Forum

Hej managers

  • Antallet af kontrakter for Guldhold ændres fra 40 stk. til 35 stk. for hele sæsonen.
  • Kaptajnbonus ændres fra 100 % til 50 % af spillerens vækst i runden.
  • QB's, WR's og RB's: Bonus for hhv. 300+ passing yards og 100+ receiving- og rushing yards. Bonusen giver 30.000.
  • Defense: Safety ændres fra 20.000 til 30.000, da der ud over scoringen til 2 point også er tale om en bolderobring.

God fornøjelse!

Mvh.
Christian


Når nu i er i ændringsmode, så vær venlig også at ændre Golf manager til et kontraktspil fra næste år TAK !!!!!

Mangler Kelvin Benjamin ikke?

Jo jeg sad netop også og ledte efter Kelvin Benjamin. Ham må I da godt lige få med.

Frederik Soelberg7.305PræmievinderTop 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 1%
Shaving, like it's my dayjob!

I skal ikke gøre jer de store forhåbninger om Kelvin Bejamin i år, da han er ude hele sæsonen med en skade.

Spoiler ;)

Flere udskiftninger tak! Betaler gerne!

Jeppsson3.945Valideret KontoTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%
Når Doping er et Frynsegode

Jeg ved nu ikke.. 35 er en udfordring, for så må man tænke langsigtet.. Det er ikke noget jeg er god til. Især ikke når man ved en spiller er ude i en kamp og at reserven er billig og god.

Jeg kan faktisk godt lide de nye ændringer!

Mht. udskiftningerne så bruger man vel omkring 17-18 på bye weeks, og har derfor 17-18 på skader, gut feeling samt fiduser.

Kaptajnbonussen gør det også mindre attraktivt at sprænge budgettet på de helt tunge QB's

patten - personligt ville jeg nok ikke tage en god og billig backup på trods af at han starter i 1 match. Med mindre du føler dig overbevist om, at han får meget tid på banen, når førstevalget er tilgængelig. Ellers skal du jo bruge en 2-3 udskiftninger allerede efter første runde.

Det er jo dilemmaet.. For hvad nu hvis Ronnie Hillman laver 4 td's i den ene kamp? :D

For eksempel!

Manning vil hellere kaste end at lade Hillman løbe, så det behøver du ikke at være bange for ;)

@Christian, kan en RB godt få bonus 2 gange? Hvis han både løber og griber for 100 yards?

Manning er helt væk i år.. Bare vent ;-)

Hej FC Ahlmann

Ja det kan han godt - se evt. note 2 til pointsystemet.

Mvh.
Christian

50% kaptajnbonus er kun en 50% forbedring.
Jeg bryder mig ikke om kaptajnbonus, da man alt for for ofte er i den situation, at man ikke helhjertet holder med en spiller, som man selv har på sit hold, når andre har ham som kaptajn.

35 udskiftninger er sikkert et realistisk antal, men det kommer til, at give et par ekstra uger, hvor man ikke kan udskifte spillere, og hvor sjovt er det??? Mener 40 udskiftninger er bedre for spil lysten.

De andre ændringer er ok.

Tjah.

Altså pointsystemet nu minder ret meget om NFL-fantasy med undtagelse af kaptajnbonus og så måske den der 300 yards og 100 yards bonus.

Jeg synes stadig, at kaptajnbonussen giver en interessant mulighed for, hvordan man ønsker at spille sæsonen. De forrige år hvor der har været 100% kaptajnbonus, så har det været et MUST at have en af de dyre drenge som P. Manning eller Rodgers, da man simpelthen taber for meget ved ikke at have en af dem.

Med 50% kan der spekuleres i, hvorvidt det kan betale sig at have en QB til 7-9 mil, når der er mange, som kommer til at score tæt på lige så godt som koster 5-6 mil.

Selvfølgelig skifter man i bye-weeks, men QB positionen er ekstra attraktiv at skifte fra runde til runde, når man får 50% oven i hatten. Så hvis man ser bort fra skader og bye-weeks, så handler det om at sætte rimelig solide præstationer på de fleste positioner, og så kan man skifte en ny QB ind hver 3 runde, som har et godt program for de næste 3 runder, og have ham som kaptajn.

Synes det giver spillet lidt taktisk krydderi ;)

Hvorfor er Le'Veon Bell blevet fjernet fra spillet? Han har kun karantæne i de første 2 kampe

Ja, det er jo dejlig dumt - Han var valgt af mange!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

ATT - SWUSH

Medmindre han er ude hele sæsonen, og Swush får NFL-nyhederne hurtigere end NFL.com, så giver det INGEN mening at fjerne Le'Veon Bell!

Snart kan man vel betale 69,- og så sætter Swush holdet for en, så man ikke bliver "ked_af_at_man_har_overse-t_en_suspenderet_spiller" eller 69,- i TDF manager, og så får man automatisk en kopi af TMA's bedste hold.

Man tror jo simpelthen det er løgn - og når man tænker lidt over hvad der mon kan være sket, kan man kun tage sig til hovedet over hvor minimal grad af kvalificeret ressource man sætter ind på at skabe et anstændigt og seriøst spil.

Bell var vist taget af henved 20% og selvom en del af dem sikkert havde fundet ud af at han ikke spiller de første kampe, så har man nu foræret en stor del den viden at han ikke spiller ved at der nu er sat et stort rødt kryds henover spilleren - fordi "en eller anden" har set at han ikke er med i starten, og da selvstændigt vurderet at ham sletter vi da bare ...

Lige nu ser jeg nogle stykker på pop som er taget af mere end 10% som heller ikke spiller ... Skal der også rødt kryds over dem så vi er sikre på at ingen dummer sig?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja og så glemmer de jo nok og sætte ham på når han må være med igen, men så kommer der nogen der råber op og så kommer han på i sidste øjeblik

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Håbløst. Og jeg har ondt af dem, som hvert år sætter 5-10 hold i NFL, fordi det er "deres" sport, og de ser en reel chance for at spille med om sportstape og gavekort, hvorefter Swush strømliner holdene.

At fjerne Le'Veon er faktisk den største bummert jeg har set på denne side til dags dato.

Halløjsa

Forklaringen er at det er spillerne fra de aktive 53 mands rosters der figurerer i spillet. Spillere fra IR, practice squads og suspended listerne deaktiveres. Holdene er netop blevet trimmet til 53 mand her i weekenden, og jeg har efterfølgende gennemgået dem og deaktiveret ikke-aktive spillere.

Sidste år blev Adrian Peterson deaktiveret, ligesom kendte eksempler som Ray Rice og Josh Gordon (nu for anden sæson) kan fremdrages. Der er altså intet nyt i denne fremgangsmåde.

Om de spiller eller ej skal jeg ikke kunne sige, men det kunne være interessant at høre, hvilke spillere (som overgår 10 % pop. eller i det hele taget) der ikke fremgår på deres holds aktive roster?

Mvh.
Christian

Hej Christian

Hvis det er sådan i gør det, så kan vi jo ikke argumentere mod det, men jeg synes personligt, at det er ærgeligt for spillet, at i deaktiverer spillere som er på suspended listerne (især en spiller som Le'Veon), da han med sikkerhed spiller efter de 2 kampe.

Og nu er det ikke for at være provokerende, men jeg har ikke tænkt mig at skrive hvem i ellers skal deaktivere, så andre managers kan ende op med det samme hold som mig. Synes kun det er fair, at man får en "lille" fordel, hvis man laver sit forarbejde.

Mvh. Rasmus

Helt enig Rall!

Hvorfor dog servere alle de spillere, der skal deaktiveres - istedet for at folk laver deres forarbejde selv?

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Hej Rasmus

Le'Veon Bell bliver jo aktiveret når karantænen er udstået, så jeg kan ikke rigtig se problemet i den henseende, da det bliver muligt at købe ham igen, når han bliver aktuel. Hvis problemet udelukkende består i at der er andre deltagere, som får et hint om at de har spillere uden mulighed for spilletid, så må jeg også tilkendegive min manglende forståelse for dette.

Det er så i øvrigt en diskussion, vi har lidt svært ved at vinde, da det i lige så høj grad kunne kritiseres, hvis der (især op til spilstart) var mulighed for at købe spillere som ikke er aktive.

Mht. de nuværende trupper, så kan jeg sige at holdene stemmer overens med, hvordan de aktive rosters har set ud inden for de seneste to dage, samt hvad der siden har været meldt ud af ændringer og transfers. Jeg tvivler dermed på at der skulle være nævneværdige fejl. Dermed ingen skudsikker garanti for at jeg ikke har overset noget, men jeg mener reelt ikke vi kunne have gjort noget anderledes.

Mvh.
Christian

Og nu blev vi lige opmærksomme på det, fordi det var selveste Le'Veon Bell.

Men M. Bryant, A. Gates, A. Bradshaw, J. Simpson og mange flere er jo også blevet fjernet. Alle valgt af managers, som betaler 69,- men ikke gør deres forarbejde. Det synes jeg er ærgeligt. Denne "hjælp" sammen med POP-listen gør jo bare, at alle hold bliver strømlinet.

Hvis man oddser 100 kroner på Portugal sejr over Danmark på danskespil.dk, så kommer der jo heller ikke en pop-up besked som siger "Hey har du husket at tjekke H2H? Danmark plejer at gøre det godt mod Portugal"

Endnu engang skal det forstås som konstruktiv kritik, da jeg godt kan lide manager-spillene, og jeg ikke holder mig væk på trods af at 5årige drenge, som aldrig har set en NFL match nu ville sætte samme hold, som dem der lægger timer i research.

Deaktivere i så også de spillere der har karantæne i fodbold spillene, så vi ikke kommer til at købe "spillere uden mulighed for spilletid" ?

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg kan også godt se det fra jeres synspunkt Christian

Det handler jo også om at tilfredsstille størstedelen af brugerne på siden. Jeg synes bare godt at blandingen af POP-listen og fjernelsen af suspenderede spillere i NFL-manager bliver lidt for meget af det gode.

Men fred være med det. Jeg er glad for, at du tager dig tid til at interagere i diskussioner som denne : )

Og Benned

Nej for de er jo i "truppen". Det er åbenbart spillets regler at Swush skærer fra, så det kun er den aktive trup til den pågældende runde, og sådan kører man jo ikke i det rigtige fodbold. Der er den skadede i truppen alligevel.

Så heldigvis kan man stadig lave noget "spin" med POP-listerne i de spil ;)

Afslutningsvis vil jeg bare sige, at det kan blive et endnu større problem hvis i ikke får tilføjet/fjernet de suspenderede spillere i NFL-spillet i god tid! Ellers er der jo tale om en kæmpe forfordeling, hvor at dem uden fritidsjob/skole/fuldtids-job har en kæmpe fordel, da de altid har mulighed for at være omstillingsparate 2 minutter før rundestart.

ATT - Christian

Geno Smith spiller ikke for New York Jets i første runde. Er der en forklaring på hvorfor han ikke er blevet fjernet?

Jeg ved ikke om det er en fejl, eller om det er fordi der gælder andre regler for skadede spillere end for de karantæneramte?

Det er mit eksempel på en af dem der "burde?" fjernes, og grunden til at jeg opgiver ham er fordi, at blot 0,1% har ham.

Står han ikke på som ACT

Det er også lige meget Rall, ikke flere der skal deaktiveres..

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Nej det er jeg heller ikke interesseret i :)

Tænkte at Geno Smith med 0,1% var et nødvendigt offer for at sætte fokus på, hvorfor at det ville være bedre og sjovere, hvis spillere ikke bliver deaktiveret på denne måde. Jeg har skam mange flere, men dem går jeg ikke af med, da de befinder sig på mange hold :)

p.s - jeg melder mig til 50,- puljen nu benned :)

Men en ting er sikkert - Han spiller ikke mod Cleveland, så jeg forstår ikke, hvorfor 20% med Le'Veon skal hjælpes men ikke den enlige Jets-Fan, som har taget Geno på holdet... Stakkels fyr ;)

Bennedbæk

Jeg vil hellere sammenligne med CL, hvor vi også deaktiverer spillere som ikke er udtaget til CL-truppen f.eks. pga. langtidsskader. Men ellers er det jo lidt anderledes i NFL, hvor der langt større stringens med officielle lister af skader og karantæner.

Mht. Geno Smith så fremgår han af Jets' 53 mands roster, som er det jeg forholder mig til. Mit bedste gæt på hvorfor han ikke er placeret på skadeslisten er, at der så er regler for hvor lang tid der skal gå, før de må aktivere ham igen. De risikerer dermed ikke at han skal sidde ude efter han er blevet klar efter sin kæberasler.

Mvh.
Christian

Okay ;) Det var alt fra mig

Tak for svarene!

forstå godt det med le'veon,som er ikke med i roster team,men er han og de andre spillere vel ikke med i en reserve team(som kan indkalder senere) og de kan også indkalder med practice squad,det vil siger han er stadigvæk med i først hold. det er ikke op til jer,men til os manager.

skal i så deaktivere alle spillere som er ikke med i den roster team næste runde ? mener selv alle som er i først hold skal med uanset hvad om de er skader eller suspenderede i en par runde.

hygge.

Nooby18.375Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvpokal
......Nothing.

Fint med baggrund for hvorfor - Men forstår stadig ikke at det skal være nødvendigt at eliminere spillere som er ude en kamp eller nogle få - for så sidenhen at tilføje dem - og måske eliminere andre. Hvorfor ikke bare have bruttolisten oprettet, så folk selv kan finde de egnede blandt dem? Det ville jo også være meget lettere at administrere. OG en anden ulempe er jo at når nu f.eks. Bell ikke er oprettet fra starten, så udelukker man muligheden for valg af ham blandt dem som spiller med basishold, hvor der kun skiftes 3 gange i hele sæsonen. Okay det sidste kan "vi andre" jo være ligeglade med.

Skidt Pyt ... synes den største uhensigtsmæssighed er den at folk sgu selv må hitte rede i hvem der er på holdet og hvem som er skadet, og ikke pr. automatik blive guidet som her.

Nok om det ....

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Helt enig RMIR
Mange unødige mandetimer, som kunne bruges på andet uden at forringe NFL-managers kvalitet.

Det er lidt irriterende. Jeg kan forstå at I fjerner langtidsskadede spillere - men ligefrem spillere i karantæne!? Det er jo uhørt. En gave til dem som ikke gider at undersøge noget som helst.

Ja det ender nok med at spillere der har fået rødt kort, eller karantæne på anden måde, i fodboldspillene med almindelig bold, bliver slettet i et par uger...

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Kevin Benjamin er skadet for sæsonen...

Måske det var en god ide,at lade det være op til de forskellige managers, at researche sig frem til, hvem der er spilleklar fra start.

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Han er jo heller ikke på spilleroversigten, så han er nok i samme service-kategori som sikre at ingen tager forkerte spillere ....

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Men sjovt med ham fra Houston Texans, så. ;-)

Mht. gameplanen og opsætningen af spillet synes jeg sgu det er for "nemt" at stille med et ekstremt stærkt hold (på papiret), forstået på den måde at man sgu har alt for mange penge at spendere - alternativt at spillerne er for billige!

Overført til fodboldspillene - f.eks. La Liga - så svarer midlerne i NFL til at man kunne have Ronaldo, Messi, Suarez, Bale, Rakitic, Kroos og Iniesta på sit hold og så endvidere krydrer det med topspillerne fra Valencia, Sevilla og At. Madrid på resten af pladserne. Priserne på spillerne burde være 20-30% dyrere, så man ikke havde råd til stort set hele eliten! - Charmen ved de mere tunede fodboldspil er jo at man kun har råd til et par af de store spillere, og så skal man ellers ud og supplere med vel-researchede billige fiduser ....

Ged barberet!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ovenstående illustreret ved en sammenligning der viser at man i NFL har brugt 49% af sit samlede budget hvis man har nappet de 3 dyreste spillere - således 51% tilbage til de sidste 8 spillere. I La Liga bruger man 73% på køb af de 3 dyreste - og har blot 27% tilbage til de sidste 8.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Patten - ham fra Texans må være i den aktive 53-mands trup, og hører derfor ikke under service-kategorien (glimrende navn RMIR!) Der er dog stadig en masse spillere på diverse hold, som ikke spiller i Week 1.

Mht. hvor nemt det er at sætte hold, så giver jeg dig kun til dels ret RMIR. Udfordringen i år bliver de 35 kontrakter, og hvorvidt man kører en dyr QB når nu kaptajnbonussen er skåret 50% ned. Jeg har regnet lidt på det, og jeg er ikke sikker på, at det kan betale sig at købe nogle QB's til over 6 mil, men det må vi jo se, når vi er et par runder inde.

Man kommer jo ihvertfald til at bruge 16 kontrakter på bye weeks og 10 kontrakter på skader. Så har man 9 tilbage til "skuffelser" og "fiduser" + dem man gerne vil have der kommer fra en skade eller efter en karantæne. Det er med at holde tungen lige i munden.

Udløser 80 rushing yards + 25 receiving yards, 100+ yards bonus?
Og kræves der 100 yards eller 101 yards for, at få 100+ yards bonus?

Nej man kan ikke kombinere rushing og receiving eller passing og rushing yards for at opnå bonus :)

Og er meget sikker på, at man blot skal op på 100 yards eller 300 yards for at få bonus.

Og jeg er 100% sikker på at Rall har ret :-)
for en gang skyld

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Haha ! ;) Laver lige et par ændringer på mit 50-kroners hold. Havde ellers lige tænkt mig at give dig/jer en chance, men nu er der "no mercy" !

Hvis bare du sørger for at have ham der ligger nr. 4 på POP med på dit hold, så går det ikke helt galt!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Har også overført 50 kr. idag ser frem til at få tæsk af alle eksperterne herinde!!!!!

Haha RMIR ;)

Jeg kan fortælle dig, at jeg ikke har en eneste i top 24 på POP-listen på mit 50,- hold.

Om det er "spin" eller sandheden må i selv gætte jer til.

Men der er fundet plads til Eddie Lacy ikke Rall? ;)

Jo selvfølgelig ;) Når der både er håneret og penge på spil, så stiller jeg i stærkeste - det er da klart!

Var lige tvunget til at foretage en finjustering af mit hold - Kunne kun se 13 TDs på det tidligere hold - NU er jeg oppe på min. 15 TDs!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Holdene er sat! 15 min til det går løs!

Held og lykke Rall! Jeg sidder stadig og skifter!! :) Måske jeg har regnet forkert, det må tiden vise :)

I lige måde. Jeg har forsøget mig med 7 hold, som består af en fast stamme. QB: Palmer, Romo, Ryan og Tannehill - WR: Bryant, A.J, Jones og Brown - RB: Peterson, Lacy, Forte og Ellington - Defense: Titans, Bengals og Dolphins - TE: Cameron, Rudolph og Witten.

Det er grundstammen på 6 hold. De har så hver en ekstra unik RB, WR og Kicker. Nu må vi se om det hele falder sammen eller om taktikken holder. Så har jeg desuden et syvende hold med Brady bare for at få det maksimale ud af den første kamp her ;)

Jeg tror overhovedet ikke, at det kan betale sig med de dyreste QB's i år. Pointsystemet og den reducerede kaptajnbonus betyder, at forskellen i vækst mellem eksempelvis Rodgers og Ryan, hvis man antager at man har dem som kaptajn, ikke er så stor igen. Selvfølgelig giver Rodgers mere, men du får modsat 4 millioner ekstra ved at tage Ryan, og de 4 millioner kan snildt hente denne forskel ind ifølge mig ;)

Nu må vi se. Held og lykke til alle!

Kan desuden se, at du kører lidt alla samme taktik Helsinge ;)
Nu skal Ryan toppe og Bradford floppe ;)

jeg har kun taget 1 hold da det er rigeligt til at vinde høhø :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Du har også sat et fornuftigt hold Valoel ;)

DeAngelo virker slet ikke som en dum midlertidig backup hva? ;)

Jeg kiggede også lige dine hold efter, for at se om jeg har misset noget, det viser sig så, at det er dig som har misset Bradford?! :O

DeAngelo Williams må gerne blive ved sådan her og lige et TD, så er han godkendt for idag! :)

11 yard pr carry er bestemt godkendt - tror dog ikke han bliver så god igen :D

Uanset hvad vil det være en ren fornøjelse at se pats få klask :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Hvad kan man sige. Jeg havde en fornemmelse af, at han ville være blandt de mest pickede (især) i 50,- puljen. Man kan ikke have dem alle - så skulle jeg have oprettet 4 hold mere ;) Jeg går med Palmer, Ryan, Tannehill og Romo, og så satser vi på, at DeMarco får mange rushing yards. Har ikke den helt store fidus til Braford, og det kan så vise sig at koste eller gavne gevaldigt ;)

Shit!! Sygt at Pats starter med Dion Lewis! Allerede 25 yards og kostede kun 2 mio! :)

Ja, men problemet med en 2 mil spiller er, at selvom han måske skulle give 100.000 i dag, så spiller han nok ikke næste match, og så skal man lige pludselig ud og bruge 3 kontrakter for at få skiftet rundt til noget andet :) Kender ikke så meget til Pats offense, men antager ikke at Lewis får mange minutter/en stor mængde skæve bolde i nakken.

Kast så den TD til A. Brown!

Det virker til han starter som en flex option, hvis man tjekker op på ham, så har han været godt spillende i preseason :)

Ja han er måske slet ikke så dum ;)

Men Blount starter næste uge ;)

Ja i know ;) Men hvis man kunne score bare 80.000 på en 2 mio spiller, så havde jeg sku gjort det! Selvom det ville koste 2 kontrakter :)

Måske hvis man så kunne skifte til nogle "sikre" som havde haft bye-week, men at skulle ud og bruge 2-3 kontrakter efter første uge er måske lige at spille stort spil.

så kom gronk fra start :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

41 yards af h miller er egentlig også ok :D måske lidt større chance for et td nu hvor de er bagefter hehe

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Ved ikke lige hvad der er med de kast til Brown, men de er sku lidt sjuskede. Ja Gronk med en TD som forventet ;)

Haha, hvis Brady, Edelmann og Gronk fortsætter, så ender det med at mit eneste guldhold, som ikke er lavet med en grundstamme ender højest efter runde 1 ;) Det kræver self at Jets går big også, men den er sten :D

Det vil passe mig helt fint, hvis Brown ikke griber flere idag ;)

Hold nu fast. Gronk med endnu en TD.

Kunne godt være man skulle have ofret de ekstra penge for Gronk!

Brady 15/17, 172 yds og 2 TD´s, stort set perfekt indtil videre...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

man skal somregel op på 3/4 tds og +300 yards for at slutte blandt de 3 bedste qbs i en runde :D - men ok kampen er også kun halvvejs :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Ja altså Gronk er den evige spekulation. Op imod de store receivers og running backs kommer han jo til kort. Folk som Lacy, AP, Charles, Forte osv osv. slår ham med flere længder. Så det handler om man har en mulighed for en WR eller RB til de 3,5 mil som kunne tjene pengene ind ift. den TE man ellers ville have haft.

Personligt kan jeg ikke se hvorfor man skulle tage Gronk, når de bedste RB's og Receivers koster det samme og giver mere i vækst. Men man må da sige, at han er kommet godt fra start!

Godt jeg har et Patriots hold - jeg nyder denne første NFL kamp.
Og Brown med et catch - lækkert!

Enig i forhold til Gronk, har ham heller ikke selv, men med 2 TD´s allerede i første halvleg ville han jo da ikke være et skidt valg i denne her runde! Og så er det altså nemmere at finde en RB som eks Ivory til 3.5 mill der stadig nok skal levere en fin præstation, end det er at finde en billig TE der leverer...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Er du gal det var ringe WR præstation der!!!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Ja tror vi tænker ens der Tom, og ja ville da have valgt Gronk nu, hvis jeg kunne bytte ;) Men altså. Jeg kører selv uden en dyr QB, og man har stadig ikke råd til 3x 6 mil WR's og 3x 6 mil RB's. Gronk må være 5-6 valg, og er derfor ikke at finde på mine 6 "rigtige" hold, da jeg prioriterer de dyre WR's og RB's over Gronk.

Derudover står man også i en lidt akavet situation i runde 4. Beholder man ham eller bytter man ned for derefter at købe ham igen? Hvis man bytter ned og køber ham igen skal man enten gemme en masse penge i banken eller bruge unødvendige kontrakter for at få det til at løbe op. I det her spil er det ikke en fordel at være det første team der har bye. Hvis man har en kæde med 3-4 spillere der skal skiftes i runde 5,6 eller 7, så kan man jo købe Gronk og Brady der, da de allerede har haft bye.

Brady og Gronk er sgu godkendte valg sofar - dog er A Brown heller ikke skidt uanset hvad med 100 yards.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Ja bestemt! men hvad gør man i week 4? Ikke at det er et kæmpe problem, men man sættes i en anelse akavet position. Tror ikke returning yards tæller med, så brown mangler stadig 3 yards ;)

DeAngelo gør det godt!

Der var den. Nu er Brown næsten oppe på Gronk.

Så svarer Gronk lige tilbage ;)

GRONK!!! Mange tak Lewis!

Det er fandme også en heldig TD han skriver sig på der! ;)

Ja, men jeg tror ikke den tæller som offensiv, da han recover en fumble :)

Den tæller slet ikke ;)

Men nu tæller den ;) ;)

Han er åbenbart ustoppelig i dag ;) som altid :p

grrrr - Man kan kun beundre Gronk for hans evner - men damn jeg hader patriots :d

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Puha! Det minder lidt om Thomas og Gates sidste år! :)

Han er et beast. 100 yards og 3 TD's - den havde jeg dog ikke set komme. Håber Jets kører Browns over

Ja hvis han når de 100 yards, så ville det være perfekt! Mon ikke han lige kan nå endnu et TD ;)

Det er vist allerede perfekt med næsten 300.000 på Gronk ;)

de 59 yards til miller virker da lidt fesen pt når man ser gronk :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Haha ;) ! Typisk at man lægger en masse tid i sin opstilling på 6 hold. Så sætter man et syvende for at kunne nyde åbningskampen en ekstra smule, og så er det højest sandsynligt det hold der topper når runden er slut..

Hvor er det flot Brown!

84 yards til miller - er forsåvidt ok, det er omkring/over middel end hvad te's normaltvis laver :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Hvad fanden - De har sgu da haft gang i den i nat. Gik det mon okay for mine 2 spillere??? Hmmm... slet ingen TD fra must-have Dion Lewis? - Okay, han er måske bare lidt rusten i den første kamp, han har trods alt ikke spillet i 2 år. Stram op!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Dion Lewis fumblede desværre på goal line. Ja, han er et must-have til 2m

Dion er bare en standard must-have ikk? Eller er vi ude i en Paulsen eller Vidal must-have?

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Havde været perfekt hvis ikke han havde fumblet den 1 meter fra TD linien .... Han kommer dog ud med + 100t og det må være fint når han blot kostede 2 mio. - Fatter til gengæld ikke hvordan Blount er 4. mest valgte med > 35% POP - Guskelov var han ikke i "service-kategorien" med rødt kryds henover!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name


Størst vækst i runden 8.900.200 Ben Roethlisberger - er blot en af mindst 3 fejl opdateringer - men flot vækst :-)

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Og så blev det heldigvis rettet......

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Nej hvor det pisser mig af at ens største dilemma var om man skulle have gronkowski på holdet eller ej.................man vælger så at fravælge ham pga prisen og så laver han fucking 3 touchdowns!!!!!!!!!!!!!!!-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-!!!!!!!!!!! Nå i det mindste nåede han ikke de 100 yards så havde jeg fucking kylet computeren gennem rummet lol

Er der ikke en fejl i vækst? Så vidt jeg kan se, er kaptajnbonus lagt til to gange. Første gang under punktet "igangværende runde" og anden gang under punktet "vækst".

Troede kun Kaptajnbonus var 50 % i år ?

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Jo du har helt ret - Kaptajnbonussen er lige nu noteret til 100% af Brady's vækst. ATT SWUSH

Eller 50% + 50% ekstra. ATT SWUSH

Vi er opmærksomme på sagen.

mvh
Peo - Swush.com

Peo - Holdet.dk2.170Valideret KontoPræmievinderPræmievinderAdministrator
Kun de bløde fra bridgeblandingen.

tekniker peo er igang !! :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Kaptajnbonussen skulle nu være i orden igen.

God fornøjelse med skævbolden.

Peo - Swush.com

Peo - Holdet.dk2.170Valideret KontoPræmievinderPræmievinderAdministrator
Kun de bløde fra bridgeblandingen.

Question til alle jer NFL freaks ;o) Bliver der aldrig stiftet ud i holdene ? Altså ingen mulighed for op/ned rykning ?

Det korte svar er NEJ :-)

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

I forlængelse af diskussionen om deaktiverede spillere: Bemærk at spillere som har karantæne, men som er knyttet til et hold og har mulighed for at vende tilbage i indeværende sæson, nu er blevet aktivet. Det er på trods af tidligere udmeldinger og skyldes at der har været eksempel på en spiller (LeGarrette Blount) som figurerede på den aktive roster, selv om han havde karantæne. Et andet argument for at aktivere karantæneramte spillere er, at det giver frihed til at vælge spillerne når man ønsker det, hvilket kan være en faktor ift. økonomisering af kontrakter.

Mvh.
Christian

Super Christian! :-)
Det var jo det vi skrev inden første runde. Det bliver godt med den ændring næste år :-)