Forum

<Slettet>

<Slettet bruger>

Hej.

Det er kategorisering af turneringer. Se 'runder'

<Slettet>

<Slettet bruger>

Hurtigt spørgsmål: Når nu første runde er en kategori 1 runde, er det så kun spillere fra kategori der får point for runden? Jeg har f.eks. mange spillere fra kategori 2, 3 og 4 der også deltager i første turnerning - får de point for den?

Der skulle selvfølgelig stå "Når nu første runde er en kategori 1 runde, er det så kun spillere fra kategori 1 der får point for runden?" i anden sætning!

Nej. Alle dine spillere der deltager i turneringerne får point som fortjent :-)

John Andersen30.780Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Alle spiller får point..Der er bare lidt flere points til de bedst placeret i en kat 1 turnering.
se under regler-pointsystem

Bennedbæk226.410Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Okay, super. Så har jeg valgt med den rette bagtanke :)

Tak for svarene og held og lykke!

<Slettet>

<Slettet bruger>

Don Lyn har rAt, det er en KIasse 1 runde og de spiller om en grøn jakke....

Bennedbæk226.410Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

<Slettet>

<Slettet bruger>

Kaymer med +3 efter 7 huller ... Må være overraskende ...

RMIR63.980BronzebægerPræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Say My Name

Han skal nok komme tilbage;-)
tilgengæld kører det rigtig godt for McIlroy

Bennedbæk226.410Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ser virkelig skidt ud for Martin Kaymer. Han har næsten allerede spillet sig selv ud af turneringen. Men ok, heller ikke prangende form han har vist på det seneste.

Det er ikke overraskende med Kaymer. Hans spil passer ikke til banen og han har ikke klaret cuttet i sine tre første forsøg. Jeg tror han skraber sig med videre pga. hans klasse, men det er i hvert fald ikke denne uge man skal tage ham som kaptajn. Han skal nok komme tilbage i de senere turneringer. Det håber jeg i hvert fald. En sympatisk mand.

Hvad kan man forvente de skal ligge på for at klare cuttet?? Plejer det ikke at være omkring 4 over par ca?

Det er jo alle der er inden for 10 slag af den førende og så de 44. første så vidt jeg lige husker. Så det afhænger jo lidt af vind og vejr. Hvis der er en der kommer godt fra start de første par runder, kan det godt være +1, men +4 er nok ikke helt skævt.

Ok lyder godt nok. Hvad forventer du af Luke Donald her til Masters?? Har smidt en plov på ham i top 10, så håber da den kan gå hjem. :-)

Donald i Top 10? Hvad kunne du få for det....1,40?
Jeg tror da han har gode chancer, sådan som hans for er, men det er en longhitters bane, så han skal spille ekstra godt for at komme i Top 3. Men Top 10 er da ikke usandsynligt.

Jeg fik odds 3,75. :) Ganske fint odds i mine øjne. Smed så samtidig lidt på McIlroy som bedste europæer til odds 9,50, og sidst og ikke mindst, så har jeg lidt på Phil vinder turneringen.

Kaymer ligner sgu ikke en som har tænkt sig at klare cuttet. Desværre.

Nej den er helt gal - Han er nu i +5 efter 14 huller! - Men nej, selvom jeg ikke er specielt vidende omkring golf, så har jeg kunne læse mig frem til at Kaymer ikke ville kunne noget på Augusta - det var da heller ikke hans egen forventning - og derfor har jeg heller ikke ham som kaptajn på nogle hold - Satsede til gengæld i sidste øjeblik en del på Watney, men han er heller ikke kommet specielt godt fra start!

RMIR63.980BronzebægerPræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Say My Name