06. december 2010 anmeld

Lyngby- FC Midtjylland AFLYST

Hvad bliver følgerne af denne aflysning?

Svar på indlæg

Nicklas PihlmannNicklas PihlmannNicklas, FrederiskbergMand, 25 årDet må snart være min tur!!Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%

37 svar indtil nu

06. december 2010 anmeld

Betyder at du får NUL for eventuelle Lyngby eller FCM spillere, og spillet er slut!

MKNOFLERMKNOFLERKu vi så snart få nogle nye managerspil????Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%BronzebægerTop 10%SølvbægerTop 10%BronzebægerSølvbæger
06. december 2010 anmeld

Det betyder vel, at vinderen er fundet!

06. december 2010 anmeld

Hvis det er sandt at man får nul point og spillet er slut, er det der mega ringe. Der er faktisk ingen regler om hvad man vil gøre hvis kampe f.eks først bliver spillet til marts.

Men hvis man stopper spillet her - mener jeg man bør slutte spillet ved 18. runde!! alt andet er unfair!!

Thomas NørregaardThomas NørregaardMand, 37 årRefuse to lose!!Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Mistet Udmærkelse
06. december 2010 anmeld

UNDER REGLER:
"Hvis en kamp bliver flyttet til en ny dato, så vurderer vi om det er nødvendigt at flytte kampen til en anden runde, og i så fald hvilken runde det er hensigtsmæssigt at knytte kampen til (udsatte kampe kan i værste fald udgå fra spillet)."

Jeg ka' kun forestille mig, at kampen udgår fra spillet, idet der ik' er Superligabold igen før den 6. marts og at vinderen dermed allerede er fundet... Alt andet vil da være helt ulogisk af "Swush"...

06. december 2010 anmeld

Skandale! Hold da kæft nogle amatører.
I min pulje mangler jeg skide 38.000 i at tage 1.pladsen. Dem havde jeg naturligvis regnet med skulle tikke ind på kontoen i dag. Håber fandme de flytter kampen et par dage, og så tager brøndby's stadion i brug som de havde en aftale om.

Henrik Otto Nielsen Henrik Otto Nielsen Forza, F.C. KØBENHAVNMand, 41 år8 ud af 10 - '01-'03-'04-'06-'07-'09-'10-'11Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%Præmievinder
06. december 2010 anmeld

1. 5: Surt med dine 38.000 kroner... Men Allan Kuhn har allerede sendt sine spillere på lang juleferien fordi DBU først afvikler kampen til foråret (læst på bold.dk for tre minutter siden).... Og SÅ lang tid ka' vi næsten ik' forvente, at "Swush" trækker spændingen... Tsk tsk...

06. december 2010 anmeld

Haha EPIC

Fuck en afslutning, fedt at hende der ligger nr. 2 har købt thygesen og taber spillet på det ;)

06. december 2010 anmeld

Hej

Det er selvfølgelig en ærgerlig og ret mærkelig situation.

Vi må nok indstille os på at kampen udgår fra spillet. Vi afventer om der kommer en udmelding i morgen (tirsdag) om afvikling af kampen i nær fremtid. Hvis det ikke sker, må vi sige at spillet slutter her.

Mvh.
Christian

Christian - Swush.comChristian - Swush.comHvornår skal Grønland være håndbold VM værter?Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Administrator
06. december 2010 anmeld

Til grin hvis det ender sådan!!!!
Synd for de mange som taber penge og placeringer på Lyngby!!!

Ja jeg selv taber en puljesejr og 600,-!!! Tak Lyngby fjolser!!!!

Thomas NørregaardThomas NørregaardMand, 37 årRefuse to lose!!Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Mistet Udmærkelse
06. december 2010 anmeld

nånå.. nogen vinder også lidt på det GGGGGGG :-)

06. december 2010 anmeld

Ja, selvfølgelig er det en svært ærgerlig situation og isært surt for hende på 2.pladsen, men uanset, hvilken beslutning, der bliver truffet...... Så vil der ALTID være nogen, der brokker sig, synes, at det er totalt nedtur og at "Swush" skulle have besluttet anderledes... Surt surt...

06. december 2010 anmeld

Ja dårligt for nogle, godt for andre. Vinder min pulje knebent, med flere FCM spillere.
Men ingen tvivl om at den sidste amatør tilsyneladende ikke er født endnu; læs Lyngby.
Hvorfor ikke tage imod Brøndbys tilbud om leje af bane og stadion?
Får vi en lang vinter, fortsætter farcen vel til foråret!

Nordbedst FCNordbedst FCOle B., HørveDet skøjter for Nordvest FC, ligesom for Tournesol!Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%
06. december 2010 anmeld

@ 3

Kunne ikke være mere enig..! Skulle det være tilfældet at kampen udgår af runden mener jeg også spillet bør afsluttes efter 18 runde.

Og ja, dette lidt negative indlæg skyldes tildels også at jeg har 4 stk FCM-spillere på mine samtlige 9 hold :(

Tak for i år.!

06. december 2010 anmeld

har selv 4 fcm spillere på mit bedste hold..
men slette lør/søndagens kampe sker sgu ikke (forståelig nok )

06. december 2010 anmeld

Bare for at der ikke skal herske tvivl... det kommer ikke til at ske at de første 5 kampe i runde 19 ikke tæller med. Der kan kun blive tale om at kampen LFC-FCM udgår, på samme måde som hvis det var sket i enhver anden runde.

Mvh.
Christian

Christian - Swush.comChristian - Swush.comHvornår skal Grønland være håndbold VM værter?Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Administrator
06. december 2010 anmeld

@13
Øh... hvorfor det. Der står jo i reglerne, at kampe kan udgå, og vi kan jo ikke vente til foråret. Det ville da være mere mærkeligt at afvise fem kampe, der er blevet spillet, end én, der ikke KAN spilles.
vh. en der tjener på det...

Marc Nicholas ThygesenMarc Nicholas ThygesenMarc Nicholas, København NMand, 35 år
215
Football - og Drømmeholdstitlen - is coming home!Mistet Udmærkelse
06. december 2010 anmeld

Lyngby Bolkdklub (ikke LFC). Min fejl!

06. december 2010 anmeld

Det bliver da ved... Lyngby Boldklub (så skulle den være der:-)

06. december 2010 anmeld

lyneby det bilver ve.
tak for i år folekens

06. december 2010 anmeld

Selv tak agger.

lyneby er nogen dolige folekens og holdet er i opløsning fordi de drik for mane øl

de vile tabe mega neder til FCM

AsenAsenVin fra vandTop 10%Top 10%
06. december 2010 anmeld

Det mindste man i ihvertfald kunne overveje fra Swush side må da være at give spillerne der ligger og kæmper om gevinsterne et gratis spil eller lignende. Jeg har selv 4 FCM og 1 LB spiller på mit hold. Og man kan da ikke udelukke at jeg havde ændret på mit hold hvis jeg havde vidst at dette kunne blive muligt! (Jeg ligger pt. nr. 15 og vinder dermed en iPod Shuffle, og har i princippet ikke nogen grund til at ønske kampen spillet, da jeg nok ikke rykker længere op end nr. 11 alligevel.)

KredeKredeChristian, Nykøbing FalsterPræmievinderTop 1%Mistet Udmærkelse
06. december 2010 anmeld

Skandale. Man må dag nulstille runde 19. Så har alle haft lige vilkår. Ellers er det jo som at spille en fodboldkamp, hvor det ene hold spiller med 11 spillere (og en træner) mens det andet hold spiller med f.eks. 5 mand. Det er ikke fair play.

Æv bæv du skulle ikke have taget Lyngby og FCM spillere med på dit hold - det kunne du da have sagt dig selv - det holder jo ikke at forskelsbehandle på den måde.

Kære Christian fra Swush - det må du også kunne se, når du har tænkt dig GODT om.

P.S. Ligger nr. 8.400 - så jeg har intet at tabe/vinde på dette.

Martin Skov JensenMartin Skov JensenMartin , Randers NØ
190
Mistet Udmærkelse
06. december 2010 anmeld

Regler er regler ... Og visse kommer utvivlsom lidt i klemme ved den situation der er opstået, men den som nu øjensynligt bliver nr. 2 er sgu hårdt ramt. Taber med uendelig lille marginal - Og at vedkommende har skiftet til Thygesen med transfergebyr er mere end nok til at han/hun dropper ned på 2. pladsen ... det er sgu både surt og SYND og helt uforskyldt ... Han/Hun burde kompenseres ... det ville være rimeligt! - OG det ville klæde Swush at give også hende/ham en førstepræmie!

MKNOFLERMKNOFLERKu vi så snart få nogle nye managerspil????Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%BronzebægerTop 10%SølvbægerTop 10%BronzebægerSølvbæger
06. december 2010 anmeld

Hold da helt op en sur afslutning på superliga manager efterår . TAK FOR DET LYNGBY!!!!!!

Homer JayHomer JayLars, Esbjerg
795
Top 10%Top 10%Mistet Udmærkelse
06. december 2010 anmeld

Hej Martin Skov Jensen

Vi har tænkt godt over reglerne, og de gælder også - og man skulle måske sige især - når det er sidste runde. Problemet når det er sidste runde, og ikke mindst når det er den sidste kamp, er selvfølgelig at det bliver direkte målbart for de deltagere som har brug for vækst fra denne kamp, for at opnå en bestemt placering.

Til sammenligning har vi netop haft en aflyst kamp i Premier League, og der ville argumentet om at runden skulle udgå være lige så gyldigt, selv om det ikke er sidste runde. Men det kan vi ikke tage hensyn til, og det er jo derfor reglen er der i første omgang. Man må desværre finde sig i omstændighederne, når spillet er baseret på virkelige kampe.

Det ville være helt uholdbart at gøre undtagelser fra reglerne, fordi det er sidste runde.

Mvh.
Christian

07. december 2010 anmeld

@ 25

Hej SWUSH

Jo, jo. Reglerne skal selvfølgelig overholdes, men det ændrer ikke ved det flere skribenter efterlyser: En form for "kompensation" til os spillere.

For flere har kampen jo haft betydning for interne puljeplaceringer med små interne konkurrencer kørende...det er da drønirriterende at en aflysning skal afgøre disse.

Hvorfor viser SWUSH ikke lidt overskud i denne juletid og tildeler alle deltagende managers i superliga-spillet ét gratis managerhold (ét pr. manager uanset antallet af hold - ellers løber det jo nok op ;-) ?

På længere sigt vil det nok kunne svare sig da man dermed undgår at nogle bliver så trætte af disse aflysninger at de dropper helt ud af managerspil? Jeg ved det ikke...

Savner lidt svar på kompensationsspørgsmålet, som jeg kan se er blevet rejst i denne tråd? Fx kunne man give et gratis hold til curlingspillet kvindehåndboldspillet? Så kommer der også lidt flere deltagere end de aktuelle ca. 600?

Bare et forslag.

God dag

P. Pride P. Pride PP = PowerplayerTop 1%GuldbægerTop 10%Top 10%Mistet Udmærkelse
07. december 2010 anmeld

Det er jo det der sker... Ind imellem får man også købt en spiller som så sidder på bænken hele kampen. Jeg kan ikke se det rimelige i at blive så sur over det. Se ud over jeres egen næsetip og tænk rationelt. Spillet her er sjovt fordi der er lidt uforudsigelighed.

Mvh
Søren.

Søren A.A.Søren A.A.Søren, SøborgTop 10%Top 10%Top 1%Præmievinder
07. december 2010 anmeld

@ 27

Jeg er sikker på nr. 2 i superliga-spillet skriger af grin.

Der kan forekomme ironi i ovenstående

P. Pride P. Pride PP = PowerplayerTop 1%GuldbægerTop 10%Top 10%Mistet Udmærkelse
07. december 2010 anmeld

Jeg synes også at Swush skal stilles til regnskab overfor de aflyste kampe.
Det er jo i sidste ende Swush selv der bestemmer hvad dommere og DBU foretager sig.......

Hvad med at udlove nogle sponsorbiler, rumfartsrejser el lign?
Det er da det mindste man kan forlange......

Nå, så til det der håndknoldt!!!!

John AndersenJohn AndersenNu ikke hænge sådan med hovedet, Jesus.... Op på hesten/korset igen :-)Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinder
07. december 2010 anmeld

Glem nu ikke at nr. 1 rent faktisk har 4 fc midtjylland spillere..
Kunne godt se det forfærdelige for nr. 2, hvis tilfældet rent faktisk var at nr. 1 ingen midtjyder havde på sit hold..

Tror i bund og grund nr. 1 i spillet ville have tjent mere i lyngby-fcm kampen, end nr. 2, med de spillere de hver især har. Ilsø er brandvarm for tiden, og Danny Olsen er for mig at se ligeså målfarlig som Thygesen pt...

Dog ville et nederlag til fcm formentlig have betydet at nr. 2 ville overhale nr. 1...

07. december 2010 anmeld

@ 26 var skrevet til Swush...

VH

07. december 2010 anmeld

Det er ærgeligt, det er bittert, og det er ikke fair. Men det er en del af gamet, og det er ikke Swush skyld, og de skal derfor selvfølgelig ikke kompensere. End of story.

Simon StounbjergSimon StounbjergMand, 21 årTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Sølvbæger
07. december 2010 anmeld

Nej, nej, Simon, helt enig med dig...jeg tænkte mere i strategiske baner for Swush.

Image, goodwill mv.

VH

07. december 2010 anmeld

Efter at have kigget på præmierne er det måske ikke så galt alligevel - 2. præmien er sgu da mere attraktiv end 1. præmien ... faktisk også 3-4 og 5. præmien!

07. december 2010 anmeld

Hvor mange "rigtige mænd" er egentlig med i disse managerspil.

Rigtige mænd er gode tabere og spiller spillet på spillets præmisser... Man ved aldrig hvad der sker i en runde. En spiller brækker benet en time før kampen, en tilskuer løber på banen og tildeler dommeren et par knytnæver, før kampen så aflyses, tre kampe aflyses!!

Its a part of the game - learn to deal with it.

Lad være med at give andre skylden.......

07. december 2010 anmeld

Er oprettelsen af systematiseringen af managerpoint systemet også AFLYST?

Mvh

Pride

07. december 2010 anmeld

Hørt Walsted!!!
Det kan ikke siges mere præcist!!!

Morten Zøfting-LarsenMorten Zøfting-Larsen"If you`re in the penalty area and you dont know what to do with the ball, put it in the net and we`ll discuss the options later" -Bob Paisley .BronzebægerTop 10%BronzebægerTop 10%Top 10%Mistet Udmærkelse

« FCK var skræddersyet til at blive opkøbt - Lyngby- FC Midtjylland AFLYST - 5. plads præmie til salg »

Tilbage til forumoversigt