Forum

Bjarte Myrhol er listet som bagspiller til det forstående VM-spil. Bliver han ompositioneret til stregen inden spilstart?

Mvh.


Det gør han ikke, har spurgt

Men det er altså Norge der har skrevet ham som CB på deres Team Roster

http://www.ihf.info/files-/CompetitionData/aedb0ad3--ea90-4ffa-8f00-73b7121a5b2-4/pdf/NOR.pdf

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Absurd. Så må de sgu lige tænke selv. Tror ikke på Norge selv har lavet den brøler på listen der.

Bliver ham myrhol ikke snart ændret, alle ved da han er streg spiller. Det er da lige meget hvad han står som på Norges hold kort. Det giver ikke rigtig mening. :(

ubrugelige talentløSe fløj med 2 brændte StraffekaSt tak for lort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

er der nogen der ved hvor fanden
SagoSen bliver af?????

Han sidder over idag og hepper på holdet fra bænken :)

6# Selvfølgeligt 2019 allerede lort nærmeSt før managerSpillet er gået igang trættende!

Håndbold er skod - godt Premier League er tilbage!

@ 7
Du er ikke alene, der er nogen der følger dig.

7# hæhæ ja det er nu gået op for mig at min spiller fra villareal der ikke engang er på banen har formået at få gult kort!!!!!!!!!!!!!

Bahrain med 5 mål de sidste 5 minuter.....WOW!

Hvorfor har Bergerud ikke fået bonus for kun at lukker 21 mål ind? :/ han har haft redninger i kampen, så han har været inde :/

Har du prøvet at tjekke reglerne på hvor lang tid en keeper skal være på banen for at opnå bonus?

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ahh, havde squ ikke set det første gang :/ men han skal åbenbart have stået i 10min :)

Ahh, havde squ ikke set det første gang :/ men han skal åbenbart have stået i 10min :)