Forum

Jeg må godt nok sige jeg er rystet over så få udskiftninger der har været blandt topholdene i formel 1 manager..
Det er KUN "TEAM ALLAN" der har skiftet ud for at vinde.. De resterende hold overlader helt spændingen om sejren til at stå mellem "Sørensens Udvalgte" og "Mclmer vinder". Ja top5 er der fin profit i at spille sig til, men ikke engang sådan en placering har størstedelen af holdene givet sig selv en chance for at opnå..
Er folk virkelig så opslugt af managerpoint, eller har man bare glemt at tjekke præmierne man kan vinde???
ELLER har man måske håbet at alle de andre skiftede så man selv kunne opnå en topplacering ved at undlade?


Helt enig Floater - det giver ganske enkelt ingen mening at ingen i toppen har forsøgt at gøre en forskel, og lave et helt andet hold end det som alle i top 300 har ...stort set. Og det er sgu da bedøvende ligegyldigt om man bliver nr. 6 eller nr. 130!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jeg kan ikke være mere enig, men klager bestemt ikke qua min placering.. :)

Straffen til Red Bull betyder vel at de mister deres point fra kval´en, ik? Det er desværre rigtig skidt for mig, da Ricciardo uden tvivl kommer til at lave rigtig mange overhalinger. :(

Spændend bliver det, godt løb til alle..

Ja og nu spurgte jeg faktisk ikke ind for at kritisere, men mere for at høre hvilke tanker der har ligget bag, men det virker nu bare til tingene ikke har været tænkt igennem, lidt ærgeligt, det havde givet lidt god ekstra spænding til dagens løb..
Jo de mister deres kvalpoint, men kommer ganske rigtigt til at få mulighed for at lave mange overhalingspoint, så du skal have lommeregneren fremme ift slutplaceringer/overhalin-ger.. Go lir :)
Jeg skal bare ha de to mercedeser til at køre hinanden af banen, og inden de når at sætte hurtigste omgang :D
Held og lykke!

Perfekt indslag fra SWUSH side af. De gemmer spændingen til allersidst, da man ikke kan gå ind og se stillingen her inden sidste løb. Genialt!!!!

Hold nu kæft hvor er det en ommer. Fejl på fejl fra deres side af.....

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Fik odds 8,0 på at dagens løb var Kevins sidste F1 løb - sgu da meget godt odds, og med dagens fuser, igen igen, så bliver det sgu da nemme penge ...

:-)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvad så Cantona.. har du fået regnet på det?
Godt nok spændende!

Jeg tror, at vi får en ny 1'er.... Ricciardo sætter hurtigeste omgang, så det er 125k...

Jeg var lidt for hurtig... Det er kun 25k for hurtigeste omgang...

Massa grid 4 = 35k
Pos 2 = 150k
2 overhalinger = 16k
Samlet = 191k

Ricciardo grid 20 = 0k
Pos 4 = 125k
16 overhalinger = 128k
Hurtigeste omgang = 25k
Samlet = 278k

ha ha.. der blev godt nok tastet løs i løbet af løbet. Tror desværre ikke det gik min vej, diskvalifikationen af Red Bull afgjorde det desværre og overhalinger blev afgørende. Ellers tror jeg at den havde været hjemme. Hurtigste omgang giver kun 25k men det burde være nok. Synes godt nok det er en smule uheldigt.. :) Ricciardo tog hurtigst omgang fra Massa kort før mål.. Øv! :)

Kan desværre kun være enig i regnestykket... :) Øv at en straf bliver afgørende for den samlet stilling.

Er der nogen der kan forklare hvorfor Riccardo startede sidst, når Vettel får samme straf og Ricciardo sluttede øverst i kval? Ikke fordi det ændre noget..

Det er trist, at Ricciardo sætter hurtigeste omgang 5 omgange før mål OG en omgang efter Massa tog den... For det andet, så er Rosberg også skyld i det... Men den diskvalifikationen til Red Bull gøre det hele... Overhalingerne giver vanvittigt godt idag!

Tror det kan være hvordan deres garage er placeret... Men er ikke sikker, dog også mærkeligt det er Vettel, som får 19'eren... Men uanset hvad, så spiller det ikke ind :(

Ja det hele gik vist bare imod mig... :) Synes også at overhalinger giver meget, sammenlignet med den lille pointforskel der er mellem placering 3 til 8 i selve løbet. Nå nu vil jeg ikke tude mere over det... :)

Kan selvfølgelig håbe på at Red Bull har lavet flere ulovligheder og straffes yderligere...

Ja det ligner virkelig det blev afgørende Ricciardo fik mulighed for alle de overhalinger..
Ser man tilbage til det oprindelige emne kan man kun grine over ikke en i toppen lige forsøgte sig med at tage Rosberg af for Ricciardo/Massa.. Mere sku der ikke ha været til for dem i toppen..

@16

Lavede den ændring du nævner ( desværre på det forkerte hold ( LIDTMEREGULDHER ) for nogle uger siden i spille uge 15 "Floater" ) - desværre kom den kører kombination først i dag i årets sidste løb.

Så vi er altså nogle stykker er har prøvet at gøre en forskel.Det er bare nogle uger siden, og desværre med dårlige resultater til følge på diverse hold der ellers næsten alle lå i top 100 :-)

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Ja er udemærket godt klar over mange har lavet lidt sats for at give sig muligheder for at rykke forbi.. Bare flere der lå uden for top 25 der har lavet deres sats til den tid der skulle satses, dem der har ligget i toppen har med rette kunnet vente, men når muligheden bød sig var det kun "TEAM ALLAN" der prøvede.. Det er kun blandt topholdene her til sidste runde jeg hentyder til, specielt dig er jeg slet ikke i tvivl om har gjort alt! :)
Ærgeligt dit Formel1 sats ikke lykkedes..