Får han spilletid??
Du skal være logget ind for at besvare et forumindlæg.
NIX ... kan ikke se hvad de skal med ham, og heller ikke Bolanos! - Der skulle hellere være satset på en klasseangriber som supplement til N'Doye! - Underforstået at de er for tynde oppe foran, og hvis f.eks. N'Doye skades eller han ryger ind i en formkrise, så har de ikke en ordentlig substitut ... (Santin er for meget humørspiller, og der er alt for lang mellem snapsene)! - Helt galt går det dog næppe, da de har en meget stærk midtbane med stærke offensive/målfarlige kræfter!
Total gak gak af Carsten V Jensen, hvilket så må betyde at Carsten V Jensen i det hele taget er en ret gakket person. Det er jo tydeligt at her handler man bare for at handle. Lidt ligesom med Jose Junior i sin tid, som ikke engang var god nok til Randers og hvis karriere gik helt fra snøvsen. Frederiksen er ikke en der fortjener at ryge på så godt et hold som FCK; ved slet ikke hvad den mand har lavet som berettiger ham til at være på FCK's klasse hold? Og Bolanos? Har haft et par gode sæsoner efter skifte til norsk fodbold, men er en spiller der før har vist, at han kan være særdeles flavrende. At FCK henter ham er vel kun fordi at Rosenborg også har vist interesse for ham, og så var FCK pludselig også interesseret i ham!
Man må med god grund spørge sig selv om hvor gammel Cartsten V Jensen egentlig er!?
Carsten V Jensen er 47 år gammel. Hvor gammel er du?
Tror nu helt sikkert at Søren Frederiksen får spilletid hos FCK. Ikke mindst i pokalturneringen, og nok også nogle indhop i superligaen. FCK har rigtig mange kampe i efteråret, så der skal bruges mange spillere!
For en god orden skyld skal det lige nævnes, at Bolanos slet ikke på nogen måder er en decideret goal-getter, men en der har sine kompetancer i at komme bagfra, men sådan nogle har FCK jo masser af!
Når man så lige husker på den gæld FCK har, så er der ikke meget smartie over det Casten V Jensen har gang i.
Carsten V Jensen og ikke Casten V Jensen. Sorry
Nu kan det jo være at de ser et udviklings potentiale i ham. Han er kun lige fyldt 21 og har spillet nogle kampe på u21-landshold. Så lidt må han da kunne..
Jeg kender ikke så meget til ham. Men måske han kan fortsætte sin gode udvikling og samtidig, give lidt bredde til truppen i de 'mindre' kampe. Så starterne kan få et hvil.
Jeg ved ikke hvad han koster i løn for FCK eller om han nogle spidskompetancer. Men kun tiden vil vise, om samarbejdet bliver godt.
Nej, jeg kender ham så sandelig heller ikke! Men man bliver heller ikke kendt hvis ikke man har vist noget!
Men jeg husker en anden Søren Frederiksen og han var go
Men fortæl mig lige venligst hvorfor FCK vælger en Søren Frederiksen og ikke en Jesper Kjærulf en Bo Storm eller en Erik "Go" Andersen for den sags skyld?
Fordi FCK allerede HAR kontrakt med Søren F! Han var bare lejet ud til SDR, så vel meget fornuftigt at indlemme ham hos FCK allerede nu, når Nordstrand er skadet.... Eller hvad?
HVIS han får spilletid er det ikke utænkeligt at han vil få tildelt en fejlagtig ASSIST - ligesom det var tilfældet for Claudemir i 2. runde, da N'Doye lave en klokkerent solomål!
PS) Syntes IKKE vi skulle have en HEL weekend uden Assist kommentar!
PS2) Syntes egentlig heller ikke vi skal have en hel weekend uden vurdering af ÅBs genvordigheder, så herfra blot en konklusion om at det da var helt GAK GAK at skille sig af med Anders Due, som vel er en af de umådeligt få i ÅB som rent faktisk kan spille fodbold og har kreative kvaliteter. Han skal såmænd nok få succes i FCN!
Nej for fanden, John. Mominho har ikke hørt om ham, ergo er han ikke noget værd. Det kan du da sige dig selv. Ligesom ham Claudemir. Hvem fanden er han?
AaB har sikret sig en potentielt legendarisk angrebskonstellation. Vialli - ManciniYorke - ColeDickson - KusiVent og se.
Javel ja ... ÅB møder i de næste 3 kampe, hvoraf 2 af dem er hjemmekampe, de 3 formodentligt svageste hold i superligaen (altså udover ÅB) - nemlig Horsens, Randers og Sønderjyske! - Vil du vædde "et syrligt bolche" på gevinsten af disse 3 kampe - Jeg siger ÅB får 4 point eller færre!
Måske de 3 svageste hold, som AaB endnu ikke har mødt. Mod de to svageste overall - nemlig Lyngby og Silkeborg, fik AaB som bekendt 4 point. I de kommende 3 kampe får AaB ganske rigtigt færre end 4 point - derfor må jeg takke nej til væddemålet, medmindre du giver odds.
Mknofler Lynge jakobsen har nok gjort det bedste kup i det transfervindue, At få afsat anders due til FCN er da genialt, manden har set bedre dage, han render rundt og få i omegnen af 1 mil om året. uden at gøre sig fortjent til det. AAB kommer i top 5 i år. de kommer til at spille god og seværdig fodbold, det er ihvertfald min holdning.
Jeg holder med OB, skal det vel at mærke siges
En million OM ÅRET!? hold da op - forstår godt en klub af AaB´s kaliber da SLET ikke har råd til at betale den slags fantom lønninger. Det er da også løbet voldsom løbsk med de spiller lønninger her på det seneste. Godt Lynge. Dick og Kussi-Ass skal nok finde hinanden.
Nogen der f.eks ved hvad Messi tjener?
Han tjener vist også tæt på en million ... om dagen!
Måske som fløj. Venstrefløj.
Sorry igen. Erik "Go" Andersen endte jo faktisk med at blive ganske go.
Men mon ikke trådopretter alligevel nu kender til min holdning om Søren Frederiksens FCK skifte?
Hvordan kan du have en holdning om en spiller du ikke kender noget til?
Trådopretter: Ja det var smart at købe ham fri her og nu, når alternativerne i angrebet kan tælles på så få fingre. Han er naturligvis købt som en fremtidsinvistering, men vi vil helt sikkert også komme til at se ham som indskifter i denne sæson.
Mominho: Man køber ikke en Bo Storm eller hvem du ellers nævner, fordi de ikke er i besiddelse af det samme potentiale på sigt. Du kan være sikker på at i ca. 99% tilfælde, ved dagens fodboldkøbmænd i FCK nøjagtigt, hvad det er for en vare de betaler for. I SF's tilfælde drager CV. sammenligninger med Arjen Robben. Men joo... både trådopretter og vi andre kender nu til din holdning: Du forstår ikke SF's skifte til FCK, fordi du ikke kender manden. Så hellere en sekundaspiller du kender til....jow deet...
@21 Forveksler du ikke trådopretter (TO) med Mominho? Så vidt jeg kan se, siger TO intet om sekunda-spillere . Og for så vidt heller ikke, hvor godt han kender SF
Han huskes vel mest for det gyldne bad som Gascoigne gav ham.
« Manglende assist? - Var det smart at købe Søren Frederiksen inden transfer til FCK? - Nye AAB-Angribere »
Tilbage til forumoversigt
Regler og forbehold | Vilkår og rettigheder | Personlige oplysninger | Kontakt | Hjælp | 78 Holdet.dk | Copyright © 2000 - 2011 Swush.com. All rights reserved.