Forum

Nu har Peyton og Rodgers haft en runde hver, men hvilken QB tror i kommer til at lave det bedste fantasy-resultat i runde 3?

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere

Stemte: En helt anden

Russel Wilson

Stemte: En helt anden

Med din flotte placering samlet,er det jo nok mere os andre der skal spørge om hjælp her :-)

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Stemte: Eli Manning

Dit ene hold ånder mig da i nakken ;) - men jeg vil umiddelbart sige at jeg tror at Eli Manning for alvor slår til i runde 3 ; )

Stemte: En helt anden

Michael Vick

Stemte: En helt anden

Tror mest Russel Wilson til runde 3

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Stemte: En helt anden

Ingen tvivl om at Seahawks har et af de bedste forsvar i NFL men det kniber til tider i angrebet for R.Wilson og co. Jeg har i hvert fald mine tvivl omkring om han kan blive rundetopscorer. Kaepernick eller P.Manning kunne sagtens blive topscorer i runde 3

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Stemte: En helt anden

Mener nu der er rimelig stor forskel på 49ers og Jaguars forsvar .

Glem heller ikke Drew Brees

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Stemte: En helt anden

Blev i hvert fald ikke Vick

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Stemte: Tom Brady

Eli

Stemte: En helt anden

Peyton og Stafford får også en fin runde :)

Stemte: Eli Manning

Har altså taget et sats ;) - tror jeg som den eneste i top 100 i guldpuljen har Eli som kaptajn. Denne her runde handler for mig udelukkende om et godt resultat for Eli og helt konkret skal han bare gøre det bedre end sin storebror ;)

Stemte: En helt anden

Har taget det sikre valg og taget Carson Palmer

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Stemte: En helt anden

lol

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Stemte: En helt anden

Det kører sgu ik' rigtig for Eli, hva'?

Stemte: Eli Manning

nej, dårligt sats. men 38-0 til panthers, hvem havde set den komme ? ikke mig ihvertfald. dropper sku nok et par pladser i denne rudne desværre ; /

Stemte: En helt anden

Jeg har købt lidt panthers til denne runde på to af mine dårligere hold, havde set kampen som en kamp med mange point, men nok lidt mere ligeligt fordelt.. :)

Stemte: Eli Manning

det er sørgeligt. ingen TD's til Eli 2 kampe i træk nu (har satset på ham med mit eneste hold som ligger i top 5 i guldpuljen) - han bliver skiftet ud, det er stensikkert.

Stemte: En helt anden

Hvordan kan et hold også tabe 38-0?

Det er en kamp i NFL ikke en ligegyldig kamp i en taberturnering, mange af dem tjener jo kassen og så kan de ikke engang få bolden mellem stængerne bare en gang i løbet af en kamp på 7-8 timer

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Stemte: En helt anden

@18

Det er et spil helt uden mening!

Ja, 38-0 ..... og det var holdet der fik 0 som var storfavorit!

Svarer vel til at Barca taber 7-0 til RSO i deres næste hjemmekamp!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Stemte: En helt anden

Jamen bolden er rund og alt kan ske, nå nej den er vind og skæv ligesom Giants spillerne åbenbart også var.

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Stemte: En helt anden

Hvis en storfavorit taber 38-0 må der være noget matchfixing ind over

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Stemte: Matthew Stafford

Matchfixing eksistere ikke i NFL (og DBU) 😝

Stemte: En helt anden

Nej, selvfølgelig ikke - Folk med bare lidt viden har naturligvis heller ikke spillere fra NY Giants på holdet ... og vel næppe nogen som har valgt QB derfra.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Stemte: En helt anden

@6 Kan se du kom på bedre tanker Ravn mht. Russel Wilson og solgte Colin Kaepernick :-)

Godt valg når der nu ikke var penge til Drew Brees

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Stemte: En helt anden

Bare en skam at Russel Wilson kun fik lov at spille ca halvdelen af kampen efter en forrygende 1 halvleg med 4 TD og over 200 yards.

Hvad kunne en hel kamp så ikke være blevet til :-)

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Stemte: En helt anden

Ja Jesus - Kunne ikke komme uden ham, modstanderen taget i betragtning og da Seahawks er mit hold var jeg nødt til at ofre Kaepernick og det var ikke så tosset. Men er nu ikke videre imponeret over Wilson. Kampen igår var på en billig baggrund og han mangler stadig at vise stabilitet over flere kampe uden for mange fejl. Nu beholder jeg ham et par kampe indtil videre. Men skuffet over at Jaguars fik lov at lave 17 point... Skidt af forsvaret

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Stemte: En helt anden

Ja når man tænker på at Seahawks førte med 31-0 ved halvleg er det særdeles skuffende at Jaguars faktisk vinder 2 halvleg med 17-14.

Men det ser ud til at alle de store stjerner desværre blev sparet i 2. halvleg - inklusiv Marshawn Lynch :-(

Helt enig i at kampen i går var på en billig baggrund,men selvfølgelig også derfor jeg nævnte ham som en af dem man helst skulle have i denne runde.

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Stemte: En helt anden

Ja og han var ikke så langt fra

Nu må vi se hvad min anfører kan score i nat ....

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Stemte: En helt anden

Er sikker på vi er mange der gerne ser en kanon runde af Broncos og specielt Peyton i nat - forøvrigt sjovt så tæt vi ligger i den samlede stilling Anders :-)

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!
Du skal afgive din stemme før du kan kommentere