Forum

Tænk sig der har ikke været en eneste tråd om spillet og om at der har været åben for handel, det er vist et spil der trænger til en opdate:-)

Det er meget de samme navne der er valgt til div hold, især kat 4 er det stort set de samme spiller alle har.

Jeg har jo valgt meget det samme som andre på bedste hold og prøvet lidt noget andet på de andre hold, så jeg håber på Bello-Dubuisson-Wiesberger skal gøre lidt forskel for mig, var tæt på Fisher-Olesen med turde ikke :-)

Overraskede over at se nr 3`s hold f.eks tror ikke den går en gang til med alle de Amerikaner, men også overraskede over at se så mange hold med Siem som ikke er med i nogen af de 3 første turneringer, den fatter jeg ikke helt, men jeg er jo heller ikke golf ekspert :-)

Kan se Macho manden Hill er havnet på side 1 sammen med en del af de store golf eksperter og nogen af de helt store manager navne, hepper på dig Hill :-)

Bennedbæk226.410Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Synes ikke det er underligt at der ikke er nogen attention på Golf. Det er hamrende kedeligt.

Men jeg nåede da lige at skifte lidt ... F.eks. Sergio Garcia - som er en af de mest indkøbte - Jeg havde ham fra start, men skiftede ham til Gallacher, som bliver efterårets store HIT!

Jeg tager følgeskab på side 1 med Golf-Ørnen Hill efter turneringen i weekenden!

RMIR63.980BronzebægerPræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Say My Name

Haha, ja, syntes lige pludselig, at spillet blev mægtigt interessant og kan da sætte ansigt på mindst en spiller fra mine hold nu. Jeg går benhårdt efter pokalen med de store ører til trods for, at holdene er sat først efter pop listerne med et lille twist og nu trendlisterne. Stik mig så ufortjent den pokal.
PS. Skriv bare hvis i har golf relateret spørgsmål, så lover at svare med min ekspert viden:-)

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Indrøm det nu bare sir Hill. Din interesse for golf eksploderede, da din heltinde Wozniacki hyggede sig med ham køllesvingeren

Ja det er vel også ham han kan genkende hvis han møder ham en mørk aften, nu stalkede han dem jo også et års tid:-)

Bennedbæk226.410Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Husk nu at selvom der er solgt 70.000-80.000 billetter til næste uge store begivenhed i Gatten, Made In Denmark, så er der stadig billetter at købe :-)

Johnny H11.195Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Har siden jeg blev 16 år været vild med kølle swingere. Min interesse for emnet opstod på Statoil Ballerup, da puch maxien skulle tankes op. Da jeg skulle betale, ser jeg en instruktions video til denne herlige sport, som hed kølle swingerens bedste huller. Jeg har været hooked lige siden.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

@5 - Den match vinder Eddie Pepperell, Johnny!

Sikker på der er gode odds på ham!

Du så det først her!

RMIR63.980BronzebægerPræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Say My Name

Golfens svar på Eddie The Eagle?
Det er bund korrupt arrangement i det mørke Gatten, Dyne Larsen har købt og betalt det hele for, at Bjørnen skal stryge til tops.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Fortæl lige det korrupte som du mener der er i Gatten og med Dyne Larsen?

Johnny H11.195Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Næppe noget korrupt ... og da fint at Dyne Larsen bruger lidt mønt på sin favoritsport. Lidt synd at der ikke kommer nogle store navne og er med!

RMIR63.980BronzebægerPræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Say My Name

Syntes rent faktisk at det er et ganske godt felt, i forhold til at det er første år.

Johnny H11.195Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Ikke andet end ævl Johnny, selvfølgelig godt han skyder penge i det, og godt at der kommer en masse golf turister og smider noget mønt i Nordjylland.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Hmmm ... ser ingen topnavne fra de store lande. Hverken UK, Sverige, Tyskland, Frankrig, Spanien eller ....

Tror ærlig talt det er McIlroy der har skræmt dem væk ... Aldrig mere vil han noget som helst Dansk!

RMIR63.980BronzebægerPræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Say My Name

RMIR har ret...............ja det står der

Der mangler lidt et par topnavne og turneringen i Tjekkiet har faktisk lidt bedre spillere med selvom den vel har laveste præmiesum af alle turneringer.

Bello vinder med 3 slag foran Hoey

Bennedbæk226.410Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Men fordi der mangler et par topnavne til pay and play/par 3 banen i Gatten, så bliver det sikkert et hyggeligt stævne, danskerne er jo så gode til hygge siges der.
Derudover nærmer Rory Mcilroy sig vel snart fænomen status, efter han har lukket hans hest ud af folden, to store sejre og ligger godt til i den her uge.
Polakken Miss Sunshine er også begyndt at vinde igen, godt nok nogle tredjerangs turneringer, men der bliver sliced og leveret topspind i topklasse.
Kærligheden er overvurderet:-)

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Sir Hill, spiller du golf? Hvis du gør vil jeg gerne invitere dig op og spille på den såkaldte pay and play bane i Himmerland. Lige pt tror jeg ikke der er bedre baner i landet :-)
Og hvorfor bliver I ved med at referere Caroline som dansk. Hun er sgu da polak!!! :-))

Johnny H11.195Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Læste så lige dit indlæg igen, Sir Hill og så at du havde forstået at Caroline er polsk :-)

Johnny H11.195Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Synes sgu nok hygge elementet er til at overskue - Det er gylle sæson, og den er strid på de kanter!

Ja, McIlroy ligger fint til, men Westwood løber med Guldet - Var sateme tæt på at skifte ham, men gjorde det guskelov ikke. Han får et Guld efterår. Ikke specielt mange der havde ham, og hele 4 savlende vanvittige har endda valgt at sælge ham.

RMIR63.980BronzebægerPræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Say My Name

Få styr på dit shit, RMIR. Der er slet ikke gyllesæson endnu. (Ikke fordi det hjælper særlig meget på luften). :-)

Johnny H11.195Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Arrogant at ham der ligger nr. 1 i gulf ikke har skiftet kaptajn. Ren overskud.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

fortæller sgu lidt om den store interesse og attention der er for det gylle .... Hvordan mon det går med ham oraklet fra Ålborg stadion som i halvlegen skulle vise sin kunnen udi Gulf, og som var ved at skyde folk halvt til døde?

RMIR63.980BronzebægerPræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Say My Name

Sikkert mange som ikke er synderligt begejstrede for runde 21 i golf, men at alle nu har fået 0 point, og man har åbnet for runde 22 er måske lige groft nok!?

RMIR63.980BronzebægerPræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Say My Name

Sådan som Caro spiller nu er hun dansk - Basta!

Gulph - ja visse er sgu pludselig blevet helt pjattet med den "sport" -mon det skyldes den aktuelle placering på holdet.dk? står du nu også og putter med løst håndled hjemme på frimærkegrunden iført ternet buks?

Hej RMIR

Runde 21 af Golf er nu blevet opdateret.

Mvh.
Christian

@23 ... managerspil hvor man kommer på "side 1" er geniale! - og JA, det ansporer da en til at prøve det lidt af - har dog ingen golfkølle, men har forsøgt mig med et metal baseball bat, som ellers blot står ubrugt i klædeskabet, og venter på ubudne gæster.

miss sunshine er polak - en skide polak - end of story!

RMIR63.980BronzebægerPræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Say My Name

Det hedder en fucking polak. Kan du ikke din Onyzsko?

Ham savner vi sgu ... der var i det mindste lidt "kant"!

i dag er der for mange Rasmus Falk flødeboller ....

RMIR63.980BronzebægerPræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Say My Name