Forum

det er altså muligt at skifte ud i Golf og det er jo en fejl, som gerne skulle rettes inden torsdag morgen

Bennedbæk226.410Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hej Johnny

Udskiftning har desværre stået til den forkerte runde. Jeg går ud fra at det skyldes at det ikke er blevet ændret fra sidste år?!

Det er nu blevet ordnet, så man ikke kan skifte ud. Eventuelle handler foretaget i denne runde bliver tilbageført - forhåbentlig i morgen - og altså inden turneringsstart.

Mvh.
Christian

Super, så må folk lige vente 14 dage, så kan det jo også være McIlroy får lidt mere modstand end i den weekend der kommer

Bennedbæk226.410Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Et andet spørgsmål : Vil I ikke fjerne turneringen Omega Mission Hills World Cup fra listen? Det er VM for hold, og kan ikke rigtigt bruges i dette spil. Det ville være rart at have det væk fra listen nu hvor vi skal beslutte hvilke udskiftninger der skal laves.

@3

Det har du ret i. Turneringen "Omega Mission Hills World Cup" er derfor blevet fjernet fra programmet.

Mvh.
Christian

HVAD????

Og hvorfor er det lige at den turnering ikke kan bruges - Den er med på Europa touren, og i sidste uge blev der sat navne på omkring hvilke nationer/spillere der skal/kan deltage - og heriblandt vil der være flere varme USA/PGA spillere - Jeg kan ikke se hvorfor den turnering ikke skulle være helt fin - og det må sgu da være løgn at Swush langt inde i spillet blot acceptere at smide den turnering ud, fordi en tilfældig manager kommer ind og siger "fjern lige den turnering", som ikke rigtig passer ind i hans kram (sikkert fordi han ingen PGA spillere har på).

Troede det var løgn da jeg så det svar ... Man kan sgu da ikke ændre i eksisterende gameplan, og vel ligeså lidt som man heller ikke dropper en spillerunde i en fodboldturnering, fordi den ikke passer en bruger!

Golfen her er godt et marginal spil med få deltagere, men den her er sgu for tyk!

Ku man bede om at få Christains/Swush's forklaring på hvorfor denne turnering "ikke rigtigt dur"????

RMIR63.980BronzebægerPræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Say My Name

Man kan vel bare skifte ud på sit hold, så det passer til de individuelle turneringer som er med i programmet? Det er vel også derfor udmeldingen kommer INDEN spillet går i gang, så man kan få det med i sine overvejelser.

@5

"Omega Mission Hills World Cup" en lidt speciel turnering hvor spillerne ikke har en individuel score. Det gør opdateringen problematisk.

I øvrigt er det vigtigste, som Alvidende Jacob nævner, at turneringen fjernes inden udskiftningsperioden.

Mvh.
Christian

Jeg er helt med på hvad det er for en turnering, men den er jo ikke stort anderledes end at der jo f.eks. også er slagspil med på touren og dermed også her en anden type for vindere/pointgivning. Og det er da ganske uproblematisk at der ikke gives individuel score, for der gives jo i stedet blot placering pr. land/hold/2-mand - og ved den sidste turnering blev resultatet jo blot sådan at brdr. Mollinari blev nr. 1 og 1 ... herefter 2 svenskere (Karlsson) nr. 3 og 3 osv. - Det er jo præcis det samme som ved den gængse type golf, hvor der jo også typisk er flere som får samme placering. Mission Hill turneringen er GLIMRENDE og attraktiv - og der stiller 18 nationer med hver 2 spillere, og de kvalificerede blev som sagt fundet i sidste uge. - Turneringen indgå som sagt i European Tour, og jeg kan fortsat ved gud ikke se hvorfor at I blot accepterer at tage den væk fra spillet her. Og især når jeg som tilfældet ganske udmærket kan se Alvidendes motivation for at få den ud, for når man har et hold med 7 spillere fra samme nation - og der kun i denne turnering kan deltage 2 fra hver nation, jamen så er det sågu en klar ulempe at have sådan en turnering med i spillet. Og mht. at man jo bare kan tage højde for det når man har adgang til at handle, kunne det jo tænkes at man havde til sinds at beholde de spillere (bla. fra PGA) som er MED i den turnering, hvorimod man nu skal ud i at handle og dermed betale transfer. - Jeg kunne forstå det hvis det ikke kunne lade sig gøre at opgøre point for den turnering, og at det var en FEJL at den var med, men det er ingenlunde tilfældet. Som I har besluttet det her, har I blot pleaset én spiller som ser en fordel i at få den turnering ud - Det svarer til at jeg på et tidspunkt kommer og beder jer om at fjerne 17. runde i Superligaen fordi der er et par opgør i blandt som ikke passer godt til mine managerhold!

RMIR63.980BronzebægerPræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Say My Name

@9 ... sorry, der røg en del af min argumentation!

RMIR63.980BronzebægerPræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Say My Name

@9 forsvandt åbenbart - men gjorde mig opmærksom på at der ikke er transfer-gebyr i golf!

RMIR63.980BronzebægerPræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Say My Name

Syntes faktisk også det er lidt mærkeligt at turneringen er blevet fjernet midt i det hele, men heldigvis koster det ikke noget at skifte ud i dette spil.

Så kan jeg også komme af med Thomas Bjørn.........

Bennedbæk226.410Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Efter WGC har vi allesammen 0(nul) spillere på vores hold(i princippet). Herefter stiller vi et nyt hold baseret på de resterende turneringer. Derfor skal vi vide hvilke turneringer der tæller med eller ej. Og så hurtigt som muligt, da de fleste af os er i gang med overvejelserne.
Jeg forstår ikke hvad vores eksisterende hold har med det at gøre. Da vi satte de hold kiggede vi jo kun på de første 17-18 turneringer. Nu er det anden sæsonhalvdel. Nye forudsætninger, nye spillere.

VM for hold, Vivendi Cup(når det spilles som holdturn.) og Ryder Cup plejer ikke at tælle med, da det ikke er individuelle turneringer. Derfor mit spørgsmål.

Jeg syntes nu stadig det er mærkeligt at de fjerner en længe planlagt turnering, bare fordi EN person stiller et spørgsmål, en turnering hvor det var muligt at scorer rigtig mange point, for man havde jo mulighed for at vælge spiller ud fra bla den turnering, da man kender de fleste deltager og det var en af dem jeg havde kigget på.....

Bennedbæk226.410Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

@14 Præcis ... og selvom jeg næppe blander mig i topstriden, så har du da chancen, Hr. Bennedbæk ... og sæt nu at du fortsat ligger i absolut top, og f.eks. dine "2 Svenskere" tager sejren (som de vel er favoritter til), så snakker vi måske 400-500 point som går tabt i forhold til hvis den turnering blot var blevet stående i programmet.

Swush ... Kan I så ikke også fjerne Madrid Open (det er en turnering som ikke rigtigt dur), så behøver jeg ikke at beholde mine Spaniere!

RMIR63.980BronzebægerPræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Say My Name

@14
Jeg forstår ikke helt argumentet med "længe planlagt turnering".
Turneringen har jo aldrig været relevant for os, og der er ingen deltagere der har kigget på den da de har sat deres hold, da vi jo har vidst at vi fik mulighed for at sætte et nyt hold til anden sæsonhalvdel. Det er først nu den bliver relevant.

Men det er jo en turnering der kan ændre hele spillet, hvis der er to spillere der skal have 250+ points hver for at vinde. Så mange er der jo heller ikke der truer for sejren.
Så min pointe er, at der skal meldes hurtigt og klart ud, så man kan sætte hold efter det. Det giver jo ikke nogen en speciel fordel, da alle jo har den viden.

Men alt dette er jo ikke anderledes end tidligere år. Der er jo også blevet slettet turneringer. Der har jeg bare sendt beskeden direkte til Swush i stedet for at skrive den på forum. Og derfor har folk ikke brokket sig. Så det er jo praksis at holdturneringer bliver fjernet, hvis de fejlagtigt har været tilføjet.

Længe planlagt turnering? Den har sgu da stået under runder lige fra start af.

Og ja jeg ved godt vi må skifte ud og at det ikke koster noget, men det er jo også derfor at Jeg har siddet og kigget sidste års turnering igennem her under tour de france og skrevet op hvem der var med og hvem der måske skulle være med i år, men det var så spild af tid.

Jeg syntes sgu det ville være fedt og fortjent hvis jeg havde de 2 vinder til 250 points

Nu er det jo ikke dig jeg er efter i første omgang, men måske ville det være en hjælp for Swush hvis du skrev ind til dem lige omkring jul om hvilke turneringer du vil have med næste år.

Bennedbæk226.410Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hvis jeg havde vist at folk kunne finde på at kigge ud over de første 18 turneringer havde jeg skrevet allerede i marts, da jeg så den stå der.
Jeg klipper selv alle irrelevante turneringer væk når jeg sætter mit hold om foråret, så jeg havde ikke overvejet at andre havde en anden fremgangsmåde. Eller at folk var så grundige at de begyndte en måned før tid.

Men forstå mig ret : Jeg er sådan set ligeglad om turneringen er med eller ej. Jeg skal nok få mine points alligevel. Jeg vil bare have klare linjer når jeg skal sætte hold. Og da jeg ved at disse ændringer i turneringslisten er blevet lavet de sidste 2-3 år, ville jeg bare foranledige at det skete 12-14 dage før tid, i stedet for 4-5 dage før tid.

Men uanset hvad, bør der nok komme en officiel udmelding på spillets forside, for jeg ved mange printer rundelisten ud, og så ikke tjekker den de sidste 14 dage før fristen. Og folk sætter hold efter turneringslisten, så det er vigtigt.

Mener bare den turnering skal på igen - så er den ikke længere. Har ikke set noget fornuftigt argument for at den pludselig skal ud. Tværtimod er den MED på Europa Touren - Den ligger fint solo i weekenden mellem 2 andre turneringer - Det er en interessant turnering med et flot felt - og den skaber glimrende adspredelse i forhold til en endeløs række af lettere ligegyldige kat. 3 turneringer med en hord af 2. rangsspillere!

RMIR63.980BronzebægerPræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Say My Name