Forum

Hvorfor står der jeg er blevet elimeneret fra cup'en?
Den starter da først idag?


Manglende Guldkort?

Jeg har betalt.

Jeg har også fået den besked på et hold, men det er ikke til at se om det er mit hold, eller modstanderens der er "udgået" som der står.
Så det kan være modstanderen der ikke har betalt. Ellers også er det bare en fejl i opsætningen fra Swush.

Har samme melding på et af mine hold

Hallo !!! SWUSH bliver det fixet eller hvad ? Har også selv 3 hold ude inden vi overhovedet er i gang ???????

Tror som der tidligere er skrevet at manglende guldhold kan være problemet Lars :-)

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Hmm !! okay thanx my Lord, så må det jo være sikre 3 point på kontoen ;o)

Vil lige støtte op om indlæg 5. Nu må der ske noget!

Vi må gå ud fra at alle de matchups der er listet lige nu er forkerte, da mange hold slet ikke er med i kampene men bare står som "udgåede". Det kunne da være rart at se kampene inden runden er slut.

Hold da op den trækker tænder ud i Spanien ! 9 x hul 18 i omspil ny europatour rekord
M. Kieffer ( D ) mod R. Jacquelin om sejren. F. Auigilar Chile # 3

Skal vi lige rykke denne lidt op på listen!?!

Der er ikke sket noget endnu, udover at runden står som bekræftet. Det vil sige at alle de hold der ikke fik en modstander står registreret med et nederlag. Ud af de meget få mennesker der bruger dette forum, er der 4 der i denne tråd skriver at de har oplevet dette. Så vi må gå ud fra at ret mange hold er omfattet.

En udmelding kunne være rart.

Ja tak Swush kom nu med en udmelding !! Ellers skal jeg have mine penge tilbage for de 3 hold, som ikke var med i 1 runde af Golfcuppen, hvorfor skal jeg betale for noget man ikke får ??

De har lavet det om.

Bennedbæk226.420Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det kan jeg se ikke se alligevel, sorry misforstod lige noget der :-)

Bennedbæk226.420Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

@10

Fejlen blev rettet i går så alle hold fik cup-modstandere. Som jeg lige kan se for de hold der har tabt i runde 2 (kvalifikationsrunde 1), så skyldes det at modstanderen har højere score.

Husk at klikke på holdets "cup-træ-ikon" for at se modstanderen i runde 2, da det nu er modstanderen for runde 3 der vises.

@11
Cup'en startede først i runde 2.

Mvh.
Christian

Tak for svaret. Hvis det var faldet noget før, kunne en del utilfredshed været undgået.

Mht. indlæg 11, så menes der naturligvis 1. runde af cuppen(som det også er skrevet i indlægget), og ikke 1. runde generelt.

@15
Jeg har ikke haft mulighed for at svare før i går.

Mht. indlæg 11 så har du ret - min fejl.

Mvh.
Christian

bortset fra det, så skal man vist frem til runde 10 - altså til sommer - førend cuppen betyder noget som helst - på det tidspunkt bliver 1500 hold til 1200 - hvis jeg har forstået det rigtigt!

Karate-Kid5.050Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%
Så er der snart Vild med Svans - Får vi igen Astrid Kraghs nipple at se?????