29. august 2010 anmeld

Hygger sig over indslag i Onside ....

"Det er i øjeblikket sjovere at have en nedgroet negl, end at se Aab spille fodbold" ... sagde den vise mand ...

Svar på indlæg

28 svar indtil nu

29. august 2010 anmeld

Seriøst: Hvad vil AaB egentlig?

Har de nogle sportslige ambitioner eller er klubben udelukkende blevet en forretning?

Jeg er faktisk kommet i tvivl.

Utroligt træt af dansk fodbold efterhånden. Kæft, der er mange kedelige kampe.

FCK kører vel skabet hjem igen på cruise control, måske OB og FCM kan følge lidt med.

Lyngby er et frisk pust og er da også involveret i dagens eneste - på papiret - underholdende kamp.

Gaaaaaaaaaaaaaab...

Tror seriøst jeg er ved at blive fodboldtræt :-) Men er jo nødt til at se nogle kampe for at have det bedst mulige udgangspunkt for at vinde i oddset.

PS: Premier League er dog blevet en positiv overraskelse, med flere gode hold og spænding om mesterskabet.

God aften :-)

PP

29. august 2010 anmeld

Vise mand ??? Mener du ham skribenten

Sir Alex FergusonSir Alex Fergusonanders, vejenMand, 37 år
510
Top 10%Mistet Udmærkelse
31. august 2010 anmeld

Hvem er den vise? Da vel ikke Carsten Werge?

Du burde hellere bruge noget energi på at være efter Brøndby. Det er pinligt at en mesterskabskandidat ikke engang kan slå Lyngby.

Ikke for at være efter John A, men Lyngby er trods positivt spil en sikker nedrykker.

MominhoMominho
355
Hvad gør man når man ikke kan finde en erstatning for Paul Scholes? Man får da bare manden til at tage en tørn til. Det er da en genial løsning!Top 10%
31. august 2010 anmeld

Ved sågu ikke hvem han var ... Han blev interviewet til indslaget som omhandlede ÅBs røvtur og elendige spil og "underlige" ledelse og uerfarne trænere og svage resultater og og og ...

Ja, jeg syntes det var elendigt at Brøndby ikke kunne slå Lyngby - OG jeg syntes det var historisk tåbeligt at de ikke klarede sagen hjemme mod Sporting - Men jeg tror Brøndby er stærke nok til at vinde sølv - og og og så deler jeg overhovedet ikke dit synspunkt omkring Lyngby - Jeg tror ikke de ryger ned - slet ikke - Og håber det heller ikke, for det burde belønnes at tage chancen og spille positiv, offensiv og underholdende fodbold (sådan er det ikke altid) - Og hvis vi blot fastholder underholdningselementet, så er der sgu mere guf i Lyngby end i stort set hele den Jyske skare (FCM undtaget) - Ikke for at vade rundt i det samme, men tag blot ÅBs indsats mod FCN - Beskæmmende, elendigt, totalt at gøre grin med det ellers fine spil - og bare synd at FCN ikke fik starffet dem! - Dem som så kampen vil kunne samtykke omkring at det ikke havde gjort nogen forskel om FCN havde haft målmand på eller ej - Han havde INTET at lave, de havde ikke én chance i hele kampen. Og for at det ikke skal være løgn skal man efterfølgende høre på en Lynge og en Svensk træner (sorry husker ikke hans navn - men lever fint foruden), som var "vældigt godt tilfredse" - Jo tak ... de fik ét point, men spillede som "et ben der sover"!

01. september 2010 anmeld

Har da sjældent hørt noget så Køberhavner fikseret. Men Horsens spillede da også pænt oppurtunistisk mod FCK. Randers prøver da også at spille fodbold, dog ikke dumdristisk fremadrettet. Silkeborg prøver også, Troels Bech er ikke ligefrem kendt for at spille defensivt. Esbjerg so and so.

Yderligere er det vel en del af fodboldens charme at holdende har forskellige spillestile. Havde de ikke det, ville overraskelser være en sjældenhed og tabellen røvsyg. Se det i lidt bredere perspektiv en den enlige kamp. Som i sidste sæson synes jeg da ikke der noget som helst undeholdende i at se Herfølge få stryg den ene gang efter den anden. Tro mig Lyngby rykker ned med et brag, nok sammen med Silkeborg. 2 jydske hold rykker op, og mindst 2 ud af 3 nedrykkere fra 1. division er fra Sjælland. Over en bred kam er de jydske/fynske hold bare langt bedre en de Sjællandske/Bornholmske.

AaB, AaB, AaB - så fat det dog, Knofler. Det hedder heller ikke Ålborg, men Aalborg. Til Kongen: Jeg tror måske Knofler af en eller anden grund har udviklet et mindreværdskompleks i forhold til de seje jyder - hvem ved, måske hans juniorhold i fodbold engang er blevet rundbarberet af Tarm eller Lem.......

Finn BertelsenFinn BertelsenFinn, SvenstrupAk ja, det var tider.....PræmievinderTop 10%Top 1%Mistet Udmærkelse

Åb ell. Aab ... Potato ell. Potato ...

Arghhh ... Kom nu ind i det nye Årtusinde (...øehhh Aartusinde)

Hedder det så ikke også Aarhus - AaGF ... Aa (saadan en med vand i)

"rundbarberet af tarm eller lem" .... Lyder ellers lækkert!

Lovligt at være uenig - Jeg fastholder MIT synspunkt om at Aab fra Aalborg spiller som en pose nødder!

:-)

Bestrider ikke din ret til at ha' den holdning, du har (hvor afstumpet, den end måtte være... ;-)
Bestrider din ret til konsekvent at kalde en klub ved dens forkerte navn. Fakta er, at AaB er AaB uanset hvordan du vender og drejer det. At konkludere at AGF burde hedde AaGF beviser jo bare, at du ikke har begreb om dansk retstavning, idet Århus staves med Bolle-Å.....

Finn BertelsenFinn BertelsenFinn, SvenstrupAk ja, det var tider.....PræmievinderTop 10%Top 1%Mistet Udmærkelse

Men du har jo en eller anden rød satan borgmester, Der mener at ÅRhus skal staves AArhus for at gøre det mere internationalt, så mknofler har vel lidt ret i sine udtagelser....

Det er jo latterligt. Hver eneste gang man staver Ålborg med Å får man samme svada, uanset om det er arbejdsmæssigt, privat eller her på forum.
Det er sgu det eneste de går op i deroppe. Utroligt. Men de har jo heller ikke andet at være stolte af...det er da PISSE ligegyldigt mand! Ålborg er alligevel på INGEN måde internationale, uanset bogstaverne. København har overlevet med det gode danske bogstav Ø i hvor mange århundreder nu?

Ja, jeg er fra Århus :-) og fra Køge :-)

Morten SmedMorten SmedHvad koster 4 blå grønlændere egentlig, kan Hr. Møller ikke skrive en check?Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%GuldbægerTop 10%Top 10%

Mener det har heddet Kjøge førhen.......Du kan DU vel huske, Smed :-)

John AndersenJohn AndersenPyyyhhhh... Hvor er det varmt paa Filippinerne.... Hvordan er vejret i Danmark ? Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%Top 10%

Flor, John... Skal man drille, så kræver det vel man skriver rigtigt :-)

John AndersenJohn AndersenPyyyhhhh... Hvor er det varmt paa Filippinerne.... Hvordan er vejret i Danmark ? Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%Top 10%

hvem er det.

The artist formerly known as Morten Nielsen 4The artist formerly known as Morten Nielsen 4Joy to the world, The King is back!Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Mistet Udmærkelse

Næh drillerier er tilladt af alle, uanset stavefærdigheder.

Morten SmedMorten SmedHvad koster 4 blå grønlændere egentlig, kan Hr. Møller ikke skrive en check?Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%GuldbægerTop 10%Top 10%

Leger du knock knock, autist?

ja avtids vem er det

Ja. Jeg kan bare ikke huske, hvordan det er den starter...

The artist formerly known as Morten Nielsen 4The artist formerly known as Morten Nielsen 4Joy to the world, The King is back!Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Mistet Udmærkelse

"Det sagde hun også i går!"

nej

02. september 2010 anmeld

Jeg siger "knock knock" (som i "nok er nok, nu er nok nok")
Du siger "hvem er det"
Jeg siger "Agger"
Du siger "Agger hvem"
Jeg siger "John"

eller sådan noget

"Men jeg ka ik finde ud af at Aab´n g´n"
Det er vist nok en tjekkisk daase.........
Godnat, folekens :-)

Ahh... Nu giver det mening!
Godnat :-)

Aarets transfer i Superligaen! - ÅB faar sig en angriber: http://www.bold.dk/nyt/Aa-B-henter-offensive-kraefte-r-i-Esbjerg

Der skulle saaledes være lagt op til at ÅB tilspiller sig en maalchance indenfor relativt faa kampe!

Der blev sagt godnat, Vafler!

LIGHTS OUT!!!

03. september 2010 anmeld

Jeg har faktisk ikke noget imod Lyngby, da de går frisk til sagen med deres ukuelige opportunisme. Men Lyngby skal rykke ned eller så kan man da slet ikke regne med noget mere!

Der skal rykke to ned og jeg vil næsten garanterer at Horsens ikke gør det...

MominhoMominho
355
Hvad gør man når man ikke kan finde en erstatning for Paul Scholes? Man får da bare manden til at tage en tørn til. Det er da en genial løsning!Top 10%

Vi får se ... Lyngby er selvfølgelig et umodent hold, men for mig at se har de et meget talentfuldt ungt mandskab, med mange ukuelige kreative kræfter - især offensive! - Det umodne og den til tider lettere naive spillestil bliver naturligvis straffet fra tid til anden, når de går "friskt" til en kamp mod en kvalitetsmodstander som FCK, eller de løber ind i et "beregnende, destruktivt og fysisk hårdt spillende hold" (kendetegnet for flere Jyske hold), som får ødelagt Lyngby's polerede leg på banen! - Lyngby får nok brug for 1 eller 2 erfarne og stærke proflier efter halvsæsonen er afsluttet, men så tror jeg også at Lyngby realistisk kan slutte i den øverste halvdel af rækken - og får de lov til at holde på deres unge talentfulde skare, så kan de allerede næste sæson blande sig i top 3-4!

Horsens ...Hmmm ... tjae, tjoe ... For mig at se er deres chance at der findes 2 andre Jyske hold som er ENDNU ringere - og det er slet ikke utænkeligt - Silkeborg og ÅB er nok ringere, så deres chance er at holde sig ovenover disse! - Men jeg syntes ærlig talt ikke Horsens beriger Superligaen på samme måde som f.eks. Lyngby! - Horsens spiller på en GRIM fysisk tju-hej spillestil, og der er flere eksempler på at de spiller decideret SVINSK - og dette utvivlsomt rimeligt bevidst for at kompensere for øvrige og mere prisværdige fodboldmæssige kvaliteter!

Vi får se ...

Det er rigtigt at Horsens ikke spiller så beundringsværdigt som Lyngby, men det kan man bare ikke bruge til noget i den sidste ende. Når det kommer an på at overleve, så er det ofte hårdt arbejde det skal komme an på. Horsens havde FCK under lup selv med en mand i undertal og burde have fået et point. Glem ikke det!

Horsens er en klub der på mange områder er blevet opgraderet - selv før de kom tilbage til superligaen, De har en stærk bagkæde og så har de stadig en Macena der kan gøre noget på eget initiativ.

Nej, Horsens er kommet for at blive

MominhoMominho
355

Naivt teknisk flot poleret fodbold vinder sjældent over taktisk, fysisk hårdt og kontrabaseret fodbold.

Ved ikke om I så CL finalen mellem Inter og Bayern :-)

Ud fra denne teori rykker Lyngby og FCN ned.

Man kan så sige at Silkeborg ikke magter nogle af spillestilene, og dermed ligger det fast at de bliver den ene nedrykker.

« PYYYHAAA Brøndby! - Hygger sig over indslag i Onside .... - Kun rent mål til start-11'er? »

Tilbage til forumoversigt