Forum

Reglerne er som de plejer :)

For evt nye her er de igen:

Du skal gætte hvem der vækster 1,2,3 bedst i denne runde i hver kategori.
Rammer man rigtig med placeringen i top 3 får man 1p, rammer man en rigtig i top 3 får man ½p
Deadline er før første kamp i hver runde
Tiebreaker er hvem der har ramt flest 1p hits i runden(er det stadig lige så får de en delt placering og samme point)
De 3 bedste i hver runde får deres point overført til den samlede stilling.

PS: Man behøver ikke at være med fra starten af spillet, alle kan hoppe ind og være med.

Sidste uge tråd: https://www.holdet.dk/da/forum/anden_sport/nfl_week_12_tipskupon/418791#/419152

Sidste rundes vinder var: Jigsaw

Samlet stilling:

RMIR: 19p
Bennedbæk: 17½p
SIR HILL: 15p
Tjoertszc: 12p
Jigsaw: 12p
Skovstuta: 10½p
Sir Alex Ferguson: 7p
Valoel: 6p
MKL131: 5p
Rall: 2½p

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

QB: Newton - Brady - Dalton

RB: AP - Martin - D.Williams

WR: Brown - Beckham - Hopkins

TE: Olsen - Eifert - Barnidge

DEF: Panthers - Bengals - Patriots

K: Gano - Crosby - Santos

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Nej, nej ... den er helt gal!

QB : Brady - Rodgers - Newton
RB : DeAngelo - AP - Rawls
WR : Brown - Fitzgerald - Cobb
TE : Kelce - Chandler - D. Walker
Def : Seahawks - Bengals - Broncos
K : Santos - McAnus - Tucker

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

QB: Big Ben, Palmer, Tannehill
RB: Stewart, DeAngelo, D. Martin
WR: Brown, Beckham, J. Jones
TE: Olsen, Kelce, J. Thomas
K: Gano, McManus, Hauschka
DEF: Seattle, Denver, Bengals

QB: Newton, Brady, Dalton

RB: Freeman, Lacy, Miller

WR: Brown, Green, Jeffery

TE: Olsen,Thomas, Kelce

K: Gano, Santos, Mcmanus

DEF: Bengals, Broncos, Chiefs

QB: Cam Newton
QB: Tom Brady
QB: Andy Dalton

RB: Adrian Peterson
RB: Doug Martin
RB: Jonathan Stewart

WR: DeAndre Hopkins
WR: Antonio Brown
WR: Julio Jones

TE: Greg Olsen
TE: Gary Barnidge
TE: Travis Kelce

D: Cincinnati Bengals
D: Arizona Cardinals
D: Denver Broncos

K: Stephen Gostkowski
K: Graham Gano
K: Chandler Catanzaro

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

QB: A Dalton
QB: C Newton
QB: T Brady

RB: D Martin
RB: T Rawls
RB: E Lacy

WR: A Brown
WR: A Jeffrey
WR: A Green

TE: T Eifert
TE: D Walker
TE: T Kelce

D: Cincinnati Bengals
D: Arizona Cardinals
D: Carolina Panthers

K: S Gostkowski
K: C Santos
K: C Catanzaro

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

QB: Cam Newton
QB: Tom Brady
QB: Jay Cutler

RB: DeAngelo Williams
RB: Jonathan Stewart
RB: Doug Martin

WR: Antonio Brown
WR: Julio Jones
WR: Randall Cobb

TE: Greg Olsen
TE: Travis Kelce
TE: Delanie Walker

D: Denver Broncos
D: Baltimore Ravens
D: New England Patriots

K: Stephen Gostkowski
K: Graham Gano
K: Chris Boswell

8 kontrakter tilbage nu :D skod Gronk :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

QB: Newton
QB: Big Ben
QB: Palmer

RB: Stewart
RB: AP
RB: Blount

WR: Julio
WR: Jeffery
WR: Bryant

TE: G.Olsen
TE: D Walker
TE: T Kelce

D: Panthers
D: NE
D: Cardinals

K: Crosby
K: Gano
K: Walsh

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

  • WR: Dez Bryant og ikke Martavis Bryant

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

så er vi godt igang med aftenens bold :d

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Er Deandre Hopkins skadet??

Charlie4012.765Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
COYS !!!

Han vågnede op der Charlie, smukt.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

VIGTIGT 👍

Charlie4012.765Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
COYS !!!

Titans QB har 118 rushing yards. Vildt...

Charlie4012.765Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
COYS !!!

Sademe godt man fik solgt A. Robinson til runden .... 153 yards og 3 TDs ... GENIALT!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Det er GENIALT det der!!!!!!!!!!

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

:D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Cam Newton skulle dog gerne tage sig lidt sammen da jeg har ham som kaptajn :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Ja, det er sgu da egentligt morsomt ....

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Der var han Valo

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

jah :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Du ligger godt til Jesus :D

Jeg er måske ikke helt skidt ude mht kontrakter alligevel - synes mange har mindre end mig :p

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

skal indhente 3 mio for førstepladsen :D er sgu nok lidt umuligt hehe - men spændene hvor langt jeg måske kan snige mig op :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Hvad angår antal af kontrakter ser det da rimeligt godt ud for dig Valo, men 3 mio er godt nok meget at skulle hente på de sidste runder.

Men intet er jo umuligt for den der tror,så hvem ved :-)

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Walker og at jeg beholdte broncos def til denne runde var vist ok :D

Men jah jeg må håbe der kommer nogle lucky spots hvor jeg får fuld value ud af et par kontrakter her tilsidst :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Gurley og West er sgu trælse ! :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Nam - Nam !!! Sådan Cam :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

654.300 i vækst på Newton ser det ud til :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Ja det var nr 5 og han nærmer sig nu 400.000

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Korrekt Valo - Kan se du også har Cam som Kaptajn på dit bedste hold :-)

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

men jeg er godt nok imponeret over at no har formået at lave så meget imod et af de bedste defenses på papiret :D

mit bedste og eneste høhø

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Ja det er klasse når du kun har et hold

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

1.988.200 i vækst :) godkendt runde hehe

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

1 pladssn 7 uger i træk nu og jeg blir ved at træk fra.
I, med alle jeres fine kontrakter tilbage kan jo ikke røre mig ligemeget hvem i skifter ud haha

Ja, det er sgu flot .... og det ser godt ud. Og din ambition om at bare komme i top 5 ser bedre og bedre ud.

Ham der ligger nr. 2 må dog nok være favorit ... og ham der ligger nr. 9 ligger måske bedst til samlet sejr.

Men held og lykke ....

Mest kommer det nok til at gøre ondt at du ikke har Brown, som er helt ustyrlig!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvem behøver brown når de har allen robinson haha,, han er en 'sure thing' hver eneste runde,, på ind ig se hans runde statistikker, de er blandt de bedste af alle faktisk,, brown er får nogle gange nigle helt vildt tal, men han får derimod også nigle kamoe hvormhan slet ikke kaver noget hvor robinson kan du næsten være sikker på altid laver 120k+ hver runde.. min ambition er steget til en top 4 nu. Og med fitzpatrilck tilbage i form skal det nok ske medmindre jeg blir ramt af skader,, men med kun 4 runder tilbage er der meget der skal går galt for at ryge ud af top 4

Jamie jeg tror stadig du kan vinde! - især hvis du bliver ved med at være så heldig :-)

Det vil dog for det første kræve, at du helt undgår skader. En skade mere i løbet af de næste to runder og det er game over.

Rams er gået helt i stå, så både dit forsvar og Gurley er meget dårlige valg. Rams har jo ikke noget kaste angreb og alle hold har efterhånden fundet ud af at sætte 8 mand i boksen.

Fitzpatrick har overpræsteret de sidste to uger, hvor hans vækst i gennemsnit har været næsten dobbelt så høj som de første 12 uger. Hvis han kommer tilbage til sit "standard" niveau, så bør Carson Palmer eller en anden QB outscore ham med +100.000 pr. uge. Fitzpatrick er en QB3 (QB2 i de bedste setup's)

Jeg tror heller ikke du kan regne med at Allen Robinson outscorer Antino Brown/Odell Beckham med 100.000 hver uge - det bliver nok snarere omvendt.

Greg Olsen kan blive helt/delvis sparet i en eller flere runder, hvis/når Panthers sikrer sig 1st seed.

Patriots slutter af med 3 af 4 kampe på udebane - bl. a. mod Texans og Jets, der begge har et fornuftigt D# - derfor vil Cam højest sandsynligt outscore Brady (der mangler sine to bedste våben i Gronk og Edelmann) med en del hver runde (plus 0,5 gange forskellen i anfører bonus). Panthers skal bl. a. møde Falcons to gange, som muligvis har ligaens dårligste pass rush.

Men alt er selvfølgelig muligt - og du ligger stadig på toppen, hvilket overrasker mig uge efter uge.

Held og lykke :-)

Du snakker som en rigtig ekspert, men er ikke enig i halvdelen af hvad du siger, og hvis du havde så godt styr på det hele som du udtaler dig som du har, så havde du nok ligget lidt bedre til i tabellen end du gør, du ligger slet ikke til i toppen overhovedet jo.. og jeg er heldig ?? Så jeg har været heldig i 13 runder i træk nu? Siden jeg aldrig nogensinde har rykket en plads ned med mit tophold og jeg har siddet på 1 pladsen i over halvdelen af sæsonen,. Ja det er selvf bare rent held jo??? Seriøst lad vær at spil så overdrevet hellig når du ikke engang selv kan være med i toppen bare på 1 af dine hold,, sidder og kalder mig heldig når jeg har siddet i alt på første pladsen 8/9 runder ud af de 13,, og siddet der 7 uger i træk nu hvilket er iver halvdelen af sæsonen,, jeg er ikke heldig,, jeg er bare smart nok til at vælge spillere der præstere uge ind og uge ud. Og du KRAFTIGT undervudere fitzpatrick,, fitz er nok den aller mest undervudereg QB i hele NFL, han er god hver eneste uge og en du altid kan regne med, det eneste tidspuckt han var dårlig på, var da han havde en skade på sin ene hånd og var under operation, ellers er han nok en af de QB der er aller mest til at regne med i hele spillet,, du skal bare ikke sidde og snak til mig som om jeg er en heldig lille dreng og du er den store ekspert med den der klamme attitude når du ikke engang selv kan være med i toppen på bare 1 af dine hold,,, du gjorde mig lige en smule irreteret der med den 'al vidende' attitude du altid skriver til mig på,, du kan komme tilbage med den attitude når du faktisk har noget at have den i,, glæder mig til at se dig i top 10, , hvis du er heldig kan du slår et af mine dårligste rangeret hold med dit bedste,, ses du

Hvor blev den positive stemning af? The Amish Rifle er altså ikke de mest undervurderede QB i hele NFL. Han er bestemt okay men han har altså sine mangler. Love his beard though!

Var det ikke først på lørdag kampen mellem den snu gamle og den unge højtråbende skulle afvikles?

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ro på Jamie :-)

Mange af mine vurderinger er jo ikke bare mine egne, men research fra eksempelvis Fantasy Pros, hvor den kære Fitzpatrick typisk er 10.-15. valg på QB pladsen, mens Palmer, Bortles eller andre i samme kategori typisk er at finde på 3.-10. pladsen. Fair nok du mener Fitzpatrick er så god, men du finder nok ikke meget objektiv opbakning til det synspunkt ...

Og held er en stor del af de her manager spil - hvad enten man kan lide det eller ej. Derfor kræver det en god portion held (ud over dygtighed) at ligge helt toppen. At jeg personligt mener du har været meget heldig - specielt de sidste to runder med kæmpe runder af AD og Robinson og ikke mindst Fitzpatrick, mens eksempelvis Antonio Brown, Cam og Palmer scorede langt under forventning i runde 12 ... det tager jeg gerne helt for egen regning!

At gå ned på 0 handler med 5 runder tilbage har de seneste 2 år vist sig som en rigtig dårlig ide (specielt med 3,5 mio. i banken). Mange er faldet langt tilbage på den konto! Det er selvfølgelig ikke ensbetydende med at du gør det ...

Venlig hilsen
Ham, der er blev samlet nummer 2 i første sæson - og samlet nummer 20 i anden sæson (3 hold pr. år). Jeg ved ikke om det er nok til at du vil lytte til mine elendige råd :-)

Der gå jo næsten helt fantasy i denne tråd :)

Jep, men pas på hvad du skriver når du ikke ligger bedre placeret :-)

Haha ja man skal træde varsomt herinde. :)

Rundens Resultat:

Tjoertszc: 4½p
SIR HILL: 3½p
Jigsaw: 3p
Bennedbæk: 3p
Skovstuta: 3p
-----------
Sir Alex Ferguson: 2½p
Valoel: 2½p
RMIR: 2½p

Samlet stilling:

Bennedbæk: 20½p
RMIR: 19p
SIR HILL: 18½p
Tjoertszc: 16½p
Jigsaw: 15p
Skovstuta: 13½p
Sir Alex Ferguson: 7p
Valoel: 6p
MKL131: 5p
Rall: 2½p

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Grynt!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Er Jamie ved at Jinx sig selv?