imod en tur til Norge! Jeg har ingenting at bytte med, desværre. Tak på forhånd

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Den er ikke lige sjov hver gang V

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Var nu seriøst ment :D

Det er jo en omkostning med minimal oplevelse af få serveret sådan en tur - det skal jo dækkes.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Jeg missede cuttet pga. Lorte Portugal, så jeg melder mig også stærkt interesseret i et smut til Norge, hvis der er andre, der ikke udnytter deres gevinst.

Hvorfor fortælle os om hvor lidt interessant du finder det Valoel, vi har ikke alle de samme interesser eller finder hygge og sjov i de samme ting. Vi ved jo alle du var sarkastisk i din udmelding.

Hvorfor fortælle os om hvor lidt interessant du finder det Valoel, vi har ikke alle de samme interesser eller finder hygge og sjov i de samme ting. Vi ved jo alle du var sarkastisk i din udmelding.

Dobbelt post yay

Jeg er også interesseret, hvis der er flere tilbage :)

Ved ikke lige hvem som der har modtaget/aftaget men har også en Norge tur jeg gerne vil give bort til en glad modtager, får den ikke selv brugt :)

Jeg aftager gerne 😊

Får du dine væg kommentarer på mail ? :)

No Chef folk der ikke en gang laver et enkelt hold, skal ikk have noget som helst forærende.

Makes sence, havde ikke lige tænkt at den slags research var nødvendig da alle vel havde den interesse på siden at lave sig nogle hold og være en aktiv del af det.

Jeg har også en Oslo tur, som jeg gerne giver væk.

Hej Tsartas
Den tager jeg gerne i mod på mail?
Danlutzen@gmail.com :)

Sendt :)

Hvis der er en venlig sjæl som har en kode i overskud, er jeg meget interesseret. skallerup@gmail.com :)

Sender da lige en til dig så :)

<Slettet>

<Slettet bruger>

Meget gerne, ja tak . frederikberthelsen1979@gm-ail.com

Jeg tager meget gerne en tur!

TommiFalk12.925Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderGuldbægerTop 10%
Når alt kommer til alt, er der kun 862 man kan stole 100% på!

Jeg har stadig følgende præmier der kan overtages, hvis interesse.
4* blockbuster
2* mini cruise
2* dit ur
1* unisport
2* de tre bedste

Kan være der er mere, men sig endelig til hvis i kan bruge det.

Modtager gerne Blockbuster og Detrebedste ... !

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Blockbuster-koderne er jeg interesseret i.

Kunne da godt tænke mig bluckbusterkoderne. Kan du sende dem til min mail? Bobbynielsen@hotmail.com.

Tak for tanken

Noget af det er sikkert udløbet!!

Unisport F.eks, ellers vil jeg meget gerne have det

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Modtager gerne Unisport

Nu fatter jeg hat af det her, da jeg aldrig har brugt forum før. Hvordan vil i ha koderne uden andre kan se dem?

Intet af de ting er udløbet, så fordeler det så godt som muligt.

Bare skriv på min væg (Blockbuster), tak.

Du skriver dem blot på "væggene" - og SLET bagefter! Så får vi dem via mail!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Beklager til dem der ikke har fået, men ja der var nogle af præmierne der var udløbet for lang tid siden.
Har to mini cruise tilbage. De to der skriver først får dem 👍
Har skrevet på væggen ved nogle og så slettet igen

Mig!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Men det fedt du gør et forsøg på at få fordelt dine præmier så de ikke bare går til spilde alle sammen Zhaften.

Alle burde lige tjekke deres præmier, man kan se dem både på mail som er sendt til folk da de vandt, men I kan også se jeres præmier på jeres profil oppe til højre under konto er det muligt at se præmier man har vundet

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Zhaftan - mange tak om du eller andre der har DFDS Cruise vil sende et til mig på frederikberthelsen1979@gm-ail.com :)

<Slettet>

<Slettet bruger>

Ikke flere Oslo ture, tak!

Tror det har taget ganske hårdt på færgerne når man har sendt 5000 managers til Oslo!

http://nyheder.tv2.dk/sam-fund/2017-01-26-saed-paa-v-aeggene-og-bussemaend-i-se-ngene-fundet-paa-populaere--danske-faerger

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Er der nogen der har en kode de ikke skal bruge? Min tidligere planlagte tur gik i vasken grundet karantæne.

Yep, skriv din email adresse på min væg, så sender jeg koden og sletter din email adresse på væggen bagefter

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Fornemt! Tak for hjælpsomheden Thomas.

Det var så lidt - god tur!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker