08. november 2010 anmeld

Der bliver sagt, råbt og skrevet meget om Bjerregaard ...

Men er det ikke ved at være lige lovligt upassende?? ... Vel har masser af beslutninger og handlinger set mærkelige ud, men er folk/eksperter/fans ikke gået over stregen i deres higen efter at få Bjerregaard "henrettet"??? - Manden er trods alt "Mr. Brøndby" og har lagt sit hjerteblod i klubbens ve og vel, og er også hovedansvarlig for de rigtigt mange successer klubben har haft! - At der laves hysterisk og voldelig demonstration (stakkels TV3 reporter) til kampen i går, og at niveauet foranlediger at Bjerregaard end ikke mødte til kampen i går, er sgu for åndsvagt - eller?

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere
MKNOFLERMKNOFLERKu vi så snart få nogle nye managerspil????Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%BronzebægerTop 10%SølvbægerTop 10%BronzebægerSølvbæger

40 svar indtil nu

08. november 2010 anmeld

Stemte: Svar 1 Bjerregaard har muligvis begået en del fejl, men han fortjener slet ikke den behandling!

Folk er gået fuldstændigt i selvsving, og hysteriet betyder formentlig at Bjerregård snarest bliver nødt til at takke af. Jeg forstår sgu godt hvis Bjerregaard føler sig rigtigt dårligt tilpas med alle de negative udladninger der kommer fra alle fløje - Og NEJ, det fortjener manden f..... IKKE! - Jeg håber han kommer tilbage, og får skabt noget POSITIVT i Brøndby igen - OG at han kan blive behørigt hædret og mindet den dag han går!

MKNOFLERMKNOFLERKu vi så snart få nogle nye managerspil????Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%BronzebægerTop 10%SølvbægerTop 10%BronzebægerSølvbæger
09. november 2010 anmeld

Stemte: Svar 2 Bjerregaard ligger som han har redt og fortjener al hysteriet!

Arrogant og ledende afstemning. Det kan jeg godt li' ;-)

Mon ikke disse tosser altid vil være tosser og være en hel del belastende for klubben med en adfærd præget af vold, racisme og hadsk stemning.

Når det er sagt, kan ingen vel hævde, at Bjerregaard mestrer kunsten at samarbejde og alt andet lige forsætligt kaster ved på bålet med sine magtdemonstrationer. Du har rat i at han er "Mr. Brøndby", og det tror jeg langt de fleste ikke lige synes er fedt.

Jeg opfatter Bjerregaards styring som et rædsselsregime, hvor antallet af folk som kan kalde sig "tidligere" vokser og vokser. Og junior kan, udover at kalde sig tidligere, også kalde sig nuværende. Grimt.

PS: Hvis Ole Sohn skal ud af folketinget, og han har trods alt et folkeligt mandat til at være der, mon så ikke Bjerregaard skal ud af klubben? Jeg kan ikke forstille mig andre end ham selv og junior og 2-3 andre vil have ham der?

AsenAsenVin fra vandTop 10%Top 10%
09. november 2010 anmeld

Stemte: Svar 1 Bjerregaard har muligvis begået en del fejl, men han fortjener slet ikke den behandling!

Naturligvis har PB begået en del fejl. Hvor der handles der spildes. Tiden er vel også mere end moden til at han trækker sig, men den opførsel som deres mest rabiate fans ligger for dagen er under al kritik. Pøbelvælde når det er allerværst. Det allermest tragiske er dog deres såkaldte sikkerhedschef, der igår udtalte at det var jounalistens egen skyld at han fik et par over næsen. Han kunne jo bare finde et andet sted at stå!!! Mage til idiot skal man da lede længe efter.

Ja medierne elsker at pumpe en stemning op. Det er jo det der sælger...men med det cirkus der foregår ude i brøndby, ligger den jo også lige til højrebenet.

Har som FCK-fan nydt de seneste 5 års absurd teater i bif, men nu er det snart for meget. Jeg synes det er usmageligt den måde pøblen behandler PB og de andre bestyrelsesmedlemmer på...men selvfølgelig skal han behandles kritisk indenfor civiliserede rammer.

Henrik Otto Nielsen Henrik Otto Nielsen Forza, F.C. KØBENHAVNMand, 41 år8 ud af 10 - '01-'03-'04-'06-'07-'09-'10-'11Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%Præmievinder
10. november 2010 anmeld

Nu er der jo kun tale om en person der slår hans mikrofon ud af hånden på ham, og næppe tale om nogen "voldelig demonstration" Selvom også det er dumt at gøre det. men nu elsker aviserne og tv jo at gøre en mus til en elefant.Og sørgeligt så mange der hopper i.Men rart at der så kommer beviser på det fra en avis som ellers elsker at lave rav i den.
Bortset fra det, Så har Bjerregaard gjort ubendelig meget for klubben, det må man ikke glemme. Men nu det på tide at han dribler væk,inden han når at gøre lige så meget dårlig for klubben.

http://ekstrabladet.dk/na-tionen/article1447068.ece

JoeboJoeboPortugal,Tyskland og Holland. Ronaldo,Gomez,huntelar, Van Persie. Top 2 topscore i Spanien,Tyskland og England: " Jeg frygter ikke deres angribere" Citat Morten "gamle" Olsen Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerMistet Udmærkelse
10. november 2010 anmeld

Hvad er det egentlig for en behandling han ikke fortjener?

At folk råber; forlad klubben Per Bjerregaard!, er da meget forståeligt, for der har været mange fejl som kun kan tilskrives doktoren.

Men en ting er i hvert fald sikkert. Han giver sig ikke på nye investorer der sætter et ultimatum op og kræver en plan for snarligt aftrædelse.
Det er i hvert fald ikke den måde man får Per Bjerregaard i tale på, for så bliver han bare endnu mere standhaftig.

Men det der med at han ikke fortjener hysteriet, det er da i hvert fald mangel på ikke at kunne acceptere realiteterne om at Brøndby er en klub der nok engang er kommet i uføre.

MominhoMominho
355
Tillykke til Ståle med nyt job hos ulvene. (De rigtige). Han fortjener en chance mere. Wolves er selvfølgelig ikke nogen verdensklub, men stadig en klub med en pæn historie og stolte stolte traditioner. Tillykke med det.Top 10%
22. november 2010 anmeld

Endnu et bestyrelsesmedlem forlader BIF...
Hvor mange har de at give af?

22. november 2010 anmeld

...og endnu en omgang suppe bliver kogt på en KÆMPE nyhed.... det sker så sjældent, at et bestyrelsesmedlem træder ud i firmaer rundt om i DK.

Dan KnudsenDan KnudsenMand, 32 årSilence...
22. november 2010 anmeld

Det er vel ok at kommentere det her i et fodboldforum, Dan.
Der skulle vist være 3 tilbage incl PB nu....... Jo, der er bestemt grund til at koge suppe på den NYHED !
Måske man skulle stille op?
Jeg er god til at nikke..............
Ha en god fodbolduge folekens :-)

John AndersenJohn AndersenNu ikke hænge sådan med hovedet, Jesus.... Op på hesten/korset igen :-)Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinder
22. november 2010 anmeld

@ 6 Der er to mere, da jeg ikke regner Bjerregaard med i puljen af potentielle "tidligere". Indtil videre.

@7 Nu er interessen jo fodbold og navnlig suppefodbold, så Mulle67 har da en meget stor interesse i at koge suppe på de sidste, der gnaver ben i BIFs bestyrelse. De andre bestyrelser i DK er vi da ligeglade med. Det skulle da lige være Amagerbankens bestyrelse. Hér kunne man da finde ud af at få ekstra kapital i hus og smide den gamle bestyrelsesformand ud.

22. november 2010 anmeld

Uhmmmmm..
Suppe og gnaveben.......

John AndersenJohn AndersenNu ikke hænge sådan med hovedet, Jesus.... Op på hesten/korset igen :-)Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinder
22. november 2010 anmeld

Så historien om et udtrædende bestyrelsesmedlem ville få lige så meget opmærksomhed i...lad os sige...Nordsjælland?

Dan KnudsenDan KnudsenMand, 32 årSilence...
22. november 2010 anmeld

@11 Teoretisk ja. Men du har rat alligevel. Det er ikke specielt interessant. Men det hedder jo BIF A/S og da der kun er 3 tilbage i bestyrelsen, er det jo lovens minimum. Når jeg tænker over det spiller det nok ingen rolle alligevel, for formanden er jo diktatorisk.

Interessant er det imidlertid, at BIF mister 3 point. Så i fortsættelse af denne tråds debat fortsætter problemerne. Tosserne (visse tilskuere) demonstrerer en total ligegyldighed for klubben, som den ser ud nu.

22. november 2010 anmeld

@11
Den dag, hvor pressen ikke gider at koge suppe på Brøndbys bestyrelseskvababbelser er den dag, hvor Brøndby endegyldigt er færdig som magtfaktor i dansk fodbold.

Så havde de nok skrevet "Sejr til Horsens" i stedet for "Nederlag til Brøndby" i sidste uge.

Jeg kunne sagtens leve med det. Kunne du?

24. november 2010 anmeld

Gu ved om ikke de tåbelige, demonstrerende, uintelligente, voldelige, romerlyskastende BIF "fans" snart skal finde på andre slogans til deres bannere!

http://ekstrabladet.dk/sp-ort/fodbold/dansk_fodbold/-superligaen/broendby/artic-le1457392.ece

24. november 2010 anmeld

Det tror jeg ikke du skal sætte penge på. De regner nemlig ikke med, at der sker nogle ændringer fra PBs side, der opfylder deres forventninger.....hvad det så end er.

PS: Min grandonkel spillede i 30'erne på Fremad As førstehold og siden han holdt op, er det kun gået nedad for klubben. Men respekt for din avatar !!!

Dengang var der fans til. Loyale, respektfulde, skidefulde, og tilmed fri for børn og kvinder på lægterne.

27. november 2010 anmeld

@ 14

Hvad er det du mener? I kontekst med at Bjerregaard er indlagt, giver det da absolut ingen mening at skrive at Brøndbys fans skal finde på andre "slogans" til deres bannere? Forstår ikke dit link ift. resten af dit indlæg?

I øvrigt er det da ganske fascinerende, at Brøndbyfans er både tåbelige, uintelligente, voldelige og romerlyskastende, blot fordi man har haft en protest kørende i nogle måneder nu... En protest som i øvrigt udelukkende eksisterer for klubbens eget bedste. Du finder ikke én rigtig Brøndbyfan som ikke elsker Per Bjerregaard. Men det gør det ikke mindre rigtigt for Brøndby IF, at han går af som bestyrelsesformand. Man kan ikke fornægte, at Per Bjerregaard desværre selv er igang med at rive den klub ned han selv var med til at grundlægge, som et lille barn der ødelægger sit sandslot efter selv at have opbygget det fra bunden. Og det skal naturligvis stoppes, så Danmarks smukkeste fodboldklub stadig kan bestå.

Bjerregaard raus.

Alexander MichelsenAlexander MichelsenAlexander, Solrød str.Top 10%Top 10%Top 10%Mistet Udmærkelse
27. november 2010 anmeld

@16 ... Ja, det er jeg så fuldstændig uenig i, og finder det fortsat absolut tåbeligt og usmageligt at såkaldte fans finder anledning til at hetze mod Bjerregaard på den måde det sker! - Og fastholder legeledes at de "fans" som gang på gang og konstant afbrænder romerlys, og optræder provokerende og agressivt (som i tilfældet ved "demoinstrationen" hvor en journalist får en på lampen) er uintelligente osv.!

27. november 2010 anmeld

Når Fansene begynder at blande sig på hvad der sker på kontorene, så er det fileme fordi at der er noget galt, for ellers er der jo ingen der ofre det mindste opmærksomhed på sådan noget.

Ja, det er da sørgeligt at skulle tage afsked med en legende, men sådan noget skal ske før eller siden. Det gælder vel nok for de fleste skal du se...

Tiden har i lang tid bevæget sig væk fra Bjerregaard, sådan er det bare, og så nytter det ikke noget, når man som dig hænger i nostalgisk bavl, det bliver klubben squ da ikke bedre af for hulan da!

Desværre er magtstrukturen sådan i Brøndby at det jo nærmest er umuligt at stemme Bjerregaard ud, så han bliver der nok lidt endnu

MominhoMominho
355
Tillykke til Ståle med nyt job hos ulvene. (De rigtige). Han fortjener en chance mere. Wolves er selvfølgelig ikke nogen verdensklub, men stadig en klub med en pæn historie og stolte stolte traditioner. Tillykke med det.Top 10%
29. november 2010 anmeld

@ 17

Det er da også fair, at du synes det. Din mening afspejler sig nemlig rigtig godt i hr. og fru Danmarks mening, så den er vi skam vant til... Men det er bare forskellen på Brøndbys fans og så alle de andre fans i landet. Vi er ikke nikkedukker - vi vil altid gøre det, som vi føler bedst for klubben.

Og er du ikke sød at lade være med at sætte folk i bås og kalde folk uintelligente, bare fordi at de affyrer romerlys? Hvis det var rigtigt at folk var dette, er du da mindst ligeså uintelligent som disse mennesker, når du kører 140 km/t i din bil på motorvejen igen og igen.

Mht. til journalisten, som får skubbet sin mikrofon væk - og ikke "får en på lampen," som du ellers meget malerisk beskriver det, kan man naturligvis betvivle det kløgtige i, at man som fan skubber en mikrofon væk fra en journalist. Men er det ikke også lidt naivt at tro at man fredeligt kan rapportere fra epicentret af en protest, hvor op mod 200 mand er godt og grundigt op og køre? Dén historie, gik jo takket være Onside sin sejrsgang i hele Danmark, for nu havde de der frygtelige Brøndbyhooligans jo igen været på spil. Denne gang ved at én person havde slået en mikrofon ud af hånden på en journalist. Havde en Silkeborgfan stjålet en hue fra en journalist eller slået en mikrofon ud af hånden på selv samme, havde det ikke en gang været en Ekstra Bladet-historie værdig. Men når det er Brøndbyfans... SÅ er det da noget, der sælger. Du skriver selv, at du er træt af den "hetz" - som du ynder at kalde den - mod Bjerregaard. Hvad så med hetzen mod fans?

Jeg tror, at du læser lidt for meget Ekstra Bladet, ser lidt for meget Onside, og kommer lidt for lidt rundt på de danske fodboldstadions. Din holdning omkring bl.a. fans er i hvert fald meget unuanceret. Men det er egentlig ikke noget man på sin vis kan bebrejde dig for - for din mening afspejler sig bare i den danske mediedækning af fans; unuanceret, ensidig og ukritisk. Med andre ord alt det som journalistik ikke bør være...

Alexander MichelsenAlexander MichelsenAlexander, Solrød str.Top 10%Top 10%Top 10%Mistet Udmærkelse
29. november 2010 anmeld

@18 ... du er verdensmester i at formulere dig uden at det giver mening - tillykke, det lykkedes her igen!

@19 ... det giver masser af mening, men vi er bare helt uenige!

29. november 2010 anmeld

@ 19

Hvis denne brave Brøndby fan "bare" skubbede til mikrofonen, hvorfor var han så maskeret?

P. Pride P. Pride PP = PowerplayerTop 1%GuldbægerTop 10%Top 10%Mistet Udmærkelse
29. november 2010 anmeld

Han knaldede ham en knytnæve på næsen! - Og han var maskeret fordi han var en idiot og en bølle - Og de andre tilstedeværende kommer i samme kategori fordi de ikke siger fra overfor idioter og idiotisk adfærd!

30. november 2010 anmeld

@MKOFLER + P. Pride

Fedt at man kan sidde og gemme sig bag sin computerskærm og grifle den ene beskyldning ned efter den anden, udelukkende baseret ud fra Onsides forfærdelige sensationsjournalistik og uden selv at have været til stede.

"Og han var maskeret fordi han var en idiot og en bølle - Og de andre tilstedeværende kommer i samme kategori fordi de ikke siger fra overfor idioter og idiotisk adfærd!"

^^ Jeg tror bare jeg lader ovenstående citat stå for sig selv uden yderligere kommentarer til, da det udemærket viser din håbløse tilgang til det.

Ps. Måske var vedkommende maskeret, fordi han ikke gider at have sit fjæs på landsdækkende tv i forbindelse med en typisk Onside-sensationsdramatik-vinkling. Jeg var selv til stede under protesten, og var heller ikke ligefrem interesseret i at skulle filmes af Onsides frådende sensationsjournalister.

30. november 2010 anmeld

Jeg gemmer mig såmænd ikke bag skærmen...eller bag en maske...

Jeg ytrer mig som profil på dette forum ud fra hvad jeg så.

Jeg så en journalist blive forsøgt knaldet 3 slag fra en maskeret mand/kvinde der tilmed angreb ham bagfra. En modig og glorværdig "protest"?????

Der var vel en 200 personer til stede til denne fiiiine aktion som med garanti har rystet PB?

Resten af Brøndbys fans havde vel indset at en sådan "aktion" var nytteløs eller også var de bare taget hjem for at peje sundere andre interesser?

Personligt syntes jeg det er noget pjat at stå og råbe op imod et kontor. PB er da ligeglad med at der står 200 mennesker og råber. Han er vel mere interesseret i klubbens mange andre fans? Mennesker der måske tilmed kan bidrage aktivt til klubbens økonomi, enten gennem direkte sponsorater eller ved andre former for beskæftigelse der kan komme kommunen og dermed klubben til gode?

Jeg ved det ikke.

Jeg gisner.

PS: Havde der ikke været journalister til stede var "aktionen" vel næppe blevet bemærket.

P. Pride P. Pride PP = PowerplayerTop 1%GuldbægerTop 10%Top 10%Mistet Udmærkelse
30. november 2010 anmeld

...OG..hvor har de aktionerende deres viden om PB fra?

Har de haft deres daglige gang på direktionsgangen i BIF?

Var der tidligere bestyrelsesmedlemmer og sponsorer blandt den aktionerende gruppe?

Eller var der tale om fans som havde deres viden om PB gennem medierne...dvs...bl.a. journalister. EKSTRA BLADET og ONSIDE???

Tjoooh...

Nå, håber da der falder ro på det hele i BIF. Tror løsningen ligger i sportslig regi.

VH

Pride

30. november 2010 anmeld

Udmærket PP...

Der er såmænd ingen som havde som målsætning, at protesten ude foran stadion mod Bjerregaard, skulle være hverken glorværdig eller modig... Tværtimod, var det mere en markering af vores utilfredshed. Egentlig er formålet vel meget på linje med en typisk demonstration foran Christiansborg el. lign. Og fordi at én mand dummer sig, er protesten altså ikke mislykket, som mange gør det til. Jeg betvivler stadig rigtigheden af at stille sig midt ind i en opstemt gruppe af mennesker på 200 mand, og tro at man fredeligt kan stå og rapportere.

"Resten af Brøndbys fans havde vel indset at en sådan "aktion" var nytteløs eller også var de bare taget hjem for at peje sundere andre interesser? "

Hvad havde du egentligt forestillet dig? At 100.000 fans skulle stå ude foran stadion efter kampen? At der var 200 mennesker, skal vel mere ses som en indikator for at disse er nogle af Brøndbys mest aktive fans og/eller er dem som ser Bjerregaards afgang som et skridt mod klubbens fremgang.

Og selvfølgelig er Per Bjerregaard ikke ligeglad mht. negativt fokus på ham som person. Per Bjerregaard var i USA - men det rykker jo ikke ved om man skal protestere eller ikke. Det handler om signalværdien. Hvilket går rigtig fint hånd i hånd med Brøndbys fans. Vi kæmper for klubben... Også ude for kampdage.

"Eller var der tale om fans som havde deres viden om PB gennem medierne...dvs...bl.a. journalister. EKSTRA BLADET og ONSIDE??? "

Hvad er det for en viden omkring Bjerregaard, du mener Ekstra Bladet og Onside, har beriget os med? Enhver kan da se at den er rivende galt når man kigger på de sidste bare 3 år... Manden har egenhændigt slagtet en hel ledelse og tilmed fået smidt 3 forskellige adm. direktører på porten. Ja... På tre år.

"Nå, håber da der falder ro på det hele i BIF. Tror løsningen ligger i sportslig regi."

Det håber vi andre også, tak :-) Og heldigvis ser det da ud til at 2. pladsen er realistisk, så vi måske kan være så heldige at spille med i CL næste sæson eller komme i gruppespil i EL. Det handler om at spillerne kan abstrahere for ragnarokket på bestyrelsesgangene og få den 2. plads hjem. Dernæst handler det om at finde en bestyrelsesformand og en adm. direktør, som kan føre Brøndby IFs værdier videre, så Brøndby IF ikke bliver en eller anden åndsforladt forretning på linje med visse andre.

30. november 2010 anmeld

ORKER ikke at kommentere en masse yderligere. Vi er "helt væk fra hinanden" på det mentale plan er jeg sikker på - og så hjælper det ikke at bavle yderligere.

Blot lidt til dit sidste .. "det handler om at spillere kan abstrahere for ragnarokket på bestyrelsesgangene ..." - Den vil jeg omskrive til : Det handler om at spillere, trænere, sportslig ledelse, bestyrelse, formand og betydelige støtter og aktionærer, abstraherer fra at Brøndby er befængt med en lille hord af rabiate "fans" som kaster romerlys, snebolde, som opfører sig voldeligt, som demonstrere med hætter på og råber op mod kontorer, som forårsager at ledelsespersoner skal eskorteres af politi til deres biler ... INGEN ønsker disses menneskers tilstedeværelse - og de aner ikke selv hvor meget de skader klubben!

Nok om det!

30. november 2010 anmeld

Hvis denne debat også skal omhandle tilskuere, jamen så fint for mig!!

Der kan vel kun være tale om hooligans på omkring 200 som er under kategorien; grove bøller.

Denne gruppe ødelægger det for mange, ja, men det er de samme bekendte nok engang, og de er pise ligeglade med fodbold. De dukker kun op for at lave ballade, og disse skal selvfølgelig i karantæne. Hvor svært kan det være?

Meeeeeen kammerat Knøfler; der er nu nok lidt flere der vil af med Bjerregaard, og som råber at Bjerregaard skal forlade klubben. Det kan man sagtens gøre på legal vis uden at skulle sættes i bås med de andre tosser.

Prøv nu lige for en gangs skyld Knøfler at være lidt mindre onsidesk! Pleeeas.

MominhoMominho
355
30. november 2010 anmeld

Man kalde mknopfler meget. Men at kalde ham 'onsidesk' er efter min oplevelse skudt helt galt ....

Så måske vi skulle bevare fokus på emnet ;)

30. november 2010 anmeld

Har intet imod onside! - Syntes de har masser af glimrende kvaliteter. Werge og Frimann gør det fint, underholdende og dedikeret - og i hvert fald Frimann ved en del om bold! - Syntes "fodbold uden filter" er glimrende - afhængig af hvem der er med i panelet! - Holmstrøm er altid fremragende!

Til gengæld er jeg ikke behejstret for TV6/Kanal5's dækninger - "eksperterne" her sidder oftes lidt "selvfede" og strør om sig med "vrøvl" ... Både Laursen og især Morten Bruun er ulidelige som kommentatorer, og begge snakker med "maven"!

30. november 2010 anmeld

a propos Holmstrøm, udtalte han sig meget markant imod disse "Brøndby-Fans" i programmet for et par uger siden! (efter denne demonstration) - altså præcis som jeg ovenfor!

30. november 2010 anmeld

Att Mknofler

Vil da lige nævne. Da jeg skrev du ikke var 'onsidesk'. Mente jeg at du har dine egne meninger og ikke behøver Onside til at fortælle dig det ;)

Vil også sige at jeg også oplever Fodbold uden filter som et godt debat program. Med meninger og holdninger fra et varieret panel.

Tilgengæld oplever jeg den times onside om søndagen, som ringe. C. Martin og Palshøj er ikke egnet til det. Find nogen andre til at læse de kort op.....

01. december 2010 anmeld

Bjerregaard går af. Min bare......... Det er et maskeret træk da Winther og Bjerregaard egentlig er Knold og Tot. Én og samme.

Jeg tror ikke, at "Det nye brøndby" er så dumme, at de tror på den. Måske kan man narre de maskerede tosser på lægterne.

Og hvad med hullet i kassen? Som et mirakel kommer der en stor bunke penge, bare fordi der bliver skiftet skjorte?

Send flere nødblus, klubben er stadig på vej ned :-(

01. december 2010 anmeld

Nej nej, de bliver jo nr. 2...!

Not.

Enhver kan se at FCM er flere klasser stærkere end Brøndby. Det skal virkelig gå mærkeligt for sig, hvis FCM ikke KLART vinder sølvet. Når først Jacob Poulsen er helt fit, kan de da slet ikke røres.

Bronzen bliver nok afgjort mellem OB og Brøndby.

Morten SmedMorten SmedHvad koster 4 blå grønlændere egentlig, kan Hr. Møller ikke skrive en check?Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 1%Top 1%Top 10%
05. december 2010 anmeld

Og så var der jo ugens BREAKING NEWS ved den ekstraordinære generalforsamling - PB havde skrevet en flot tale som blev læst op. Finn og Winther bakker fortsat PB op, og så blev 4 nye og kompetente bestyrelsesmedlemmer valgt ind. Fryd og gammen ved interviews bagefter - og sågar hands-shaking mellem Winther og hovedbagmanden bag Nyt Brøndby, som smilede og ikke umiddelbart virkede som om han havde noget relevant at sige. Et interview efterfølgende med et par talsmænd for de mest utilfredse, som ikke i fællesskab kunne udtrykke hvad de egenligt fandt synderligt utilfredsstillende!

Jow jow ... mon ikke der er faldet ro i Brøndby igen ... Godt gået Mr. Bjerregaard!

Og på fodboldbanen er der OGSÅ kvalitet igen ... spiller fremragende bold, blot SYND at dommeren TYVSTJAL en ellers sikker sejr i Silkeborg!

05. december 2010 anmeld

@ 35

Godt skrevet :-)

Nu er folk blevet hørt og forsoning er opnået. Vel at mærke blandt dem der vil høres og ikke bare lave ballade/græde for balladen/grådens skyld. Tak for det !

Så kan det være spillere og trænere kan få fred til spillet på banen !

Og ja, BIF havde fortjent sejren i Århus.

Tænk alt den hetz PB skulle igennem til ingen verdens nytte...(bortset fra det kunne "legitimere"/udstille visse "fans" ageren). Og som sagt, dejligt for klubben med fred nu.

Stærkt af PB at stå imod det pres der er blevet lagt på ham. Nu må ballademagerne finde på nye undskyldninger for deres til tider uforståelige stunts.

Dejligt at se Farnerud blomstre i øvrigt. Glimrende spiller.

Han er vist også blevet hetzet af BIF-fans igennem en længere periode?

Akkurat som Mike Jensen blev det for et lille års tid siden...i dag er fansene jo vilde med ham.

Jo, det er ikke nemt at være noget i BIF...bortset fra fan af klubben.

05. december 2010 anmeld

Hvad var det LO formanden engang sagde : "Vi har sejret, ad helvedes til".

PB og søn vinder denne omgang og dermed er det slut med BIF.

Hvis der er nogen derude med 200 mio i baglommen, som ikke stiller krav og synes der er helt fint med semiprofessionelle virksomhedsledere med en gul/blå kasket på, tja, så er der vel en mulighed for klubben fremover.

Og du har rat PP. Med hjertet det rette sted, er det jo ligegyldigt hvem, der mishandler klubben. Så venter man bare på det går godt igen. Om nogle runder, eller år.

05. december 2010 anmeld

@37
Jeps.
For når Brøndby først har fået succes i Superligaen, Cl osv, så trækker Per Bj. sig.....
Er bange for at han ikke når at opleve dette..... Desværre :-(

06. december 2010 anmeld

http://www.bold.dk/nyt/Pa-lmaa-Broendby-lever-i-fort-iden

Henrik Otto Nielsen Henrik Otto Nielsen Forza, F.C. KØBENHAVNMand, 41 år8 ud af 10 - '01-'03-'04-'06-'07-'09-'10-'11Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%Præmievinder
06. december 2010 anmeld

Ja, Palmå er en klovn, som PB skulle have smidt ud for længst!

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere

« Attention alle forumskribenter - Der bliver sagt, råbt og skrevet meget om Bjerregaard ... - Runde 16 »

Tilbage til forumoversigt