12. januar 2012 anmeld

Troels Bech i FCK?

På baggrund af det Troels Bech stabilt har leveret med det absolut tyndeste spinkle grundlag, så burde Troels Bech have chancen i en større klub på et tidspunkt.

Her kunne han passe fint ind i FCK med sine kommunikative evner. Men det bliver ikke nu. Troels Bech har på samme tid som Morten Olsen forlænget med nuværende arbejdsgiver.

Kjeld Bordinggaard. Hvor er CV' et?

Peter Sørensen: Ikke endnu, men han er helt sikkert en coming man i gamet.

Tilbage er der så Carsten V der har meldt sig til kurset.

Svar på indlæg

MominhoMominho
355
Tillykke til Ståle med nyt job hos ulvene. (De rigtige). Han fortjener en chance mere. Wolves er selvfølgelig ikke nogen verdensklub, men stadig en klub med en pæn historie og stolte stolte traditioner. Tillykke med det.Top 10%

5 svar indtil nu

12. januar 2012 anmeld

Mommi tæller Troels Bech ansættelsesforhold hos OB, Esbjerg og FCM ikke som en større klub end Silkeborg i din termonologi? Så vidt jeg husker blev manden fyret i OB endda 2 gange og samme ting skete i Esbjerg og FCM. Jeg er ret sikker på at Troels Bech på trods af gode talegaver aldrig bliver træner i FCK, brøndby eller for det danske landshold! Og tak for det :-)

Thomas NørregaardThomas NørregaardMand, 37 årRefuse to lose!!Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Mistet Udmærkelse
12. januar 2012 anmeld

Det ved jeg da ikke om de er? Har man over længere tid vist sit værd, så synes jeg da at det kunne være spændende at se ham i en større klub, og her vil FCK være oplagt hvis ellers familien vil flytte med. Vandt han ikke også pokalen med OB på et tidspunkt?

Landsholdet er ikke længere realistisk og hvis det skulle have været det, så skulle han nok have fået tilbudet noget før. Personligt ser jeg mere Troels som en klubtræner end landshold. Realistisk set bliver Bech ikke FCK træner heller, men det kunne være spændende at se ham i det job.

Kjeld Bordinggaard: En omgængelig type, men hvor er CV'et?

MominhoMominho
355
Tillykke til Ståle med nyt job hos ulvene. (De rigtige). Han fortjener en chance mere. Wolves er selvfølgelig ikke nogen verdensklub, men stadig en klub med en pæn historie og stolte stolte traditioner. Tillykke med det.Top 10%
13. januar 2012 anmeld

Jeg forstår ikke, at der bliver talt træneremner i FCK. Jeg så sågar idag, at man kunne oddse på, hvem den næste blev.

Det virker da helt blæst taget i betragtning, at de lige har ansat en ny træner. Og når de engang skifter, hvis det skulle ske før man tror, så tror jeg, at de kigger mod Farum.

13. januar 2012 anmeld

Det sker i samme øjeblik CV ikke består et modul i træneruddannelsen.

Morten SmedMorten SmedHvad koster 4 blå grønlændere egentlig, kan Hr. Møller ikke skrive en check?Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 1%Top 1%Top 10%
14. januar 2012 anmeld

Trods P-licens og andet efteruddannelse, så er der tydeligvis ikke mange der anser Carsten V som nogen længerevarende løsning.

Fx vil GF nok være villig til at slippe Peter Sørensen om godt og vel halvandet årstid.

Det er da ikke helt urealistisk?

MominhoMominho
355

« Roland Nilsson fyret - Troels Bech i FCK? - Hvor er ambitionerne? »

Tilbage til forumoversigt