Forum

Valentin Porte ska ha 7 assist enligt den officiella statistiken i matchen Frankrike-Kroatien.
Han har som det ser ut nu inte fått någon assist överhuvudtaget. Detta måste rättas till direkt!


Det er allerede rettet :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Godt anførervalg fra min side for en gangs skyld men come on???
Et enkelt brændt straffe resulterer i en spildt vækst på 160.000 point. Så jeg er selv uheldig når jeg er heldig er det overhovedet en ting????

Dagens brokkehistorie fra Nordvest

Så se på ham som ligger nummer 1 😁😁😁. 😉

Kom Danmark ....

Det kunne fandeme være hyggeligt hvis vi slår de Spaniere!

Tror ærlig talt IKKE på det (tror Spanien og Frankrig er et niveau over alle andre), men håber sgu på et mirakel!

Mikkel og Landin skal op på øverste hylde - så er chancen der!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Mikkel er lort idag 👎🏻💩

Charlie4012.890Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
COYS !!!

Brug Rivera for helvede...

Charlie4012.890Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
COYS !!!

Sgu da meget godt at man købte den rigtige Lazarov, og gjorde ham til anfører i denne runde. Nu skal han bare blive ved i 2. halvleg. Så kan mit latterlige hold da rykke lidt frem :-))

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Ja, jeg var sgu også fristet - og ligeså med Rutenka, som du også har taget. De 2 kan meget vel lave markant flere point end alle andre i deres sidste 2 kampe.

Jeg turde dog ikke - kunne ikke huske om det var F eller K Lazarov!

Jeg tog til gengæld en helt tåbelig, lam og intetsigende Norsk målmand!

Nå, men lad os så få 40 mål af Polen, tak!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Der behøver kun at være 4 forskellige målscorere på det Polske hold - Jurecki - Bielecki - Syprzak - Krajewski

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Og dog ... Rutenka skadet i 1. angreb!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja det var sgu da en herlig indskiftning..

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

29 minutter uden scoring fra valero tak for lort!!!!!!!!!!!!!!!!!!! endnu engang

AHHHHHH jeg skulle have brokket mig noget tidligere

Nå, Sverige burde være en ren walkover ...

Gætter på at vi vinder den kamp med 5-6 mål og at vi ikke får brugt alt for mange kræfter. Mikkel skal nok nå 4-5 mål og 7-8 assists. Ikke sikkert ha får mere end en halvleg. Damgård får heller ikke megen tid - Han bliver stadig "gemt" til de store kampe senere.

Det helt optimale er naturligvis at have både Mikkel, Damgaard og Mensah inde samtidig!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Satser på en 0-0er

Rasmus H.M.15.810Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Guldbæger
En quicky er da ok

Vi kan konstatere at det ikke er nogen fordel at Svenskerne har en kvindelig træner .... ! Selve holdet er jo også et mixed-team med indtil flere kvinder på ... Det går jo ikke mod et toptunet dansk herre-hold!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Og så var vi sgu alligevel i foræringshjørnet mod "broder-folket" mod øst ... Måske forudsigeligt nok - For Sverige betød det ALT - for os var det ligegyldigt.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ligegyldigt !!!!!! Nu må vi ikke tabe, i stedet kunne vi have tabt med et par stykker i morgen og stadig gået videre.....

Vi slår Tyskland helt uproblematisk!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Nå, Sverige burde være en ren walkover ...

Selve holdet er jo også et mixed-team med indtil flere kvinder på ... Det går jo ikke mod et toptunet dansk herre-hold!

Vi slår Tyskland helt uproblematisk!

Den store håndboldekspert har talt !!!

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Tak!!!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvorfor er det at Danmark de sidste mange år har haft tendens til at når de fucker op i det hele så er det altid på den mest absurde måde.....................-......come on 3 måls difference væk på 2 minutter mod Sverige hvis det havde været Frankrig havde jeg været ærgerlig men ville kunne rationelt forstå at det ville kunne lade sig gøre men Sverige what the fuck is going on!!!! Hvis ikke Danmark kører den relativt sikkert hjem mod Tyskland og begynder at få nybegynder gummiben endnu engang så fortjener de også at blive slået ud!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg håber overalt at Danmark går videre fordi de har være bedre end både Spanien og Tyskland men det er bare så trættende at profesionelle håndboldspillere ikke kører den hjem! Hvis det havde været et hvilket som helst andet hold en DK så ville jeg have sagt magen til arrogance!
Har desværre på fornemmelsen at det bliver lidt for tæt mod Tyskland og at der er en reel mulighed for at det bliver et mareridt

Jeg har på fornemmelsen at Danmark er mere end 10 mål bedre end Tyskland - og især i den forfatning som Tyskland er i lige nu.

Jeg tror endda at HVIS Tyskland fik et forspring på 15 mål fra start, så ville Danmark kunne hente dem og vinde!

I øvrigt et par fine odds:

Mikkel Hansen scorer mindst 14 mål+assists odds 2,10
eller
Mikkel Hansen scorer mindst 20 mål+assists odds 15,0

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jeg håber så inderligt at du for ret denne gang RMIR for magen til forfærdeligt exit skal man da lede længe efter hvis Danmark ryger ud efter at have domineret deres egen gruppe+ slået Spanien. Normalt ville det jo have været tæt på 95% sikkerhed på at gå videre.
Du har ret i at det forbedrer for chance betydeligt at Tyskland er i en forfærdelig stand lige nu men de har altså helt veludhvilede og har ikke noget at tabe på stoltheden især deres langt længere hviletid må da være en gigantisk fordel DK har kun haft 22 timer.

Iøvrigt frygter jeg en mandsopdækning af Mikkel Hansen og så skal Michael Damgaard være meget kampafgørende............-........det har tidligere været meget akavet når Mikkel bliver markeret

Enig ... og tidligere var vejen frem at mandsopdække Mikkel - Så blev Danmark helt tandløse og vi var nemme at slå. Forskellen til i dag er bare at HVIS en modstander bruger en mand på at mandsopdække ham, så har vi Damgaard og Mensah som lynhurtigt straffer modstanderen.

Jeg er slet ikke i tvivl om at vi slår Tyskland!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

@27 Det vildeste moment nogensinde! (indenfor håndbold)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja det var saderme sygt!!!

Meget godt at jeg glemte at Rutenka var blevet skadet 🙈🙈

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

RMIR hvad bliver der af assists til Mikkel Hansen? Han har kun 1 enkelt i hele første halvleg! Og kan du se det var forudsigeligt at de ville gå frem på Mikkel Hansen og det her er unødvendigt spændende vi er jo kun foran fordi Landin endnu engang har en række klasseredninger for forsvaret stinker da noget så grusomt!

Puha .... GYSER bliver det - desværre!

Hvad fanden laver Frankrig????

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Føj for en infam lortesport

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Mikkel Hansen var træt i store dele af kampen det kunne man se og så fik jeg desværre ret! selvom jeg havde håbet anderledes.
Flot først at smide en 3-målsføring mod Sverige og så 2 mål mod Tyskland.

Ligegyldig kamp i går....... Og dog, havde vi ikke smidt sejren mod Sverige havde vi kunne tåle at tabe m 3-4 stykker i dag.......

Flovt og være dansker idag 👎🏻

Charlie4012.890Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
COYS !!!

Det var totalt unødvendigt er lidt skuffet over Damgaard manglende coolness og Mikkel Hansen burde have mere energi når det gælder en semifinale han var jo helt flad tilsidst

Det er så latterligt .... !

Fyr træneren ... og fyr hans assistent!

Vi skal have Nikolaj Jacobsen som ny træner øjeblikkeligt - så vi kan vinde hele lortet i Rio.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

  • Damgaard med 3 på 11 .... Herregud
  • Lauge er med i store dele af kampen - og igen står han som en saltstøtte og laver ingenting ...
  • Ikke en eneste scoring fra stregspillerne - tværtom smider vi den ene bold efter den anden væk ved forsøg på indspil

Landin, Eggert og Mikkel eneste der var nogenlunde godkendt - resten var røv og nøgler.

Nok om håndbold - Vi ses i Rio (forhåbentlig)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Fuck det, Hviderusland vandt

Rasmus H.M.15.810Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Guldbæger
En quicky er da ok

Vi scorede ikke et mål i de sidste 7 minutter og 38 sekunder what the fuck is going on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-!!!!!!!!!!

En flok kællinger er de!! De skulle have brugt deres krudt på de 2 kampe, istedet for at bruge deres energi og negative udladninger på at der kun var 22 timer imellem kampene...
Det hedder fokus... Amatøragtigt!!!

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Når nu skal i høre gutter det gode er at Rusland slår Spanien 27-26 det har jeg lige set i min optimistiske krystalkugle!

Jeg har sendt en aftenbøn til de højere magter så må vi se om det giver noget nå nu de ikke kan klare det selv

Jigsaw, du har ingen optimistisk krystalkugle.. Ikke med alle de udladninger du er kommet med det sidste stykke tid. :-))

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Jigsaw vil du ikke gidt sige at du er sikker på en spansk sejr. At den er uundgåelig.. Det er vores eneste håb.. Please Jig...

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Jo Spansk sejr er 100% sikker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-!! Odds må være 1.000001 eller noget i den stil. Valero med 10+plus mål og stensikker spansk sejr. Hvis jeg havde en mil så havde jeg sat den på spansk sejr da bare for at vise hvor sikker jeg var.

Tror desværre at du får ret.. Det positive er at det kan blive dit vendepunkt.... Hahahaha..

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Polen er også trætte 👎🏻

Charlie4012.890Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
COYS !!!

Det er Spanien også ....! Og Rusland forærer intet væk. Det kunne sgu være sjovt!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Nej selvfølgelig forærer Russerne det ikke væk, når de spiller om OL billetten...

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Morros med 2 udvisninger ... Får han den tredie begynder det sgu at ligne noget. Og kunne Rusland da for fanden snart begynde at scorer på bare halvdelen af deres straffer ....

Michal Jurecki har ikke scoret et eneste mål i 1. halvleg ... Vinder Kroatien med 11 mål er Polen også ude.

Så byder lækkerierne i semierne måske på Danmark - Tyskland - Norge - Kroatien ....

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Polen er ude, hvis de taber med 5-9 mål, for så går Frankrig videre. Kroatien er videre på bekostning af Polen og Frankrig, såfremt de vinder med +11 mål :) Ved 10 måls sejr til Kroatien, skal vi have den helt store kugleramme frem, da de nævnte 3 lande, så vil ende med +2 i det indbyrdes målregnskab. Hvis Kroatien vinder med 4 mål, så ender både Polen og Frankrig med +2 i målregnskabet, og så mener jeg det er flest scorede mål uden at være sikker.

Nå, du nåede at redigere kan jeg se RMIR :)

Det er lidt kringlet ...

Stadig tror jeg at Spanien moser Russerne - Men lad os få lidt dommerhjælp og stolpe ud ....

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Håber på miraklet og med de overraskelser in mente, skal man aldrig sige aldrig. Sidder dog desværre også med en fornemmelse af, at Spanien nok skal få hevet den hjem, men hvor ville det være skæppe skønt, hvis russerne kunne hjælpe os :)

Er du gal en nedsmeltning fra værterne...Hvordan kan man være så dårlige med den støtte på lægterne.

De risikerer at blive lynchet i hallen ....

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Om ikke andet får vi nogle store sunde transfer gebyrer til næste runde .... Helt vild med at skifte ud!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Og jeg overvejede at skifte krajewski og hykkerud ud med reichmann og maric kan godt se nu at jeg var en komplet idiot ikke at gøre det i bagklogskabens skarpe lys

Og polsk keeper ødelægger jo totalt runden det der det er bare ekstraordinært pinligt

Strlek og Rivera burde man have haft på fløjene ....

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ser ud til at jeg får bedste runde i gruppen, til trods for at jeg glemte Rutenka. :-))Medmindre der er en eller flere jeg har overset med Strlek som anfører... :-) En lille sejr i det frygtelige spil...

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Så er der Turbo Spil til de 2 sidste runder

Rasmus H.M.15.810Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Guldbæger
En quicky er da ok

Har meldt mig ind.. :-)

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Fedt, Håndbold Turbo

Rasmus H.M.15.810Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Guldbæger
En quicky er da ok

Så er logikken tilbage i håndbolden.

Kroatien må NØDVENDIGVIS være overlegne vindere over Spanien!

Hvorfor? Tjo ... Kroatien kørte Polen fuldstændigt ud af brædtet og vandt med en million mål! Polen lammetævede Frankrig, og som bekendt er Frankrig bedre end Spanien. Ergo : Let sejr til Kroatien!

Tyskland må NØDVENDIGVIS smadre Norge!

Hvorfor? Tjo ... Tyskland slog Danmark, og Danmark er indiskutabelt 1-2 klasser bedre end Norge. Vi lammetævede Norge i 4-nationers turneringen i Frankrig lige inden EM. Ergo : Let sejr til Tyskland!

Ged barberet!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Altså Spanien-Norge i finalen, tak RMIR

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Præcis!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jeg er så meget i tvivl om hvem jeg skal sætte som anfører synes det er svært det bliver enten kæmpe succes eller monster nedtur

Vil gerne ind i den Turbo pulje med mit sølvhold - men det kodeord jeg har fået i mail er forkert Benned ...

Benned eller Rasmus kan I hjælpe?

Nevermind - en anden gang :-)

Tænker på om min brøler i denne omgang overhaler din, RMIR, i dumhed......
Har haft for travlt med at sætte hold til turbo puljen at jeg har glemt guldholdet.
Jeg har Lazarov som anfører. Kireev på mål, Rutenka og Lijewski på backerne....
SKÅL....

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Min knægt fik da lige belært Bent Nyegaard og Thomas Kristensen om håndboldreglerne, i starten af 2. halvleg. Med at man ikke må røre bolden, når man er udenfor spillepladen... Så kan de lære det.. :-)

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Synes det er lidt pinligt når DK for anden gang i træk kun scorer 1 eneste mål i de sidste 8 miutter

Gives der egentlig point for evt ekstratid?

Dennis Witt2.175Valideret KontoTop 10%Top 1%Top 10%Top 1%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
DET ER MIG SOM AT DER ER DEN GOESTE

Selvfølgelig gør der det...Wiede laver 10 basser i ekstratiden, Witt :D

Nu skal vi da i hvert fald ikke høre med bjældeklang fra de fjeldaber! - Nu bliver de nr. 4 .... hvilket jo også er helt afsindigt!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Så slipper man da for at skifte 3 tyskere af i finalen. Kom så Rivera med 15 mål... Ja tak...

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Bronze kampen er nu også med i næste runde.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Se det havde jeg sgu heller ikke lagt mærke til😂 Jeg har virkelig styr på det🙈🙈

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Rolig nu boys!!! Norge har lagt protest!! Mulig omkamp!!!! :D

Fordi tyskerne løb på banen 4 sekunder før tid?
Erevik kastede bolden væk så den får de ikke noget ud af, hvis det er det.

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Fordi tyskerne løb på banen 4 sekunder før tid?
Erevik kastede bolden væk så den får de ikke noget ud af, hvis det er det.

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Tror jeg nøjes med at skrive det to gange :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Latterligt ... Det får de intet ud af!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hele EM skal spilles om pga det

Tsartas så længe Rivera bare stopper med at score nu så burde den være hjemme! :p

Dennis Witt2.175Valideret KontoTop 10%Top 1%Top 10%Top 1%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
DET ER MIG SOM AT DER ER DEN GOESTE

Ser ud til du river den marginalt, Witt. Er ret sikker på Entrerrios har lavet +5 assist, men lad os nu se. Dit titelforsvar ser ud til at forblive muligt :)

Om ikke andet kan vi blære os med at vi var det eneste hold som slog de nye Europamestre - Altså Spanien!

Tyskland får ikke et ben til jorden i finalen.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hør nu her drenge... Ernst løber på banen ved 69:47 med overtrækstrøjen, hvor Wolff stadig stod nede i løbet... Der skal tidens stoppes, tyskerne skal have en mand ud og samtidig skal Norge have bolden... Så 33-33 med 13 sekunder igen OG Norge har bolden... ;) ;)

Ja jeg tror at jeg hiver den hjem med sølle 20k. Dvs havde Rivera lavet én mere! :0

Dennis Witt2.175Valideret KontoTop 10%Top 1%Top 10%Top 1%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
DET ER MIG SOM AT DER ER DEN GOESTE

Ja jeg tror at jeg hiver den hjem med sølle 20k. Dvs havde Rivera lavet én mere! :0

Dennis Witt2.175Valideret KontoTop 10%Top 1%Top 10%Top 1%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
DET ER MIG SOM AT DER ER DEN GOESTE

Jep...20k i din favør. Held og lykke i finalen :)

Saderme ellers et godt hold du fik lavet til Turbo gruppen Benned... 6 ens spillere har vi valgt. Skal du have skiftet lidt ud til finalen og bronzekampen? Et par stykker er man nok nødt til at skifte😂😂

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Ja puha den holdt sgu hårdt. Og jo tak, jeg kommer som kæmpe underdog når jeg sammenligner mit hold med hans så jeg må finde en vild anfører at satse på :)

Dennis Witt2.175Valideret KontoTop 10%Top 1%Top 10%Top 1%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
DET ER MIG SOM AT DER ER DEN GOESTE

Skøn turnering må man sige! ;)

Dennis Witt2.175Valideret KontoTop 10%Top 1%Top 10%Top 1%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
DET ER MIG SOM AT DER ER DEN GOESTE

Stort tillykke...Flot titelforsvar :)

Jo tak. Troede sgu ikke på den da mine nordmænd ikke gav så meget igen. Havde ikke lige regnet med at de spanske spillere var SÅ imponerende ;)

Dennis Witt2.175Valideret KontoTop 10%Top 1%Top 10%Top 1%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
DET ER MIG SOM AT DER ER DEN GOESTE