29. august 2010 anmeld

PYYYHAAA Brøndby!

Ærgeligt man ikke havde Remco VdS som anfører :-) Tæt på at smide kampen, men igen godt moralsk kommet tilbage af Vestegnen.

PS: NEJ der var ikke frispark på 3-3 målet.... Målmand er ikke totalfredet og han bliver stort set ikke rørt af Bette Agger

FORZA BRØNDBY IF

Svar på indlæg

Dan KnudsenDan KnudsenMand, 32 årSilence...

25 svar indtil nu

29. august 2010 anmeld

Det var jo sygt uretfærdigt !!! Det er bare ikke iorden

Sir Alex FergusonSir Alex Fergusonanders, vejenMand, 38 år
695
Top 10%Top 10%Mistet Udmærkelse
29. august 2010 anmeld

Først smider de vigtige danske Europapoint væk i torsdags og idag kommer de tilbage og får 3-3 mod oprykkerne, som H.Jensen sagde ville blive fejet af banen. Og så synes du man skal give dem et skulderklap for god moral ved at komme tilbage......... Min bare R..

695
29. august 2010 anmeld

Hvad er det. der er uretfærdigt?

29. august 2010 anmeld

Fordi det er!
Lidt synd for Lyngby, især når man skal høre på Hr "Knap-så-smart" i dette link!

http://onside.dk/nyheder/-superligaen/mike-j-lyngby--skal-smadres

Mike Jensen er godt nok ikke specielt tiltalende :-)

John AndersenJohn AndersenNu ikke hænge sådan med hovedet, Jesus.... Op på hesten/korset igen :-)Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinder
29. august 2010 anmeld

Mon han har smadret noget i dag?
Har de overhovedet vinduer på Lyngby stadion?

29. august 2010 anmeld

Kom dog med en åben sviner istedet for at pakke det ind i pænt papir...
En lort i guldpapir er stadig en lort.
Men man kan jo altid nedgøre andres klubber, når man selv intet proklameret tilhørsforhold har.

Det gør mig ondt, at vi keder dig på forum. Du vil blive savnet.

/DK

29. august 2010 anmeld

1. 7

Hvem skriver du til?

GG har jo forladt forum og læser næppe dit indlæg.

Men så er det jo også "gratis" og "modigt" at skrive om ham.

HA HA HA :-)

VH

PP

P. Pride P. Pride PP = PowerplayerTop 1%GuldbægerTop 10%Top 10%Mistet Udmærkelse
29. august 2010 anmeld

1. 7

Nåerh, du skriver til skribenten af indlæg 2?

P. Pride P. Pride PP = PowerplayerTop 1%GuldbægerTop 10%Top 10%Mistet Udmærkelse
29. august 2010 anmeld

Hattrick af en indskiftet forsvarer....den er da vist ikke set før.

Men ja, et rigtig pænt resultat og fantastisk at kunne score 3 mål mod oprykkernes betonforsvar. Tillykke med det.
Også dejligt med endnu en eksemplarisk opførsel af biftilhængerne.

Henrik Otto Nielsen Henrik Otto Nielsen Forza, F.C. KØBENHAVNMand, 41 år8 ud af 10 - '01-'03-'04-'06-'07-'09-'10-'11Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%Præmievinder
29. august 2010 anmeld

Hvis det så var til GG, så er det jo set før, at folk siger de forlader forum og så alligevel vender tilbage :-)

29. august 2010 anmeld

1. 11

Du tænker på Morten Smed? Det er rigtigt.

Men hvorfor blander du nu ham ind i denne tråd?

Nå, nu vil jeg logge af.

Hygge :-)

PP

29. august 2010 anmeld

Nå ja, det var dét han hed, tak

Sov godt.

DK

29. august 2010 anmeld

Hov hov, jeg ser nogen er ude med riven efter Mike Jensen.

Jamen den mand er jo genial.
Selvom jeg ikke er Brøndby-fan, så har jeg respekt for spillere som er KLUBfolk, og det er Mike. Desuden slipper man for alle disse flødeskumsudtalelser der er så mange af i Suppen.

Endelig en mand med noget kant, det har vi savnet siden Graversen. Alle disse keeeedelige standard spillere med standard udtalelser er ok som fyld. Rigtige stjerner står frem INDEN kampen og spår storsejre og lign. Lad os få noget på kant, så der er lidt at spille om, og lad være med at give for meget taletid til dem der med "Det er en svær modstander" - "Hvis Allah vil" og alt det intetsigende pis.

PS
Desuden er Mike Jensen en spiller med et kæmpe potentiale. Han har det i sig til at blive en stjerne...men lige nu går det vist for hurtigt for ham på landsholdsniveau.

Torben Aaby NielsenTorben Aaby NielsenFolk uden pære, ævlerSølvbægerTop 10%Top 10%Mistet Udmærkelse
29. august 2010 anmeld

DK

Hvis det var til mig, så forsøgte jeg aldeles ikke at pakke noget ind !!! Men det er åbenbart Horsens og Lyngby og Sønderjyske som Brøndby skal forsøge at ligge på hjul af i år :)

God aften

695
29. august 2010 anmeld

Tjah. Jeg savner også fodboldspillere med ægte kant. Desværre uddøde den race vist nok omkring 1988. I dag kan jeg godt nøjes med spillere med holdninger og mere end to sammenhængende tanker. Mike Jensen dumper med et brag i mindst den ene kategori.

Stik gerne mikrofoner i hovedet på Gravgaard, Zaza eller Grønkjær. Evt. Nicki Bille for lidt god spas.

29. august 2010 anmeld

@15 Det var det ikke...

30. august 2010 anmeld

Altså fuck nu Mike Jensen´s udtale. Noget han sagde efter Lisabon nederlaget, det ville de fleste nok ha´gjort, lidt for at sige, "nu skal vi fanme videre og slagte det næste hold"

Og så der igen nogen der smadre noget og skal slås,
skidt, men sådan er det desværre overalt,
Og der jo ingen andre "fans" der smadre noget.
Lad os nu holde til selve kampen.

3-3 mod Lyngby er ikke godt nok, men alligevel fint de i det midste fik 1 point med hjem, efter omstændigherne. At det så er en af Brøndby´s dårligste spiller der laver Hattrick, er jo kun fint. Det havde Gislasson aldrig gjort.

Og Gucci som er en meget ensom fyr, skriver jo kun for at provokere.

Ja, så den klaret. så ses vi bare på grillen

JoeboJoeboPortugal,Tyskland og Holland. Ronaldo,Gomez,huntelar, Van Persie. Top 2 topscore i Spanien,Tyskland og England: " Jeg frygter ikke deres angribere" Citat Morten "gamle" Olsen Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerMistet Udmærkelse
30. august 2010 anmeld

@18

Det var nu heller ikke bare denne udtalelse. Der har været flere, og bla. da han råbte en skadet Jesper Christiansen ned i hovedet, at han skulle rejse sig op, &#¤%¤=/"¤/=, synes jeg nu han var for dum.
Det er muligt han har den RATTE Brøndbyånd, men skal det være på bekostning af div svadaer mod andre spillere og klubber, så kan jeg sagtens være ham foruden.
Og så er der iøvrigt ikke mere i det.
God uge folekens !

John AndersenJohn AndersenNu ikke hænge sådan med hovedet, Jesus.... Op på hesten/korset igen :-)Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinder
30. august 2010 anmeld

Tydeligt at du er Fck fan Djohn :)!

@16 Hehe det mener du ikke seriøst? "Grønkjær" hvad spas er der over den mand?

30. august 2010 anmeld

@20
Den skal læses i to tempi. Nicki Bille er for spas. Grønkjær m.fl. er for sammenhængende tanker.

Her er den ultimative pressekonference med en fodboldspiller med ægte kant
http://www.youtube.com/wa-tch?v=bTq6aApCBnA

30. august 2010 anmeld

Fatter ikke hvad han siger :O oversættelse tak.

30. august 2010 anmeld

"Når mågerne følger efter trawleren, er det fordi, de tror, at sardiner vil blive smidt i havet."

Herefter rejste han sig så op og skred.

30. august 2010 anmeld

Men dit idol har skiftet profilbillede nu. Du kan vel spørge ham om et link istedet for at bruge tid på at google det? :-)

30. august 2010 anmeld

Hvis det gør dig glad, så frittér løs. Alle skal jo være her.
Hav en god dag på dit nye arbejde GG :-)

30. august 2010 anmeld

Nu har jeg ofte været på grillen, men har endnu ikke set dig, vel endnu en af dine historier med løg på?

JoeboJoeboPortugal,Tyskland og Holland. Ronaldo,Gomez,huntelar, Van Persie. Top 2 topscore i Spanien,Tyskland og England: " Jeg frygter ikke deres angribere" Citat Morten "gamle" Olsen Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerMistet Udmærkelse

« Nogen der ved - PYYYHAAA Brøndby! - Hygger sig over indslag i Onside .... »

Tilbage til forumoversigt