Forum

Reglerne er som de plejer :)

For evt nye her er de igen:

Du skal gætte hvem der vækster 1,2,3 bedst i denne runde i hver kategori.
Rammer man rigtig med placeringen i top 3 får man 1p, rammer man en rigtig i top 3 får man ½p
Deadline er før første kamp i hver runde
Tiebreaker er hvem der har ramt flest 1p hits i runden(er det stadig lige så får de en delt placering og samme point)
De 3 bedste i hver runde får deres point overført til den samlede stilling.

PS: Man behøver ikke at være med fra starten af spillet, alle kan hoppe ind og være med.

Sidste uge tråd: https://www.holdet.dk/da/forum/anden_sport/nfl_week_13_tipskupon/419182#/419726

Sidste rundes vinder var: Tjoertszc

Samlet stilling:

Bennedbæk: 20½p
RMIR: 19p
SIR HILL: 18½p
Tjoertszc: 16½p
Jigsaw: 15p
Skovstuta: 13½p
Sir Alex Ferguson: 7p
Valoel: 6p
MKL131: 5p
Rall: 2½p

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

QB : Newton - Rodgers - Wilson
RB : D. Martin - Rawls - Stewart
WR : Beckham - Brown - Robinson
TE : Olsen - Kelce - Walker
Def : Seahawks - Denver - Kansas
K : Bailey - Santos - Gostkow

Bask - Back in business!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

QB: Newton, Fitzpatrick, Brady

RB: Freeman, Johnson, Miller

WR: Marshall, Baldwin, Maclin

TE: Eifert, Barnidge, Olsen

K: Brown, Boswell, Hauschka

DEF: Broncos, Kansas, Seahawks

Skal have optur efter trunte-skandalen i håndbold så jeg prøver at kaste terningerne og mixe det helt op

Det bliver meget ens denne gang men jeg gør som jeg plejer, vælger de rigtige og laver et 1/2 point mere end RMIR

QB : Newton - Wilson - Brady
RB : D. Martin - Rawls - AP
WR : Beckham - Robinson - Brown
TE : Olsen - Eifert - Kelce
Def : Seahawks - Denver - Kansas
K : Gano - Santos - Gostkow

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg tager Søuglerne i dag. Hej

QB: Palmer, Rodgers, Bortles
RB: D. Martin, L. Miller, David Johnson
WR: O. Beckham, Hopkins, Robinson
TE: Kelce, Thomas, Reed
K: McManus, Janikowski, Gostkowski
DEF: Denver, Seattle, 49'ers

QB : Newton - Palmer - Wilson
RB : Stewart - AP - Rawls
WR : Jeffery - Baldwin - Evans
TE : Olsen - Walker - Thomas
Def : Seahawks - Panthers - Broncos
K : Walsh - Hauschka - Santos

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

QB: Cam Newton
QB: Russell Wilson
QB: Carson Palmer

RB: Doug Martin
RB: LeSean McCoy
RB: Thomas Rawls

WR: Allen Robinson
WR: Antonio Brown
WR: Odell Beckham

TE: Greg Olsen
TE: Tyler Eifert
TE: Travis Kelce

D: Seattle Seahawks
D: Carolina Panthers
D: Kansas City Chiefs

K: Stephen Gostkowski
K: Graham Gano
K: Chandler Catanzaro

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

QB: Cam Newton
QB: Jameis Winston
QB: Blake Bortles

RB: Chris Ivory
RB: Doug Martin
RB: LeSean McCoy

WR: Allen Robinson
WR: Odell Beckham
WR: Antonio Brown

TE: Greg Olsen
TE: Tyler Eifert
TE: Julius Thomas

D: Arizona Cardinals
D: Carolina Panthers
D: Buffalo Bills

K: Chandler Catanzaro
K: Steven Hauschka
K. Connor Barth

QB: C Newton
QB: B Osweiler
QB: T Brady

RB: C Ivory
RB: David Johnson
RB: T Gurley

WR: A Jeffery
WR: O Beckham
WR: B Marshall

TE: R Rodgers
TE: D Walker
TE: J Thomas

D: NY Jets
D: Carolina Panthers
D: Cincinnati Bengals

K: D Bailey
K: D Hopkins
K. C Barth

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Skidt at trade Gurley for Fremann i denne runde :-(

Ser ud til at Gurley redder Jamie i denne runde - er du gal det så skidt ud ved halftime.

Gurley 17 yards
Rawls ude
Olsen ude
Julio 20 yards og en fumble
Robinson 0(!) receptions

Så rammer han lige 2 TD af Gurley og +100 yards og en TD af Robinson.

Og Julio får 60 gratis yards efter Panthers slapper en smule mere af ...

Jamen hvor mange af de spillere der i dag er blevet skadet, bliver klar til de sidste 3 runder ? - Det kan hurtigt blive en dyr omgang at have fråset med sine kontrakter tidligere i spillet.......

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Nej, hans hold er perfekt.

Hvis hold er perfekt ??????????

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Jamie's og det syntes alle......

især Rick er meget tilfreds med hans hold :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Rawls ude for sæsonen ...

Ja det siger jo sig selv, valgte ham i stedet for Gurli

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja for Gurley og Rams er jo virkelig i form. Gurley med 30.000 og 41.000 de sidste to runder.

Og Rams med imponerende 13, 13, 7 og 3 point de sidste 4 uger.

Du mener ikke seriøst, at du overvejde Gurley i stedet for Rawls vel Benned?

Kunne det tænkes at den gode mand solgte Gurley og købte Rawls. Bare et skud i tågen ;-)

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Prøv at læse hvad jeg skriver Rick, ellers må jeg finde en der gider skælde dig ud :-)

Som geniet Hill ganske rigtigt er inde på solgte jeg Gurli som jo havde været helt elendig de sidste runder og købte Rawls som jo havde været helt fantastisk de sidste runder, men jeg har fortrudt og vil gerne have rullet handlen tilbage swush, er det noget i lige ordner?

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Her må jeg give Rick ret. Rawls var et tosset valg når nu han blev skadet! (ligner en der fuldstændig har fattet hvad uenigheden går ud på).

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ah sorry Benned - det er tidligt mandag ...

Ikke mere skælud, tak. Sidst turde jeg ikke poste i forum i flere dage og mine unger spurgte flere gange hvorfor jeg var så ked af det :-)

Og Jamie holdt sgu igen, igen fast i sin 1. plads ... Ganske imponerende - men under hårdt pres. Men han lægger sig sgu fint med sit garderingshold som kravlede op på 5. pladsen, og som måske ser mere langtidsholdbart ud. Det bør efterhånden være realistisk at han slutter i top 5!

Til gengæld må gutten på 2. pladsen være million favorit til at nappe førstepladsen i næste runde - eller som Rick ville have sagt : Nu må svine-heldet være opbrugt!

:-)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jamie ligger godt hele sæsonen og når det kommer til de sidste runder, så falder han igennem ;) Rawls og Greg Olsen ude... Dumt at kaste rundt med kontrakterne ;)

Hvorfor skal alle de her forum handle om mig hele tiden ? Sys det eneste jeg ser på de her forum er snak om mig... og greg olsen har det helt fint, og er ikke skadet, ville i også vide hvis i fulgte lidt med i sporten.. se om i kan være kreative nok næste uge til at finde et emne som ikke hedder 'jamie' at snakke om.... er ved at være ret træt af alt det her hating i har kørende på mig, som har stået på mig en del tid nu bare af den grund jeg har siddet på første pladsen så længe som jeg har,, stop hating on me, og snak om noget andet for engangs skyld end mig...

Og btw. ... det er pænt ynkeligt at blive ved at kalde mig heldig når jeg har ligget på førstepladsen i 9 ud af 14 runder og 8 runder i træk og har 2 hold i top 5,,, det er ved at være pænt ynkeligt de her hating trips i har gang i hver uge på mig,, seriøst, stop jer selv,, for jeres egen skyld,, i ydmyger kun jer selv ved at blive ved på den der måde uge efter uge.. glæder mig til at se jeres kreativitet næste uge mht, at finde et andet emne i alle kan snakke om som ikke omhandler mit navn i hver anden besked.. held og lykke

Og btw. ... det er pænt ynkeligt at blive ved at kalde mig heldig når jeg har ligget på førstepladsen i 9 ud af 14 runder og 8 runder i træk og har 2 hold i top 5,,, det er ved at være pænt ynkeligt de her hating trips i har gang i hver uge på mig,, seriøst, stop jer selv,, for jeres egen skyld,, i ydmyger kun jer selv ved at blive ved på den der måde uge efter uge.. glæder mig til at se jeres kreativitet næste uge mht, at finde et andet emne i alle kan snakke om som ikke omhandler mit navn i hver anden besked.. held og lykke

tjah du må da føle dig ramt siden at du skal være spydig :) Derudover så lagde du vel selv lidt op til det ved at være kækhøj :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Det er ligesom med Lorden, sådan er det at være en ener Jamie.
Vandene bliver delt og folk snakker, Smeden og RMIR kender alt til det.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Jeg hader hating

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Man ligger som man har redt

Her er mit bud på hvordan det ender i toppen baseret på tilbageværende kontrakter og på, at følgende spillere KAN blive problematiske og måske skal skiftes ud.

RB:
- Rawls (ude for sæsonen)
- Gurley (hvis Rams, der ikke ligefrem spiller fantastisk, kommer bagud er han en nulbon!)
- Freeman (Falcons spiller bare ringe og de har desuden Panthers en gang mere).

WR:
- Julio Jones (Samme som Freeman)
- AJ Green (Dalton måske ude for sæsonen)
- Landry (Er Dolphins i live?)
- Fitzgerald (med John Brown tilbage producerer han sandsynligvis ikke kæmpe runder mere)

TE:
-Greg Olsen (småskadet og kan blive sparet 1-2 runder afhængig af hvornår Panthers sikrer sig 1st seed)

QB:
- Carr (luften er gået lidt af Raiders)
- Cam (Samme som Greg Olsen)

D#:
Rams (Alt eller intet - pånær sidste runde har det mest været intet på det seneste)

No. 1:
Nuværende placering: 5
Kontrakter tilbage: 8
Forventet slutplacering: 1
Problematiske spillere: Gurley, Olsen, Cam

Holms RB Helte:
Nuværende placering: 2
Kontrakter tilbage: 5
Forventet slutplacering: 2
Problematiske spillere: Julio, Rawls, Cam

loslocos1:
Nuværende placering: 3
Kontrakter tilbage: 3
Forventet slutplacering: 3
Problematiske spillere: Freemann, Julio, Olsen, Cam

Team Niklas:
Nuværende placering: 5
Kontrakter tilbage: 3
Forventet slutplacering: 4
Problematiske spillere: Julio, Freeman, Olsen, Cam

NFL Team #8:
Nuværende placering: 1
Kontrakter tilbage: 0
Forventet slutplacering: 5
Problematiske spillere: Julio, Rawls, Gurley, Olsen, Rams
Ekstra problematisk: Spiller med en spiller mindre nu

Denvertaxa:
Nuværende placering: 4
Kontrakter tilbage: 1
Forventet slutplacering: 6
Problematiske spillere: Julio, Gurley, Cam, Rams

Monokrome Møer:
Nuværende placering: 9
Kontrakter tilbage: 1
Forventet slutplacering: 7+
Problematiske spillere: Gurley, Freeman, Cam

ManiMean:
Nuværende placering: 10
Kontrakter tilbage: 2
Forventet slutplacering: 7+
Problematiske spillere: Rawls, Gurley, Cam

NFL Team #3:
Nuværende placering: 7
Kontrakter tilbage: 0
Forventet slutplacering: 10+
Problematiske spillere: AJ Green, Fitzgerald, Julio, Gurley, Carr, Olsen

SlamBamKenny :
Nuværende placering: 8
Kontrakter tilbage: 1
Forventet slutplacering: 10+
Problematiske spillere: Landry, Julio, Gurley, Olsen, Rams

Ged barberet!

ALT i ovenstående indlæg handler IGEN om Jamie - hvorfor?

Tror det er den gode gamle jantelov .... Måske krydret med at han er lidt heldig :-) Lidt ligesom når Polen slår Rusland!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Smed det er da højest 10% af indlægget, der handler om Jamie :-)

Hvis nogen skulle have lyst til at smide en ny tråd op må I gerne, ligger syg ligenu så min lyst/energi er pænt lille :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Jamen lille pus dog .... Tag en romtoddy!

Såvidt jeg kunne regne det sammen så er ugens resultat således :

1) Skovstuta 3 point
2) Tjoertscz 2 point
3a) Benned 1½ point
3b) RMIR 1½ point
--
5 SAF-Hill-Valo - Alle med 1½ point
8 Jigsaw 1 point

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ros herfra, det ser rigtigt ud.
Også alle dem med 1½ point, for vi to har 1 spot on og en ½ mens de andre har 3 x ½ hit

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Magen til fiflerier skal man lede længe efter og så fra de to rutinerede. Vor herre bevares, gud ved hvad SAF siger til den? Håber ikke for jer, at han rotter sig sammen ned Kæmpe aben, så bliver der delt røfler ud.
Vi må have Valo tilbage på sporet.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Hvad fanden er det for noget rod ? Kan vi få Valo op fra sygesengen og få nogle ordnede forhold igen inden det udvikler sig til det rene anarki.

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Det ramler sgu lidt for folket med for små kontraktbeholdninger nu ... AP ligner en der er færdig som popsanger.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

AP er genopstanden .... utroligt!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Newton er jo for sindsyg ....

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Bare en skam at alle der har bare den mindste forstand på NFL har Cam. på deres hold.......

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Ja, respekt til dem i toppen som høster stort hjem ved at have haft ham fra den spæde start i spillet! Ham der ligger nr. 2 var forudseende og tager stikket hjem!

Mindre imponerende for dem som så bare var simpel copycat og tog ham henne i runde 12 eller lign. ... Der gør det ligesom ikke nogen forskel.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

ODELLLLLLL BECKHAM...... Skal Carolina lide deres første nederlag iaften?

Charlie4012.890Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
COYS !!!

Det skulle de så ikke, Newton var for god i dag, han laver efter min udregning 503.000, det jo sindsygt og i næste runde bliver han sparet for nu er 1 pladsen hjemme

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Benned hvis Cardinals vinder i aften (det gør de!), så er de 12-2 og Panthers er 14-0.

Panthers har derfor brug for en sejr mere for at sikre sig 1st seed, så Cam bliver tidligst sparet i runde 17.

Panthers pulveriserer Falcons i næste uge ... med Cam!

Enig med rick og jeg bliver ikke overrasket hvis Cam også spiller i runde 17. Han VIL spille og Panthers har også udtalt at de ikke er helt ligeglade med om de går 15-1 eller 16-0. Men vi får se

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Baldwin bliver et monster i aften. Spændende om han kan holde den under 3 TD´s idag

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Ja ja vi får se....

Måske ville jeg bare have ham for mig selv, men når NFL nørderne blander sig så bliver det ikke nemt :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Av av Jamie ;-) så bliver det alligevel en god jul!

Vildt at denne runde blev så dyr for ham ... det havde jeg ikke lige set komme. Men på et tidspunkt skulle han vel opleve lidt negativ varians ...

Næste runde kan dog blive endnu dyrere - det er umiddelbart nogle langt værre matchups for hans spillere i forhold til de hold, der kommer buldrene bagfra!

Jeg tror ikke længere på hans bedste hold ender i top 10 - men et sted mellem 11 og 25 skal det nok blive til ...

Ja, det var sgu lidt af en røvtur ... Og FLOT runde til dig, Rick - Nu varer det ikke længe førend du får lov til at få taletid :-)

Ej, jeg tror heller ikke at målsætningen om at komme i top 5 holder mere - Men sikker på at Jamie har fået masser af underholdning med sine tophold.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Desværre ja,men jamie blev kun slå af fordi Cam newton er i storformen og ikke af de skade spillere,som nogen har sagde.

Nooby18.375Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvpokal
......Nothing.

Og han vender stærkt tilbage næste år, man skal altså lige lære spillet at kende.

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det gør jeg også! - Hvor svært kan det være?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jamen vi har jo nogen andre mål!!!
Vi skal bare vinde over de gamle TUV fjolser, men det virker som om de ikke rigtigt vil lade os overhale dem.....

Og så vil jeg gerne lige overhale Hill her til sidst

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Supercam med 754.500 som anfører, det må være hårdt ikke at have ham.

Slet ikke enig Nooby. At Jamie blev overhalet var forudsigeligt - at det skete så hurtigt og voldsomt var selvfølgelig lidt overraskende.

Man kan bare ikke forvente at vinde spillet når man (stort set) har opbrugt alle sine kontrakter på optimering omkring runde 12 og derfor er efterladt med en hel del spillere, der enten spiller for hold, der ikke har noget at spille for (eller hold, der vil spare spillere mod playoffs). Eller bare spillere med dårlige matchups.

Når man så ud over det ikke engang har kontrakter til at skifte en spiller, der er ude for sæsonen efter W14, så er det rigtig skidt.

Jamie er længe blevet reddet af positiv varians - f. eks. ramte han AD i runde 12 med +300.000 point, Allan Robinson i runde 13 med +350.000 point og Gurley i runde 14 med små 300.000 point. Det kunne jo ikke blive ved - på et eller andet tidspunkt ville der være nogle andre spillere, der lavede en monster runde - det skete så i runde 15 ...

11-25? Blev han ikke nr. 4?

Kender følelsen..

Der to runder endnu så hans skæbne bliver værre end din Smed, man så tager I bare revanche i 2016 :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Nå troede i var færdige med det pjat :-)

Smed for helvede, skal du ikke snart ha lært lidt om en rigtig mandesport?

NFL breaking news

OBJ udelukket i runde 16 ............

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Det hedder da OBH

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Snak køkkener med din kone Benned...... :-)

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Super runde du havde i weekenden og du rykkede fra mig for alvor.

Jeg havde ikke Denver og McAnus i starten af spillet da de lavede en masse point, og jeg tænkte dem snupper jeg efter deres fri weekend og holder til mål, men de har jo intet lavet derefter, fjolser..

Næste år vinder jeg....

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jo tak og nu er jeg da med i kampen om at vinde din 50 kr. pulje men en topplacering i det rigtige spil bliver det heller ikke til i år for mig desværre. Dertil spildte jeg et par kontrakter for meget midt i spillet. Men du har da været glimrende med i år med 3 hold med fremme og så er du jo foran Rmir :-)

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Jamen det tæller jo ikke rigtigt, ham kan man altid slå, det er Emil, Rasmus Thomas og dig der er mine pejlemærker i dette spil :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hundehoveder, hængerøve, grødbønder og socialdemokrater ..

Sgu da kun fordi jeg pjatter med det i sidste 3. Del af spillet, og så kommer i med jeres overskudskontrakter og slutter på hæderlige men ligegyldige placeringer ..

Næste sæson napper jeg den hele vejen, og overvejer at nappe 2 hold for at være sikker på en topplacering ..

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja kan da godt se at du har pjattet dine kontrakter væk RMIR. Sønnike har næsten samme placering som dit bedste hold og har 24 kontrakter tilbage. Skal du låne nogle? :-)

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Odell Beckham udelukket næste kamp - godt man ikke fik købt ham ....

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Den bliver appelleret ...

Tvivler på NFL i sidste ende har nosser til indirekte at afgøre slutspils chancerne for et hold - i dette tilfælde Giants.

Holder med McAnus fremadrettet for din skyld Benned

Jeg kan ikke se hvordan NFL skulle kunne omstøde denne dom da det der skete i søndags var noget grovere end de 2 sager som du hentyder til rickrick. Efter min mening i hvert fald. Giants kommer ikke i slutspillet uanset hvad så kom Goodell, stadfæst denne dom og giv ham en mega bøde! :)

Omvendt kunne ingen heller se, hvordan Ndamukong Suh sidste kunne få omstødt sin dom for en (i mine øjne) langt grovere forseelse, der rent faktisk skadede Aron Rodgers, men det skete alligevel.

Her kan man læse lidt om, hvordan Odell kunne argumentere for sin sag - jeg synes faktisk ikke hans sag er så dårlig - specielt i lyset af, hvad andre er sluppet af sted med!

http://www.si.com/nfl/201-5/12/21/odell-beckham-jr-g-iants-suspension-appeal-jo-sh-norman

Personligt synes jeg karantænen er helt i orden, selv om mit bedst placerede hold hader det :-)

Som jeg husker det så så Suh meget uskyldig ud og Rodgers har altid været lidt af en pivskid :P

Ti hi :-)

@32
Vinderen ramte du i hvert fald ikke :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Nej, det blev en anelse anderledes ... Læringen bliver at man sgu er PISKET til at passe bedre på kontrakterne - Ikke så meget at der kom helt vildt mange skader til sidst, men sgu mere at de "store" spillere og hold jo tog meget let på tingene til sidst ...

Vi vender stærkt tilbage til næste sæson - Spillet er SLUT, og det interesserer jo en en papand hvordan slutspillet udspiller sig nu hvor der ikke er managerspil til det.

For øvrigt vinder Seahawks Superbowl! - But who cares!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name